Søg stake 2017

#1| 2

Vi laver en søg stake 201

husk kun et indlæg pr snude

Held og lykke gutter


Alle indlæg kan nu rettes til eller oprettes påny


Redigeret af nikzz d. 02-01-2018 18:23
08-12-2015 10:54 #3| 0

Interesseret i staking med coaching ? tjek denne tråd ud :)


http://www.pokernet.dk/forum/staking-projekt-micro-lowstakes.html

19-09-2016 19:49 #37| 0

.

Redigeret af hamsjelv d. 07-05-2017 15:56
21-09-2016 08:26 #38| 0

Søger til spil på søndag, 25. september.


Mini WCOOP main event

Andre Minis+value tours med god pool for beskedent BI

Varianter af Omaha h/l.


Indskud forventes mellem 1200-2000 kroner, da der skal være backup til rebuy i main eventen.


Cut 30-70, evt. 20-80 + 1% pr $100 i overskud op til max på 30%.


http://officialpokerrankings.com/pokerstars/Tigerfry/poker/results/D18C18AA668A4F7A833693ABAC7C8419.html?t=2

25-09-2016 04:21 #39| 0

hey, vil gerne prøve at søge til søndagens mini wcoop Mainevent. kan også sagtens adde et par flere value tours :) tænker et cut på 70/30 og 50/50 når jeg nu kommer i top 3 ;) http://officialpokerrankings.com/pokerstars/mand333/poker/results/6851BE8448C54D6B9E58682BF2B02E47.html?t=2

25-09-2016 17:02 #40| 0

Hey PN.


Vil gerne søge stake til et program i aften (søndag den 25/9).

Tænker programmet kunne se nogenlunde sådan her ud:

Sunday Storm - 11$

Bigger 11 - 11$

Mini WCOOP Main - 50$

Mini Sunday Million - 22$


I alt 94$

Andre tours kan også add'es hvis dette ønskes af staker.

Evt. kan programmet også laves som BAP?


Tænker cuttet vil være 70/30 eller 80/20 i stakers favør, optil 1.500$, herefter 50/50. Men dette kan vi jo forhandle om.


Mvh.

CraekZ


http://www.officialpokerrankings.com/pokerstars/CraekZe/poker/ratings/E60C1659D18D4FFF81CF675E89B8C492.html?t=3

01-11-2016 11:07 #41| 0

Jeg søger ny investor til MTT-grind

Ingen grund til at skjule noget:

2016 har ikke ligefrem været en fest for mit vedkommende på PS. Med mindre skuden vendes, ka' jeg booke et tabende år på stars for første gang (over 1k sample tours). Det slider på rullen, så jeg spiller lidt lavere end de sædvanlige 25-30$ ABI.


I øjeblikket er jeg ikke fuldtidsgrinder - jeg har forskellige bijobs for at hive huslejen hjem, når poker ikke rigtig har kastet noget af sig i nogle måneder.

Forventet volumen:

300-400 tours om måneden

Rulle og cut aftaler vi i fællesskab efter risikovillighed


stats:

Pokerstars


Spørg løs i PM hvis det har interesse

Redigeret af DrNoe d. 01-11-2016 12:26
20-11-2016 11:41 #42| 0

Nevermind

Redigeret af Tsunemi d. 13-12-2016 08:52
04-01-2017 20:30 #43| 0

Hey pn


Jeg har været så uheldig og vinde en 55 euro ticket til Unibet på julekalenderen og søger en hest der ønsker og spille den. (Håbede og vinde marcipan grisen)


Vælger en jeg ser som mere kendt hvis det skulle være attraktivt nok.


Ren 50/50 deal må være fair nok tænker jeg

07-05-2017 16:09 #44| 0

Halløj PNS


Ville gerne søge til et længer forløb min 2-3 måneder. det der er i tankerne her er 9mands og 18 mands vil starte på 1,50$ og så kan der løbende tage en snak om at rykke op hvis ´/når rullen har den rette udvikling til det.

Grundet alt det snak om skat så er det rette cut nok 15/85

vil mene at en start rulle på mellem 70 og 100 bi ville være passene så mellem 100-150$

Forventer at spille 6 tabels afgangen og min. 4 dage pr. uge i hverdagen mellem 19.00 og 22.00 weekender mere da arbejde ikke kalder der :)


Men riv fat i mig her på Pm


Redigeret af hamsjelv d. 25-06-2017 19:03
25-05-2017 19:24 #45| 0

Hej PNS

Jeg søger en fast backer, da jeg igen er begyndt at spille en del poker.

Spiller primært Turbo MTT's på Stars, men også regular speed i ny og næ.

Mit Stars nick er JackRipperJr

BI range 16,5 - ?? Gerne med skud i de større Hot tours eller kvaller hertil.

Fortæller gerne meget mere hvis der er interesse.

PM gerne.

Mvh
MoPe

26-05-2017 16:02 #46| 0

.

Redigeret af Hurley d. 05-06-2017 18:17
26-05-2017 19:59 #47| 0
Hurley skrev:

Hej!


Jeg kunne godt bruge noget hjælp til coaching


Studere/spiller poker 8-10 timer om dagen og er meget målrettet og ved hvad jeg vil opnå, men jeg kunne godt bruge lidt hjælp!




En ide var måske at sige lige om hvad du spillede, mål, forventning etc
29-07-2017 11:48 #48| 0

Søger til MM main event søndag.

Cut, stats osv. kan vi tage over pm.

08-08-2017 17:39 #49| 0

Har ikke meget tid til spil pt. desværre.

Redigeret af fryden d. 18-08-2017 18:16
29-08-2017 17:59 #50| 0

Droppet :)

Redigeret af THADONKEY1 d. 09-09-2017 02:50
30-08-2017 14:20 #51| 1
THADONKEY1 skrev:Hej alle,

Jeg har leget lidt med tanken om at finde en backer (eller flere backers) til nogle af de saftige events der kommer ifbm. WCOOP 2017 som starter på søndag d. 4 september. Jeg er som altid i fucking god tid, I know ;-)

Min plan var egentlig at spille serien for egne penge, men da de har valgt kun at lave en LOW-version samt HIGH-version i år, og derfor ingen MEDIUM-version kan det virkelig blive en pricy serie.


Jeg har ikke som sådan planlagt noget endnu ift. program osv, så grunden til at jeg opretter dette indlæg er for at nå ud til de folk som kunne være interesseret i at have noget lir ude under afholdelsen af WCOOP. Det er ikke min plan at splashe rundt i HIGH-events, som jeg ikke mener jeg har en edge i, men med en serie der varer 3 uger samt med buyins i +215$ klassen så løber det alligevel op selvom der er vanvittigt mange saftige events, hvorfor jeg er interesseret i at finde en/flere backer(s).
Bemærk, at det som udgangspunkt er til de "dyre" LOW-version tours (+215$), samt de "billige" HIGH-version tours (+215$) jeg søger til. Selvom alle backers i alle størrelser er værdsat fra min side af, så ønsker jeg ikke at bruge for meget tid på den administration, som er forbundet med et større stake (Mange forskellige backers), som tidligere er set med f.eks "Philipooo" eller "FilebGM". Dog er alle velkommen til at sende en PM, så kigger vi på det.


Hvis det kunne være dig, så smid en PM og så kan vi tage en stille og rolig snak om, hvad der kunne være interessant for både dig og mig og snakke om cut osv. :) Jeg kommer naturligvis med en kort præsentation af mig selv, samt hvilke idéer jeg har til dette forløb.


Stats på Stars: http://www.officialpokerrankings.com/pokerstars/AerodynAmiKK/poker/results/2F4A96013A184A09B4A13DA70EF98CF3.html?t=2
- Mine stats på andre sites kan sendes i en PM.

I øvrigt vil jeg lige understrege at jeg sidste år FT boblede WCOOP $700 6-max PSKO med $85K + bounties på toppen, så hvis du måtte være i tvivl om hvorvidt min motivation er tilstede under denne serie, så vil jeg blot sige at jeg har ventet et fucking år på at tage revanche og nappe et af de der flotte armbånd ;-) Og nej, du skal ikke "bare" vælge mig for lirens skyld, men fordi du er lige så sulten efter at tjene penge som jeg er :)

For en god ordens skyld skal det siges, at hvis ingen backer(s) melder sig, så er min plan at spille de her events for egne penge i så fald.



Håber på et par stykker melder sig :)

Jeg synes du skal oprette en seperat tråd til det her projekt - det fortjener det :). Jeg kan sagtens være frisk på nogle %'er, alt efter hvordan det bliver skruet sammen

30-08-2017 17:59 #52| 0

@MrLe-roy


Jeg overvejede faktisk at oprette en seperat tråd til det, og det at jeg er så sent ude taget i betragtning, så burde jeg have gjort det. Dog er jeg netop bange for at alt det administrative ift. at opdatere løbende med busthænder, opdatere rulle, samt holde styr på anparter osv. osv. bliver for omfattende, da det er sindssygt hårdt at grinde de her serier. Der kører sideløbende med WCOOP en 3-5 andre serier, som jeg også sporadisk vil supplere op med.


Så selvom jeg gerne ville lave et større projekt som de andre har gjort, så er jeg ganske enkelt for sent ude føler jeg :)

Det er dog tidligere set at nogle folk herinde er klar med et stort bidrag til de her stakingprojekter, så jeg håber selvfølgelig stadigvæk på interesse fra nogle som måske ønsker at sende en hest afsted til et specifikt event eller to.



Jeg har dog kigget på et par internationale sider, hvor der er en del mere aktivitet end herinde. Der ser det umiddelbart ud til at være ret nemt at sælge til enkelte tours, så mon ikke jeg prøver det også :)


Anyways, thanks for støtten mate :)

30-08-2017 18:38 #53| 0
THADONKEY1 skrev:@MrLe-roy

Jeg overvejede faktisk at oprette en seperat tråd til det, og det at jeg er så sent ude taget i betragtning, så burde jeg have gjort det. Dog er jeg netop bange for at alt det administrative ift. at opdatere løbende med busthænder, opdatere rulle, samt holde styr på anparter osv. osv. bliver for omfattende, da det er sindssygt hårdt at grinde de her serier. Der kører sideløbende med WCOOP en 3-5 andre serier, som jeg også sporadisk vil supplere op med.


Så selvom jeg gerne ville lave et større projekt som de andre har gjort, så er jeg ganske enkelt for sent ude føler jeg :)

Det er dog tidligere set at nogle folk herinde er klar med et stort bidrag til de her stakingprojekter, så jeg håber selvfølgelig stadigvæk på interesse fra nogle som måske ønsker at sende en hest afsted til et specifikt event eller to.



Jeg har dog kigget på et par internationale sider, hvor der er en del mere aktivitet end herinde. Der ser det umiddelbart ud til at være ret nemt at sælge til enkelte tours, så mon ikke jeg prøver det også :)

Anyways, thanks for støtten mate :)

Kan sagtens følge dig - det er et meget kort vindue, men som du selv siger så plejer folk herinde at være friske på store projekter. Det må du prøve næste gang, hvis du føler for det :)


Gl med grind!

06-09-2017 11:31 #54| 0

.

Redigeret af maddyjulle d. 12-09-2017 05:35
14-09-2017 22:49 #55| 1

Hej derude,


Hvad søger jeg?


1. Søger en staker/coaching inden for spin & go. Personen skal kunne knuse minimum takst 30$.


2. Hvis 1 ikke kan opfyldes, så søger jeg en seriøs sparringspartner til taksterne 7-15$


Lidt info:

For halvanden måneds tid siden joinet jeg pokerverdenen igen. Før havde jeg et firma, men da vi ikke kunne rejse den nødvendig kapital, så skulle jeg finde på et alternativ at bruge min tid på. Jeg kan godt lide at arbejde med noget, som rækker udover et abc job eller sagt på en anden måde 8-16 job. Jeg har studeret poker før tilbage i 2014 dengang med fokus på (cashgame), hvilket jeg på sigt vil tilbage til (live).


Efter opfordring fra min gode ven gik jeg igang med spin & go varianten. Jeg satte 100$ ind på stars og begyndte på 1$ taksten. I starten brugte jeg en bankrollemangement strategi, som to udgangspunkt i 100bb for den givende takst dvs., at jeg hoppet op på 3$, da jeg havde grindet mig til de 300$. Det tog mig 14 dage 8-10 timer hver dag at nå 3$ taksten. Jeg studeret alle de videoer, jeg kunne finde på youtube ang. spin & go og tænkte over mine fejl hver dag. Det lykkedes mig at banke min rulle op på 855 efter en måned. Det skal siges, at jeg ikke har anvendt pokertracker, da jeg ikke har fået det til at virke optimalt endnu. Første dag gik okay på det nye niveau (7$) lavet 4 buyins plus efter 8 timer. De næste 3 dage på 7$ der røg jeg ind i det værste down-swing og tabte over 50% af min rulle. Det gik faktisk meget nedad efterfølgende og det endte med, at min bankroll kom ned på 150$. Jeg begyndte at tale en masse hænder/spots med min gode ven, som dog er MTT grinder samt at se flere videoer det hjalp faktisk en del. Jeg begyndte også at spille en meget mere aggressiv bankrollemangement som motivere en mere, når man har været på disse tre takter 1,3,7$. Den mere aggressive bankrollemangement går ud på at max at købe sig en for 5% af sin bankroll og rykke omgående ned hvis man taber. Det skal iøvrigt nævnes, at jeg one tabler, da jeg gerne vil blive bedre og ikke tænker så meget på volumen pt. dog siger min ven, at jeg bør få mig en større skærm og 2 table, da mit niveau burde være til det nu efter 1,5 måneds intensiv indsats.


Overblik over hvad jeg ramte af spins på en måned.


1$

10x 8 vandt 3

25x 4 vandt 2

100x 1 vandt den


3$

10x 8 vandt 3

25 3 vandt 3

100x 1 vandt den

200x 1 var meget tæt på at vinde den. Kom headsup tabte første allin pre med (AK) vs J4S hvor jeg var chiplead. Tabte så anden flip hvor jeg har lidt mere end ham (55) vs A6S.


Dette er mit første indlæg her på PN. Jeg tænker, at admin ikke ville tillade dette som et separat indlæg.


Min kammerat som jeg nævner i denne tråd, har lige indgået en deal med selveste starwins :) godt for ham. Jeg er dog ikke lige så connectet til starwins, som min ven er, det havde ellers været essentielt, da han helt sikkert er en af de bedste i dk til spins. Jeg har pt. desværre heller ikke lige en 25-50.000 kr. til et coaching forløb med en pro, men havde jeg, så havde jeg klart smidt dem på bordet.


Jeg har et lille håb på at dette kan bringe mig et eller andet, men ellers var det da et skud værd.


For interesserede skriv en pm




16-09-2017 18:00 #56| 0
MrNoDeal skrev:Hej derude,

Hvad søger jeg?

1. Søger en staker/coaching inden for spin & go. Personen skal kunne knuse minimum takst 30$.

2. Hvis 1 ikke kan opfyldes, så søger jeg en seriøs sparringspartner til taksterne 7-15$

Lidt info:

For halvanden måneds tid siden joinet jeg pokerverdenen igen. Før havde jeg et firma, men da vi ikke kunne rejse den nødvendig kapital, så skulle jeg finde på et alternativ at bruge min tid på. Jeg kan godt lide at arbejde med noget, som rækker udover et abc job eller sagt på en anden måde 8-16 job. Jeg har studeret poker før tilbage i 2014 dengang med fokus på (cashgame), hvilket jeg på sigt vil tilbage til (live).

Efter opfordring fra min gode ven gik jeg igang med spin & go varianten. Jeg satte 100$ ind på stars og begyndte på 1$ taksten. I starten brugte jeg en bankrollemangement strategi, som to udgangspunkt i 100bb for den givende takst dvs., at jeg hoppet op på 3$, da jeg havde grindet mig til de 300$. Det tog mig 14 dage 8-10 timer hver dag at nå 3$ taksten. Jeg studeret alle de videoer, jeg kunne finde på youtube ang. spin & go og tænkte over mine fejl hver dag. Det lykkedes mig at banke min rulle op på 855 efter en måned. Det skal siges, at jeg ikke har anvendt pokertracker, da jeg ikke har fået det til at virke optimalt endnu. Første dag gik okay på det nye niveau (7$) lavet 4 buyins plus efter 8 timer. De næste 3 dage på 7$ der røg jeg ind i det værste down-swing og tabte over 50% af min rulle. Det gik faktisk meget nedad efterfølgende og det endte med, at min bankroll kom ned på 150$. Jeg begyndte at tale en masse hænder/spots med min gode ven, som dog er MTT grinder samt at se flere videoer det hjalp faktisk en del. Jeg begyndte også at spille en meget mere aggressiv bankrollemangement som motivere en mere, når man har været på disse tre takter 1,3,7$. Den mere aggressive bankrollemangement går ud på at max at købe sig en for 5% af sin bankroll og rykke omgående ned hvis man taber. Det skal iøvrigt nævnes, at jeg one tabler, da jeg gerne vil blive bedre og ikke tænker så meget på volumen pt. dog siger min ven, at jeg bør få mig en større skærm og 2 table, da mit niveau burde være til det nu efter 1,5 måneds intensiv indsats.

Overblik over hvad jeg ramte af spins på en måned.

1$
10x 8 vandt 3
25x 4 vandt 2
100x 1 vandt den

3$
10x 8 vandt 3
25 3 vandt 3
100x 1 vandt den
200x 1 var meget tæt på at vinde den. Kom headsup tabte første allin pre med (AK) vs J4S hvor jeg var chiplead. Tabte så anden flip hvor jeg har lidt mere end ham (55) vs A6S.

Dette er mit første indlæg her på PN. Jeg tænker, at admin ikke ville tillade dette som et separat indlæg.

Min kammerat som jeg nævner i denne tråd, har lige indgået en deal med selveste starwins :) godt for ham. Jeg er dog ikke lige så connectet til starwins, som min ven er, det havde ellers været essentielt, da han helt sikkert er en af de bedste i dk til spins. Jeg har pt. desværre heller ikke lige en 25-50.000 kr. til et coaching forløb med en pro, men havde jeg, så havde jeg klart smidt dem på bordet.

Jeg har et lille håb på at dette kan bringe mig et eller andet, men ellers var det da et skud værd.

For interesserede skriv en pm




pm

17-09-2017 19:24 #57| 0
MeowImQh skrev:
pm

Jeg har forsøgt at skrive til dig, men denne besked kommer, når jeg prøver at sende beskeden (Du har kun mulighed for at skrive til admins eller mods.). Er det fordi jeg ikke er aktiv nok på PN, at jeg ikke har mulighed for det, eller er det på grund af denne tråd :s. Jeg må prøve at spørger admin.

17-09-2017 20:24 #58| 0
MrNoDeal skrev:
Jeg har forsøgt at skrive til dig, men denne besked kommer, når jeg prøver at sende beskeden (Du har kun mulighed for at skrive til admins eller mods.). Er det fordi jeg ikke er aktiv nok på PN, at jeg ikke har mulighed for det, eller er det på grund af denne tråd :s. Jeg må prøve at spørger admin.

Det er fordi du skal have 3 godkendte indlæg før du kan sende PMs :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar