NY VIDEO: Live Sweat med 6 borde på Bet365 Poker - del 4

Video

18/05-2015
15193 visninger

Din vurdering
4.5 / 5 (4 stemmer)

#1| 0

Så er Burnz tilbage med den 4. video i sin turneringsserie. Vi fortsætter med en Live Sweat med 6 borde. Videoen er på godt 40 minutter, så der skulle være mulighed for at komme rundt om det hele.

Det her er del 4/5.

Husk at rate og kommentere på videoen.

Denne video er gratis for alle brugere der er logget ind.

Bet365 Poker er video sponsor - Klik her for at oprette dig hos Bet365 Poker og støt PokerNet og få gratis adgang til mere end 500 videoer.

Er du allerede oprettet på Bet365 Poker, kan du oprette dig hos en af vores andre partnere, og få adgang til alle vores videoer.

20-05-2015 15:26 #2| 1

Tak for endnu en god video med en solid gang turneringspoker- ser frem til den næste.

Redigeret af Lord dahl d. 20-05-2015 17:01
20-05-2015 18:17 #3| 0

Lækkert med endnu en video, men er det kun hos mig at al tekst er næsten ulæseligt?

20-05-2015 20:20 #4| 0

Kvaliteten er desværre elendig :(

23-05-2015 13:00 #5| 0
Lord dahl skrev:Tak for endnu en god video med en solid gang turneringspoker- ser frem til den næste.

Selv tak - håber det kunne bruges.

Tazman skrev:Lækkert med endnu en video, men er det kun hos mig at al tekst er næsten ulæseligt?

Det er rigtigt det er et stort problem - @prip og de andre hoveder har ikke lige kunne greje hvordan den kan komme i ordentlig opløsning. Videoen er optaget i højopløsning, så det er et eller andet sted i konverteringen den går galt.

Poker Noob G skrev:Kvaliteten er desværre elendig :(

Tænker du rent pokermæssigt eller opløsningen? Er det første punkt så er jeg meget åben overfor input - er det anden, så se ovenstående svar :)

23-05-2015 13:31 #6| 1

Synes det er rigtige gode videoer du laver Burnz. Jeg har hvertfald stor glæde af dem da jeg ønsker at forbedre mit MTT spil.

Selvom kvaliteten er diskuteret - så fejler indholdet af videoerne ikke noget! Så fortsæt endelig :P

23-05-2015 15:28 #7| 0
SorryShark7 skrev:Synes det er rigtige gode videoer du laver Burnz. Jeg har hvertfald stor glæde af dem da jeg ønsker at forbedre mit MTT spil.
Selvom kvaliteten er diskuteret - så fejler indholdet af videoerne ikke noget! Så fortsæt endelig :P

Tak! Det er jeg glad for at høre :)

25-05-2015 15:17 #8| 2

Det er godt nok ærgerligt, at en video med så meget indhold skal ødelægges af den ringeste billedkvalitet nord for alperne! Det gælder de fleste af dine videoer... Du har en rigtig fin stemme og er rigtig god til at formulere poker... Men efter kort tid går øjnene simpelthen døde i den utrolig dårlige billedkvalitet! Cmon det må kunne gøres bedre! Siger det jo bare fordi jeg er helt vild med dine videoer... men ser dem sjældent færdig pga kvaliteten!

25-05-2015 16:15 #9| 0
LikeAlways skrev:Det er godt nok ærgerligt, at en video med så meget indhold skal ødelægges af den ringeste billedkvalitet nord for alperne! Det gælder de fleste af dine videoer... Du har en rigtig fin stemme og er rigtig god til at formulere poker... Men efter kort tid går øjnene simpelthen døde i den utrolig dårlige billedkvalitet! Cmon det må kunne gøres bedre! Siger det jo bare fordi jeg er helt vild med dine videoer... men ser dem sjældent færdig pga kvaliteten!

Det er fin feedback - tak for det :) Jeg kan som sagt før desværre ikke gøre så meget ved den tekniske del af det.

25-05-2015 16:19 #10| 0

Dropper også selv at se videorerne grundet dne utrolig dårlige kvalitet så før i laver flere burde i nok få styr på den del da det er synd at det gode indhold går til spilde grundet den ringe kvalitet som i de her tider burde kunne gøres langt langt bedre.

25-05-2015 16:25 #11| 0
OP

De her videoer er lavet for lang tid siden, så vi kan ikke ændre på det nu. Men for fremtiden hvis der kommer nye videoer, så vil vi arbejde på at kvaliteten bliver bedre.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar