NL200 QQ

#1| 0

Jeg har desværre ikke HHen på denne computer, men derfor skal I ikke snydes.

Jeg har ikke spillet meget med villain og har derfor kun omkring 400 hænder på ham. Han virker som en halvnittish og halvdårlig reg, men jeg kan tage fejl. Jeg har spillet noget 24/18 og været rimelig stille og rolig. Vi er 100bbs dybe.

Anyway, UTG reg siger 6, villain 3better til 20 i MP, foldet til mig i SB og jeg flatter med QQ, UTG caller.

Flop J62

UTG chk, villain 36, jeg call, UTG fold

Turn 2

Jeg checker, han checker bag

River 9

Jeg checker, han byder hurtigt 92 ind i omkring 138...

Redigeret af Handhistory d. 20-04-2014 11:24
19-04-2014 22:00 #2| 0

Virker som et nemt kald, når du ikke har givet noget info på Villain rigtig? Vi er i toppen af vores range, da vi 4better AA + KK går jeg ud fra. Boardet er ikke drawy. Hvad tænker du selv? Raise? Fold? Hvordan kan du spille NL200 hvis du er i tvivl om sådan et spot? Sorry for den hårde kritik men jeg er uforstående.

19-04-2014 22:01 #3| 0

Bet river?
Som spillet call

19-04-2014 22:03 #4| 0

Hvad er flop action? Du checker, UTG leader, du kalder ude af tur og BTN folder eller hvordan?

19-04-2014 22:27 #5| 0

Som spillet er det et snap i min verden, da vi er i toppen af vores range, så et fold kan obv. aldrig komme på tale, hvis det er det, du spørger ind til..?

19-04-2014 23:32 #6| 0

Op spørg vel om vi skal skubbe river går jeg ud fra?
Hvis fold overvejes bør du nok ret hurtigt rykke ned i limit..
Som spillet må det blive et call

19-04-2014 23:36 #7| 1

Gaar udfra i er 100b dybe. 4b pre, har ikke nogen flat range i SB.

Som spillet betal river, omend det er en ret ringe linie for Villain at tage i en skum.

Holgaard, hvis jeg endelig ville flatte, ville jeg nok foretraekke AA over QQ.

19-04-2014 23:51 #8| 0

@snowking hvorfor vil du flatte AA OOP i en mulig 3b pot multiway? Giver imo ingen mening.

20-04-2014 00:00 #9| 0

Som skrevet har jeg slet ingen flat range i det spot, men hvis jeg nu var på tvang, så ville jeg foretrække AA fremfor QQ, da den spiller bedre post.

Og nej, det ville obv ikke give nogen mening, men det gør det heller ikke at flatte QQ, så min tese var blot, at AA var mindre ringe at gøre det med, end QQ.

20-04-2014 02:17 #11| 0

400 osv hænder, hvad har han spillet ellers af hænder? Hvor tit 3 better han pre? VP?

Hvis det er første gang af 400 osv hænder han 3 better pre, er det insta fold..

Jeg vil vurdere det ud fra hans tidligere spil..
Men umildbart medmindre det er hans første 3bet pre og han er "aktiv"/"Normal", så er det et kald i min verden.


Nittrrrr.. Vel ingen value i at skubbe river, hvilken hånd vil betale, tror næppe han har AJ, så enten har han nada, eller slår os

Redigeret af Sejer d. 20-04-2014 09:36
20-04-2014 06:47 #12| 0

Kan ikke rigtigt finde hoved og hale i flop action

20-04-2014 11:31 #13| 0

Beklager den dårlige opsætning. Har rettet lidt i OP for at gøre flop action mere tydelig.

Jeg tror måske I har ret i at det er halvskidt at have en flatting range her pf og det var også en af tingene jeg var i tvivl om i hånden. Hvordan spiller i 99-JJ preflop i det her spot så?

Postflop er fint hele vejen igennem hvis jeg caller river?

20-04-2014 11:39 #14| 0

Er det standard at flatte QQ preflop her?
På ingen måde en chef og jeg raiser tæt på 100/100 her.. men det meget muligt det derfor jeg ikke er det?

20-04-2014 14:00 #15| 0
Sejer skrev:
400 osv hænder, hvad har han spillet ellers af hænder? Hvor tit 3 better han pre? VP?

Hvis det er første gang af 400 osv hænder han 3 better pre, er det insta fold..

Jeg vil vurdere det ud fra hans tidligere spil..
Men umildbart medmindre det er hans første 3bet pre og han er "aktiv"/"Normal", så er det et kald i min verden.


Nittrrrr.. Vel ingen value i at skubbe river, hvilken hånd vil betale, tror næppe han har AJ, så enten har han nada, eller slår os


Nej, det er der ikke.. Også derfor jeg fatter hat af OP spørg til hånden, jeg gik bare ud fra at det var det street han spurgte til..
Jeg er helt på linje med flere af de andre, flatter ingenting i SB her..

PIK@ Nu ved jeg godt at du siger at det kan diskuteres, men du overvejer altså at have AJs i din range her? Har du lyst til at uddybe dine tanker omkring det? Og hvor mange typer af villians/skurke at vi gør det mod? Det er meget interessant at høre om, da jeg personligt ville mucke den hurtigere end du kan nå at sige fold - men nu er det jo så dig der renser af ;)
20-04-2014 14:41 #16| 0
Nitrrrrrram skrev:
Sejer skrev:
400 osv hænder, hvad har han spillet ellers af hænder? Hvor tit 3 better han pre? VP?

Hvis det er første gang af 400 osv hænder han 3 better pre, er det insta fold..

Jeg vil vurdere det ud fra hans tidligere spil..
Men umildbart medmindre det er hans første 3bet pre og han er "aktiv"/"Normal", så er det et kald i min verden.


Nittrrrr.. Vel ingen value i at skubbe river, hvilken hånd vil betale, tror næppe han har AJ, så enten har han nada, eller slår os


Nej, det er der ikke.. Også derfor jeg fatter hat af OP spørg til hånden, jeg gik bare ud fra at det var det street han spurgte til..
Jeg er helt på linje med flere af de andre, flatter ingenting i SB her..

PIK@ Nu ved jeg godt at du siger at det kan diskuteres, men du overvejer altså at have AJs i din range her? Har du lyst til at uddybe dine tanker omkring det? Og hvor mange typer af villians/skurke at vi gør det mod? Det er meget interessant at høre om, da jeg personligt ville mucke den hurtigere end du kan nå at sige fold - men nu er det jo så dig der renser af ;)


For ikke kun at have "nuts" i spottet. Man kan gøre det vs. høj UTG RFI vs MP som godt kan finde ud af at 3b.

Så kan man så diskutere om vi behøver at have en bluff range SB vs UTG vs MP.
Redigeret af zonki d. 20-04-2014 14:44
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar