Lave en hjemmeside for min far

#1| 0

Jeg har lovet min far at hjælpe ham med at lave en hjemmeside til hans enkeltmandsfima.

Siden skal ikke være fancy, men som minimum indeholde kontaktoplysninger og et simpelt udvalg af de få produkter og ydelser, som han tilbuder.

Jeg har tidligere lavet en simpel hjemmeside i OpenCMS, så jeg har stiftet bekendskab med det før, men dog var det min ven som lavede det meste. Jeg har ikke mulighed for hans hjælp længere deværre, da han er flyttet.

Hvad vil jeres råd være til at starte en simpel hjemmeside?

07-10-2009 12:49 #2| 0

Google "free cms" eller lign. og så hent nogen stykker og brug 3-4 minutter på hver. Så finder du garanteret lynhurtigt et som du synes er nemt at bruge.

07-10-2009 13:06 #3| 0

Min kæreste startede fra 0 mht. til opbygning af hjemmesider, og lavede en ganske fin én vha. www.mono.net/dk/ Den side er god til nybegyndere, og har tidligere høstet ret gode anmeldelser.

07-10-2009 13:16 #4| 0

jeg har lige lavet en bare ved hjælp af den "page-composer", der fulgte med ifm. oprettelse af domæne hos www.one.com.
Synes bestemt den er blevet ok. og jeg har absolut ingen specielle forudsætninger for at lave hjemmesider overhovedet...

07-10-2009 13:19 #5| 0

PHPfusion har en meget omfattende dansk manual, og adskiller sig ikke markant fra andre CMS systemer... Det vil jeg helt klart anbefale dig at kigge på.

07-10-2009 13:38 #6| 0

Koeb domaene + Opret en wordpress blog som du faar sat op paa domaenet.

koeb et prof theme og saet ind. Easy peasy.

07-10-2009 13:44 #7| 0

Jeg har den mand som du søger, uden tvivl. Han er 100 % loyal, overholder altid deadlines og er bare en guttermand. Han har, imens han læste datalogi, gennem de sidste 3 år lavet freelance arbejde for mig og altid været pålidelig og billig. Send mig en Pm, hvis du vil ha´ jeg skal bede ham kontakte din far!

Vh
Nisbaron

07-10-2009 14:11 #8| 0
OP

Tusind tak for svar alle indtil videre

@ Nisbaron
Tak for tilbuddet, men at lave hjemmesiden er lige så meget for min egen skyld, så jeg kan lære det og blive dygtigere.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar