Sngs for fs905 på FTP

#1| 0

Jeg spiller 90-mands KO sngs på ftp for Fs905. Vi starter ud med 13$ sngs og rykker op når vi har 50 BIs til 26$.

Deal er 50/50 efter tilbage betalt BI.

6$ sngs

d. 8/1
6 x 6.50$ - -39$

d. 11/1
5 x 6.50$ - +113.5$

d. 13/1


13$ sngs

d. 28/11
16 x 13$ sngs spillet - +10$

d. 10/12
8 x 13$ sngs spillet - -104$

d. 3/1
5 x 13$ sngs spillet - -63$

d. 4/1
10 x 13$ sngs spillet - -110.5$


Start BR: 390$

Running BR: 62$



28-11-2010 23:29 #2| 0

Opdateret

29-11-2010 06:55 #3| 0

:)

Absolut fornuftig start du laver. Super ærgeligt at han suger dig de 3 gange :( der til sidst ;)

Men rigtig dejligt med en god start :)

Keep ud the good work :)

01-12-2010 06:54 #4| 0

Skrub sendt til næste session :)

Ser frem til næste gang du spiller - håber jeg kan raile med.

Gl. herfra :)

20-12-2010 09:32 #5| 0

Skrub sendt til dig hr. :)

Håber din eksamen går godt idag og du får en god start på projektet :)

Gl. med det når du drager i krig

go go go :)

30-12-2010 06:33 #6| 0

Gl. me det næste gang du spiller ET ;)

Håber at kunne raile med :)

30-12-2010 15:06 #7| 0

Jo tak Fs905. Altid dejligt at have en tålmodig staker. Der bliver lagt en ordentlig omgang volume i efter nytår!.

03-01-2011 19:48 #8| 0

Gl. med det hr :)

Gogogogogo

skrub sendt til næste session

13-01-2011 05:37 #9| 0

Gl. med det næste gang hr. :)

Gogogogogo

30-01-2011 06:38 #10| 0

bump for update

31-01-2011 21:13 #11| 0

Nu får du sgu lige et surt opstød herfra.

Jeg staker dig i november. Du har en meget travl december med matematik, hvilket jeg er forstående overfor. Du siger at når den er overstået, så vil du spille igennem.

Efter din eksamen, så siger du at du starter ud med storgrind efter nytår. Dog er der allegevel er der plads til en masse 100% MU Baps.

Hvis du kigger på din egen OPR, så er det sgu mtts du har haft mest travlt med. Du har ikke spillet på projektet i flere uger, men har ingen problemer i at spille en masse bap projekter.

Det er på ingen måde det jeg havde en forventning om. Ikke det jeg havde fået stillet i udsigt. Jeg kan godt forstå du ikke har den store interesse i at spille på noget du skal bruge lang tid på at hente hjem.

Beklager, men det er sgu ikke godt nok!

Jeg er noget træt af det her. Du kan bare sende de resterende $ retur. Gider sgu ikke mere!

31-01-2011 21:41 #12| 0

Du kan sende $ til fruens konto på tilt: Sandra1987 - By O
eller
fs905 på stars.

Over herfra.

31-01-2011 21:47 #13| 0
PM fra 25/1-11
Hej Flemming. Status er pt 62$ på rullen. Tager en 9-bord session i løbet af trosdag eller fredag og ser om vi kan få bosstet rullen lidt op på den måde:)



Du bedes redegør for de 62$

Hvordan ser du dem?

OPR siger noget andet.
31-01-2011 22:42 #14| 0

Tror han har fået taget fejl af et eller andet. Af sharkscope fremgår følgende:

Regnskab siden 25. november:

38 stks $13 i alt BI $494 og cash ekskl. KOs på $211,50, dvs. underskud på $282,50.
16 stks $6,5 i alt BI $104 og cash ekskl. KOs på $144, dvs. overskud på $40.

Nettoresultat -$242,50, start BR 390 - rest $147,50.

Og lur mig om der ikke er faldet et par KOs af på vejen.

01-02-2011 05:52 #15| 0

62$ modtaget

Som tidligere skrevet.

Regnskab bedes uddybet!

Som Client skriver, så stemmer det ikke. Du bedes som stakee redegøre for det. Alene OPR siger der er en fejl.

Clients beregning siger nogenlunde det samme som min.

Alternativt ser jeg dette stake som misligholdt og indstiller dig til kort.

01-02-2011 06:54 #16| 0

Du må undskylde jeg har været så dårlig til at holde dig opdateret, det hele har kollideret lidt en smule på det sidste, og jeg har først lige set tråden da jeg fik en sms-besked fra Nikzz hvor han påpegede problemet. Jeg har aldrig snydt nogen herinde og tanken kunne aldrig falde mig ind, $ har været adskilt fra min FTP konto hver eneste gang jeg ikke har spillet sngs, så rullen er helt korrekt.
Jeg skal nok sørge for at få lavet et regnskab til dig så at vi kan finde ud af hvor fejler ligger.

Det kan ikke siges nok gange, jeg beklager virkelig denne her deal, det er en grim plet på mit CV i forhold til de andre sngs deals jeg har haft. Der har ikke været nok volume, opdateringer eller skrub.

Takker FS905 for hans tålmodighed med mig, det værdsætter jeg i stor stil.

Jeg kontakter dig med et regnskab asap

01-02-2011 11:46 #17| 0

Jeg vil gerne have du poster det i tråden, så du kan modbevise min påstand. Det vil også rense dig fra enhver beskyldning.

Jeg håber selvfølgelig de 3 trackingsites tager fejl.

Uagtet er jeg bestemt ikke tilfreds med indsatsen, men hvis ovennævnte er ok, så undgår at jeg indstiller dig til kort.

Dette bedes gjort ret hurtigt, da jeg er ret sur over tingene lige pt.

01-02-2011 14:17 #18| 0

Jeg er blevet gjort opmærksom på denne og kigger lidt med.

Jeg vil anbefale tournament history fra ftp klienten. Denne viser alle resultater incl. antal KOs. Jeg er dog ikke helt sikker på hvor langt man kan få den tilbage. Men måske lidt længere end ellers, ved kontakt til support?

EDIT: Normalt går den vist kun 7 dage tilbage.

02-02-2011 06:06 #19| 0

BUMP

Som sagt ønsker jeg svar. Der er intet modtaget.

Jeg har ikke lang tålmodighed i denne sag.

02-02-2011 07:07 #20| 0

Der vil fremkomme en afregning i løbet af imorgen.

02-02-2011 07:11 #21| 0

ET

Skal jeg se det som en fejl fra din side eller?

For mig handler det om troværdighed. Hvis du har ret, så post regnskabet og så er den ikke længere.

02-02-2011 07:15 #22| 0

Ingen vil have denne her sag hurtigere ud af verdenen end mig selv, men en afregning kan først falde i løbet af imorgen da jeg simpelthen ikke har tid til det på andre tidspunkter.
Nej der er bestemt ikke nogen fejl i den BR jeg har sendt til dig, da den som sagt har været adskilt fra rullen når jeg har spillet andet end sngs, hvor fejler ligger er det jeg har i sinde at finde ud af.

02-02-2011 07:26 #23| 0

Hvis der ikke er en fejl, så skriv en mail til FTP med historikken på din sngs.

Hvis du har ret, så har du afregnet.


Jeg vil ikke have penge for at få sagen til at gå væk, men derimod at se dokumentation for regnskabet.

Jeg har tracket dig 3 steder. Alle siger det samme.
Dvs. enten har FTP ikke sendt data til de 3 sites eller har du lavet en fejl.

Jeg lukker sagen når dokumentationen er der. Det er også for at cleare dig jeg gør det her.....

03-02-2011 07:57 #24| 0

Jeg har regnet på det og FS905 helt ret, OPR og sharkscope stemmer ikke overens med det samlede slut resultat på BR.
Den eneste fejl jeg kan komme frem til må være at FTP ikke har sendt data ud fra en omgang sngs jeg har spillet. Jeg husker på et tidspunkt at FTP crashede under en session sngs(9-12 stks) og det kan være det b.la er her fejlen er sket, hvilket selvfølgelig er beklageligt.
Det eneste jeg kan læne mig op af i denne her sag er troværdigheden af min profil og det faktum at jeg aldrig nogensinde har snydt nogen personer herinde. Jeg har altid sendt $ rettidigt tilbage fra stakes og alle handler jeg har lavet er gået lige efter bogen. Jeg er virkelig ked af denne her sag da det svækker på min troværdighed, og PNerne, specielt FS905, må tage mig på mit ord når jeg siger at jeg på ingen måde har fusket med BR eller lign.

03-02-2011 09:01 #25| 0

Fejlen må ligge fra 11/1 til nu. Du skriver på msn at full tilt er gået ned på et tidspunkt. Du vil skrive en mail til dem denne dag. Den må ligge i udbakken.

Hvis ikke mailen er skrevet, så beder du jo om tab til mig.

Skriv til FTP for at få din sng historik mellem 11 januar og nu.

Det vil give dig og mig svaret.

03-02-2011 09:14 #26| 0

:(

03-02-2011 12:47 #27| 0

min QPR og sharkscope passer heller ikke

Feb 01, 01:01 ET Satellite to FTOPS Event #2 $8.00 + $0.70 23 1 Ticket $216 FTOPS...
$216 FTOPS TicketEntry to tournament #209020167

men her kan jeg godt finde den

www.pokerprolabs.com/spidermand66/FullTiltPoker.aspx

04-02-2011 02:15 #28| 0

mailen som jeg har skrevet til FTP er slettet da mine indstillingerne i hotmail sletter udbakke beskederne automatisk efter en hvis tidsperiode.

Jeg sørger for at få sendt en mail til FTP med min sng historik så at vi kan få denne her sag ud af verdenen.

Jeg vil først være ved computeren igen søndag.

04-02-2011 05:45 #29| 0

Du skriver et indlæg i min tråd som tager ca. ligeså lang tid som en mail til FTP.

Som jeg skrev til dig i starten, så var min tålmodighed ikke lang.

Tingene er overladt til fryden til videre behandling.

04-02-2011 11:07 #30| 0

Der er ikke lagt den lovede store volumen i januar, der er ikke opdateret tilfredsstillende og der er ikke gjort nogen indsats for at få de regnskabsmæssige uoverensstemmelser bragt i orden. Der bliver 'sørget for' mail til support, i stedet for at skrive den er sendt, i stedet skrives blot 'er ikke på før søndag'. Det harmonerer ikke med at man vil have det klaret ASAP.

Jeg har givet et gult kort, og forventer en snarlig redegørelse for spil og resultat.





04-02-2011 11:52 #31| 0

Det er godt nok noget af en heksejagt der er blevet sat i gang her.

@Fryden

"Der er ikke lagt den lovede store volumen i januar, der er ikke opdateret tilfredsstillende"

Her er jeg helt enig, volumen og updates har været yderst utilfredsstillende og jeg skammer mig over ikke at have været mere obs på dette. Dette kommer ikke af at jeg bliver truet med gult kort og lign, men udelukkende af, at det piner min samvittighed at jeg ikke har lagt en stor nok indsats ind når at en staker har været så flink at smide $ efter mig. MEN, mener nu bestemt ikke at dette burde være part i et gult kort, specielt ikke når at det er set så mange gange herinde før, hvis du vil have eksempler smider jeg dem meget gerne op til dig!.

der er ikke gjort nogen indsats for at få de regnskabsmæssige uoverensstemmelser bragt i orden

Det vil jeg nu mene er en smags sag. Siden jeg fik at vide af Nikzz at der var problemer har jeg været obs på sagen og sørget for at melde tilbage til FS905 så hurtigt som jeg nu kunne. Jeg er lige startet på nyt studie og har sociale arrangementer hver eneste dag, lektier og en masse andre gøremål hvilket gør at jeg ikke kan deltage ligeså aktivt på PN som jeg har gjort før. Har jeg nogensinde giver udtryk for at jeg ville lade denne her sag gå ud i sandet? har jeg nogensinde givet udtryk for at jeg ville scamme eller snyde på nogen måde?.

"Der bliver 'sørget for' mail til support, i stedet for at skrive den er sendt, i stedet skrives blot 'er ikke på før søndag'. Det harmonerer ikke med at man vil have det klaret ASAP."

Jamen hvis vi skal være ordkløvere skal jeg da nok skære det ud i pap i stedet;

Der ER(læg mærke til at jeg ikke brugte ordet sørget) blevet sendt en mail til FTP omkring de manglende sngs, mailen blev sendt før jeg skrev mit indlæg imorges. Jeg er ked af at jeg ikke kan være ved computeren igen før søndag, hvilket virkelig også er for dårligt. Jeg skal på rustur med mit nye studie, hvilket jeg selvfølgelig udmærket godt ved er en dårlig undskyldning for ikke at sidde på PN, men kan desværre ikke lave om på dette.

for at få det på det rene smutter jeg i dag kl. 12:44 og er tilbage søndag omkring kl 16. Når jeg er hjemme igen svarer jeg gerne på alle spørgsmål i måtte have.

04-02-2011 12:47 #32| 0
updates har været yderst utilfredsstillende

Prøv at se oppe i øverste post. Prøv at lav en beregning......?
Jeg kan ikke finde hoved og hale i det.

Dette kommer ikke af at jeg bliver truet med gult kort og lign

Indlæg fs05: 1/2-2011 kl. 5.52
Alternativt ser jeg dette stake som misligholdt og indstiller dig til kort
Indlæg fs905 1/2-2011 kl. 11.42
Uagtet er jeg bestemt ikke tilfreds med indsatsen, men hvis ovennævnte er ok, så undgår at jeg indstiller dig til kort.

Det vil jeg nu mene er en smags sag. Siden jeg fik at vide af Nikzz at der var problemer har jeg været obs på sagen og sørget for at melde tilbage til FS905 så hurtigt som jeg nu kunne. Jeg er lige startet på nyt studie og har sociale arrangementer hver eneste dag, lektier og en masse andre gøremål hvilket gør at jeg ikke kan deltage ligeså aktivt på PN som jeg har gjort før. Har jeg nogensinde giver udtryk for at jeg ville lade denne her sag gå ud i sandet? har jeg nogensinde givet udtryk for at jeg ville scamme eller snyde på nogen måde?.

fs905 1/2-2011 kl.1146
Dette bedes gjort ret hurtigt, da jeg er ret sur over tingene lige pt.

Der ER(læg mærke til at jeg ikke brugte ordet sørget) blevet sendt en mail til FTP omkring de manglende sngs, mailen blev sendt før jeg skrev mit indlæg imorges

Du skriver følgende i dit indlæg i nat:

Jeg sørger for at få sendt en mail til FTP med min sng historik så at vi kan få denne her sag ud af verdenen.

Jeg vil først være ved computeren igen søndag.


04-02-2011 13:41 #33| 0

[email protected] bed om en udskrift af samtlige 90 mands KO du har spillet i det gældende tidsrum, og bed om en statement omkring de to dage fulltilt har været nede de sidste par måneder.

to dage har tilten crashet og en del spil de to dage er ikke med på opr+sharkscope, mine er i hvertfald ikke.

04-02-2011 14:30 #34| 0

Dette er en kedelig sag og jeg håber for jer begge, at i hurtigst muligt får sagen ud af verdenen.

@ ET
En lille smule off - sorry! Men du skriver følgende:

mailen som jeg har skrevet til FTP er slettet da mine indstillingerne i hotmail sletter udbakke beskederne automatisk efter en hvis tidsperiode.

Nu tænker jeg lidt mere generelt, men er ovenstående tilfældet at de bliver slettet så hurtigt, synes jeg da du skal få ændret dette?? Kan kun tale for mig selv, men jeg synes det er rart at man kan gå et godt stykke tilbage og finde en sendt mail.

06-02-2011 08:50 #35| 0

Jeg gider faktisk ikke kommentere stort på din 'heksejagt'. Det synes jeg du skal gå andetsteds med. Så får du nok fjernet dit kort, og min moderator-hat. PN kan obv ikke acceptere at deres mods driver heksejagt på brugerne.

Min indgang til det er udelukkende, at flere brugere gør opmærksom på at dit regnskab ikke passer med flere tracking sites. Det er obv et større problem, da der ikke er opdateret længe.

Jeg har også haft mange arrangementer i nogle dage, men lige smide en mail, logge på, og evt. give kort dagligt svar ville være noget jeg kunne tage tid til. Og det ville jeg da gøre hvis folk beskyldte mig for noget, jeg mente jeg var uden skyld i. Så kan du hænge dig i 'ordkløveriet' i stedet. Det korte af den lange er, at der ikke er bragt orden i det.

07-02-2011 22:01 #36| 0

Med andre ord deltager jeg ikke i nogen heksejagt.

Men nu har du endnu engang ikke overholdt det lovede, og der skal hurtigt ske noget, hvis der ikke skal yderligere kort til.

08-02-2011 17:50 #37| 0

Sidste BUMP

10-02-2011 20:39 #38| 0

Jeg har lidt svært ved at forstå der ikke sker mere i denne sag. Jeg har skrevet PM til OP 7/2, og har intet hørt. Staker har heller ikke hørt mere, men OP svarer her 8/2.: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=238013

Hvorfor ingen svar her? Det virker nærmest som ligegyldighed. Jeg vil give den til lørdag, og er der endnu ikke sket noget, er et rødt kort den trælse, sidste udvej.

06-03-2012 07:28 #39| 0

Blot til info, så har ET skrevet en PM og undskyldt forløbet, men har stadig ikke fået afklaret hvordan regnskabet ser ud.

Som skrevet til Sslyngholm, så får du også min accept til at returnere såfremt du får afklaret staket

Hilsen

Flemming

11-06-2012 18:38 #40| 5

Mon ikke det efterhånden er på sin plads at få dette afsluttet når du ønsker at være en del af staking - direkte eller indirekte.

11-06-2012 19:02 #41| 2

Dårlig stil af "the coach"

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar