NFL Billetter - Vinter 2010

#1| 0

Hej alle PN'er!

Skal bl.a til New York og Florida til november med konen. Vil meget gerne have hende med ind og se en NFL kamp enten i NY eller Florida. Men når jer er inde og se på Dolphins og Giants's hjemmesider ser det ikke ud til at det er muligt at finde datoer og derfor heller ikke billetter.

- Nogen der ved hvornår programmet for 2010 bliver lavet?
- Er det overhovedet muligt at få enkelte billetter til disse NFL kampe?
- Hvad skal man forvente en billet koster?

Håber der er nogen PN'er der allerede har prøvet at se en NFL kamp, der vil hjælpe lidt med mine spørgsmål. Du er selvfølgelig også velkommen til at svare selvom du ikke har set en kamp.

På forhånd mange tak for hjælpen

Mvh

Peter

30-04-2010 19:50 #2| 0

Vent til senere og brug stubhub.com

30-04-2010 19:51 #3| 0

Programmet er lagt :)

www.nfl.com/schedules/interactive


Det er forholdsvis nemt at få billet til kampene imo.
Jeg har set 2 med San Francisco de sidste 3år. Jeg kom af med 80-100$ per billet.

Uden at vide det med sikkerhed vil jeg tro miami billetter ligger i det område. Giants billetter kan godt ligge lidt højere. Da det er splinter nyt stadion.

Følgende kan bruges til billetter:

www.coasttocoasttickets.com/
Mener det var dem jeg brugte sidst. De sendte billetter med UPS, så jeg havde dem like max 1mdr efter jeg bestilte. Og jeg tror jeg bestilte i juli måned til kamp i november.
Normalt i juli måned billetterne begynder at komme til salg.

Ticketmaster.com kan du nok også finde billetter.

Bare pm hvis du har flere spørgsmål eller kunne bruge noget mere hjælp :)

30-04-2010 19:53 #4| 0

stubhub.com har jeg godt hørt om før. Har ikke selv brugt dem. Men heller ikke hørt noget negativt om dem. Så de ku også være en mulighed som pokerheh skriver.

30-04-2010 19:58 #5| 0

Tusinde tak for jeres hurtige svar..

Vil ind og kigge med det samme..

PN Rules!!

30-04-2010 20:02 #6| 0

Ser ud til det passer med noget Titans imod Dolphins...!

30-04-2010 20:12 #7| 0

I florida har du også jacksonville jaguars. Og tampa bay buccaneers.
Meget sjovt at dem begge og dolphins spiller hjemme i den weekend du har fundet. Så er jo lige meget hvilken del af florida man er i :)

Og dolphins kampen vil jeg umiddelbart betegne som den mest interessante af de 3 kampe hvis man ikke har nogen favorit hold i blandt de 6 hold.

30-04-2010 20:20 #8| 0

Jeg bruger som regel stubhub til at tage ind og se et par kampe per saeson. Primaert Ravens og Patriots. Det fungerer fint og du faar de bedste priser.

30-04-2010 20:34 #9| 0

jeg købte billetter til jets@dolphins sidste år - faceprice på ticketmaster.com som er det officielle ticketfirma de fleste hold bruger..

På sidder som stubhub og coasttocoasttickets, betaler du overpris...

hvis du vælger WillCall, kan du hente billetterne på stadion, det er super nemt, du skal bare have noget ID med dig og så får du dine tickets..

30-04-2010 21:07 #10| 0
MESTERBLOGGER

Har brugt www.tickco.com til både NFL og NBA. Mener faktisk jeg fik anbefalet den adresse herinde fra. Gav cirka 40$ for en rigtig god plads på Cardinals splinternye stadion for 2 år siden da jeg så seahawks fik tæv (fedeste sportoplevelse ever btw).

Har efterfølgende bestilt NBA og NHL billetter på de respektives holds hjemmeside hvilket har været super nemt, da de sender billetten som print selv PDF lige efter man har trykket på purchase knappen. Prøv evt. at skriv til holdets hjemmeside og hør hvornår man kan bestille gennem dem da det klart er det nemmeste. Problemet med at bestille fra et eksternt sted er at man aldrig helt ved hvornår de sender billetten til en.

Din 3. mulighed er at troppe op på stadion og købe billetten der, da stort set alle US stadions har ticket office som er åbent man-lør og der er stort set aldrig udsolgt før et par dage før kampstart. Har gjort dette både med Baseball og NHL hold.

30-04-2010 22:36 #11| 0

BTW, stubhub er ikke salg af billetter til overpris. Det kommer helt an paa hvilken kamp og om der er udsolgt.

Hvis der ikke er udsolgt kan man nemt koebe billetter til under face paa stubhub fordi folk vil af med deres billetter.

30-04-2010 23:15 #12| 0

Tak for alle jeres indlæg... Vil se på hvad der passer bedst i forhold til planen... Takker igen mange gange for jeres hjælp...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar