Scriptfejl - bet365

#1| 0


Jeg er begyndt at få den her errormessage når jeg logger ind på Bet365. Det har ikke nogen negativ effekt bortset fra at den popper op med 5-10 min mellemrum, hvilket er forholdsvist belastende. Som jeg forstår det fortæller den mig bare at der er en fejl i banneret i bunden af pokerlobbyen, som kun skal bruges til at holde styr på sin bonus når der er events kørende.


Er der nogen der har haft lignende besked og/eller ved hvordan man fikser det?

27-05-2015 17:10 #2| 0
OP

.

28-05-2015 15:25 #3| 0
OP

Er der virkelig ikke nogen der kan hjælpe?

28-05-2015 19:29 #4| 0

Har samme fejl. Ved ikke hvordan man får det fixed :/

28-05-2015 20:49 #5| 0

Opdatér Java?

28-05-2015 20:52 #6| 0

I samme dur mht. Bet365. når jeg bruger kærestens mac computer, kan jeg ikke indtaste beløb når jeg vil oddse. Derfor er jeg nød til at skrive beløb i google søgningsfeltet og så copy/paste det på Bet365 der hvor beløbet sættes. Hvad kan være galt??

28-05-2015 20:56 #7| 0
OP
cocopops skrev:Opdatér Java?

Det kunne muligvis være problemet, men jeg er ret sikker på at jeg, i forbindelse med at nemid mindede mig om det, opdaterede java for et par uger siden, efter det her problem startede, og det har ikke hjulpet. Men jeg må lige prøve igen

28-05-2015 21:24 #8| 0

Det er en javascript fejl, hvilket (mærkeligt nok) ikke har noget med Java at gøre.


Hvis du får den i klienten tror jeg ikke der er noget du kan gøre. Hvis den kommer i et browser vindue kan du gøre forskellige ting, fx prøve anden browser eller blokere det nævnte script (eller javascript helt - om end det nok ødelægger mere end det gavner).


Det bedste du kan gøre er sikkert at skrive til supporten, det burde være en hurtigt fix for deres udviklere.

28-05-2015 21:31 #9| 0
OP
Silan skrev:Det er en javascript fejl, hvilket (mærkeligt nok) ikke har noget med Java at gøre.

Hvis du får den i klienten tror jeg ikke der er noget du kan gøre. Hvis den kommer i et browser vindue kan du gøre forskellige ting, fx prøve anden browser eller blokere det nævnte script (eller javascript helt - om end det nok ødelægger mere end det gavner).

Det bedste du kan gøre er sikkert at skrive til supporten, det burde være en hurtigt fix for deres udviklere.

Tak, jeg tror jeg prøver deres email support den her gang. Man får lige så meget ud af at spørge deres live support som spurgte man en papegøje

28-05-2015 21:56 #10| 0

Nogen der kan hjælpe med mit problem i post 6??

29-05-2015 09:50 #11| 0

Har oplevet samme problem som dig brozze. Også på min Mac. Plejer bare at lukke vinduet ned og åbne det op igen, så fungerer det med at taste indsats.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar