PNVA - Fodboldbilletter i London nytår 16/17

#1| 0

PNVA!


Jeg står og overvejer at tage til London fra d. 31/12-16 til d. 7/1-17 sammen med min hustru. Jeg vil selvfølgelig gerne se en fodboldkamp, og jeg vil rigtig gerne se det Olympiske stadion, men andre ting kan også være interessante. Jeg har brug for hjælp til hvordan jeg skaffer billetter. Det virker svært eller meget dyrt. Måske overser jeg noget, og PN ved som sagt alt. Jeg håber, at der sidder en eller to med et godt råd. Jeg har noteret mig følgende kampe:


2/1: West Ham-Man U

2/1: Tottenham-Chelsea

2/1: Crystal Palace-Swansea

2/1: Fulham-Brighton

2/1: QPR-Ipswich (vi dog QPR sidste nytår, så denne er nederst)


West Ham er førsteprioritet pga stadion, og jeg ved, at det er en hyped kamp. 52k sæsonkortholdere efterlader ikke mange billetter i fri handel, hvis nogen overhovedet. Det ligner, at man skal købe Claret Membership (koster £45 for international) for overhovedet at have en chance for at købe nogle af de resterende billetter. Og billetter bliver vist kun sat til salg gennem klubben. Jeg er umiddelbart ikke interesseret i at købe medlemsskab til £45 bare for at have en chance. Jeg kan finde billetter til 1850 dkk via diverse sider såsom londonfodbold.dk eller hotfootballtickets. Det virker dog en kende pricy. Kender I andre muligheder, når vi taler WH?


Tottenham vil også være max fedt. Jeg kan ikke lure om man også skal have en form for medlemsskab for at købe gennem den officielle kanal. Ved I det? Til gengæld sætter sæsonkortholdere billetter til salg via Stubhub, og der kan jeg finde billetter til £120 mod Man City. Face value er angiveligt £81. Dette virker ok. Pt ligner dette den bedste mulighed for at skaffe billetter til en rimelig pris. Er der nogen, der har erfaring med om dette er den bedste mulighed, når vi taler Tottenham?


Crystal Palace har jeg hørt er godt stemningswise, så det kunne også være sjovt omend Swansea ikke lyder så sexet. Det ligner dog, at man kun kan købe gennem den officielle kanal og man skal være medlem (£45) for at købe billet. Det virker også for dyrt. Overser jeg nogle muligheder her?


Fulham er lidt andenprioritet i forhold til de to første kampe, men nok på samme niveau som CP. Og jeg har hørt at stemningen her også er rigtig god. Og så har de jo Lasse Vigen. Det ser ud til at det er muligt at købe via den officielle kanal uden medlemsskab og til £25-40, så det er fornuftigt nok.


QPR så vi sidste år, og det var ret så skuffende i forhold til kvalitet på banen, men endnu mere på tribunerne. Hulls udefans stod for hele kulissen stort set. Det var dog interessant at se at englænderne virkelig godt kan lide, når bolden bliver losset frem og headet tilbage og losset frem og headet tilbage osv. Det var de helt vilde med. Jeg har denne kamp som en allersidste løsning, hvis alt det andet glipper.


Jeg håber, I har nogle gode råd til mig.

26-09-2016 17:04 #2| 0

Er selv ved at prøve at arrangere en tur så et lille indput:-)


Runden (runde 14) fra den 3/12 og fremadrettet er ikke fastlagt med tider endnu, dvs kamptidspunkter og evt kampdag kan blive rykket. Har skrevet til tv3sport på fb, og de kunne ikke svare på hvornår disse vil blive endeligt fastlagt. Men ved ikke om den 2/1 ALTID bliver spillet sammetid, der lidt der kan tyde på det hvis man ser fra tidligere år,


Anyway


Denne side skulle være 100% troværdig er blevet anbefalet den af en kammerat der kender en af ejerne http://londonklubber.dk/, Det nok ikke den billigste måde, men det sku et virvar at finde rundt i. Den billigste måde er hvis at melde sig ind i den respektives klub fanklub, og så kan du via deres hjemmeside bestille biletter 1 måned før hvor de bliver frigivet.

26-09-2016 17:10 #3| 0

Har du prøvet deres danske fanklubber?

26-09-2016 17:47 #4| 0

Jeg var sidste år i London og se Chelsea - Tottenham på Stanmford Bridge og fandt billetter 1 dag før kampstart på denne side; http://www.livefootballtickets.com/

De leverede også billetterne til hotellet eller hvor i nu bor. Betalte jeg dog 12-1300ish DKK ekstra for.

26-09-2016 19:04 #5| 0

Jeg har før haft succes med at få billetter gennem sæsonkortholdere. De fleste fangrupperinger har en "børs" på Twitter, hvor det er muligt. Det kræver lidt arbejde og en del kommunikation :)

26-09-2016 19:38 #6| 0

Tottenham kan man vist ikke købe mere en ca. 3 uger i forvejen nu, da de grundet noget nedrivning ikke har billetter nok. Og ja, ca. 700kr gav vi i sidste vinter for nogle super sæder, gennem sæsonkort som ikke skulle tjene noget.

26-09-2016 20:46 #7| 0

Nu er jeg stærkt farvet af mit tilhørsforhold til Spurs, men alt hvad jeg har hørt både i medier og fans fra lokalområdet, så er stemningen på WH's nye lejearena forfærdelig. Både pga. af løbebanen og den afstand, det skaber til banen. Men også fordi WH var så desperate for at sælge ud, at de solgte sæsonkort til - efter engelske standarder - absurd lave priser. Derfor ved jeg, at mange sæsonkort faktisk er købt af rivaliserende fans, blot for at være sikret billet til deres eget holds udekamp mod WH, og så sælger de ellers billetten andre uger. Der skulle være rig lejlighed til at finde en billet imho, men stemningen...


Derimod kan jeg samtykke, at stemningen er top dollar hver gang hos CP. Både min egen erfaring og hvad jeg har hørt fra alle, der har gæstet der.


Angånde Spurs, så se mit svar i denne tråd.


http://www.pokernet.dk/forum/billetter-til-tottenham-manchester-city-hvordan.html


Du kunne evt. også høre OP fra den tråd, hvad han fandt ud af.


Skulle du få billet, så bliver der smæk for skillingen. Hadet har aldrig været større efter sidste sæsons kommentarer fra deres spillere og forårets kamp. Det er den første sæson i mine 25 år som Spurs fan, hvor der er ligeså mange fans, der kiggede først efter denne kamp i kampprogrammeret, som der var den tilsvarende mod Woolwich.

26-09-2016 21:01 #8| 0

Jeg har næsten lige købt gennem arteudland. 735 kr pr billet men det er jo så også westham - Stoke og ikke mod scum united, som helt sikkert vil være højere i pris.

26-09-2016 22:02 #9| 0
OP

@lillie

Tak for tippet. Du har ret i, at det ikke er den billigste side :).


@kris_rem

Det havde jeg ikke tænkt på. Tak for tippet. Det ligner dog, at den danske spurs kun har 2 sæsonkort til deling og max 1 billet pr mand. WH er vist kun organiseret i noget norsk, og der kan jeg ikke lige gennemskue om der er noget at hente.


@grethe

Har du tips til hvordan jeg finder disse børser? Umiddelbart finder jeg dem ikke ved søgning på klubben og season ticket sale.


@durabo

Det ser ud til at du har en pointe omkring WH og stadion. Måske er det ikke så fedt, som jeg troede. Sidste år var vi på rundtur på Wembley, og det er bare et fedt stadion. Jeg troede/håbede på noget af det samme efter ombygning af det olympiske. Jeg fandt dette billede fra i går. Jeg går ud fra at det er i de sidste minutter, men alligevel. Stadion er nok ikke fyldt med hardcore fans.




Mht Spurs og Stubhub så kan jeg som sagt finde billetter mod City til £120 så forhåbentlig behøver man ikke at være så pessimistisk igen, men det bliver nok svært med Chelsea, når kampen er så populær, som du siger.


@nibali

Arte har ikke billige billetter, nej :).

26-09-2016 23:05 #10| 0

Havde et silver membership til Crystal Palace sidste sæson og købte billetter til nogle stykker herinde via det. Kan dog se at de nu har tilføjet et internationalt membership til 45£, noget dyrere end silver der ligger i 25£. Billetterne til deres hjemmekampe ligger omkring 30-35£ mod en modstander som Swansea, så forvent ca. 1000 kr for 2 billetter inkl. membership. Har set dem mod Birmingham i Championship og West Brom i PL, så ikke just de mest sexede kampe, det var dog stadig alle pengene værd. Stemningen er fantastisk!


Alternativt tag kontakt til gutterne bag gruppen "Billetter til engelsk fodbold - Premier League" på facebook, kan være de kan trylle lidt frem. De tjener dog lidt på det, så forvent ikke billigere priser end ovenstående, kan dog være de kan skaffe til nogle af de andre kampe.

Redigeret af jewr d. 26-09-2016 23:08
27-09-2016 18:18 #11| 0
OP
jewr skrev:Havde et silver membership til Crystal Palace sidste sæson og købte billetter til nogle stykker herinde via det. Kan dog se at de nu har tilføjet et internationalt membership til 45£, noget dyrere end silver der ligger i 25£. Billetterne til deres hjemmekampe ligger omkring 30-35£ mod en modstander som Swansea, så forvent ca. 1000 kr for 2 billetter inkl. membership. Har set dem mod Birmingham i Championship og West Brom i PL, så ikke just de mest sexede kampe, det var dog stadig alle pengene værd. Stemningen er fantastisk!

Alternativt tag kontakt til gutterne bag gruppen "Billetter til engelsk fodbold - Premier League" på facebook, kan være de kan trylle lidt frem. De tjener dog lidt på det, så forvent ikke billigere priser end ovenstående, kan dog være de kan skaffe til nogle af de andre kampe.

Tak. Det er nogle gode råd.

28-09-2016 11:33 #12| 0

Har også brugt Arteudland til West Ham kamp sidste år, som fungeret fint. De har pt. billeter til salg til West Ham - Man U kampen.

29-09-2016 00:11 #13| 0
moktar skrev:

Tottenham kan man vist ikke købe mere en ca. 3 uger i forvejen nu, da de grundet noget nedrivning ikke har billetter nok. Og ja, ca. 700kr gav vi i sidste vinter for nogle super sæder, gennem sæsonkort som ikke skulle tjene noget.




Et sæsonkort til Spurs koster bestemt ikke 13k, så de har bestemt tjent på det, dog stadig en fin pris da de kunne have taget mere :)
29-09-2016 00:48 #14| 0
duros skrev:

Et sæsonkort til Spurs koster bestemt ikke 13k, så de har bestemt tjent på det, dog stadig en fin pris da de kunne have taget mere :)

Ehhh jo det gør. Dyreste koster 1.895 pund og billigste 795 pund = 1.345 pund average.....så 13k passer meget godt.

29-09-2016 07:09 #15| 0

vi taler 5. række midt for, tror den er god nok.

29-09-2016 13:11 #16| 0
AndyCole skrev:

Ehhh jo det gør. Dyreste koster 1.895 pund og billigste 795 pund = 1.345 pund average.....så 13k passer meget godt.




Seriøst? Undersøgte ikke Spurs priser, men kender Liverpools og der er de dyreste £850, så det var da et mindre chok.. sorry for dårlig derail.
29-09-2016 16:17 #17| 0
duros skrev:

Seriøst? Undersøgte ikke Spurs priser, men kender Liverpools og der er de dyreste £850, så det var da et mindre chok.. sorry for dårlig derail.

Yeh...de store London klubber har nogle helt vanvittige priser.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar