5/10, back door flush bliver 3bettet paa paired bo

#1| 0

Villain er vindende aggressiv regular der spiller 25/20. 15% PFR fra UTG. Idag har han vaeret loose til mig paa flop og PF og har haft foldet hver gang potten er blevet dyr. Foldet hver gang til min cbet turn. Nar han giver saadan en respekt til min cbet turn, boer man saa ikke tillaegge hans cbet lidt mere vaerdi? Jeg cbetter turn i hvert fald ikke passivt.

Hvad goer vi paa river?
Hvad tror vi, at villain taenker om vores range? Og hvad tror han, at vi taenker om hans?
Hvad vil vi gerne have betaling af?

Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $10(BB) Full Tilt
SB ($1,820)
Hero ($1,282)
UTG ($2,702)
CO ($1,537)
BTN ($1,000)

Dealt to Hero T 8

UTG raises to $25, fold, fold, fold, Hero calls $15

FLOP ($55) 8 9 5

Hero checks, UTG bets $40, Hero calls $40

TURN ($135) 8 9 5 5

Hero checks, UTG bets $95, Hero calls $95

RIVER ($325) 8 9 5 5 A

Hero checks, UTG bets $235, Hero raises to $550, UTG raises to $1,440, Hero?

01-12-2010 09:04 #2| 0

Jeg vil umiddelbart skyde på, at hvis du gider gøre lidt ud af din post, så gider andre også at svare. Bare en indskydelse.

01-12-2010 10:44 #3| 0
OP

Jeg har nu rettet haanden til med farvekoder.

01-12-2010 12:29 #4| 0

Ved ikke om c/c er dårligere end at r/f denne river, synes bare at det er über klamt at at give ham muligheden for at jamme. Men for mig ligner dit river raise meget et value raise, så jeg tror sjældent han rester med andet end et hus. Hans sizing ser også stærk ud så jeg folder.

01-12-2010 14:14 #5| 0

Jeg er som sådan ikke uenig med Lors, men det jeg egentlig har mest i fokus her er, hvad hans bet/bet/bet range er, og som jeg umiddelbart kan vurdere, så tror jeg sq ikke der er meget ide i at raise river. Vi slår 67 og 67 som straight, men ellers kan jeg ikke komme på mange hænder der betaler med denne linie. Måske mucker han endda en lavere farve eller straight, though it's unlikely because of odds.

Det ligner imo han har en stærk holdning, også fordi han skyder netop den turn. Det er et allerhelvedes dårligt barrelkort og river er et allerhelvedes dårligt kort at bluffe, da vi også kan sagtens selv kan have en slowplayet boat. Det virker som et superdårligt kort at bluffe på river, og han får reelt kun os til at smide en farve som denne.

Jeg mucker river, men betaler bare i første omgang, omend det kan virke lidt weakt ud af til.

01-12-2010 15:25 #6| 0
OP

Jeg endte med at mucke. Det var en svaer lay down.

Han cbetter mere end gennemsnittet. Jeg har saadan nogle faver i min HUD. Et farve system jeg selv har lavet ud fra HEM artiklerne med statistikker. Han cbetter mere end hvad godt er. Men aggressiv kan aldrig vaere helt skidt at have som stil.

Anyways, jeg har nu vaeret igennem dagens store haender. Jeg saa ham i en anden haand med hoejeste flush, 200bb dyb, hvor han kalder en river donk bet paa et paired board. Med andre ord tolker jeg ham til at pot kontrollere dyb. Saa er hans range nok enten nuts eller air, og jeg haelder nok mest til at han har et FH her.

Hvad tror jeg, at han tror, at vi har? Trips, straight, Flush, FH, missed draw.
Hvad tror jeg, at han tror, at han sidder med? Jeg tror hans haand er saa staerk, at det taenker han ikke over. Jeg tror heller ikke han ville have nosser til at 3bet bluffe all in her.

01-12-2010 15:26 #7| 0

@OP

Du skal vel spille dine sets ekstremt passivt, før villain ikke kan shove dig af hele dit riverrange her - såfremt du folder T8s. Hvis du ikke gør det, kan jeg ikke se river være mere end et kald, med mindre du ved dit lille cr inducer spassout fra villain.

@Mancini

Hvorfor er 5s turn et allerhelvedes dårligt barrelkort? Jeg synes det er et glimrende barrelkort, der folder en del dårlige par og draw-combis ud hos bb?

01-12-2010 18:04 #8| 0
OP

Jeg synes det er en fin spot til at check calle flop med en set her. Saa rammer vi en FH. Og saa kan vi SP og check kalde igen.

13-12-2010 22:36 #9| 0

@ Blacksetin

Fordi Hero ikke folder på det kort og det rammer også vores range. Så medmindre villain selv samler outs op, så er det et skidt barrelkort. Og det taler igen for, at vi skal flatte floden.

15-12-2010 02:16 #10| 0

Er det kun mig, der ikke synes at T8 ikke ligefrem er den mest ønskværdige hånd at spille OOP mod en tight UTG-raiser. Fold eller 3bet preflop.

Din raise size på river tror jeg ikke får ham til at betale specielt mere light, så har vi vurderet vi kan raise for value shipper jeg alle moneterne ind. Med din sizing gør vi selvfølgelig vores bluffs billigere, men dem har vi bare ikke specielt mange af.

16-12-2010 02:06 #11| 0
Pokernets ME vinder !

Folder eller 3better preflop. Som spillet flatter jeg bare river - hvilke dårlige hænder skal han betale med givet din linje? Derudover er der masser af combos i hans range du er bagud til

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar