PokerNet Open 2014 - Feedback tråd

#1| 0

Så fik vi fundet de 17 (!) finalister der skal kæmpe om en Unibet Open pakke på søndag. De 17 vindere bliver auto-regget, og jeg skal nok komme med en update når I er regget.

Nu da de 5 indledende turneringer er spillet, vil det være fedt med noget feedback. Hvad var godt, hvad var mindre godt, og hvorfor deltog DU ikke! Og måske mere relevant, hvordan får vi dig til at deltage næste gang.

Jeg er klar over at der var nogle problemer med klienten, men skyd løs med det hele, så Unibet Poker kan få lavet et endnu bedre produkt.

Hvis I synes det hele var fedt, så må I også gerne skrive hvorfor :)

20-10-2014 19:16 #2| 4

deltog ikke fordi det var på unibet poker, en software der simpelthen er så ringe jeg giver op, hver gang jeg skal bruge den.

20-10-2014 19:19 #3| 0
OP

Ringe hvordan? Kan du ikke prøve at uddybe, så vi måske kan få rettet de fejl der er i klienten.

20-10-2014 20:04 #4| 0

Jeg sidder på mobilen men kommer med et grundigt svar senere.

20-10-2014 20:08 #5| 0

Jeg bruger ikke Unibet, fordi man ikke kan spille HU.

Det må du gerne sende videre :-)

20-10-2014 20:31 #6| 2

Ville gerne deltage men Unibet har spærret min konto. Vandt på et odds der var sat forkert og da det mange dage efter gik op for dem havde jeg hævet pengene. Min konto er nu spærret indtil jeg indbetaler beløbet. Som om det nogensinde sker.

20-10-2014 20:47 #7| 2

Deltog ikke, prøvede et par gange at få åbnet klienten uden held, så det opgav jeg.
Kunne komme så langt, at jeg fik indtastet alt nem id, og kom så tilbage til hovedskærmen, hvor der stod jeg skulle logge ind, det prøver vi da bare igen, efter en del forsøg, følte jeg mig som en blondine, og opgav den side.
Den skrev også et par gange jeg skulle opdatere div. Efter at have opdateret og alt muligt andet, kom der ingen bedring.
Eneste side jeg nogensinde har haft problemer med at logge ind på klienten på.

20-10-2014 20:49 #8| 0

Jeg ville enormt gerne have deltaget i et par €5 events..

Det lykkedes nemt og fint at downloade klienten, oprette en bruger og indbetale lidt.

Men det lykkedes aldrig at logge på med NemID, så jeg kunne komme til at spille.

Jeg prøvede alt muligt ica. 30 minutter men gav op og fik min konto lukket.
Jeg har rimeligt meget tålmodighed men hvis det skal give problemer med logon lige fra starten af, så gider jeg ikke bruge tid på at få den klient til at virke - så må jeg bare videre!

20-10-2014 21:06 #9| 0

ligesom tuz og flovmanden. jeg har software, har penge på kontoen - men det lykkes simpelt hen ikke at logge mig ind - får brugt 5-6 ned id koder, men kan ikke komme ind til pokeren. tænker på hvordan de har råd til at gøre det så svært at være bruger. Til Unibet. sæt jer på den anden side af bordet - og se det fra vores side. Du skal have et direkte led til pokerklienten og kun et ned id for at tjekke ind; så ville i nok få nogle flere kunder i biksen. var jeg ejer - så var der røget hoveder

20-10-2014 21:18 #10| 0
OP

Super, bare kom med alt, godt som skidt, også jer der aldrig endte med at deltage helt uden at prøve.

20-10-2014 21:57 #11| 4

Okay jeg vil forsøge at stille det op i punktform både +positiv og -negativt.

+ Super value (Unibet Open kvals)

+ Ændre nick dagligt

+ Hurtig sæde lobby

+ Cashgame billetter - 500 flops (drop det)

+ Blød mostand

+ Missioner og bedrifter

+ Grafik

+/- Stort potentiale dog ikke udnyttet optimalt på pokerfront

- At logge ind i pokerlobbyen er for mange næsten umuligt, med alverdens fejlmeldinger.

- Måtte skifte fra Firefox til Chrome for at logge ind.

- Frys på bordene så man ikke kan acte

- Skidt man ikke kan spille tours direkte i browser

- Problemer med at spille på Ipad

- Langsom/ikke eksisterende svar på mail fra kundeservice

- Forvirring hos kundeservice angående udbetalinger af billetter/præmier

- Manglende opdatering i pokerlobbyen hvad angår stacks, avg og resterende spillere osv.

- Hvis man bare vil folde direkte i stedet for at checke så kommer der en boks op hvor du
kun kan checke. Du kan nu ikke lukke den og raise i stedet hvis du ombestemmer dig.

- Belastende og problematisk at man ikke kan logge direkte på i pokerklienten, men at man
bliver guidet ind på deres hjemmeside for at logge på der først for så at blive viderestillet til klienten igen. OBS! Der der sker mange fejl med at logge ind.!

- Udbetaling direkte til nemkonto vil være at foretrække!

- Ingen Chat funktion

- Oplever at klienten fryser fuldstændig hvis man forsøger at regge til en tour i
tourlobbyen i stedet for hovedlobbyen.

- Mister alt for mange kunder pga problemer med nemid, browser og login.

- Ved sitout i tours kan man ikke spille den næst kommende hånd hvis man trykker sit in i god tid. Derudover fryser sit out så man ikke kan aggere men blot se sin AA blive foldet.

Det var hvad jeg lige kunne komme i tanke om.

Fakta er at hvis Unibet skal overleve på pokerfronten så skal der gøres en indsats. Det er fint Pokernet samarbejder og laver promotions osv, men det skal altså spille så man kommer tilbage og spiller og ikke blokerer sitet i ren tilt over ovenstående problemstillinger.

Så stram op Unibet for potentialet er der. Tror der kunne have været 2-3 gange så med i de her Pokernet Unibet open kvaller hvis ikke det havde været for alle de problemer med at logge ind osv.

/Doolce

20-10-2014 21:59 #12| 0

Doolce said it. har ikke andet, men virkelig fantastisk indlæg!

21-10-2014 09:09 #13| 0

Satte penge ind blot for disse turneringer og vil nu have den resterende udbetalt. Dog kan man MIN. unbetale 120,- og da jeg har omkring 80,- stående, er jeg pænt tiltet over at skulle spille dem op på poker/odds...

Men ok - de kan jo bare blive stående til næste gang :-)

21-10-2014 10:24 #14| 0

Der er generalt bare problemer med at logge ind med nemid, at man skal bruge 5+ nøgler for MÅSKE at være heldig at logge ind, det holder bare ikke.

Har droppet at spille hos unibet, da jeg ikke magter at tilte over login...

21-10-2014 10:47 #15| 3
Jarlstrøm skrev:
Satte penge ind blot for disse turneringer og vil nu have den resterende udbetalt. Dog kan man MIN. unbetale 120,- og da jeg har omkring 80,- stående, er jeg pænt tiltet over at skulle spille dem op på poker/odds...

Men ok - de kan jo bare blive stående til næste gang :-)


Sæt 80 mere ind og udbetal det hele? Problem solved...


Ellers er det Dolce som har nailet den med pros and cons.
21-10-2014 11:05 #16| 1

Jeg droppede Unibet direkte fra starten, da de gik solo med egen klient. Jeg synes det er ekstremt blåøjet at forsøge at skabe sit eget pokernetværk i år 2014. Det vil tage rigtig lang tid, før de får en kundebase der bare nogenlunde kan konkurrere med andre mindre netværk. Der er eksempelvis absolut ingenting at komme efter på turneringsfronten hvis man spiller €10+ tours.

Og jeg synes det er virkelig ærgerligt at PN fokuserer langt det meste value ind på et lille bitte site.

21-10-2014 11:18 #17| 4
OP

Det argument har jeg svært ved at følge. Unibet er allerede større end Ongame og næsten lige så stort som MPN på antal cash-game spillere, så det er jo ikke et netværk uden muligheder. Det er selvklart at deres turneringsprogram endnu ikke er noget at råbe hurra for, men det er helt sikkert noget de løbende kigger på.

I starten har de haft meget fokus på at bygge deres cash-game trafik, og så begynder de lige så stille at få fokus på turneringerne.

Jeg synes det ville være at svigte vores rolle, hvis vi sagde nej til mere end 20.000 kroner i value, blot fordi Unibet Poker endnu ikke er gode turneringer.

Det var blot mine tanker om ovenstående, men fint trods alt at høre alle input, det bliver vi kun klogere ved.

21-10-2014 16:11 #18| 0

Jeg kan rigtig godt lide unibet's poker klient, self tilter jeg også over at skulle prøve at logge på 5+ gange.

Men ellers syntes jeg at deres Missioner/Bedrifter/Udfordringer er et fedt koncept. Samt at man ikke kan bruge diverse tracking programmer, det gør at jeg som "ikke særlig god" hobby spiller hellere vil spille derinde.

21-10-2014 16:22 #19| 0

Vedrørende log ind, så er min erfaring, at man kun skal logge på en gang med besværlig id, også skal man gå¨tilbage til klienten og prøve igen, hvor efter den automatisk virker igen.
Dvs to gange via klienten og en gang nem id, så virker det for mig i hvertfald.
Jeg syntes det er en fin turnerings serie med god value, men de add præmier, burde ikke være noget der skal frit spilles, 500 flop for at få 50 euro, det hænger slet ik sammen, når man kun kan spille et bord.. men ellers er unibet kun for små hobby spillere da de ingen ture har som er værd at spille efter min mening, kun unibet open kvals..

22-10-2014 06:51 #20| 1

Doolce for prez

22-10-2014 09:02 #21| 0

Havde tænkt mig at spille alle 6 tuneringer, endte med kun at spille to og kun den ene af dem seriøst, da min bærbare havde voldsomme problemer med at få klienten til at fungere...

Misset to grundet, at Ipad ikke understøttet tuneringer af en eller anden grund, misset en på grund af irl shit, og så en inden det gik op for mig at man åbenbart ikke kan burger IE til at logge ind med... Så ja er mig en gåde hvordan man I 2014 kan have en så super ringe klient, og på ingen made en jeg vil benytte mig af igen.

22-10-2014 09:07 #22| 0

Nå ja og de gange jeg fik spillet på den, var jeg også lang fra imponeret. Klienten virket tung og sløv, og ja med en masse std. features som enten ikke var understøttet eller bare på ingen made fremgik hvordan man brugte...

22-10-2014 09:39 #23| 0

Godt nok mange negative ord!!

Jeg har aldrig problemer med at logge ind. Men enig i, at det er bøvlet man skal ind over hjemmeside for at komme ind.

Som hobbyspiller er den nye sofware fin nok for mig.

De 50€ jeg vandt i den ene til cash, er jeg dog helt enig i, tager ALT for lang tid at spille fri, når man kun kan spille 1 bord af gangen for dem. Det er ikke godt nok. Ellers ok herfra.

22-10-2014 10:14 #24| 0

Det største problem var login, det tog en del nøgler hver gang.
Det med at man skal gennem en browser er besværligt, men ikke anderledes end hos pokerstars.

Ellers er jeg meget enig med Doolce i en god analyse af Unibetsoftwaren.

22-10-2014 14:36 #25| 0

Ipad kommer først til, at virke når nem id virker til dem, svar fra support..

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar