100k pokernet betfred race point that is ;) har fået en aftale i hus hvor jeg fra den 7. denne måned til den 7. næste måned vil modtage 11k bonus $ hvis jeg når de 100k point eller ca 58,2k$ rake paid. Der er også lidt trøstepræmier i form af 4k ved 40k rake og 7k ved 50k men satser da på at gå hele vejen.
Vil gøre det ved at spille 100$-300$ DoNs, klart flest 100$ da der ofte ikke er meget action højere. 50-200$ super turbos hvoraf langt de fleste bliver 50 og 100$ og så 100-500$ top 2 paid med normal turbo struktur, dog regner jeg med at det kun bliver en lille del af min rake der bliver lagt her da action normalt er ret dårlig i disse. Alle sngs er 6 max og jeg regner med at 10-16 table når action er til det. Håber på at kunne rake 3-400/t gennemsnitligt så kan se frem til et godt 6 timers grind hver dag.
Vil smide nogle opdateringer ind på mypokerblog.com hvis nogen vil følge lidt med.
Endvidere tager jeg gerne imod action ved 1:1,5 odds på om jeg klarer den med højst 35k tabt i perioden eller 1:1 på om jeg når de 100k point uden krav til maks. tab. Har indtil nu højst betalt mener det er var 25k$ rake i februar, det var så godt nok også på kun 3 uger. Hvis bets bliver aktuelt vil jeg gerne have der bliver escrowed på betfred, synes næsten det bliver for besværligt hvis det skulle gøres andetsteds.
Link til blog www.mypokerblog.com/xesben
100k på 30 dage!
Vi skal bruge en "synes godt om" knap på PN!
Jeg synes selv 50K point var ret hårdt i sin tid, så jeg bliver sgu imponeret hvis det lykkes :)
GL Chef.
Sick. Alt respekt herfra bare for at kaste sig ud i sådan et forsøg :)
Hvad er det højeste antal point du tidligere har spillet ind på 30 dage?
@ Maller
Det var det muligvis, men Andreas var helt fair ikke interesseret i at spille live turneringer, og så er det ret logisk, at man ikke kan forvente helt samme beløb :)
Epic. Go grind!
Haha du er fucking sick.
GL!
PM for details. Er klar på 1:1 uden max-loss.
@Maller
Som skod skriver sikrer jeg mig helt sikkert førstepladsen i denne måned, derudover regner jeg også med at sikre 1. pladsen i næste måneds race så alt inklusiv har jeg faktisk regnet det sammen til 90-95% rakeback, hvis jeg når de 100k point that is.
@Typhoonish
Sender en PM om lidt.
@freakstar
Det højeste pointantal jeg har optjent på en måned var i februar hvor jeg lavede 40-45k, dog kun på 3 uger da jeg var på skiferie en uge.
Held og lykke med det. Bliver spændende at følge dig. Har svært ved at tro på at du klarer det, men skal nok krydse fingre. Vil ikke tage et væddemål, da jeg ikke vil sidde hele måneden og håbe på at du fejler ;-)
Det lyder som en fejl at de giver 7k for 50k point, når de "kun" giver 11k for 100k point.
Hvordan kan du nå op på 90-95% i rakeback? Det er altså 53k. Du får 11k for at vinde pokernet racet to måneder. Så får du 11k fra Betfred, og under forudsætning af at du har ubegrænset bonus tilgode, vil 100k point give lige godt 20k i bonus. Så er der point der kan veksles til ca. 2k. Ialt ca. 44k. Der er altså et stykke til 53k.
tror det er for 50k$ i rake paid, da 100k point er = med 58,2k$
Jeg ved godt du forventer at vinde en ordentlig slat i slutningen af måneden. Men er følelsen af støt at tabe penge på at spille DONs ikke en smule deprimerende. Jeg mener hvis du håber at minimere tabet til under 35K, taber du vel over 1K$ om dagen.
Sygt projekt og GL btw.
@Abejoe
Som Jenson mente jeg med 50k altså 50k$ rake paid, var nok lidt uklart. Mht til min rakeback kan jeg godt have regnet forkert, men hvis jeg konstant spiller med bonus i ryggen (kommer jeg dog ikke til) svarer dette altså til 70%. Man frispiller 10$ bonus per 500 point, får 35 point per $ rake (da jeg er diamond VIP) så 500/35 = 14,29. 14,29/10 = 70%.
@frede
Spiller nok det meste af tiden med bonus i ryggen så i dette tidsrum vil jeg stødt vinde. Men er lidt ligeglad hvilken retning kontoen går mens jeg spiller, bare jeg er tilfreds med bundlinjen når måneden er omme.
tak :)
@ Andreasem
You are the man!!! Andet er der vidst ikk at sige? Nårh jo - GOOD LUCK! Måske kommer jeg til at udnytte dig lidt ;) ses ved bordene champ
sick stuff... GL med det!
Shiiiiit!!!
Man får jo lyst til at lave noget lignende, ved bare at læse om projektet...
Jeg kommer helt sikkert til at raile dig en hel del...
Skal nok smide et direkte link op når jeg kan, mypokerblog.com er nemlig ikke up and running endnu, er en side "pokernet" står bag og de arbejder hårdt for at få den klar snart.
Mit nick er xesben, har dog lige nulstillet mine sharkscope stats for en måned siden.
Gl. Det kan "sagtens" lade sig gøre. Vil godt tage udstik på han klarer den. Rakede 30k$ på 3 uger på ipoker, hvor jeg ikk følte jeg holdte speederen helt i bund.
Toprakerne på stars raker 60-80k/month, og rakerekorden på én dag er omkring 5k$, så kan ikk se hvordan det ikke skulle lykkedes, hvis han har tiden :)
@iclick
Har tiden til det ja, men grinder normalt ikke forfærdelig meget hver dag, gerne kun omkring 2 timer gennemsnitligt og det er med færre borde end jeg har tænkt mig at gennemføre det her bet med. Så bliver bestemt ikke nogen walkover for mig :)
Derudover kan jeg være uheldig at action er ret dårlig nogle perioder. Hvad er dit nick derinde?
Yeah action kan være temmelig svag i 6max. Men du klarer den tror jeg.
Kan jeg ikk afsløre her :) men det var stort set kun 500 hu sng superturbo. En avg match tar omkring 5 min, så hvis man kan få 4table action går det pænt stærkt :)
Wow, sygt nok.. Gl herfra skal du have..
Hvordan ser det ud med pointene indtil videre? Kan man få lidt status? :)
Han starter først her om en 3 timers tid. Han vil lave en blog om forløbet, som vi nok skal linke til herfra så snart den er klar. Der vil du kunne få updates løbende. Betfred arbejder på en fin lille baggrund specielt til lejligheden, vi arbejder på at få de sidste detaljer på plads og kan derfor stolt præsentere den nye blog i morgen, hvor xEsbens vanvidsprojekt kører på første dag.
Fedt, fedt, fedt.
Awesome der bliver gjort så meget ud af det, kunne være for vildt hvis OP gennemfører. Alt skrub herfra!
Held og Lykke med Projektet, glæder mig til at følge med.
ang "Vil smide nogle opdateringer ind på mypokerblog.com hvis nogen vil følge lidt med. "
Siden ikke oppe endnu, så hvordan skal vi følge med?
Den er oppe i morgen. Der ligger allerede det første indlæg fra bloggen klar, ligesom der i morgen vil være et par spændende andre blogs at finde derinde. :-)
@Gausi
Nej ingen bets desværre.
Ellers som fisken.
Tak for alle de venlige ord i tråden btw :)
Pisfisk
Den er ikke oppe endnu. Er der et tidspunkt det går in air? eller er det en High Pulse ting igen? :)
@Mio
Den kommer op i aften. Dejligt at du er så interesseret i projektet. Jeg kan se i Progress Bar'en at projektet er 1% fuldendt, så det er startet. :-) Vi lægger hånd på de sidste ting netop nu.
Er allerede begyndt for i dag, crazy action var lige oppe på 4 tables! kun 1 nu tho.
Åbner du dine borde manuelt, når du spiller mange borde af gangen?
Og hvordan udgår du at tilte, hver gang der kommer et af de skide popups?
Manuelt ja og det er godt nok også en kunst ikke at tilte over de god damn 5 pop ups per sng, godt nok irriterende når der spilles 12+ STs hvor der bare skal åbnes borde hele tiden.
Bruger du et program da?
@ skod
hahaha. Jeg banner og råber også hver gang det sker for mig! :D
Kæft det er et nederen link de har placeret der! ;)
@iclickraiseu
Stop nu med at blive ved med at sige du gerne tager udstik på det ene og det andet, hver gang en melder op at de vil tage dit bet bakker du ud.
Puke...
Skal nok prøve at begrænse det tykke
@Pisfisk
Selvfølgelig, er jeg interesseret. Erfaring fra andre giver en selv en fordel ;)
Og så er det af DKs bedste spillere, som skal blogge hehe, kunne ikke være bedre.
Jeg har ledt med lys og lygte efter et program der kunne gøre det lettere at multitable, men jeg har ikke været i stand til at finde noget der fungerer.
Satsede på at du brugte noget, som jeg så lige kunne lure af, for jeg får lyst til at stoppe en session, hver gang der er 4 borde der starter op på samme tid.
Held og lykke med det...
Status?
Blog?
Anything? :)
@ chmpen85
Vi manglede lige et go fra en australsk tyr, så det har udskudt launchen en anelse.
Der arbejdes på højtryk, og det er helt bestemt planen, at launche i aften.
MVH Skod
Er en smule foran pace og brandvarm :)
Et mere uddybende indlæg + ss af sharkscope ligger allerede på bloggen.
Haha, shit du er hot :) Hvad med bare at stoppe nu ;) Btw, så opdagede jeg lige en ny funktion på shark. Kan det passe, at du har raket for 4250$?
Ja det går bestemt ikke dårligt :D mht de 4250$ så passer det ikke helt, har selv fået det til omkring 3,8k, kan være sharkscopes udregner går ud fra 10% rake på alle games.
Kanon TISfisk! :D
Hold kæft hvor er jeg sjov.
....
Ok, jeg tog også tilbage fra den 6 sep, så det kan være, du har spillet lidt der?
Edith;
Ja, den siger 3700$ fra den 7-8 over 459 spil (hvor du så er knap så varm, som hvis man tager den 6 med ;))
Hvor popper den der blog frem når den kommer?
@Muggenfisk
Den popper først op herinde, og så laver jeg en tråd om selve bloggen. Der er et par andre bloggere derinde også allerede, så den er nok spændende nok for de fleste lige at se.
Vi lægger ALLERsidste hånd på den nu, så den er oppe indenfor en time, vil jeg tro. :-)
Bloggen kommer her www.mypokerblog.com/ men siden er endnu ikke klar... Men mon ikke der snart sker noget?!
OMG folk er utålmodige!
Er vi der ikke snaaart?? Jeg skal tisse!
Jeez
Jeg stresser selv lidt over det, men vi kommer live i aften. Jeg poster herinde så snart den kommer op. IT-afdelingen arbejder på fuld skrue.
Agreed! :D
Aaargh den uploader. Any day now! Ikke sådan lige at rykke til den rigtige server åbenbart, men stay tuned. I skal alligevel se Wozniacki jo. ;-)
Den er oppe nu:)
Aaaaand we are live! Og nu er I gået i seng...
Men nu er bloggen oppe, og linket til xesbens blog kommer her:
www.mypokerblog.com/xesben
Kig evt. også lidt rundt på MyPokerBlog, der er et par fine kaniner i hatten. ;-)
Nej vi er sku ikke gået i seng!
Tak for link pisfisk! :)
Haha, jeg elsker dit første indlæg fra den 4 august :)
Ellers tillykke med den nye side!
Ny opdatering fra dag 2:
Nyd lige de 16 borde på én skærm. :-)
@Andreassem
Jeg er meget imponeret over du kan styre 16 Betfredborde umodereret og uden stats. Jeg var overbevist om du brugte PT3/HEM og minimaxmod eller lignende. Når jeg indimellem spiller på min reserve pc uden disse synes jeg det er totalt uoverskueligt bare at spille 2-3 borde på Betfreds alm. klient...
@Long
Tak :) skal godt nok også være koncentreret når jeg lige rammer 16 borde en sjælden gang (spiller for det meste et par borde færre).
Sætter forresten pris på den store interesse for at følge med i projektet, er ret motiverende at der er en del der følger med.
Sick at du grinder uden 4-color deck :D
GL med det hele!
Masser af updates på xesbens projekt - nu med helt egen Betfred-baggrund! Ser faktisk godt ud. Men det sagde jeg jo også om PokerStars-reklamen... Døm selv:
Jeg er helt vild med, at der er en af dagene, Sharkscope kategoriserer ham som en fisk!!!
Flor +1
@leo
Der mistede jeg så også 20 bis på ikke at kunne komme ind på mit acc mens sngs kørte
@And
Hvorfor kunne du ikke komme ind på din account?
Edit: Nevermind, læste lige bloggen.
Nu har jeg siddet og railet lidt de sidste par dage, og gjort mig nogle overvejelser om, hvorfor der ikke er nogen der kan slå spillet.
Lad mig starte med at sige, at jeg giver Skod helt ret når han siger, at der næppe er nogen, der kan lave overskud på super turbo'. Det virker helt blankt, at der rent faktisk er nogen der spiller dem. Der bliver skubbet så sick light, og callet endnu lightere, at det ville give langt mere mening, hvis I bare flippede en mønt i stedet. Det er dog rent faktisk dem du har klaret dig bedst i, med kun 1$ tabt pr spil, hvilket er rigtig fint i dem. Jeg tror dog desværre, at du kommer til at opleve lidt mere negativ varians her.
Sådan overall, så spiller du to typer spil; DON buy in fra 100-300 og alm super turbo' med buy in fra 50-200$. Det er derudover ret meget de samme spillere du spiller imod, da det virker til, at folk bare skal raket nogle $.
Det har så også den betydning, at du skal forholde dig til to typer spil, mod de samme spillere.
Det som jeg synes jeg har bemærket er, at du ofte har svært ved at justere til specielt dine DON. Det betyder, at du ofte kommer til at træffe beslutninger der er rigtige i et alm spil, men som virker helt blanke (;)) i et DON spil. Det virker endvidere som om, at I har spillet så meget mod hinanden, at de SUPER lighte call' I laver i alm spil, er taget med videre til DON spillet, hvor I alle sammen faktisk har svært ved at justere jeres spil. 80% af dit tab ligger også i DON, men det kan selvfølgelig være varians. Jeg tror sådan helt generelt, at du kan hente rigtig mange $, hvis du lige får et par timer ved en DON chef.
Mht de alm SNG' så har du noget mere styr på, om end jeg synes, at du skubber ALT for light og stort, i specielt starten af spillet. Et eksempel kunne være, at du sidder i SB med 1700 med blinds på 50/100 og skubber ind i BB der sidder med 2000. Eller du sidder i sb med 3000 med blinds på 100/200 og skubber ind i BB der sidder med 2700. Det kan selvfølgelig være svært at spille post-flop poker, når blinds skifter hvert min, men jeg er sikker på, at der ligger en masse $ glemt her. De gange hvor du rent faktisk får spillet lidt post flop poker, så er det næsten også 100% sikkert, at hvis du kommer til river, så har du som regel et set.
Derudover er der nogle spillere, der caller dig så sick ligt, at det virker helt dumt, at du stædigt bliver ved med at skubber endnu lightere. Nu har jeg self lige glemt nick', men du er næppe selv i tvivl om, hvem der er tale om. Jeg tror ikke det er nogen dum idé, lige at træde på bremsen, når han/de sidder i pos på dig (her tænker jeg specielt på DON).
En sidste ting er når du kommer HU, med mere end 10 BB. Det sker faktisk ret ofte, og jeg synes faktisk, at det virker til, at der også er en masse $ at hente her. I har ingen problemer med, at komme all in pre flop for 12 BB med K2 vs K3. Jeg tror der lægger mange flere $, hvis du begynder at arbejde med nogle clicks pre flop mm, inden blinds self når at blive 300/600 og op.
Håber du kan bruge det! :)
Ps. da du havde dit DC, vandt du rent faktisk en 200$ DON. De tre andre ved bordet spillede helt håbløst, og var på skift ved at donke sig selv ud (der var blandt andet en, der valgte at folde i sb, hvor du sad i bb og fik en walk)
og se så at købe dig en 30" 2560x1600 skærm! Er sikker på den hurtigt er hentet hjem på bedre beslutninger grundet større overskuelighed når du multitabler så meget.
@Dieb
Er glad for at du har givet dig tid til at prøve og hjælpe :)
STs: Ja der er mange regs, ofte er det vel 5/6 regs, og det er også kun muligt at slå de spil med -4% ROI ca, eller at tabe halvdelen af sit rake, så det er et klart at det er et spil hvor man skal udnytte alle marginale +ev spots og er vel også derfor du studser over at der bliver pushet og foldet light, men der bliver ikke spillet dårligt kan jeg garantere dig for. Ved ikke hvilke data du bruger siden du siger jeg har klaret mig bedst i disse, men mine ss stats er altså
1.213 -$3 $140 -2% -$3.754 for DoNs og
2.370 -$4 $72 -5% -$9.649 for STs.
Endvidere kan de hvis man kan holde sig til at tabe halvdelen af sit rake være særdeles profitable hvis man spiller med 90% rakeback fx da de ikke tager mere end 6 min at spille igennem. STs er dog ikke min force og ved at jeg begår nogle mindre fejl engang i mellem, har også tabt lidt over halvdelen af mit rake i disse på lang sigt (har lige nulstillet sharkscope for kort tid siden).
Almindelige sngs: "at du sidder i SB med 1700 med blinds på 50/100 og skubber ind i BB der sidder med 2000" hvis jeg sidder med Ax og jeg ved at BB er en god reg er jeg overbevidst om at det i langt de fleste tilfælde simpelthen er den mest +ev løsning bare at open pushe.
"I har ingen problemer med, at komme all in pre flop for 12 BB med K2 vs K3" arh, kan måske godt pushe K2 og K3 med 12-13 bbs, i hvert fald hvis det er suited, men ville aldrig calle med den hånd så dybt, det er jo klart -ev, har været en donk der har callet mig eller jeg har lavet et misclick (laver misclicks en sjælden gang især i slutningen af sådan en mega sesh hvor jeg er træt).
"Jeg tror der lægger mange flere $, hvis du begynder at arbejde med nogle clicks pre flop mm, inden blinds self når at blive 300/600 og op." vil give dig ret i at det er en god ide at mixe nogle enkelte clicks ind, gør det også en sjælden gang, men prioriterer altså et bord eller 2 mere ad gangen foran at gå meget efter sådan nogle marginale +ev moves som kan opsluge meget tid og tankekraft hvis jeg skal til at spille post flop i forhold til hvad det er værd ev mæssigt.
"Det som jeg synes jeg har bemærket er, at du ofte har svært ved at justere til specielt dine DON. Det betyder, at du ofte kommer til at træffe beslutninger der er rigtige i et alm spil, men som virker helt blanke (;)) i et DON spil."
Missclick ellers skete det ikke, hvis jeg går tilbage fra før jeg nulstillede mine sharkscope stats så er min longterm ROI i DoNs mellem -1% og, men nok tættest på -2%. At du vælger at slå ned på mit DoN spil og ligefrem foreslår at jeg kan bruge et par timer ved en DoN chef får altså, imo obv, hele din post til at falde så meget i værdi. DoNs er mit main game, og af alle regs jeg spiller mod har jeg ikke set én med bedre DoN stats, jeg har skam helt styr på mit DoN spil.
"Ps. da du havde dit DC, vandt du rent faktisk en 200$ DON. De tre andre ved bordet spillede helt håbløst, og var på skift ved at donke sig selv ud (der var blandt andet en, der valgte at folde i sb, hvor du sad i bb og fik en walk)" Lol awsm.
Birdshake, har faktisk stærkt overvejet det, har kigget lidt omkring efter en accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=dk&l=da&s=dhs&cs=dkdhs1&sku=142646 nogen der ved om den her er god? Virker ret pricy alligevel.
accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=dk&l=da&s=dhs&cs=dkdhs1&sku=381157 fatter ikke hvorfor den her kun koster halvdelen, opløsningen er alligevel næsten den samme, anyone?
Andreas giv mig til 1 times tid så finder jeg den bedste skærm til prisen. Skal den kun bruges til poker ?
Edit:
www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4230439
Den dyre dell, bare billigere.
www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=437335
Billigeste løsning.
Hvis det bare er til poker er specs stortset ligemeget.
Fedt! Altså primært, men spiller også spil engang i mellem, regner med at købe cataclysm (wow) når tid er og whoope nogle donks et par måneder.
Foretrækker forresten stærkt at købe gennem en dansk side.
her er den 3k billigere, sammen med alle de andre 30" 2560x1600 skærme derude..
www.edbpriser.dk/Search/Products.aspx?qt=Fql&nf=strmatrix3%3a^2560+x+1600+%C2%A44096000.0000000000%24%C2%A7specifictaxonomy%3a^Hardware|2%2fSk%C3%A6rm|40%24&s=igeneric4&cpath=1-2-40
Ellers er der jo også den optimale pokerskærm der findes.. 30" og en sick 3280 x 2048 opløsning er den din for kun 128k danske :)
www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4275555
mht. 27" vs. 30" er der som sagt ikke den store forskel på opløsningen, men skal ikke gøre mig klog på hvor betydningsfulde de 160 vertikale pixels er. Tror dog de er ret gode at have..
Hvis gaming også er lidt vigtigt(evt. skydespil), vil jeg helt klart snuppe denne:
www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4181436
Hvis du skal have mere in-depth forklaringer osv. kan du bare kontakte mig i pm og få min msn :)
Jeg kan også sagtens finde en ordentlig butik, har alt for meget erfaring med køb af hardware :D
@Birdshake
De 160 pixels betyder utrolig meget, lige umiddelbart giver det 30-50% af et pokerbord ekstra i højden. Det kan betyde forskellen mellem overlap og ej :)
Tak u guys!
Er det ikke ret mærkeligt at andre sider sælger dells skærm 3k billigere end de selv gør? alligevel en kæmpe forskel.
Men virker til at dells skærm virker som en fornuftig løsning, tror sgu jeg hopper ud i det :)
Og lol @ 128k skærmen, er da et røverkøb :D
Hov - Har lige koebt en skaerm hos Dell... Kan den findes billigere andre steder?
Koebt for kr 5110 hos Dell, det er en Dell U2410.
@dikki
Tænkte jeg nok, selvom jeg pt. spiller fra en 22" 1680x1050, er det mest de vertikale pixels jeg mangler. Det ville stort set ikke være en opgradering til 1900x1080, og da der ikke lige står 10k på skærmbudgettet pt. skal det ikke være en 30" så ender nok med en 1900x1200 24" - burde også være fint til mit antal tables.
Tror det bliver denne:
www.pixmania.com/dk/dk/6208041/art/packard-bell/dtt-24-wide-maestro-242-d.html?srcid=7139&Partenaire=Pricerunner_DKdk&CodePromo=oui&aftrack=TVRBd05qc3hOak14T3pBME9UWXpPVFF4OzEyODM5NjM3OTE7
Sick billigt, shipper måske 2 - ved dog ikke om jeg kan bruge alle de horisontale pixels til så meget. Kan dog ikke finde nogle anmeldelser på skærmen, men den må være fin til poker.
@Andreasem
"Er det ikke ret mærkeligt at andre sider sælger dells skærm 3k billigere end de selv gør? alligevel en kæmpe forskel."
Indeed, også ret hustler-agtigt imo. De må nærmest have dobbelt avance på de skærme der ryger via deres nethandel.
@dankersoe
:( Er sgu ærgeligt at høre. Efter 10sec på google fandt jeg den til 3987 kr. inkl. fragt
www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=641446
Er vel desværre for sent at bytte den,få pengene retur og så shippe den derfra?
Et råd til fremover, sørg ALTID for at tjekke pricerunner og/eller edbpriser inden du køber elektronik online, er kæmpe forskel på priserne.
Hi, jeg har taget mine tal fra den 7 til i dag, så det kan være derfor, du er noget mere tabende i DON, end dine tal fra den 25 august. Du er i skrivende stund nede med 6500$ siden den 7 og 4000$ siden den 25 august.
Jeg er helt med på, at folk selvfølgelig ikke er ringe spillere, men jeg synes stadigvæk at der bliver lavet en del fejl. Som du selv er inde på, så har det selvfølgelig stor betydning, at blinds skifter så hurtigt. Jeg var sådan set også med på det faktum, at du tager lidt nemmere løsninger, fordi du hellere vil spille mange SNG.
Jeg er faktisk ikke i tvivl om, at man godt kan køre med en roi på 0,-1%, hvis man spiller to borde af gangen, og udnytter alle spots.
Jeg tror problemet med det jeg har railet har været, at du har spillet så mange borde, og været så fokuseret på det, at du ofte har taget den lette løsning, da du kun har 10 sek (?) til at spille, og det er altså ikke ret meget hvis man spiller 16 borde. Derudover synes jeg stadigvæk, at du skal være noget mere opmærksom på, hvem du skubber ind i, da I er nogen der caller hinanden sick light.
Mht til en coach, så var det ikke skrevet for at nedgøre dig. Jeg tror på, at hvis du finder den bedste på markedet, så kan du nemt hente mange ekstra $ der. Måske har du sat dig fast i nogle rutiner, som en DON chef ville kunne pille ved.
Lige en sidste ting, så har du en negativ roi på 300$ DON på 12-13%. Det er ret indlysende, at du her har været running bad. Det er de samme spillere du spiller imod (fra 100-300), så jeg er helt med på, at når varians skifter her, så bliver dit samlet tab selvfølgelig noget mindre.
"Mht til en coach, så var det ikke skrevet for at nedgøre dig. Jeg tror på, at hvis du finder den bedste på markedet, så kan du nemt hente mange ekstra $ der. Måske har du sat dig fast i nogle rutiner, som en DON chef ville kunne pille ved."
Var skam heller ikke sådan jeg tog det, men du foreslår at jeg får coaching fra en don chef; jeg spiller altså de højeste don stakes på ipoker, hvor jeg må være blandt de få bedste (jf min longterm ROI på bedre end -2%). Er rimelig sikker på at der er bedre DoN action på ipoker end ongame og party. Stars må være siden med bedst don action, men stakes går altså ikke højere end 100$ her så gad godt vide hvor coachen skulle komme fra. Ipoker er mig meget bekendt forresten også det eneste sted med høj 6 max don action (alligevel betydelig forskel fra 10 max). Endvidere tror jeg ikke jeg har sat mig fast i nogle dårlige rutiner.
Hehe, det ved du sikkert en hel del mere om end mig ;)
Spiller du normalt lige så mange borde, eller kan det være her, den store forskel ligger, i forhold til nogle af dine beslutninger?
Et eksempel kunne være, at I sidder 4 tilbage (i en DON). I bb sidder der en donk, der lige er et smut forbi, og iøvrigt fatter hat af, hvornår man skal calle og folde. Du laver hvad der normalt er et std skub med rags, og donken caller med A2 for livet (vi siger i er ca even med 10 bb). Her ville du, hvis du som mig (hvis jeg er med på en kigger så har jeg måske 3 borde åbne) have opdaget, at han caller sick light, hvorfor et fold i ovenstående situation, ville være at foretrække.
Bruger du btw nogen former for hjælpemidler?
Har vel spillet et bord eller 2 ekstra når der har været action mens projektet har stået på, har sikkert medført et par fejl :)
Bruger sharkscope HUD engang i mellem, ellers ikke.
Hvor gammel er du andreasem og hvad siger din roll i skrivende stund :) Er ret impressed over dit projekt må jeg sige.
@ Dikki
GAL det er en sick pris for den skærm! hvor mange tables kan man køre ad gangen?
Life roll ? Er det din nuværende rulle eller?
Okay og den koster 11k ca. ? Det lyder sku ret lækkert må jeg sige :O
Ja altså det er de penge jeg har på bankkonto+pokerkonto, kaldte det bare life roll fordi en del af mine penge står på min bankkonto og ved at jeg aldrig vil komme til at bruge dem til poker så betragter dem ikke som en del af min pokerroll :)
Arhh på den måde ;) Hvordan ser resultatet ud so far for dagens grind?
Super (+1353$), man kan se han har tænkt over de ting jeg har sagt ;)))
Det gas ;)
LOL dieb @: \"man kan se han har tænkt over de ting jeg har sagt\" :)
Vil godt se dig crushe de limits DON og ST han spiller ;)
@Pisfisk
Haha, ja hvis I mangler en til at stikke lidt til high-stakes spillere, der bliver lettere irriteret over, at der kommer en "low roller" og sætter spørgsmålstegn ved deres spil, så er jeg muligvis den bedste ;)
@Andreasem
Er du interesseret i at coache i ST?
Du har obv ikke tid nu, men efter dit projekt...
"Super (+1353$), man kan se han har tænkt over de ting jeg har sagt ;)))" True story :D Udover de +1353, har faktisk +2,2 ca, sharkscope må have misset nogle games pga netværksproblemet her for et par timer siden. Det der skete var jo at jeg havde gang i 15 borde da alt frøs, efter 15 min eller noget gik bordene i gang igen, hvor sindssygt mange sad ude, dette tjente jeg nok små 2k på :D har raked omkring 1400 so far vil jeg tro.
@Dieb
Hvis han så også skriver rejsebeskrivelser, så vil jeg overveje den.
@Leopatra87
Jeg har en fornemmelse af at du kommer til at skulle vente lidt tid så... Men nu må vi se hvad der sker. ;-)
For lige at være lidt seriøs, så virker det til, at det fungere langt bedre, når du sidder i pos på "PlayerX7" (trist man ikke selv kan vælge hvor man sidder). Han caller dig sick light, og det virker som om, at I har et eller andet kørende (spillet rigtig meget imod hinanden).
@Leopatra87
Desværre, føler ikke lige for at coache pt, men kan da være det kommer.
@Dieb
Det kan godt være han caller mig ret light, har ikke lige lagt mærke til det, han er lidt ny, men har da lagt mærke til at han laver en del fejl, han har også ret dårlige stats (-10% ROI over 1600 spil), kan være han smutter igen. Har ikke noget kørende med ham i hvert fald, skal ikke kunne sige om han er set sig sur på mig.
Ydermere har jeg klart stukket min rekord for bedste dag ved sng bordene! $5,6k profit (før rb), 2,5k rake paid, altså jeg klager ikke :D
Hvad er dine forventninger/målsætning i det kommende DoN race?
Top 5 i de fire uger for sure så jeg får de 5k. Har ikke rigtigt noget mere præcist i tankerne, ved at der er regs der går fuldstændig amok og så kommer det jo lige efter en måneds crazy grind.
Ja det er jo egentlig ret uheldigt at det ikke var i denne måned...
Jeg rykker personligt ned på $5 og forsøger mig med det race, men jeg mener at kunne huske, at der også var nogle, der spillede absurd meget...
Der var en fyr der hed bluevickie, der bare var der konstant, og selvom jeg ved, at han spiller meget i forvejen, begyndte jeg alligevel at mistro ham for multiaccounting. Men der er jo bare nogen der er så syge.
@ Esben
Tror du running hot fordi du vinder alle 20% og under. Vi har i hvert fald haft 6 seneste 2 dage (jeg spiller ik så mange så har styr på mine stats) og du ramte 4 2outers og 2 gange med TOTAL CRAP/MAX dominated mod mit overpar som 2 par samt QT vs QQ knækket. Så det er sku let at lave profit dude....
Men sådan er det. Fortsat GL med projektet, det sygt nok :)
// KD
KD har spillet 8 hænder mod OP og konkluderer dernæst at OP er running hot, fordi OP har suget KD 6 gange...
@ Joe
8 hænder? Tror Esben kender mig så det er ik helt korrekt. Men den session han referrer til med flot profit er blot noget jeg støtter ham i når man løber som han gjorde der. Han kunne ikke tabe.
"@Andreasem
Er du interesseret i at coache i ST?
Du har obv ikke tid nu, men efter dit projekt..."
Hvorfor? der er ingen af de regs der har en positiv ROI :)
Ja klart i min session med 5,6k profit før rakeback var jeg usandsynlig heldig, var jo helt ekstremt. Overall har jeg raked 29k og tabt 5k, har godt nok spillet en del normale turboer, men vil tro jeg burde have tabt 10k.
@iclick
Altså for det første er det umuligt at spille dem med positivt ROI, for det andet kan man hvis man taber halvdelen af sit rake, have en utrolig god timeløn; hvis man 10-tabler 109 STs; 60*9$ = 540$ rake i timen, kan svare til omkring 490$ rakeback, minus 270$ tabt fra spil = en timeløn på 220$.
Det er dog selvf utroligt svært kun at tabe halvdelen af sit rake i de games og man kan heller aldrig 10 table hvis man kun spiller dem.
Raken(bonus) bliver spist hver gang med mindre man er på en heater...
Men GL HF sygt project du har sat dig =)
WOOOOW det er så sick... graaaatz med det!
Håber på 80k rake i oktober så regner ikke med en pause foreløbig ;) og tak for de pæne ord :)
Du er så sick mate! :) tillykke med at det lykkedes og med en KÆMPE månedsløn som medløber ;)
WD
Grats.
+1 på sick!
+1 på AweSoOOoommmEnessSSssss
Gratz wp!
Heeelt vildt! Stort tillykke til et af de vildeste poker-projekter jeg nognsinde har set gennemført! Hatten af for at du leverer hvor andre bare snakker.
Stort tillykke med projektet, og WP med at du nåede det. Det er ret vildt. :)
Men har du overhovedet dannet profit på projektet? Eller har det bare været lir i en måned som du faktisk ikke har tjent noget på? :)
Well, du kan jo læse i hans blog at han ender med omkring 30K$ netto. Ganske flot!
Tillykke.
Tillykke.
Sygt du nåede det
@Nille
Oh sorry. Jeg havde ikke lige læst det sidste nye i bloggen og havde faktisk ikke overvejet at det nok stod der. Min hjerne er vidst allerede gået på weekend :)
30k$ - Vildt. Grats!
Fkn sick! Good job og gratz med profitten!
Hvad var din timeløn under projektet?