400NL Semitiltet Villiam

#1| 0

Villiam er semitiltet og begyndt at 3bette mig med høj frekvens. Desuden har jeg fanget ham i at bluffe flere gange, hvilket gør at jeg stort set er til bunds hver gang jeg har ramt eller måske bare har Es høj.
I nedenstående tilfælde er jeg bare lidt i tvivl om jeg skal give ham muligheden for et ekstra bettingstreet og syne any river eller om jeg skal allin for ikke at give frikort med den hage at han måske folder.

Seat 3: Villiam ($387)
Seat 4: Hero ($2148.20)
Hero posts small blind ($2)
Villiam posts big blind ($4)
---
Dealing pocket cards
Dealing to Hero : K, Q
Hero raises $8 to $10
Villiam raises $26 to $30
Hero calls $20
--- Dealing flop 8, 9, 5
Villiam bets $30
Hero calls $30
--- Dealing turn K
Villiam bets $120 (rest $207)

04-02-2011 15:28 #2| 0

Ret nemt call. Boardet er tørt, og readet på villain er at han skyder. Raiser du nu, folder du alle de hænder du er foran. Der er meget få hænder han caller med som du er foran.

Forstår slet ikke at du smider den til analyse hvis jeg skal være ærlig.

04-02-2011 15:41 #3| 0

Jeg forstår ikke dit flop float. Jeg synes der er langt bedre boards at spille tilbage på i en 3b pot. Hvis han er som du beskriver skyder han vel bare videre en meget høj % af tiden på turn og du må folde hvis du misser dine 6 outs.

Som spillet ville jeg nok også flatte turn og calle rest på river, men jeg undrer mig nu over at hans betsizing er så stor på turn. Har du en ide om hvad det betyder? For det kunne IMO godt være en par+SD agtig hånd der vil committe sig selv og så kan du ligesågodt få pengene ind.

04-02-2011 16:22 #4| 0
OP

@creative ok hvor skal jeg så smide den hen?
Jeg poster den fordi jeg i tvivl og fordi jeg ikke er vant til at poste analysetråde, men tilfældigvis blev inspireret af Laurs indlæg om hvorfor folk ikke poster så mange analysetråde.
Tak for dit svar det ikke særlig godt hvis jeg skal være ærlig

@Taurus tak for dit svar. Hmm jeg tænker det var et udmærket flop at trække kort på. potten er stadig forholdsvis lav og jeg har endvidere backdoor SD. Desuden har jeg også muligheden for at bluffe ham med et lavere betsize, hvis han virker svag på turn.
Det sagt så det selvfølgelig bare fedt at turnkortet rammer min faktiske range, men jeg lagde ikke specielt meget i hans betsizing udover han måske brugte kortet som scarecard. Desværre tror jeg at jeg ikke udnytter situationerne optimalt og mange gange bare skubber indover.

04-02-2011 23:28 #5| 0

Hey, med dit read på den frække djævel her, vælger jeg at betale efter at have tænkt i et stykke tid.
Jeg snapper enhver river.

04-02-2011 23:29 #6| 0

Havde boardet indeholdt tre i en farve, ville jeg skubbe butikken til midten på turn.

05-02-2011 11:40 #7| 0

Jeg spiller den som Tinamus. Han skal have lov til at bluffe riveren også, meget anderledes kan det ikke være.

Elsker at Villain er blevet til Villiam :-)

05-02-2011 12:39 #8| 0
OP

Tak for diverse indspark det modtaget og lykke til :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar