1020 HU

#1| 0

$3,500 dybe, ingen har været out of line (i det mindste er ingen blevet taget i det). S1 har vekslet mellem at bette, check-kalde og check-folde flops oop i rr pots, S2 har oftest bettet flop, når checket til, men checket bag på turn, hvis kaldt og uden hånd. Har dog kun spillet 20 minutter, og ikke spillet tidligere, så begrænset hvor godt S1 og S2 kender hinanden.

S1 er bb og rr til $260 pre, S2 kalder,

Flop ($520) 3 Q A

S1 check, S2 $360, S1 kald

Turn ($1,440) 7

S1 check, S2 check

River ($1,440) 3

S1 check, S2 $880, S1 rest ($2,800ish), S2?

Hvad kalder S2 med? Any A? Any Q? Worse? Better?

31-03-2008 10:20 #2| 0

Any A i hvert fald. Måske også any Q.

31-03-2008 10:41 #3| 0

Jeg går udfra at du er S1, men det er jo egentlig uden betydning.

S1´s linie giver absolut ingen mening i min verden, det eneste S1 repper her er en 3´er, hvilket bestemt ikke er særlig likely med et rr preflop.
Når det så er sagt, så er det heller ik ligefrem fordi, at S2´s linie giver specielt meget mening, og jeg er rimelig overbevist om, at S2 har noget JQ-QT agtigt.

Hvis jeg sidder i S2´s sæde betaler jeg nok med any Q og op. TT-JJ vil jeg også overveje at betale med. S1´s linie giver så lidt mening og forsøger at reppe en alt for smal range, en range som endda er meget unlikely.

snowking

31-03-2008 12:38 #4| 0

Nu er det lidt over mit niveau - men jeg vil mene at hvis S2 er tænkende(må man antage på det niveau), så ved S2 også hvilket image han har, og hvilke formodede leak's(hvordan hans piller flop og turn) han har vist i de første 20 min.
Derfor kunne han også have ramt jackpot med AA, QQ, AQ, A3 og Q3(not very likely) - alle hænder han så slowplayer grundet hans bevisthed omkring hans image og tidligere metodik at spille flop og turn på.

Dog må man antage at QJ og op i de fleste tilfælde er gode. Men jeg vil faktisk overveje at folde her med mindre en QJ ...

Kunne være rart at vide om preflop aktion er standard i jeres spil indtil videre ... Det kan jo betyde lidt om hans RR er overbet ifht. det "normale" i de sidste 20 min. eller om det rammer normalen for et RR.

31-03-2008 13:55 #5| 0

K high

01-04-2008 00:26 #6| 0
OP

Tak for svarene.

@DW
Bemærk boardet, Q2 er samme som QK på 3QA73 board (33QQA begge), ligesom A2, A4-A6, A8-AJ er ens (AA33Q). PreflopRR er std her.

@SK
Du er spot on et godt stykke hen ad vejen. Især havde jeg samme indtryk af: "Når det så er sagt, så er det heller ik ligefrem fordi, at S2´s linie giver specielt meget mening, og jeg er rimelig overbevist om, at S2 har noget JQ-QT agtigt." Dog er det interessant at, "TT-JJ vil jeg også overveje at betale med. "

Resultat: S1 checkraiser river med Qx, S2 går i boksen og kalder efter 30 sekunder A5.

01-04-2008 00:36 #7| 0

@Becks

Hvor stor en range er det lige der C/C'er det flop, som K høj kan slå?

01-04-2008 01:40 #8| 0

Flushdraws, JT,KJ (split) og air. Kan ikke sige mere når jeg ikke selv har spillet hånden. Der dog en del par S1 kan skubbe med her, så som Qx (for at undgå split?) og JJ,TT m.m. i et bluff, hvorfor et K high call måske er lidt skidt.

I praksis vil jeg dog mene at dette sagtens kan være en situation hvor K high er på linie med Ax, da mange villians blot ville call med deres Qx,JJ,TT m.m. for value og skubbe med alle hænder der ikke har showdown value (ofte hænder der ikke slår K high).

Men alt i alt kræver det kendskab til villian især for at vide om han ville call hans Qx ned her eller om han skubber? Min kommentar med K high skal måske tages lidt useriøst, men det er tæt på.

01-04-2008 03:22 #9| 0

To ranges: enten Any A eller trips+ (måske endda strammere) mod de fleste, der vælger den linie.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar