Scam for 300k$ 2+2

#1| 3

tænkte jeg lige ville smide det link herinde også, fundet på tiltbook.

clifs:

gut scammer via ddos, hacker 2+2 passwords tilbage i 2012 hvor han får passwords til forskellige poker accounts.

bliver næsten dræbt grundet hans hash dyrkning.

"møder" gud og vil nu rette op på det hele.

kort fortalt.

forumserver.twoplustwo.com/29/news-views-gossip/my-confession-1475503/

Redigeret af Luckb0x d. 21-09-2014 00:19
21-09-2014 15:44 #2| 0

Det er helt sygt det der, lidt ærgerligt at han ikke poster mere. Håber godt nok han kommer ind og sidde, alt andet giver ingen mening.

21-09-2014 15:51 #3| 0
Pellez skrev:
Det er helt sygt det der, lidt ærgerligt at han ikke poster mere. Håber godt nok han kommer ind og sidde, alt andet giver ingen mening.


Han svarer faktisk på en masse spørgsmål. Gå frem til side 11 ca
21-09-2014 15:51 #4| 0

jeg har læst alle 40 sider, det virker til han er gået kold, efter han blev truet med fbi.

21-09-2014 15:58 #5| 0

Ulækkert, at man kan scamme så groft, så nemt.

Og fuck det er langt ude at man kan scamme ved hjælp af DDOS angreb.

21-09-2014 20:39 #6| 0

Tak for kaffe - det tager sgu en krig at komme igennem den 2+2 tråd

Spændende læsning - er ca. halvvejs og lidt som når man læser en krimi så er jeg begyndt at gætte på hvor historien ender.

Er han i gang med et "levet 2" scam eller har han virkelig fundet gud og vil rette op på sine scams - og i givet fald, hvordan realistisk betale dette store beløb tilbage - spændende :-)

21-09-2014 21:27 #7| 0

Det ved ingen :)

22-09-2014 01:04 #8| 0
Pellez skrev:
jeg har læst alle 40 sider, det virker til han er gået kold, efter han blev truet med fbi.


Han er skam ikke gået kold - han har skrevet for få timer siden (se side 40), at han vil lave en ny tråd for at holde styr på tilbagebetalingerne til sine ofre.

Og det er efter al FBI-snakken.

Anyway, er overbevist om at FBI ikke vil blande sig i sådan en lille sag som den her. De har en grænse på 1 million dollars før de vil forfølge scammers. Det her er "kun" 300.000 $, og størstedelen af dem er online-poker-penge hacked fra US-friendly pokersite accounts. Og online poker er banned i USA, så tror FBI giver en stor fuck.

Men syg tråd at læse anyway, nu vil han så lave en ny tråd, ham Justin.

Det store spørgsmål er om det her er:

1. for real - han har set Gud og er blevet et godt menneske, og vil gøre alt for at betale tilbage, selvom det kommer til at tage 10-40 år med den løn han får nu.

2. scam på helt nyt niveau/brag/tage pis sine ofre.

Jeg bed især mærke i, at han skriver at hans job pt. er som frugt-plukker. Det lyder lidt som en eufemisme af alle de scams han har lavet på sine ofre (som en også skrev i tråden).

Redigeret af Pandaclocker d. 22-09-2014 01:10
22-09-2014 01:14 #9| 0
Pandaclocker skrev:
Pellez skrev:
jeg har læst alle 40 sider, det virker til han er gået kold, efter han blev truet med fbi.


Han er skam ikke gået kold - han har skrevet for få timer siden (se side 40), at han vil lave en ny tråd for at holde styr på tilbagebetalingerne til sine ofre.

Og det er efter al FBI-snakken.

Anyway, er overbevist om at FBI ikke vil blande sig i sådan en lille sag som den her. De har en grænse på 1 million dollars før de vil forfølge scammers. Det her er "kun" 300.000 $, og størstedelen af dem er online-poker-penge hacked fra US-friendly pokersite accounts. Og online poker er banned i USA, så tror FBI giver en stor fuck.

Men syg tråd at læse anyway, nu vil han så lave en ny tråd, ham Justin.

Det store spørgsmål er om det her er:

1. for real - han har set Gud og er blevet et godt menneske, og vil gøre alt for at betale tilbage, selvom det kommer til at tage 10-40 år med den løn han får nu.

2. scam på helt nyt niveau/brag/tage pis sine ofre.

Jeg bed især mærke i, at han skriver at hans job pt. er som frugt-plukker. Det lyder lidt som en eufemisme af alle de scams han har lavet på sine ofre (som en også skrev i tråden).




Re-scam Alert detected... jeg sætter popcorn over.
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar