10/20, KJ, standard hånd?

#1| 0

Spillet er 10/20, deep og vi sidder 4 mand ved bordet.

Villain åbner CO til 60 (har en $6k stack), Hero caller på BTN med KJ (har en $4k stack) og SB caller(har en $6k stack). BB Folder.

Villain er en okay kompetent LAG spiller, Hero har selv spillet LAG og SB har spillet rigtig aggressivt mod Hero. SB virker som en semi-god spiller, dog har Hero en edge.

Villain har desuden vist, at han kan tage sære linjer med en bred range af hænder (TPTK, TTP, sets osv.). Har spillet en hånd med ham før, hvor Hero prøvede at bluffe på et scary board, men Villain caller med TPTK. Ellers ingen reads.

Floppet er: J 5 8. Pot $198.

Villain better $160, Hero caller og SB folder.

Spørgsmål 1: Er det fint et raise/folde her? Da man kun ved at flatte her, ligner præcist det man har.

Spørgsmål 2: Bedre at raise for value, da Villain så kan calle med, QJ, JT og f.eks. tænker: "Okay, han raiser. Han kan have et set i 8'ere eller 5'ere eller et bluff. Jeg caller".

Turn er: 6. Pot $518.

Villain checker, og Hero checker bag for potcontrol + Villain har taget sære linjer før, og kunne muligvis finde på at check/raise nu. Muligvis ville Villain også checke AJ for pot control.

River er: 4. Pot $518.

Villain better nu $420.

Spørgsmål 3: Hvad gør vi nu? Med dette forholdsvis store bet, er det så kun 7'ere, sets og bluff han gør det med?

Hero har spillet hånden stort set faceup. Da vi med f.eks. 9T ville lave et move på enten flop eller turn og det samme hvis Hero floatede.

Desuden kan Villain have spillet, QQ, KK, AA og AJ sådan her?

Bluffer han nogensinde her? Vi caller et dry flop, laver ingen moves på turn (dvs. floater højst sandsynligt ikke).

Ved godt det er en lang tekst for en - måske - simpel hånd, men kunne godt tænke mig at høre andre meninger.

12-01-2009 04:07 #2| 0

Hvis hero er den bedste spiller vil jeg gerne hoere hvor jeg finder gamet henne?

Bet turn pls.

K

12-01-2009 04:10 #3| 0

Men hvad gør du på river?

12-01-2009 04:12 #4| 0

Jeg kommer aldrig til river paa den maade saa det aner jeg ikke.

Men hvis villain er bare nogenlunde kompetent saa VB'er han to par+, hvilket goer at det er et fold, men eftersom hero er bedre virker det tvivlsomt at han er bare nogenlunde kompetent.

12-01-2009 04:14 #5| 0

Okay.

Angående dit spørgsmål i første post, så kan du finde det på fulltilt med Eric Liu, Isaac Baron, UMD Tennis og og SamH133.

I øvrigt er jeg enig i, at Hero bør bette turn.

12-01-2009 07:40 #6| 0

"Angående dit spørgsmål i første post, så kan du finde det på fulltilt med Eric Liu, Isaac Baron, UMD Tennis og og SamH133." lol

12-01-2009 07:45 #7| 0

3bet pre... call flop er fint.... bet turn... river repper han lidt tyndt, men det ved han nok godt så mon ikke du er slået. Hvem er villian?

12-01-2009 08:46 #8| 0

@IWS

Hmm, de personer jeg nævner, er de personer der er med i hånden. Så forstår ikke helt dit "lol". :-)

Villain er UMD Tennis.

12-01-2009 09:06 #9| 0

Spillet lyder bare ikke så godt som det gjorde i dit første indlæg :) Det lyder faktisk til at være et ret skidt spil at sidde i. Men hatten af for dig hvis du har en betydelig edge i det spil, så er der vist ikke mange herinde der kan hjælpe dig med at spille den hånd bedre.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar