1020 150bbs deep trips.

#1| 0

villain er russer. Han har underlige preflop tendenser. Han 3better næsten aldrig, og han caller meget sjældent 3bets. Tilgengæld 4better han en masse.

han checkraiser ret ofte... omkring 25%
Jeg har c-bettet næsten alle paired boards.
Har bl.a. set ham c/r T9 på 477 board.

Hans oop aggression er dog ikke fokuseret på floppet udelukkende. Har bl.a. set ham c/r turn 2-3 gange, hvor flop er gået check/check. En af gangene kiggede jeg ham op med tp, og han havde ramt en bd flush.

3k stacks.

åbner til 40$ med 96s, russeren caller

flop A66r. bet/call 80$

turn er 7c, der laver en bd fd.

jeg better 260, han tænker i 10-12sek, og siger 1k. Call.

river er 4d.

russeren tænker for 8-10sek og shipper så 1800$ ind.

What it do?

29-01-2010 18:07 #2| 0

Jeg caller, kommer ikke væk væk her ud fra hvad du har på ham. Har du kigget ham op andre gange han har c/r, end den ene hånd du nævner?

29-01-2010 18:20 #3| 0

Hans range som du slår er vel ret indsnævret med det board ud over missed draws er der AKcc, A7 og et par obskure 68 og 56. På den anden side er der heller ikke mange hænder som slår dig i hans range, der spiller den på den måde A6, AA (han tre better næsten ikke) og 6x.

Det er jo ikke ligefrem fordi du ser svag ud i hånden så jeg tror jeg godt kunne folde på en god dag, med mindre du har set ham lave crazy ting for hele stacken.

Ps: Way out of my limit

Rettelse: Jeg mener desuden at det at A flopper adskiller hånden fra de andre gange hvor han har C/R dig og vil derudfra tillægge hans move større styrke end i nævnte tidligere hænder.

29-01-2010 20:33 #4| 0

Imo er det er super spot at bluffe, for du har ret ofte semi weak A, der ikke har lyst til at gå hele vejen mod en der repper en 6er. Jeg ville ikke være overrasket, hvis han bluffer m A4 eller noget i den retning her.

Problemet består imo, at han tager en ny(?) linje ift hvad han har gjort mange andre gange, og det kan få mig til at folde, men jeg synes argumenterne for et call overskygger dem for et fold. Obv vil han i nogle spots have 6 el turned hus, men jeg tror oftere det er en semi hånd, der bliver lavet til et bluff

Jeg vil meget gerne høre hvad hånden endte med, når tråden er v at dø

31-01-2010 19:56 #5| 0
OP

Tak til jer der gad svare. Det lader til at der ikke er mere kød på den åbenbart, så nu får i resultatet.

Jeg endte med at calle, og villain havde k6.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar