200NL Knægte i knibe?

#1| 0

Jeg er standard LAG og jeg har tidligere set Villain (som er TAG/Semi-LAG) reraise PF med pairs ned til 99 og AK/AQ - dog i position.

Alle andre ved bordet er semifisk og det er mig og VILLAIN der renser af. Vi multitabler nogle fælles borde og har undgået pots mod hinanden, derfor 'ved' jeg han ikke er ude at lave komplet skæg i hvet fald...

Jeg har været oppe og runde små 2 Buyins, men har lige tabt en semistorpot og ikke fået reloaded. Måske tror han jeg er lidt på tilt...



Seat 3 is the button
Total number of players : 5
Seat 1: HERO ( $194.20 )
Seat 2: hotrats2111 ( $235.20 )
Seat 3: Alexb81 ( $352.83 )
Seat 4: H_kan ( $152.43 )
Seat 5: VILLAIN ( $1266.84 )

H_kan posts small blind [$1].
VILLAIN posts big blind [$2].

** Dealing down cards **
Dealt to HERO J J
HERO raises [$6]
hotrats2111 folds
Alexb81 folds
H_kan folds
VILLAIN raises [$16]
HERO calls [$12]

** Dealing Flop ** T 7 9
VILLAIN bets [$25]
HERO...?


Hvad gør vi så med sådan et hulstrit/'overpars-rainbowflop' med disse stacksizes i postion, når vor PFRR stikker 25 udi en pot på ca. 33...?

Og hvad er evt. planen for resten af hånden???


damster

ps. ikke for at lyde hovskisnovski, men vil gerne frabede kommentarer om PF betsizez... plz! De er som de skal være og er ikke op til diskussion! :D


EDIT: Retstavning

01-01-2007 15:52 #2| 0

Gayraise og ind med skillingerne på en blank turn. Check bagved på scary turns. Tyrecall river eller fold alt efter hvor du føler du har ham.

01-01-2007 15:57 #3| 0

Med din indledning in mente har Villain vel to mulige holdings:

Et overpar (større end dit)

Et sæt (99 el TT)

For en PN-tyr er fold vel ikke en option, der for to mulige linier?

1. reraise - fold til et skub?

2. call - afvent turn (håber på at kunne spille villain af et overpar)

tror jeg ville vælge option 2

01-01-2007 21:33 #4| 0
OP

@Klaphat

"Gayraise og ind med skillingerne på en blank turn. Check bagved på scary turns. Tyrecall river eller fold alt efter hvor du føler du har ham."

Og fold til et evt. flop push fra ham?


@Niall

Nej, jeg beslutter mig jo allerede PF at hvis jeg tager et flop af og det ikke er superscary, så folder jeg ikke hvis han better ud i mig... :D



OK, jeg vælger btw alternativet - et solidt raise... :D

Fordi, givet af vor history, at jeg ved at han ved at jeg ved jeg er committed hvis han skubber, så hvis han skubber, så folder jeg... Og måske kan jeg få ham til at lave en KÆMPE fejl, hvis han smider et overpar... Men måske er jeg bare for meget tyr i denne tankegang...? :D

Nuvel here goes...


HERO raises to [$80]
VILLAIN calls [$55]

** Dealing Turn ** K
VILLAIN checks
HERO...?


Woot så caller han sku bare og checker den til mig på turn? Hvad skal man så tænke? Og hvad er planen nu?


damster

01-01-2007 22:32 #5| 0

Check, og reevaluer river

01-01-2007 22:39 #6| 0

Jeg er virkelig LIDT glad for at raise floppet.
Du får for mange penge ind uden at vide om du er foran eller ej.
Call og afvent turn.
Møder du meget mere modstand skal du sætte dig i hans hovede og vide om han kan skyde 2nd barrels i en re-raised pot. Hvis han ikke er i stand til dette så folder du vel vidende at du er bagud meget meget ofte.
Jeg kan VIRKELIG lidt lide at raise floppet.

Du er meget meget meget ofte bagud her og han folder aldrig i en re-raised pot som er blevet raised på floppet. Tjek og håb du spiker dit doble hulskud eller set. Ellers er jeg væk.

01-01-2007 22:58 #7| 0
OP

...men hvilke hænder caller han mit flopraise med?

01-01-2007 23:29 #8| 0

Ikk rigtig noget som du slår imo

02-01-2007 00:02 #9| 0

Ketelsen: 88, T8 muligvis. Jeg checker dog bag på turn, og evaluerer river.

Mickey

02-01-2007 00:03 #10| 0

Tror ikke han rerasier T8 pre mickey. Jeg er mere til, at han sidder med QQ.

02-01-2007 00:19 #11| 0

T8 suited reraiser jeg ofte en LAG med - Generelt 3-better jeg ofte lag's med marginale hænder.

Mickey

02-01-2007 00:20 #12| 0

Mickey:

Og du spiller selv TAG?

02-01-2007 00:21 #13| 0

enig, men havde jeg reraiset T8 havde jeg også pushet til hans flopraise.

02-01-2007 00:22 #14| 0

Semi TAG i guess Analpirat, svinger.

Mickey

02-01-2007 00:33 #15| 0

K, ty.

02-01-2007 08:46 #16| 0
OP

Okay... Afslutningen.

Jeg tror sgu han er blevet bange pga. mit flopraise og han ved ikke rigtig, hvad han skal gøre med sit overpar. Så jeg tager mit freecard på turn og spiker min strit på river og han check-betaler mine sidst små 100$.

Og jeg er overbevist om at den eneste grund til at jeg IKKE taber mine sidste skillinger er pga. mit flopraise - det er det der får ham til at lave fejl nummer 1) ikke at sætte mig all-in med det samme og fejl 2) at checke turn (så jeg får uendelige odds til mit NU dobblet GUTSHOT-Træk :D) fordi han måske oz er bange for en random QJ...


** Dealing Turn ** K
VILLAIN checks
HERO checks

** Dealing River ** 8
VILLAIN checks
HERO is all-In [$96.20]
VILLAIN calls [$96.20]


VILLAIN shows A, A a pair of Aces.
HERO shows J, Ja straight Seven to Jack.
HERO wins $387.40 from the main pot with a straight, Seven to Jack.


Anyways jeg synes hånden er interessant, fordi jeg netop får ham til at lave de her kæmpe fejl - oz selvom mit spil ser lidt tyret ud... :D

damster

02-01-2007 09:24 #17| 0

Weird spillet af ham imo...

Personligt ville jeg promte sætte dig rest på floppet, hvis du reraisede mig som du gjorde og jeg sad med AA.

Har du ramte trips så tillykke og jeg reloader. Men oftes vil JJ, QQ, KK betale instant til et push på floppet på NL200.

Syntes han spiller den ufatteligt ringe på floppet og du er svineheldig at han checker turn.

Så nej syntes ikke du spiller den specielt flot, og eneste grund til at begår de fejl er at han ser spørgelser og intet med dit reraise at gøre.

IMO meget ringe spillet JJ fra din side.

Personligt ville jeg nok kalde hans bet på floppet og skyder han igen når K rammer so folder jeg. Hvis han checker så checker jeg også og afventer river, absolut ingen grund til at bygge en kæmpe pot, når du at best er marginalt foran men oftest sandysnligvis major behind.

02-01-2007 09:40 #18| 0
OP

@Sugeren


"Personligt ville jeg promte sætte dig rest på floppet, hvis du reraisede mig som du gjorde og jeg sad med AA."

Personligt ville jeg prompte folde hvis du pushede floppet, som du gjorde og jeg sad med JJ.


"IMO meget ringe spillet JJ fra din side."

Fordi jeg ikke laver nogen kæmpe fejl i løbet af hånden eller hvad? Eller mener du det er en KÆMPE fejl at raise floppet? Du må lige guide mig igennem her for jeg kan ikke lige se hvilke beslutninger jeg får taget som er MEGET RINGE?


Hvis jeg KUN caller floppet (som du gør) får jeg ALDRIG riveren at se jo...?


@Alle
Hvorfor folder i ikke PF, hvis i kun vil kalde hans udstik på flop? Så sparer i da de 25 dollinger , når i alligevel har tænkt Jer at folde Turn... Spiller i kun for at spike settet?

damster

02-01-2007 09:57 #19| 0

Yes fold til reraise AI på floppet. Som spillet er check på turn en rigtig god ide. Det er nok det værste kort i decket som jeg umiddelbart ser det. Derfor ville jeg nok folde på river hvis jeg ikke havde ramt banditten, givet den beskrivelse du har af modspiller.

Jeg synes godt gayraise på floppet kan forsvares. Det signalerer styrke, og vil formentlig give dig et freecard.

02-01-2007 10:00 #20| 0

Jeg ville selv spille hånden på samme måde -

Især fordi du har set ham re-raise med dårligere hænder -

Reraise påp flop er den eneste måde du får et tegn på hvor stærk villian er...

Du får aldrig noget tell ved kun at kalde - Samtidig har du 4 ' ottere som gør dig stærk.

Godt check på turn og river fin da han der er com-

02-01-2007 10:01 #21| 0

Tja vi spiller forskelligt i guess...

Jeg slowspiller aldrig gode hænder og i denne situation hvis jeg sad med AA og du foldede på floppet til push - so be it. Har stadig tjent et ½ buy in på AA hvilket er Ok.

Hvad forventer du at opnå med dit gayraise ?

Eneste grund til at han tjekker turn (tror jeg), er fordi der falder en K, og han måske sætter dig på KK. Alle andre kort og jeg er sikker på der var blevet skudt en barrel af igen fra hans AA.

02-01-2007 10:04 #22| 0

"Fordi, givet af vor history, at jeg ved at han ved at jeg ved jeg er committed hvis han skubber, så hvis han skubber, så folder jeg... "

1 - Så hvis han beslutter sig for at spille AT fra floppet (og derfor skubber), så folder du?

2 - Tjek dine potodds vs. dine 6 "nut-outs".

- AB

02-01-2007 10:25 #23| 0

heh /12 skulle være 1/2 =)

02-01-2007 10:32 #24| 0

"Fordi jeg ikke laver nogen kæmpe fejl i løbet af hånden eller hvad? Eller mener du det er en KÆMPE fejl at raise floppet? Du må lige guide mig igennem her for jeg kan ikke lige se hvilke beslutninger jeg får taget som er MEGET RINGE?


Hvis jeg KUN caller floppet (som du gør) får jeg ALDRIG riveren at se jo...?"

Det flop raise er HELT i skoven og du er blot heldig at spike din str8 og tage en fin pot ned.
At raise floppet for info er så skidt da du smider næsten halvdelen af din stack ind uden rigtig at vide hvor du står. Dette kan du lige så godt gøre med et bluff frem for en rigtig hånd. Caller du hans bet på floppet kan du forholde dig til turn som giver et doblet hulskud. Er potodds/implied odds gode og vil han virkelig smide resten i nakken på dig hvis du rammer? Så kan du calle hans turn bet.
Lad os tage mit sesarie(stavehat).
Du har inveteret $41 og skyder han igen turn er du næsten bagud HVER gang. Tjekker han tilgengæld til dig er du meget ofte foran. Dette er hvad du opnår med at calle flop bettet.
Så tager vi dit sesarie(stavehat).
Du har nu inveteret $96 og er sikker på du er bagud. Du har nu kun $96 tilbage og ikke rigtig nogen FE. Potten er simpelthen for stor.
Ved at calle floppet spare du $55 og får præcis samme infomation.
Kan du se hvorfor et raise er skidt nu?

Og du kan være fræk at skubbe indover hans forventet turn bet og derved lave et move. Dog velvidende at han kun folder AK, QQ, AA, JJ og blæs. Der skulle du gerne opnå fin FE. Men det kræver at du ved han er i stand til at smide aces eller lign.

02-01-2007 13:36 #25| 0

Der er massere af flops, hvor JJ kan spilles profitabelt. Det her er ikke en af dem (fold floppet).

02-01-2007 13:55 #26| 0
OP

@Myth

"Det flop raise er HELT i skoven og du er blot heldig at spike din str8 og tage en fin pot ned.
At raise floppet for info er så skidt da du smider næsten halvdelen af din stack ind uden rigtig at vide hvor du står. "

Hold nu op.. Jeg ved PRÆCIS hvor jeg står. Jeg er fucking bag ud og hvis jeg ikke skal fucking overgive mig som en weak dog, så skal jeg da HELT i SKOVEN folde preflop... At raise manden er den eneste 'risiko/chance' jeg har for at vinde hånden og hive lidt +EV hjem sku da at raise floppet...


@Asger_b

"Så hvis han beslutter sig for at spille AT fra floppet (og derfor skubber), så folder du?"

1) Hans range er som beskrevet ovenfor.. Hvorfor hiver du AT out of the blue... Så skriv at hvis han vil 'bluffe' mig her med hvad han tror er en dårligere hånd og skubber, så folder jeg - ja korrekt!

"Der er massere af flops, hvor JJ kan spilles profitabelt. Det her er ikke en af dem (fold floppet)."

Hvilke - de få gange du spiker settet? Og mod en spiller som ham her er dine implied odds der så til det preflop call...


Hvorfor folder i ikke preflop, hvis i alligevel ikke vil spille hånden postflop, når i er så sikre på hvor i har villain?

btw 2) Preflop er du 20% imod overparret hvis du ikke vil 'spille' ham af de odds senere i hånden da.. så fold da frickin preflop til 2-1 odds...


damster

02-01-2007 13:59 #27| 0
OP

@Myth

"Du har inveteret $41 og skyder han igen turn er du næsten bagud HVER gang. Tjekker han tilgengæld til dig er du meget ofte foran. Dette er hvad du opnår med at calle flop bettet."

+

"Du har nu kun $96 tilbage og ikke rigtig nogen FE. Potten er simpelthen for stor."

Du har måske ikke FE med din weak-tight spillestil, men jeg har... Fred være med det tøser...


damster the donk


ps. i har nok ret og jeg er max fish... godt jeg ikke har opgivet mit dayjob...


EDIT:

@klaphat
pps. jeg ved jo du generelt ikke er til gayraises :), men det lyder faktisk mere og mere fornuftig i den her situaition...

02-01-2007 14:13 #28| 0

synes myth siger det meget godt - du har position, udnyt den ved at calle og se turn an.

@AB: så du folder hver gang til hans c-bet som han vel laver med alt HU OOP som han reraiser med preflop, inkl. AKs og andre ting vi slår?

-Muppet der sikkert ikke ved hvad han taler om på disse limits =)

02-01-2007 14:27 #29| 0

Hey damster.

Ved ikke helt hvor jeg skal starte. Først skal du ændre din holdning når du ligger en hånd til diskution. Du har sat dig i hovedet du spiller den hånd optimalt og det kan ikke gøres bedre. Hvorfor så overhovedet spørge ind til den?

Udover det er et call her billig infomation. Du spare $55 og får samme infomation.

Floater du aldrig i en re-raised pot på et ragged flop?

02-01-2007 14:31 #30| 0

@ AB
"Der er massere af flops, hvor JJ kan spilles profitabelt. Det her er ikke en af dem (fold floppet)"

??

02-01-2007 14:36 #31| 0
OP

@telum

"synes myth siger det meget godt - du har position, udnyt den ved at calle og se turn an."

jeg har lige revurderet myths...

@myth

""Du har inveteret $41 og skyder han igen turn er du næsten bagud HVER gang. Tjekker han tilgengæld til dig er du meget ofte foran. Dette er hvad du opnår med at calle flop bettet.""

Det giver god mening som en anderledes strategi overall, men jeg kan stadig ikke se, hvordan vi skal calle preflop så in the first place.... Hvis vi spiller sådan på floppet, får vi aldrig hevet et helt buyin fra manden postflop.... Måske er det grundlæggende der vi er ueninge - altså om vi spiller small eller longball... :)

Hver hånd jeg går ind spiller vi potentielt og helst om hele stacken - at tage bidder af min modstanders stack kan jeg gøre i visse PL, FL eller generelt Tourny... I NL cash? No way...

"No Negreanu Smallball... PLZ!" :D

damster

02-01-2007 14:37 #32| 0
OP

@myth

woot? jeg har sgu da lige ændret mit synspunkt...


EDIT: Ja, ok samtidigt...

Men min modvilje overfor specifikt dig skyldes nok at den første gang jeg kan huske du kommenterede en af mine hænder var det "ryk ned i limit, donk, based on max 5 decisions"-retorikken der blev brugt... og tja måske bærer jeg mere nag end jeg vil indrømme

02-01-2007 15:01 #33| 0

Okay, lad mig give et hint til ovenstående:

Hvilken range har I, til at enten calle eller clicke floppet?
Hvad bør villain gøre, hvis han kan beskrive den range ret nøjagtigt?
Hvor tit tror I, han kan det?

@Damster: Et fold preflop er ikke nødvendigvis dårligt, men:
- Jeg tror, JJ kan spilles profitabelt på ukoordinerede (non J) flops ifht. villains range.
- Der er ssv. implied til at spike sets resten af tiden.
.. hvorfor et call (nok) er at foretrække.

Mod langt de fleste af mine modstandere, kan jeg profitabelt raise floppet og calle et AI, men sådan hænger det sandsynligvis ikke sammen hér, hvorfor du er bedre tjent med et fold.

- AB

02-01-2007 15:29 #34| 0
OP

PF:
AA, KK, QQ, JJ, TT, 99
AK AQ + andre unlikely og må betegnes som bluff.

FLOP: T97 Rainbow

Jeg flopper ikke et set og er altså bagud her til ALT på nær AK, AQ og luft samt tie til de sidste to jacks =

JJ vs. AA,
JJ vs. KK,
JJ vs. QQ,
JJ vs. TT og
JJ vs. 99
- er jeg ca 3-1 eller har ca. 25% (+/- et par %)

JJ vs. JJ er naturligt tie

JJ vs. AK
JJ vs. AQ
- er jeg små 80% favorit imod


...og med disse in mente vil jeg ikke ud ALENE og trække efter min som du siger "6 nutouts", så ja fold er faktisk ok... Men det hænger bare ikke sammen med min overall LAG strategi...


For hvad nu hvis jeg kan få min modstander til at lave en endnu større fejl end jeg selv gør ved at raise? Det var det hele min pointe omkring denne diskussion var... Men det er svært at få en diskussion igang, når folk ikke vil debattere, men bare rakke ned på hinandens spil... Kan godt forstå hvorfor flere og flere profiler ikke gider debattere mere...

Men jeg kan høre at folk generelt ikke mener det er profitabelt at få din modstander til at lave større fejl end dig selv... Bevares, så siger vi det drenge...

damster

02-01-2007 15:55 #35| 0

@Damster

Bare fordi du spiller LAG er ikke ensbetydende med at du skal spille om stakken hver gang du har en hånd. En god LAG kan jo netop skifte gear og lægge hænder ned ellers er han sgu alt alt for nem at køre i hegnet.

Med hensyn til hånden så er der ikke mange hænder du slår som vil reraise preflop på 1/2. Derfor bør hånden spilles for setværdi og drysses på floppet. Bevares så kan et call forsvares og det kan ofte give lige så meget info som Myth også påpeger, men at raise mener jeg er rigtig skidt da det absolut er de færeste der smider et overpar for en standard stack. Du ser jo selv at han betaler selvom der kommer 4 til en streg.

Derudover så tag paraderne ned, dit spil kan jo altid forbedres.

/Klaus

02-01-2007 15:57 #36| 0

Din modstander laver ikke fejl på floppet pga. dit spil. Det er pga. hans eget (det er en meget stor forskel). Du serverer jo rent faktisk en kæmpe +EV situation for ham på et sølvfad.

"Men det hænger bare ikke sammen med min overall LAG strategi..."
Det har ikke noget med dig og din strategi at gøre. Det har noget med din modstander at gøre.
Havde din modstander 3bettet et helt hav af hænder, også OOP, havde du jo profitabelt kunne raise floppet og calle et AI (nogle ville så mene, at det var mere profitabelt at calle floppet, for at få pengene ind på en blank turn, hvis villain skød igen - men det er en anden situation).

I øvrigt foranlediger din beskrivelse af villains range ikke til et direkte fold på floppet. Det afgørende er derimod, at villain ikke bare check-folder AQoff til en blank på turn, fordi din hånd er så face up som den vil være.

"Men det er svært at få en diskussion igang, når folk ikke vil debattere, men bare rakke ned på hinandens spil".
For mig lyder det mere som om, at du er ude i en eller anden kæmpe forsvarstale, hver gang der er nogen (der ikke er en "autoritet" på forummet) der foreslår en anden linje end den, du valgte.

- AB

02-01-2007 15:58 #37| 0

Prøv nu at forstå at du får 50bb ind med 6 outs (x2 ganske vist) og den eneste fejl han laver (andet end ikke at pushe flop/turn som ikke har noget at gøre med dig) er at betale din hulstrit af med gode potodds. Det er altså dig der laver den største fejl her.

Jeg er uenig med AB i at det ikke er profitabelt bare at calle floppet. Vores 6 outs + chancen for at han har AK/AQ og giver op på turn er nok imo. Tænk over hvor mange kombinationer af AK/AQ der er i forhold til parene.
Raiset er skidt fordi du betaler flere penge for den samme information som du får ved bare at calle.
Jeg mener ikke villain kan sætte os på nogen specifik range hvis vi bare caller. Hvis det er mig så betyder det: Set, Overpair samt et eller andet drawy. Derfor er det ikke specielt sandsynligt at han skyder igen med luft.

At noget ikke hænger sammen med din LAG strategi håber jeg betyder at du forsøger at balancere dit spil så du er sværere at læse, right? For det lyder nemlig lidt mere som en: "Det kan jeg ikke folde for jeg er LAG heheh" - elendig undskyldning.

Du er generelt ret arrogant uden at have noget som helst at have det i, der er ikke én af PN's andre profiler der mener at et raise til $80 på floppet er profitabelt OVERHOVEDET. Prøv at være lidt mere åben eller gør som de andre og forsvind.

02-01-2007 15:59 #38| 0

@Damster

Synes det er ærgerligt, at du går sådan i forsvarsposition. Du har masser af vilje til at diskutere og har også en masse gode overvejelser at bidrage med generelt. Men istedet skaber du en negativ stemning i tråden med et par bitre kommentarer.

"Men jeg kan høre at folk generelt ikke mener det er profitabelt at få din modstander til at lave større fejl end dig selv"

Denne kommentar er vel et godt eksempel. Det du siger er sådan set: "Jeg har ret og folk der er uenige kan ikke spille poker!".

Og det man kan udlede: Du har postet hånden for lidt WP, godt læst, gode tanker - kommentarer. Dette gik desværre galt.

02-01-2007 16:03 #39| 0

Damn.. Så fik Damsteren sku PÅ MUNDEN!

Ro på, drenge ;-)

02-01-2007 16:10 #40| 0

Ye, der kom vi et par stykker på samme tid. Vi mener det ikke så hårdt, det håber jeg han ved.

02-01-2007 16:21 #41| 0
OP

hey... nu kom der kød på indlæggene...

Bevares ja jeg går i forsvarsposition og det beklager jeg... oprigtigt... Det var bestemt heller ikke min mening da jeg postede hånden fra starten og som skrevet i tidligere posts af mig, så smider jeg stort set aldrig (og heller ikke denne gang) en hånd op som jeg mener jeg har spillet godt - i finder aldrig en hånd fra mig under "BAd beats Blær kategorien"... Tvært imod...

Jeg sys jo jeg får spillet den skidt, men udfaldet af den specifikke hånd var jo fint for mig og det er netop derfor jeg vil diskutere den...


Jeg tror muligvis bare det er myth_dark der sætter mig på DEBAT-tilt... bl.a. med forhistorie + kommentarer som "Det flop raise er HELT i skoven og du er blot heldig at spike din str8 og tage en fin pot ned. "

Og han nok ret, men det pisser mig af alligevel.. sorry i andre skal lide under det...


Når jeg nu læser posten igennem igen, vil jeg bare sige at jeg fuldstændig er med på Jeres argumenter og jeg kan godt se at det er bedre ikke at committe sine penge i et raise her fordi det ikke er +EV... Og tak for det... Det var det jeg ville diskutere frem til...

damster (i aftagende forsvarsposition :D)

ps. det er oz alt det eksamensstress... jeg burde slet ikke tænke poker pt.

EDIT: pps. ja er du sick jeg fik svar på tiltale - omvendt forsvarsposition... :)

02-01-2007 16:23 #42| 0
OP

Og ja oz undskyld til dig Myth_

Tror bare vi kom skævt ind på hinanden i tidernes morgen.. Jeg skal nok prøve at untilte... :)

02-01-2007 16:24 #43| 0

Ikke desto mindre er hånden ikke hamrende triviel, og der kan skabes en god debat omkring den, såfremt forum'et får lov.

Der er stadig masser af god analyse og debat herinde.

02-01-2007 17:20 #44| 0

@ AB
"Hvilken range har I, til at enten calle eller clicke floppet?
Hvad bør villain gøre, hvis han kan beskrive den range ret nøjagtigt?
Hvor tit tror I, han kan det?"

True, hvis vi skal snakke metagame osv. bliver det i længden meget gennemskueligt, hvad Hero flatcaller floppet med her. Men isoleret set mod en semiTAG regular synes jeg, det er penge ud af vinduet bare at folde floppet. Damster har spillet LAG dvs. han kan nemt have 3-bettet en masse dårligere hænder preflop, og om ikke andet er der 6 outs, når han har QQ-AA.

02-01-2007 17:59 #45| 0

Asger B said it. Bortset fra at jeg nok også tager et kort af på floppet her størstedelen af tiden. Når jeg tænker over det tror jeg dog at det ville være super poker at være i stand til at folde floppet her ind i mellem hvis man kender Villain godt nok....

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar