Jeg ville have foldet preflop her, men når nu floppet er ramt skal den jo spilles.
Det ville nok være rart med lidt reads og dynamik info her.
Villains CR på flop som preflop aggressor på et super vådt bord, med position på to af de andre i potten, giver ikke meget mening med en stærk hånd medmindre han er helt sikker på at du prøver at stjæle med any two cards her. Det ligner mere et draw. Men hvis han ikke er for skarp kunne han måske have checket en stærk hånd.
Jeg tror ikke umiddelbart at jeg slipper væk her.
I mange tilfælde vil det nok være spew at komme til midten med split to par for 200bb, men givet at det er saftigt live game, bordet er meget vådt og villain har en mærkelig linje er det lidt sværere at slippe væk.
Så er spørgsmålet hvordan man bedst kommer til midten.
Med stacksizes er alt lidt akavet.
All in er lidt et overbet, men hvis der er set mange overbet all ins på bordet med draws og lignende kan det være meget fint imo.
Et raise mindre end all in vil betyde at stacks er lidt akavede på turn. Man kan nok slippe væk hvis en spar eller en 9er rammer bordet, men hvilke kort er ellers farlige? Hvad med en tier eller en 8'er? Eller en konge, både gør KJ og QT kan man risikere at se hos villain. Hvis pludseligt puljen er større end villains stack kan det være svært at slippe væk på turn.
At flatte gør det lettere at holde potcontrol, men der er jo ikke meget man gerne vil se.
Jeg ville helst sætte stakken ind, hvis dynamikken er til det.
Redigeret af drhoho d. 27-05-2019 18:39