10/10 live AQo

#1| 0

Jeg åbner til 50 fra HJ med AQo.

LPish donk i BB ser ikke jeg har raiset, og checker sin hånd casual for at se et flop. Han får så af vide jeg har raiset, og kigger på sin hånd og laver lidt et mehh call.

Han er ikke typen der laver ovenstående som et reverse tell, så det står rimelig klart for mig, at han ikke sidder med toppen af rangen i det her spot. Så i situationen reducerede jeg sandsynligheden for at han sad med PPs, og semi-gode esser.

Floppet kommer 779r

han checker. Jeg skyder 70 ud i 110 og forventer at tage den ned ret ofte på et flop som dette, da han har vist han kan folde til cbets før.

Han tænker lidt og caller.

turn: A

Han skyder 300 ud i 250. Jeg caller.

River: blank

Han rester stacken som er 550 ind i 850.

Jeg går i boksen og ser lidt min hånd som værende en bluff catcher i det her spot. Kan godt være jeg er way off? Der udover virker han ud fra sin ageren til at være stærk.

Med mit read PF (som reducerede sandsynligheden for at han sad med gode esser) efterlader det A2-A8ish som vi slår. Jeg tror bare ikke det er en særlig sandsynlig linie for en LP spiller som ham at tage med disse hænder, hvilket også er grunden til at jeg ser hans range som værende ret polariseret til at være 7x eller air.

Det hele kan vel koges nogenlunde ned til om en LP spiller floater os på floppet, skyder turn, og rester river (på et kort som ikke var oplagt at reste på) over 30ish % af gangene her?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar