SØG: 6000 kr. stake

#1| 4

I forsøget på at skabe lidt opmærksomhed om staking her på PN igen, har jeg af Dieb fået lov til at oprette tråden, så den kan ses fra forsiden.
Måske et naivt forsøg på at lokke flere ansøgere til, men nu giver vi det chancen.

Så har du før overvejet eller overvejer du lige nu og søge et stake, så smid en ansøgning til vores stake, så meget kræver vi heller ikke af hesten. Tværtimod er det et stake der kunne risikere og blive en god gevinst for både hest og backers :)


Alle ansøgninger bliver læst igennem og vurderet.


Oprindelig tråd findes her: Tråd


Bergkamp22, Ever-Young, Minos, Bagge1983, Supersafe og undertegnet er gået sammen i forsøget på at finde en seriøs hest, der har lysten og tiden til at spille efter en seriøs BRM. Dette betyder at vi ikke er ude efter en hest der ønsker og spille dyre tours fra starten. De dyre tours kan komme på, i takt med at rullen forhåbentligt stiger.


Stake: 6000 kr.


Opstart: 01-04-2015


Længde: Staket revurderes som udgangspunkt efter en måned.


MTT: Vi forventer at AVG BI ikke overstiger 1-2% af rullen. Det vil sige, vi ikke staker folk til big55 osv. med mindre hesten formår og øge rullen.


SnG: Kan implementeres i staket.


Cut: 70/30 i backers favør som udgangspunkt.


Ansøgning: Kun ansøgninger i denne tråd eller den oprindelige i staking forumet vil blive vurderet. Vi forventer at der bliver ansøgt med OPR og at der kun ansøges til BI's hesten slår.


Spil: Alt spil på valgte site foregår for dette stake. Det forventes at hest spiller uden hide. Optjente point (evt. bonus med mere) indgår i dette stake.


Vi forbeholder os retten til ikke at vælge, hvis den rette hest (ifølge vores mening) ikke melder sig.


God dag :)

27-03-2015 08:36 #2| 0

Staket er desværre nok lidt for stort for mig. Men big up for en fornuftig deal!

27-03-2015 14:22 #3| 0

Jeg er kun lige ny opstartet efter en længere pause, men senere ville jeg være meget interesseret.

Vandt lige en 22 $ 6max deep snacks til 600 i nat efter deal da jeg gerne ville i seng og kl var 06

Vender evt tilbage senere når jeg har mere at fremvise, og mit spil er stabilt

27-03-2015 15:16 #4| 5

^^ thinly veiled brag ^^

27-03-2015 15:49 #5| 0

jeg er nu ret seriøs omkring senere staking, men det jeg kan fremvise lige nu efter under en måneds spil efter ny start er selvfølgelig ikke godt nok.

Men ville om et par måneder være ret interesseret, men hvad skulle jeg lige nævne ellers da den turnering er det eneste seriøse jeg har spillet efter opstart ud over en 11 $ jeg lå rigtig godt i indtil jeg først taber med QQ mod A10 off og kort tid efter taber med KK mod AQ suited med K på flop hvor han turner 10 og river J :-)

Har bragget i torsdags grind tråden, så mit indlæg her var faktisk seriøst ment.

Men som sagt, jeg skal spille meget mere endnu og få mit tour spil helt fin justeret inden staking er aktuelt men tours var det jeg spillede mest før og på full tilt jeg var bedst kørende


Redigeret af VakseViggo d. 27-03-2015 16:10
27-03-2015 16:09 #6| 0

Hvor mange MTT forventer forventes det man spiller om ugen!

27-03-2015 16:10 #7| 0

Se evt tråden i Staking delen først for svar på div spørgsmål. Så slipper vi for at gentage i det uendelige ;)

27-03-2015 16:18 #8| 2

Hvis det har interesse vil jeg godt skubbe 1000 kroner ekstra ind i staket?

27-03-2015 18:14 #9| 0

Okay tak :-)

27-03-2015 20:20 #10| 1
OP
prangstar skrev:Hvis det har interesse vil jeg godt skubbe 1000 kroner ekstra ind i staket?

Lige pt har jeg indtryk af, at vi er nok i os 6. Skulle en mod forventning springe fra, husker vi dit tilbud :)

28-03-2015 09:47 #11| 7

Jeg forstår ikke "buisness-casen" i sådan et stake her ?

Ikke for at være lyseslukker men hvis man ikke har 1000 $ til en rulle er man enten ikke en vindende pokerspiller, meget doven eller meget fattig....

Hvis man er vindende kan man relativt hurtigt grinde sig op på 1000$ hvis man er lidt flittig. Er man meget fattig - og her taler vi folk der ikke kan lægge 100-200$ til en startrulle og grinde den op - så kan jeg se at det er en måde at komme i gang på.

Men alt i alt tænker jeg at det nærmest er umuligt at finde én solid grinder der slår nogen som helst stakes..... Hvis vedkommende gjorde det ville ha/hun jo aldrig stå til ansvar for 5 mennesker for at få lov til at spille et spil som han slår... og betale 70/30 af en evt, gevinst... ?

Det er muligt jeg ikke fatter noget her men hvad er win for hesten ? Og hvordan kan backers forvente et afkast med det setup ?

28-03-2015 10:28 #12| 0
SVPE skrev: Jeg forstår ikke "buisness-casen" i sådan et stake her ?
Ikke for at være lyseslukker men hvis man ikke har 1000 $ til en rulle er man enten ikke en vindende pokerspiller, meget doven eller meget fattig....
Hvis man er vindende kan man relativt hurtigt grinde sig op på 1000$ hvis man er lidt flittig. Er man meget fattig - og her taler vi folk der ikke kan lægge 100-200$ til en startrulle og grinde den op - så kan jeg se at det er en måde at komme i gang på.
Men alt i alt tænker jeg at det nærmest er umuligt at finde én solid grinder der slår nogen som helst stakes..... Hvis vedkommende gjorde det ville ha/hun jo aldrig stå til ansvar for 5 mennesker for at få lov til at spille et spil som han slår... og betale 70/30 af en evt, gevinst... ?
Det er muligt jeg ikke fatter noget her men hvad er win for hesten ? Og hvordan kan backers forvente et afkast med det setup ?

Jeg har været staket en del gange, og jeg tør godt postulere at jeg er vindende. Men jeg har nydt godt af det, både pga jeg ikke selv har nogen risiko, men også at jeg ved jeg står til ansvar overfor en anden. Grunden til det er vigtigt for mig, er fordi jeg periodevis godt har kunnet finde ud af at tilte :).

Dog vil jeg påpege at jeg altid har haft en noget mere favorabel stakedeal end denne, grundet de er lavet med forskellige kammerater.

Og jeg ville godt selv kunne sætte pengene ind, hvis det var, har bare haft det bedst på denne måde.

Så overordnet set synes jeg det kan have nogle helt klare plusser, men hvis man vil leve af det, skal man selvfølgelig op at spille højt, før det kan betale sig at være staket.

28-03-2015 10:29 #13| 5

buisness-casen

28-03-2015 10:42 #14| 0

Altså staking er jo godt i flere scenarier.


1) Hvis man er vindende spiller men af diverse årsager har været nødt til at hæve rullen for at dække IRL omkostninger, så er det en måde at få startet en rulle op igen på uden at skulle indsætter noget. Dvs. både hest og backer vil i en periode have en god deal indtil hesten obv. ønsker at spille for sig selv.


2) Der kan være nogen der til dagligt spiller cash/sngs som godt nok slår tours til et vist niveau, men ikke ønske at spille tours for egen rulle da variansen hurtigt kan gøre et stort indhug i rullen. Så vil en deal som denne jo være perfekt hvor man et par dage om ugen f.eks. spiller tours og resten af tiden spiller det man normalt spiller.


Men jeg vil da give dig ret generelt set er staking en svær størrelse (har selv tabt en hel del på det), så har også selv valgt at droppe at stake flere, da udbuddet dels er begrænset og vil til dels også stadig mene at 70/30 er for god en deal for hesten, især i så variansbetinget et spil som tours.

28-03-2015 10:48 #15| 0
SVPE skrev: Jeg forstår ikke "buisness-casen" i sådan et stake her ?
Ikke for at være lyseslukker men hvis man ikke har 1000 $ til en rulle er man enten ikke en vindende pokerspiller, meget doven eller meget fattig....
Hvis man er vindende kan man relativt hurtigt grinde sig op på 1000$ hvis man er lidt flittig. Er man meget fattig - og her taler vi folk der ikke kan lægge 100-200$ til en startrulle og grinde den op - så kan jeg se at det er en måde at komme i gang på.
Men alt i alt tænker jeg at det nærmest er umuligt at finde én solid grinder der slår nogen som helst stakes..... Hvis vedkommende gjorde det ville ha/hun jo aldrig stå til ansvar for 5 mennesker for at få lov til at spille et spil som han slår... og betale 70/30 af en evt, gevinst... ?
Det er muligt jeg ikke fatter noget her men hvad er win for hesten ? Og hvordan kan backers forvente et afkast med det setup ?

Tror sagtens man kan finde en god, vindende spiller til et stake på $1000. Det undrer mig mere hvorfor man som staker vil bruge tid og midler på at arbejde med en 1000kr investering, hvis man gør det med økonomiske incitamenter, hvilket jeg synes OP godt kunne lyde til, men mon ikke også det samtidigt er for liren/hyggen :-)

28-03-2015 11:09 #16| 0

Som andre nævner, kan der være forskellige grunde til folk, der slår spillet vil søge vores stake.

Om vi gør det for, at tjene penge, så er det jo altid det man håber på, men jeg gør det også for Lirens skyld, da jeg ikke selv har tiden til poker mere

28-03-2015 13:34 #17| 0
SVPE skrev: Jeg forstår ikke "buisness-casen" i sådan et stake her ?
Ikke for at være lyseslukker men hvis man ikke har 1000 $ til en rulle er man enten ikke en vindende pokerspiller, meget doven eller meget fattig....
Hvis man er vindende kan man relativt hurtigt grinde sig op på 1000$ hvis man er lidt flittig. Er man meget fattig - og her taler vi folk der ikke kan lægge 100-200$ til en startrulle og grinde den op - så kan jeg se at det er en måde at komme i gang på.
Men alt i alt tænker jeg at det nærmest er umuligt at finde én solid grinder der slår nogen som helst stakes..... Hvis vedkommende gjorde det ville ha/hun jo aldrig stå til ansvar for 5 mennesker for at få lov til at spille et spil som han slår... og betale 70/30 af en evt, gevinst... ?
Det er muligt jeg ikke fatter noget her men hvad er win for hesten ? Og hvordan kan backers forvente et afkast med det setup ?

Der er vel indbygget Lir i det. Sådan ser jeg dette stake.


Jeg tror heller ikke, du får nogen der er god eller bare lidt intelligent, til at tag imod et stake hvor Avg stake ikke må overstige 1-2% af buyin.


Det er for nemt at havde/tjene/spare $1000, altså det kan man gøre på en uge 'på arbejdsmarked. Så hvorfor i alverden vil man sidde 90 timer om måned og arbejde med en startkapital på $1000?







28-03-2015 14:58 #18| 0
Magneto skrev:Der er vel indbygget Lir i det. Sådan ser jeg dette stake.

Jeg tror heller ikke, du får nogen der er god eller bare lidt intelligent, til at tag imod et stake hvor Avg stake ikke må overstige 1-2% af buyin.

Det er for nemt at havde/tjene/spare $1000, altså det kan man gøre på en uge 'på arbejdsmarked. Så hvorfor i alverden vil man sidde 90 timer om måned og arbejde med en startkapital på $1000?




Tror jeg du har ret i. Et indskud på 1-2%, er ikke så attraktiv,så længe staket ikke er 'større' alt for store felter , hvis man kun spiller low tours generelt.

Lad os antage, at man så genererer et overskud på 2k for et kvartal. det giver hesten 600 for et arbejde på måske 300 timer.


Dog et fint initiativ og godt i holder lidt gang i den.


Redigeret af THR72 d. 28-03-2015 15:18
28-03-2015 16:19 #19| 0

cuttet i et longterm stake plejer gerne at være højere end ved et oneshot stake uden cake..


Jeg søger ikke da jeg slet ikke er i gamet længere, men spilles der med cake? Er der chance for reload hvis hesten har løbet skidt?


Til dem der ikke forstår at folk tager et 1.000$ stake, i burde se ud over de danske grænser og finde et par af konkurrenternes sider.. Nogle af de heste jeg stakede for lignende beløb eller endda mindre havde virkelig flotte stats. Overvej iøvrigt om hele spillerens overskud kommer fra et stort klonk, eller faste større cashes..

29-03-2015 10:43 #20| 0
OP

@Per

Der spilles ikke med cake. Det er vist ikke tilladt på PN mere.


@andre


Lukkes kl. 20.00 i aften.

29-03-2015 11:18 #21| 4
Magneto skrev:Der er vel indbygget Lir i det. Sådan ser jeg dette stake.

Jeg tror heller ikke, du får nogen der er god eller bare lidt intelligent, til at tag imod et stake hvor Avg stake ikke må overstige 1-2% af buyin.

Det er for nemt at havde/tjene/spare $1000, altså det kan man gøre på en uge 'på arbejdsmarked. Så hvorfor i alverden vil man sidde 90 timer om måned og arbejde med en startkapital på $1000?

Saiøst ? god eller intelligent ?? altid dejligt med et input der er brugbart


2015 er 4 måneder gammel og du er allerede godt på vej i mod det dummeste indlæg i år

Redigeret af HomeMade d. 29-03-2015 11:27
29-03-2015 13:51 #25| 0

Jeg har ryddet lidt op i tråden, jeg synes personligt det er sundt, at der debatteres fordele og ulemper ved staking. Dette skaber den opmærksomhed i søgte - det er trods alt et debatforum.

 

Indlæg hvor man kalder folk for broke muppets er naturligvis ikke velkommen ...   

Redigeret af Bridgeking d. 30-10-2023 13:54
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar