Vind €13.500 WSOP Main Event pakke hos Unibet Poker

#1| 1
Administrator

Sommeren rykker stadig tættere på og før vi ved af det, er det tid til årets højdepunkt i pokerkalenderen - nemlig WSOP Main Event.


Vil du gå i Peter Eastgates fodspor og blive den næste danske verdensmester i poker, bør du give Unibets nye Las Vegas kampagne et skud.


Søndag d. 24 maj afvikler Unibet Poker deres store WSOP Finale, hvor den heldige vinder stikker af med en WSOP Main Event Pakke til en værdi af €13.500. Buy in til WSOP finale-satellitten d. 24 maj koster €275, men du kan vinde din vej til finalen for bare €1 allerede nu.



Sådan vinder du €13.500 WSOP Main Event pakken


Du kan forsøge at vinde dit €275 sæde i WSOP finalen for enten €1, €5 eller €25 eller du kan vælge at købe dig direkte ind i den store €275 finale-satellit d. 24 maj, hvor der altså er mindst én €13.500 WSOP Main Event pakke garanteret i præmiepuljen.


Herunder kan du se din vej fra €1 satellitten til WSOP Main Event pakken til €13.500 er i hus:



* Bemærk at kun spillere fra Norge, Sverige og Danmark kan deltage i denne ekstraordinære kampagne



Vigtig information om WSOP pakken


Den lækre €13.500 WSOP pakke dækker over $10.000 buy in til WSOP Main Event (starter d. 5 juli) samt hotel og rejseomkostninger.


Går du hele vejen og vinder den eftertragtede pakke hos Unibet Poker, skal du være opmærksom på, at pakken ikke kan overføres til andre spillere eller ombyttes til kontanter. Såfremt vinderen af pakken ikke har mulighed for at komme afsted til Las Vegas, overgår pakken til nr. 2 i turneringen.


Bemærk også, at lovgivningen i Nevada kræver at alle deltagere ved WSOP er fyldt 21 år, hvilket betyder, at du ikke vil kunne spille med i WSOP Main Event, hvis du ikke er fyldt 21 år d. 5 juli 2015.


Vinderen vil blive kontaktet af Unibet indenfor 72 timer efter turneringens afslutning.


Læs alle regler og vilkår her



Har du ikke en Unibet Poker konto? Få 100 kr. til at starte på!


Tilhører du den del af befolkningen som endnu ikke har oprettet en konto hos Unibet, kan du med fordel gøre det nu i jagten på den lækre WSOP Main Event pakke.


Du får 100 kr. helt gratis ved oprettelsen som kan bruges til at teste vandene af på NL4 (€0.02/€0.04) cash game bordene. Når du har set 750 flops ved bordene, kan du frit bruge pengene til at spille hvad du har lyst til. Et godt forslag kunne være ovennævnte Las Vegas-satellitter, men valget er naturligvis dit eget.



Opret konto her hos Unibet Poker >>

16-04-2015 11:45 #2| 0

Hvordan forholder det sig egentlig med skat? Hvis man vinder noget derovre vil man så kunne trække kval biletten fra som udgift? (Næppe tænker jeg)

16-04-2015 13:08 #3| 0

Hvis du køber dig ind i WSOP main event for $10.000 og vinder $20.000, så bliver du beskattet af $10.000 uanset hvordan du så har vundet din billet. Du kan så derudover trække udgifter til rejsen fra, så du bliver beskattet af et lidt mindre beløb end de $10.000. Det gælder også buy ins til andre turneringer, så hvis du spiller turneringer for yderligere $5.000 og går død i første hånd, så trækker du de $5.000 fra de overskud i den anden turnering.

16-04-2015 13:10 #4| 11

Og så vil jeg i øvrigt se om jeg ikke kan mandeflirte lidt med Unibet, så vi kan få et par kvals, det ser jo lækkert ud.

16-04-2015 16:25 #5| 0

Er det bare mig som ikke kan finde det, eller står der ikke noget om hvor lang tid turen er, samt hvilket hotel man bor på? :)

Derudover er der kun EN finale i alt, det er umiddelbart lidt trist?

24-04-2015 22:54 #6| 0

Dejlig satellit.

Hvis der kommer reel info omkring hvad de 4200 Euro+ indebærer vil jeg overveje at spille den.


- antal dage på hotel, - hvilket hotel, - hvor mange penge får man sat ind på sin konto. Findes denne info?


Tak, og god kval til folk derude

25-04-2015 14:20 #7| 1
bajawa skrev:Dejlig satellit.
Hvis der kommer reel info omkring hvad de 4200 Euro+ indebærer vil jeg overveje at spille den.

- antal dage på hotel, - hvilket hotel, - hvor mange penge får man sat ind på sin konto. Findes denne info?

Tak, og god kval til folk derude

Det får jeg lige undersøgt, det samme gælder mit mandeflirt så vi kan få nogle PN sub-sats.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar