5/10 FL: Bra eller Anus?

#1| 0

Har ikke det store read på villain da han er ny ved bordet. Men efter 33 hænder siger PT 75/15...

Party Poker 5/10 Hold"em (8 handed) converter

Preflop:/ Hero is BB with A, K.
4 folds//, CO raises/, 2 folds//, Hero 3-bets/, CO calls.

Flop:/ (6.40 SB) Q, Q, J (2 players)/
Hero bets/, CO calls.

Turn:/ (4.20 BB) 2 (2 players)/
Hero checks, CO bets/, Hero raises/, CO calls.

River:/ (8.20 BB) 9 (2 players)/
Hero checks, CO checks.

Final Pot:/ 8.20 BB


Tja, det rette move og det forkerte offer? eller bare hæsligt?

Regner med jeg er enten even money med mine mange outs på floppet og måske endda foran flere hænder som han kan open-raise med fra CO.

Samt med semibluff raiset folde et par hænder som har mig slået (små PP) Der er også en del draws på turn straigh/flush men så var 9"eren ikke lige drømmekortet for mig..

Kommentarer?

11-08-2005 12:35 #2| 0

Jeg tror ikke det turn checkraise får nogen hænder, som er bedre end din til at folde, når han caller 75% af sine hænder før floppet.

Hvis du derimod havde spillet mod mig havde jeg løbet forskrækket væk medmindre jeg har mindst en knægt.

11-08-2005 13:36 #3| 0

Hvis du tror modstanderen vil være bange for et check-raise, så ville jeg lave det på floppet og byde ud på turn hvis han caller. Hvis han ikke har noget, vil de fleste folde her. Det er både billigere og gir mere information imo.

De fleste gange tror jeg dog blot jeg ville byde flop og byde turn, og gå i check/call mode på river hvis han ikke har lagt sig endnu.

11-08-2005 22:08 #4| 0

På turn ville jeg nok føle mig bagefter og check/calle på turn og river. Er jeg bagefter folder han ikke alligevel, og han vil tjene på hver ekstra bet der ryger i pot"en.

11-08-2005 22:08 #5| 0

På turn ville jeg nok føle mig bagefter og check/calle på turn og river. Er jeg bagefter folder han ikke alligevel, og han vil tjene på hver ekstra bet der ryger i pot"en.

11-08-2005 22:21 #6| 0

mange outs ?? det kan jeg ikke få øje på, hvad er disse mange outs ?

11-08-2005 23:27 #7| 0
OP

@KimN

Ja det har du ret i, havde dog ikke rigtigt noget read på det tidspunkt, først efter.

@Thomsen

hvis har har PP under TT: A/K/J/T
hvis han har J: A/K/T

Tja, så er der selvfølgelig oså hænder hvor jeg bare sidder med skægget i postkassen,

Under alle omstændigheder må jeg nok bare indrømme jeg led af FPS syndromet i den hånd, han viste iøvrigt 44.


Men tak for svarene.

12-08-2005 01:53 #8| 0
OP

@Thomsen igen

Du kunne nok godt selv have talt dem, så når du spørger går jeg ud fra du selvfølgelig ikke giver alle outs fuld værdi.

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvor mange out"s i ville tælle de 2 overcards som, da jeg lidt mistænker jeg ofte giver mine overcards for høj værdi.

12-08-2005 14:15 #9| 0

@Klavs00
Min gudebog siger som tommelfingerregel at et overkort kan sættes til 1,5 outs. Dvs at de to kunne sættes til ialt 3 outs. I dette tilfælde vil du nok halvdelen af tiden være bagefter til en der har floppet trips i Queens, hvor dine overkort ikke er noget værd. Tilsammen vil jeg ikke sætte dem til mere end 1,5 - 2 outs.

Jeg synes iøvrigt min bankroll har det betydeligt bedre efter jeg er begyndt at sætte overcards til 1,5 outs istedet for 3 outs som jeg gjorde i starten. Man taber alligevel ofte til to par eller et sæt.

Jesper

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar