2012 skal være med BRM :)

#1| 1
2012 skal være med BRM :)

Happy new year ;)

Ja så kom vi ind i 2012 uden nogen skader så året starter da positivt.

Som alle andre poker spiller kigger man tilbage på året der gik og må sige at jeg ikke har lavet nogle resultater der er vær at nævne. Det kan der jo være en del grunde til ,men må jo nok være ærlig over for mig selv og erkende at jeg har spillet for meget poker med forstyrene elementer omkring mig. Jeg har self heller ikke spillet med BRM andet ind de deals jeg har haft i løbet af året. Det skal dog nævnes at det højeste BI kun har været 11$ til MTT så ikke noget med at jeg har spillet 100$ MTT og derfor er gået broke. Det er så planen nu at det skal der laves om på.

Jeg vil mest spille på pokerstars da det er der jeg har lidt $$. Året er startet med 0$ på kontoen ,men fik jo 10$ for at rykke over på pokerstar danmark og var med i den 5000$ free roli hvor jeg vandt 2,80$. Var lidt overrasket over at jeg fik 10$ da jeg skiftede 1/1-2012 ,men dem siger man jo ikke nej til .
Spillede lidt plo igår
på den laveste takst hvor det blev til et plus på 2,13$, så rullen er på 14,93$.

Min poker plan:

Jeg vil spille plo på de laveste takster til jeg når 100$ hvor jeg så rykker op til næste limit.
Spille så mange free rolls som muligt.
Spille satelitter for mine FPP (737)
Holde regnskab med alt poker spil både life og på nettet
Sætte max 100kr ind om mdr.
evt se om jeg kan få en stake deal til MTT´s
Lave minimum 1 block indlæg om mdr.

Min Irl plan:

Blive medlem af vægttræning hvor jeg gerne skulle komme derned 3x om ugen
løbetræne 3x om ugen
Få lavet noget på husset når/hvis der er penge til det.
Være mere positiv

Man kan sige at det ikke er store krav jeg sætter til mig selv ,men vil ikke presse mig selv til at spille x antal hænder mm. og da jeg er hobby spiller er det mere får sjovt ind for at lave mønten på det. Drømmen er self at lave lidt mønt der kan tages med som lommepenge til sommer hvor vi nok skal til England ,men det vil ikke være en fiasko hvis det ikke løkkes.Håber også at komme til at spille en af de dyre tours.

Status for spil:

1/1 Free roll 5000$ gevinst 2,80$
2/1 plo cash +2,13$

rl pt
14,93$

Gl ved bordet



Teksten er indsat automatisk fra MyPokerBlog. Læs det originale indlæg her.
03-01-2012 13:04 #2| 0

Altid spændende at læse om folk der starter ud helt fra bunden. Held og lykke med projektet :)

03-01-2012 13:21 #3| 2

In b4 bust

03-01-2012 13:23 #4| 0

GL - ligner en fornuftig plan. Husk også at poste i bloggen hvis der er tilbageskridt og modgang

03-01-2012 14:11 #5| 0
OP

Jeg har tænkt mig at opdatere efter hver session ,men indtil videre har der kun været sessioner så håber det fortsætter. Det skal siges jeg kun går ind med 2$ på et bord da det svare til 100BB men vil tro at når rullen er på 50$ er planen nok at spille 2 borde med 2,5$ som indskud. Gab det kommer til at tage tid. Btw evt gevinst fra life poker kan også smides ind hvis jeg klonker. Spiller i en rimelig fiskedam så der kan godt falde lidt af.

ty for comments og gl ved bordet

03-01-2012 14:21 #6| 0

GL kartze:)

chancen for at du går bust er imo relativ stor, der skal ikke mange beats til at der står 0$ på kontoen, men så må du jo sætte nogle skillinger ind:) eksempelvis 100$, så du har 50 BI´s..

03-01-2012 15:56 #7| 0
OP

Det kan du have ret i granaten :) skriver også at jeg kan indsætte 100 kr om mdr. Syntes jeg allerede har smidt nok ind igennem tiden så nu må jeg se om jeg kan gå fra 0$ til xxxx$ :) eller gå busto. Jeg spiller for at have det sjovt og beløbet behøves ikke at være stort gider dog ikke play money thats for sure.

gl

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar