200NL bluffer turn og river

#1| 0

Spillet er på party.

Villain spiller 19/16/6. Vi har i denne session ikke haft den vilde dynamik, men har tidligere gået ret godt til den.

Effektive stacks $200


Dealt to Hero 6 6 - jeg har spillet 23/18/4 og 3 bettet en del.

SB Juqed raises [$7 USD]
BB Hero calls [$6 USD]

** Dealing Flop ** A 9 7

Juqed checks
Hero checks

** Dealing Turn ** 8
Juqed bets [$11 USD]
Hero raises [$40 USD]
Juqed calls [$29 USD]

** Dealing River ** J
Juqed checks
Hero bets [$70 USD]

Skidt eller godt?

19-01-2009 18:00 #2| 0

Jeg bryder mig ikke helt om bettet på riveren.

Flop ok. Turn - lidt svært - er vel okay - men kan ikke se hvad det er du forsøger at ligne? A8? I så fald burde der allerede være røget et bet på riveren? 98 er vel det eneste der gir mening her...

River - ligner du forsøger at ligne en str8. Men det matcher bare ikke helt med dit turnspil. Ligner i høj grad et bluff fra din side af. Jeg ville formentlig call'e dit bet hvis jeg sad med Ax eller 2 par.

19-01-2009 18:10 #3| 0
OP

Johandk

Jeg prøver selvfølgelig at reppe alle str8s og 2 par kombinationer som der jo er mange af.

Hvad mener du villain spiller sådan her?

19-01-2009 18:43 #4| 0

Jeg bryder mig ikke om din helt unødige linie på både Flop, Turn og River, kan sagtens være jeg er tør. Men mener at det her klart er en situation hvor du bare skal slippe dit lille PP og vente til et bedre spot i stedet for at tabe 110x BB på et rimelig klart bluff fra din side. S
Synes din linie er uklar og bedst af alt kan representere 77, 99, 97's eller 98's som du så igen formentlig ikke ville på en sådan måde. De fleste regs på NL200 ser et klart bluff her og kalder med Ax, to par eller bedre.

19-01-2009 19:23 #5| 0

@Krisdk

Hvordan vil du reppe str8 ved at raise med 40 ind i en 25 pot på turn? Har intet imod checket på floppet. Mener på ingen måde du forsøger at vise den hånd. (Med mindre du har et tilted image på bordet).

Imo kunne han sagnes spille JT på ovenstående måde. Evt 98 eller Ax.

Og enig med Willum i at er et dårligt spot og en usammenhængende linje.

(Edit: var stiv da jeg skrev raises)

21-01-2009 09:10 #6| 0
Pokernets ME vinder !

Virker spewy.. Better du ikke straight draws, 98, 87, 88 osv på floppet? Kan ikk se hvad du repper..

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar