Rafael Benitez på vej ud? Pressemøde kl. 19.30

#1| 1

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/spanskfodbold/efter-afklapsning-real-madrid-indkalder-til-pressemoede/5840597


"Præsident Florentino Pérez sætter sig i aften kl. 19.30 til rette på Estadio Santiago Bernabéu med nyheder at fortælle.
Det skriver Real Madrid på sin hjemmeside mandag."


Hvad tror i der kommer til at ske i galehuset? hvad har Præsidenten på hjerte, Smutter han selv, eller sparker han Benitez ud?


og Har Michael Laudrup en chance for at blive Træner i Real Madrid??

23-11-2015 17:10 #2| 0

Jeg er overbevist om de sparker Benitez.


Og Perez har jo før vist sin forkærlighed for Laudrup. Så han har da en chance, men at vurdere procenterne vil jeg holde mig fra :)

23-11-2015 17:13 #3| 0

Hvis Michael Laudrup nogensinde skulle ende i Barca eller Real som træner så bliver det vel ikke mere oplagt end nu .... men kan ikke finde ud af om de vurdere han ikke er god nok som træner..

23-11-2015 17:15 #4| 0

Jeg tror næppe han er favorit. Men midt i sæsonen handler det jo også om det muliges kunst. Måske er det ikke tilfældigt det er i dag medierne rammes af historien om hans nej tak til landstrænerposten? Han har angiveligt selv sendt mail rundt til bla. Ritzaus.

23-11-2015 17:19 #5| 1

Føler mig meget overbevist om at det bliver Zidane!

23-11-2015 17:20 #6| 2

Laudrups navn kommer altid op på medierne i Danmark, når en træner fyres i Real. Eneste årsag til det er Laudrups nationalitet.



23-11-2015 17:23 #7| 0

Sædvanligvis velinformerede Marca mener at vide mødets formål er at udtrykke fortsat støtte til Benitez.

23-11-2015 17:27 #8| 1
fryden skrev:Sædvanligvis velinformerede Marca mener at vide mødets formål er at udtrykke fortsat støtte til Benitez.

Lyder kedeligt hvis det er tilfældet.... og stakkels Real Madrid så .... Tillykke med mesterskabet til Barca hvis det viser sig at have hold i sig

23-11-2015 17:28 #9| 0
Nitrrrrrram skrev:Føler mig meget overbevist om at det bliver Zidane!

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/zidane-vil-ikke-overtage-foersteholdet/

23-11-2015 17:35 #10| 7

Tror at Bendtner bliver træner.

23-11-2015 17:36 #11| 0
Razzmussen skrev:
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/zidane-vil-ikke-overtage-foersteholdet/

Lad os nu se.. :)

23-11-2015 17:41 #12| 0
Razzmussen skrev:
Lyder kedeligt hvis det er tilfældet.... og stakkels Real Madrid så .... Tillykke med mesterskabet til Barca hvis det viser sig at have hold i sig

De fuckede jo selv op da de hentede Benitez - der var vel ikke en mand i verden udover dem og ham der troede det ville vaere et match made in heaven :P


Var i hvert fald super glad da de hentede ham - lignede en mindre gave til Barca :D
Dog paanaer denne seneste kamp har det pointmaessigt ikke givet det udbytte jeg havde haabet paa - men med weekendens resultat og splidigheder i truppen ligner det en tidlig julegave... ahaha





23-11-2015 17:42 #13| 0


fryden skrev:Sædvanligvis velinformerede Marca mener at vide mødets formål er at udtrykke fortsat støtte til Benitez.

Det virker "lettere" ukarakteristisk - tror jeg ville blive mindre overrasket hvis Perez udråbte sig selv som spillende manager

23-11-2015 17:45 #14| 0
Live skrev:
Det virker "lettere" ukarakteristisk - tror jeg ville blive mindre overrasket hvis Perez udråbte sig selv som spillende manager

Enig. Som det fremgår af min første post. Men Marca har en god hit rate med den slags :)


Og btw: splidigheder Forkortes ofte bare til splid ;)

23-11-2015 17:50 #15| 1
Mio23 skrev:Tror at Bendtner bliver træner.

Spillende træner, naturligvis😉

23-11-2015 17:52 #16| 0

Kritikken af Benitez er skudt fuldstændig ved siden af. Det er Perez den er galt med, og sådan har det altid været.

23-11-2015 17:56 #17| 0

Ronaldo har jo også meldt ud (ifølge medier) at det enten er ham eller Benitez.


Spændene hvad konsekvensen bliver hvis de viser støtte til Benitez.

23-11-2015 18:09 #18| 0
ktothep skrev:Ronaldo har jo også meldt ud (ifølge medier) at det enten er ham eller Benitez.

Spændene hvad konsekvensen bliver hvis de viser støtte til Benitez.

Hvis Benitez ikke begynder at præstere, så er han med stor sandsynlighed væk inden foråret. Ronaldo skifter ikke før næste sommer, da han i givet fald vil blive låst i CHL med Real Madrid.

23-11-2015 19:43 #19| 0

Perez giver Benitez fuld opbakning. Mon ikke han ryger til sommer så?

23-11-2015 20:32 #20| 0

Perez er bevidst om, at det ville være en fallit-erklæring at fyre Benitez allerede nu efter nederlag! Benitez er hentet ind på anbefaling af ham og en fyring ville være at pege fingre ad sig selv!

Personligt er jeg som madridista MEGET træt af Benitez, som slet ikke virker til at have karismaen eller personligheden til at håndtere en trup med så mange egoer! Jeg er dog også bevidst om, at en fyring af Benitez vil gøre Real Madrid til et endnu større galehus end det i forvejen er - noget der helt sikkert skader deres image og måske på sigt resulterer i endnu mindre stabilitet samt uro!

Benitez får sandsynligvis sæsonen ud, hvorefter han fyres grundet manglende resultater - så please end sæsonen asap!

23-11-2015 23:52 #21| 0

nogen der ved hvornår der næste gang er præsidentvalg i Real Madrid, for Perez er vel også til debat blandt fans?

24-11-2015 00:00 #22| 0

Læste at der var en gruppe på 15 personer i Madrid der prøvede at få valget i 2012 gjort ugyldigt. Ved ikke hvor sandsynligt det er.

24-11-2015 05:37 #23| 0

Tidlig julegave... TAK Madrid :-)

24-11-2015 06:41 #24| 0

nå der røg den sæson, vi napper dem næste sæson når Perez har fundet sine kogler igen og tør fyre benitez

24-11-2015 08:06 #25| 0

Har Benitez´s kone ikke twittet noget genialt denne gang

24-11-2015 12:45 #26| 0

Ved sgu ikke om jeg skal le. Der kan vel ikke være nogen som mener seriøst, at det er Benitez som er problemet i den klub.

24-11-2015 13:48 #27| 0
Drejer89 skrev:Kritikken af Benitez er skudt fuldstændig ved siden af. Det er Perez den er galt med, og sådan har det altid været.

Gad du uddybe dette, for det er på snart sagt samtlige måder lodret forkert ?

24-11-2015 14:42 #28| 1
realmadrid skrev: Gad du uddybe dette, for det er på snart sagt samtlige måder lodret forkert ?

Jeg er ikke fan af Benitez, hverken personlighed eller trænerstil. Benitez har leveret det, man kan forvente af Benitez i Real Madrid. Langt de fleste synes jo, at det var hul i hovedet af fyre Ancelotti. Det var endnu mere hul i hovedet, at ansætte Benitez. Fyringen og denne ansættelse er Perezs beslutning. Benitez er Perezs mand. Derfor giver det ingen mening, at skyde efter Benitez der blot gør hvad han er ansat til, og indtil de sidste par ligakampe, også har gjort det fint resultatmæssigt.


Et andet eksempel er Ronaldo. Benitez har fået kritik for at have haft mere fokus på Bale, og for at køre ham i stilling til klubbens helt store stjerne fremfor Ronaldo. Dette er også mere eller mindre offentligt kendt, at det er Perezs ønske. Igen, Perez er problemet i Real, og har altid været det.

25-11-2015 01:00 #29| 0

Enig i første afsnit - det er dårligt set af Perez, og Benitez er en middelmådig træner. Perez laver naturligvis også fejl, men denne er relativt lille, da hverken klubbens fremtid eller bredygtighed er påspil (hvilket den tidligere har været). Real er #1 i verden i alt - selv ungdomsafdeling pt. (Barca har ellers været foran i over 20 år her). Kun sportsligt halter det, men det skal nok komme på fode igen. Perez er Reals løsning - Benitez er blot en kedelig parentes.


Drejer89 skrev:Et andet eksempel er Ronaldo. Benitez har fået kritik for at have haft mere fokus på Bale, og for at køre ham i stilling til klubbens helt store stjerne fremfor Ronaldo. Dette er også mere eller mindre offentligt kendt, at det er Perezs ønske. Igen, Perez er problemet i Real, og har altid været det.

Dit sidste afsnit her er jeg ikke blot uenig i, det er også faktuelt forkert, eller best case; påstande du ikke har belæg for.
Perez har al interesse i hele verden i, at CR7 blir hypet m.m., hans PR-værdi er lysår foran Bales.
Og hvordan du når frem til at manden der reddede klubben, hentede verdens største stjerner til Bernabeu og revolutionerede moderne fodbolds ledelse indenfor marketing skulle være problemet i Madrid er mig en gåde.



25-11-2015 01:03 #30| 0

Benitez en middelmådig træner?
Jeg synes faktisk han er en super træner.

25-11-2015 01:11 #31| 0

Fair enough - det var nok også sat lidt på spidsen. Jeg mener ikke, at han er en toptræner i liga med Ancelotti, Mourinho, Guardiola etc. Han er ligaens under, og derfor ikke Real Madrid værdig, imo.

25-11-2015 01:22 #32| 0

@realmadrid

"påstande du ikke har belæg for"


Fuldstændig korrekt. Jeg referere blot til, hvad diverse journalister osv snakker om. Min teori er, at Perez i dette år vil have ændret nogle ting i klubben. Fx det med Bale. Han ved godt, at disse ting vil blive taget negativt imod, hvorfor han vælger en træner til at gøre det, som han på forhånd ved, vil blive udsat for et massivt pres og kritik. På den måde undgår han kritikken.


"Perez har al interesse i hele verden i, at CR7 blir hypet m.m., hans PR-værdi er lysår foran Bales."


Real har skummet rigeligt med fløde på Ronaldo. Manden bliver snart 31, og formkurven er ikke hvad den har været. De vil stadig kunne score en kæmpe sum på et salg til sommer. Snakken går på PSG, hvilket passer meget godt med, at Zlatan skal væk til sommer, hvorfor stjernestatussen bliver ledig.


"Og hvordan du når frem til at manden der reddede klubben, hentede verdens største stjerner til Bernabeu og revolutionerede moderne fodbolds ledelse indenfor marketing skulle være problemet i Madrid er mig en gåde."


Hvad synes du om salget af Ozil? Hvad med salget af Di Maria efter CL-titlen, som han havde en SÅ stor del af? Ja, Perez er god til at hente store navne. Men som fan, synes du så i suger titler til jer hver sæson, ala Barca i sidste sæson og Barca under Pep? Det ser flot ud på papiret, men knap så meget i praksis. Det er deres hold i hele 00'eren et godt eksempel på. Var det ikke også Perez dengang?

25-11-2015 01:27 #33| 0
MrNoller skrev:Benitez en middelmådig træner?
Jeg synes faktisk han er en super træner.

Benitez er ikke nogen dårlig træner, men han er defensivt orienteret og Real Madrid har alle dage været et offensivt indstillet mandskab. Derudover egner deres hold sig ikke til at spille defensivt, hvilket vi også så mod Barcelona.Så håber da de snart indser at de skal have en træner der kan matche den trup de har og så kan Benitez blive sendt til Chelsea eller en anden defensiv klub.

25-11-2015 02:12 #34| 0
DoubleAcesDK skrev: Benitez er ikke nogen dårlig træner, men han er defensivt orienteret og Real Madrid har alle dage været et offensivt indstillet mandskab. Derudover egner deres hold sig ikke til at spille defensivt, hvilket vi også så mod Barcelona.Så håber da de snart indser at de skal have en træner der kan matche den trup de har og så kan Benitez blive sendt til Chelsea eller en anden defensiv klub.

Chelsea er vel ikke defensiv i sig selv, det er meget træneren det kommer an på. Men jeg tror et defensivt koncept passer godt til Chelsea modsat Real Madrid.

Jeg synes bare ikke middelmådig hører nogen steder hjemme og Benitez, bare fordi han ikke passer sammen med spiller materialet ;)

25-11-2015 02:35 #35| 0
Drejer89 skrev:@realmadrid
"påstande du ikke har belæg for"

Fuldstændig korrekt. Jeg referere blot til, hvad diverse journalister osv snakker om. Min teori er, at Perez i dette år vil have ændret nogle ting i klubben. Fx det med Bale. Han ved godt, at disse ting vil blive taget negativt imod, hvorfor han vælger en træner til at gøre det, som han på forhånd ved, vil blive udsat for et massivt pres og kritik. På den måde undgår han kritikken.

Dette vil jeg ikke kommentere på, da det jo blot er din teori. Jeg er dog helt uenig.



Drejer89 skrev:"Perez har al interesse i hele verden i, at CR7 blir hypet m.m., hans PR-værdi er lysår foran Bales."
Real har skummet rigeligt med fløde på Ronaldo. Manden bliver snart 31, og formkurven er ikke hvad den har været. De vil stadig kunne score en kæmpe sum på et salg til sommer. Snakken går på PSG, hvilket passer meget godt med, at Zlatan skal væk til sommer, hvorfor stjernestatussen bliver ledig.

Guess what, her er vi også uenige :) Zlatan er 34 og stadig on fire - CR7 har toppet, men selv på 50% (fx pt) er han top-5 i verden. Han skifter muligvis til PSG, men det er sagen uvedkommende. CR7 er Reals største og eneste rigtige globale brand lige nu.



Drejer89 skrev:"Og hvordan du når frem til at manden der reddede klubben, hentede verdens største stjerner til Bernabeu og revolutionerede moderne fodbolds ledelse indenfor marketing skulle være problemet i Madrid er mig en gåde."

Hvad synes du om salget af Ozil? Hvad med salget af Di Maria efter CL-titlen, som han havde en SÅ stor del af? Ja, Perez er god til at hente store navne. Men som fan, synes du så i suger titler til jer hver sæson, ala Barca i sidste sæson og Barca under Pep? Det ser flot ud på papiret, men knap så meget i praksis. Det er deres hold i hele 00'eren et godt eksempel på. Var det ikke også Perez dengang?

Fremragende salg begge to! Ozil fik vi 45 mio euro for, og han har ikke været pengene værd i Arsenal imo. Han toppede i Madrid og har aldrig (starten i Arsenal undtaget) genfundet den gamle form. Så det er et snap-salg.
Di Maria var svær, for man ønskede Bale (med rette), men jeg savner Di Maria, han er den bedste på fløjen i verden imo. Men prisen var helt hys og det virkede okay, når nu Bale kom ind. Disse to salg er de største i Reals historie, og de er begge godkendt, imo.
Nej, vi 'suger ikke titler til os', hvorfor mener du? Jeg mener, at det skyldes at vi konkurrerer med et af historiens bedste fodboldhold fra Barcelona, der ikke blot er beriget med en gylden generation, men ligeså med historiens bedste spiller.


Så pt. er det ret stramt at være Real-fan, men med Perez ved roret tilhører fremtiden os. Vi har den bedste økonomi, det bedste stadion, den største tradition og det mest populære hold i verden. Skulle jeg - helt rationelt - vælge et hold som jeg tror vil klare sig bedst på den lange bane, så er det, uden tvivl, Real Madrid (med Bayern som 2'er). Dette forhold tilskriver jeg primært Florentino Perez.

Men vi er grundlæggende uenige mht Perez. Jeg mener fuldstændig du mangler et blik for historikken, organisationen og institutionen. Du kigger blot på resultater på den korte bane og skæver ikke til tiden før Perez eller perspektiverne.
Hvordan så Real ud under Mendoza? Under Sanz? Under Calderon?
Vi var et mulehår fra at dreje nøglen om - nu har vi holdet, som præsident Don Santiago Bernabeu ønskede det, holdet med de største stjerner og de største traditioner.




25-11-2015 02:54 #36| 0

Ronaldo har vundet den spanske titel en gang, og CL en gang. Han har lavet masser af basser, men ikke noget der har fået Madrid til succes på den store klinge. Madrid har imho nogen mangler på den måde de ansætter trænere på.

25-11-2015 12:24 #37| 0

@realmadrid


"Di Maria var svær, for man ønskede Bale (med rette), men jeg savner Di Maria, han er den bedste på fløjen i verden imo. Men prisen var helt hys og det virkede okay, når nu Bale kom ind."


Bale og Di Maria spillede én sæson sammen. Du siger Di Maria er den bedste på fløjen i verden. Dvs bedre end Messi, Ronaldo, Neymar osv?


"Nej, vi 'suger ikke titler til os', hvorfor mener du? Jeg mener, at det skyldes at vi konkurrerer med et af historiens bedste fodboldhold fra Barcelona,"


Hvorfor slog Real så ikke til, da Barca havde en off-sæson? Ja, det blev til en CL-titel som var yderst heldig. Nr 3 i ligaen er vel fuldstændig uacceptabel? Salget af Di Maria er imo et fint eksempel på, hvorfor Real aldrig formår bare at brage igennem. Han havde en nøglerolle på det hold, men pludselig spiller James et kanon VM. Barca henter Suarez som Real også vil have. Real henter James og Di Maria ofres, og man fjerner dermed en vigtig brik fra holdet.


Som jeg så en journalist skrive (Kan ikke huske hvem). "Real er under Perez et cirkus. Cirkusset skal jævnligt have nye statister, for at være interessant".

25-11-2015 13:59 #38| 0

Jeg har ikke tid til at skrive et dybdegående indlæg på nuværende tidspunkt, men jeg deltager meget gerne i tråden senere.


Nu er jeg selv stor Real Madrid supporter, men alligevel må jeg erklære mig lodret uenig i dine romantiske tanker omkring Perez, der i mine øjne er ved at køre Real Madrid i sænk med uigennemtænkte spillerkøb, manglende styring af omklædningsrummet og forhastede trænerfyringer.

Den kan vi komme ind på senere, men jeg vil lige snuppe lejligheden til at huske dig på, at du er altså er ret forkert på den, når du omtaler Di Maria salget. Et er, at du formulerer det således, at der skulle være plads til Bale, hvilket resulterede i et salg. Det er forkert, da de som sagt spillede sammen i en sæson. I forlængelse af dette er det endnu mere nærliggende at huske dig på, at Di Maria – på trods af de udnævnelse som verdens bedste – altså ikke agerede fløj i den sidste sæson i den spanske hovedstad. Der var han placeret på den centrale midtbane, og det var også her, at han for alvor slog igennem og fik sat sit store prisskilt på sig. Bale og Di Maria er altså usammenlignelige på dette tidspunkt.

Nej, salget kom tværtimod fordi Di Maria ønskede en lønstigning, som Perez ikke fandt retfærdig. Det eskalerede, og det endte med et salg. Salget har været helt fatalt, for de mange skæbnesvangre nederlag de sidste to sæsoner mod eksempelvis Juventus og Atletico har vist, at man netop mangler den gennembrudsstyrke, som Di Maria tilførte dybt fra banen.

Den ser vi ikke hos totalt stagnerede (og i mine øjne forfærdelige) Ronaldo, udynamiske Benzema og Bale, der skal bruge en motorvej for at sætte en mand. Det finder du tværtimod hos Barcelonas forreste tre, og derfor ser du også, at de ikke rigtigt har nogle problemer med at spille sig igennem Atléticos betonmur, som vi notorisk har.

25-11-2015 14:31 #39| 0

Håber Real Madrid sælger Ronaldo, og ja, jeg er Barca mand.... :D

Bliver nogle lette trofæer de næste 10 år så.

26-11-2015 02:42 #40| 0
@SebberG & Drejer89
Drejer89 skrev:

"Bale og Di Maria spillede én sæson sammen. Du siger Di Maria er den bedste på fløjen i verden. Dvs bedre end Messi, Ronaldo, Neymar osv?"

Jeg opdagede godt, at Bale og Di Maria spillede sammen, men det er ikke pointen. Di Maria blev ganske rigtigt solgt pga ønsket om en lønstigning, men ligeledes også fordi, at købet af Bale havde skabt et hul i økonomien. Det er ganske enkelt forkert, at det blot skyldes ønsket om en højere løn. (Kilde: Marca).mht om Di Maria er bedre end CR7, Messi og Neymar...come on, please hæv niveauet. Det må være et level.


"Hvorfor slog Real så ikke til, da Barca havde en off-sæson? Ja, det blev til en CL-titel som var yderst heldig. Nr 3 i ligaen er vel fuldstændig uacceptabel? Salget af Di Maria er imo et fint eksempel på, hvorfor Real aldrig formår bare at brage igennem. Han havde en nøglerolle på det hold, men pludselig spiller James et kanon VM. Barca henter Suarez som Real også vil have. Real henter James og Di Maria ofres, og man fjerner dermed en vigtig brik fra holdet.Som jeg så en journalist skrive (Kan ikke huske hvem). "Real er under Perez et cirkus. Cirkusset skal jævnligt have nye statister, for at være interessant"."


Hvad er din pointe? At Real det ene år burde have skrabet 2 point mere til sig, så de var kommet over Atl. Madrid? Var CL-titlen yderst heldig?
Jeg tror ganske enkelt ikke du er seriøs her.


At populismen stortrives i Madrid er korrekt, og journalistens pointe er rigtig - det er prisen for at være det rigeste og største hold i verden, desværre.


26-11-2015 02:53 #41| 0
SebberG skrev:Jeg har ikke tid til at skrive et dybdegående indlæg på nuværende tidspunkt, men jeg deltager meget gerne i tråden senere.

Nu er jeg selv stor Real Madrid supporter, men alligevel må jeg erklære mig lodret uenig i dine romantiske tanker omkring Perez, der i mine øjne er ved at køre Real Madrid i sænk med uigennemtænkte spillerkøb, manglende styring af omklædningsrummet og forhastede trænerfyringer.


Den kan vi komme ind på senere, men jeg vil lige snuppe lejligheden til at huske dig på, at du er altså er ret forkert på den, når du omtaler Di Maria salget. Et er, at du formulerer det således, at der skulle være plads til Bale, hvilket resulterede i et salg. Det er forkert, da de som sagt spillede sammen i en sæson. I forlængelse af dette er det endnu mere nærliggende at huske dig på, at Di Maria – på trods af de udnævnelse som verdens bedste – altså ikke agerede fløj i den sidste sæson i den spanske hovedstad. Der var han placeret på den centrale midtbane, og det var også her, at han for alvor slog igennem og fik sat sit store prisskilt på sig. Bale og Di Maria er altså usammenlignelige på dette tidspunkt.


Nej, salget kom tværtimod fordi Di Maria ønskede en lønstigning, som Perez ikke fandt retfærdig. Det eskalerede, og det endte med et salg. Salget har været helt fatalt, for de mange skæbnesvangre nederlag de sidste to sæsoner mod eksempelvis Juventus og Atletico har vist, at man netop mangler den gennembrudsstyrke, som Di Maria tilførte dybt fra banen.


Den ser vi ikke hos totalt stagnerede (og i mine øjne forfærdelige) Ronaldo, udynamiske Benzema og Bale, der skal bruge en motorvej for at sætte en mand. Det finder du tværtimod hos Barcelonas forreste tre, og derfor ser du også, at de ikke rigtigt har nogle problemer med at spille sig igennem Atléticos betonmur, som vi notorisk har.


Jeg er meget enig her.
Mht Perez er du dog helt galt på den. "Ved at køre klubben i sænk?" Uddyb venligst? Det betragter jeg som ren opportunistisk fodboldsnak.
Hvordan klarede Real sig - sportsligt - før Perez?
Hvordan så deres økonomi ud?
Hvordan så deres talentafdeling ud?
Hvordan så deres træningsanlæg ud?
Hvor mange verdensstjerner havde de?
Hvor godt et stadion havde de?
Hvor mange fans havde de?

Sorry, men du taler ganske enkelt imod bedre vidende her. Perez fejlede i første forsøg med Zidanes y Pavones, men kom tilbage og rettede op på fejlen ved at anerkende, at blot stjerner + egen avl ikke er en gangbar løsning. Perez version 2.0 har ikke blot fortsat samme fantastiske økonomiske projekt, nej han har ligeledes lært af fortiden, og desuden tilført Real verdens bedste talenter (Ødegaard, Asensio, m.fl).
At han nu har lavet en brøler og fyret Ancelotti til fordel for Benitez, er - hvis han ikke ryger (Typisk Reals utaknemmelige fans og ledelse) - altså noget rod på den korte bane, men slet ikke noget problem, hvis man hæver blikket blot en anelse.

At Di Maria er savnet - præcis som Makelele og Robben er det - kan vi kun være enige om. Han er og bliver fantastisk :)


26-11-2015 12:32 #42| 0
realmadrid skrev:.mht om Di Maria er bedre end CR7, Messi og Neymar...come on, please hæv niveauet. Det må være et level.

Er du fuld? Du skrev:

"men jeg savner Di Maria, han er den bedste på fløjen i verden imo"



realmadrid skrev: Jeg opdagede godt, at Bale og Di Maria spillede sammen, men det er ikke pointen. Di Maria blev ganske rigtigt solgt pga ønsket om en lønstigning, men ligeledes også fordi, at købet af Bale havde skabt et hul i økonomien.

Nu prøver du hvis at redde den hjem.

1. Bale skabte ikke et hul i økonomien. Real Madrids bank fik en bankpakke, hvorefter Real kunne låne til Bale.

2. Mon ikke det var de 650 mill til James, Di Maria skulle finansiere?

Real vinder CL i Bales første sæson. Prøv forstil dig de indtægter de har haft i denne sæson. Kom nu lige altså.

realmadrid skrev:Hvad er din pointe? At Real det ene år burde have skrabet 2 point mere til sig, så de var kommet over Atl. Madrid? Var CL-titlen yderst heldig?
Jeg tror ganske enkelt ikke du er seriøs her.

Igen:

1. Real sluttede 3 point efter Atl. Madrid.

2. Ok, så et hovedstød i de sidste sekunder af overtiden der sikrer 1-1 og overtid i en kamp hvor Atl. Madrid havde været bedst, anser du ikke som en 'heldig' sejr? Nej okay, du virker også kun en lille smule farvet :)

Redigeret af Drejer89 d. 26-11-2015 12:33
26-11-2015 12:43 #43| 1

Plastik klub og plastik fans, Perez passer perfekt ind i det koncept - for os andre er det bare morsomt/sørgeligt at se Perez spille Football Manager med spanske (Dvs EU) skattekroner

26-11-2015 18:00 #44| 0
Live skrev:Plastik klub og plastik fans, Perez passer perfekt ind i det koncept - for os andre er det bare morsomt/sørgeligt at se Perez spille Football Manager med spanske (Dvs EU) skattekroner

lidt ligesom Arsenal F.C ? :P

26-11-2015 18:29 #45| 1
bohn skrev:
lidt ligesom Arsenal F.C ? :P



Nej det meget bedre at være ejet af nogle random asiater.



Om meget kan man sige om Barca og Real, men at de eget sf deres fans må være stikmodsat plastik.

Og når han er Arsenal fan er det plastik at holde med et hold der til tider vinder mesterskaber, livet er hårdt ;)

Redigeret af Repsak d. 26-11-2015 18:31
26-11-2015 19:19 #46| 0
Repsak skrev:


Nej det meget bedre at være ejet af nogle random asiater.



Om meget kan man sige om Barca og Real, men at de eget sf deres fans må være stikmodsat plastik.

Og når han er Arsenal fan er det plastik at holde med et hold der til tider vinder mesterskaber, livet er hårdt ;)



Asiatere ? Og ja, arsenal og Sif er to hold man altid bliver glad af at se spille


had eller elsk wenger, han tror på hans spillere, og har frie hænder til at gøre som han vil. Benitez skal tage højde for en psykotisk præsident.


derudover er det vel kun United der har et dyrere hold end real 👆

Redigeret af Live d. 26-11-2015 19:25
26-11-2015 19:33 #47| 0

Der skal godt med øl til for at blive glad af at se Silkeborg 'spille fodbold'.

26-11-2015 20:55 #48| 0
fryden skrev:

Der skal godt med øl til for at blive glad af at se Silkeborg 'spille fodbold'.




I know
26-11-2015 22:00 #49| 2

@Drejer89
Naturligvis blev Di Maria solgt af økonomiske årsager, selvfølgelig skulle han dække et hul. Du kan ikke bare købe, købe og købe uden at sælge. At han er savnet er så en helt anden ting. Og FTR: Hverken Messi, CR7 eller Neymar er at regne for venstrefløje, og om Di Maria er den bedste eller næstbedste er sagen uvedkommende.

Men lad os stoppe den her. Du har ingen kontakter i Madrid, du taler tydeligvis ikke spansk og du er en ung knægt og ejer intet historisk blik for klubben imo, fair enough, men min forfængelighed forbyder mig at fortsætte denne snak.

Rettelse: Real havnede 3 point efter Atl, og ikke 2 point, det medgiver jeg.

Ps. Real heldige med at vinde CL? Seriøst? Er det sådan man udregner 'held'? Real var ikke klart bedst i kampen? Atl. Madrids mål var ikke heldigt?
(Bemærk, dette er retoriske spørgsmål).


26-11-2015 22:50 #50| 0
realmadrid skrev:@Drejer89
Naturligvis blev Di Maria solgt af økonomiske årsager, selvfølgelig skulle han dække et hul.

Det har jeg heller ikke afvist. At det økonomiske hul var pga Bale, tør jeg godt sige ikke passer. Og det var dét du skrev: "Di Maria blev ganske rigtigt solgt pga ønsket om en lønstigning, men ligeledes også fordi, at købet af Bale havde skabt et hul i økonomien."



realmadrid skrev:@Drejer89
Og FTR: Hverken Messi, CR7 eller Neymar er at regne for venstrefløje, og om Di Maria er den bedste eller næstbedste er sagen uvedkommende.

Her er vi igen uenige. I min bog er CR7 og Neymar venstrefløje.

realmadrid skrev:Men lad os stoppe den her. Du har ingen kontakter i Madrid, du taler tydeligvis ikke spansk og du er en ung knægt og ejer intet historisk blik for klubben imo, fair enough, men min forfængelighed forbyder mig at fortsætte denne snak.

Det er helt OK. Du er tydeligvis meget tilfreds med Perez, og det håber jeg du kan blive ved med at være. Så kan de andre hold spille om titlerne :)


← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar