NemID pokerstars - Hjælp! Søndagsgrind i fare.

#1| 0

Hej


NemID vil ikke lade mig logge ind. Jeg åbner stars og skriver bruger og alt det shit. Jeg taster NemID-nummeret og... så siger den at jeg kan spille, men den logger mig rent faktisk ikke ind på stars. Det hele virkede fint i går, og jeg har ikke været på noget lyssky siden. Ikke mere end normalt i hvert fald.


Jeg har: Kørt Ccleaner, kørt malwarebytes AM, geninstalleret stars, genstartet computeren. Intet har gjort en forskel.


Jeg kan godt logge på E-boks. Så det må være et eller andet i samspillet mellem stars og NemID. Er der nogen kender et fix? Er der andre med problemet?


Edit:
Her er et billede af hvordan det ser ud. Jeg har indtastet alt hvad jeg skal... Men som i kan se er jeg ikke logget ind på PokerStars.

Redigeret af Argyle_DK d. 01-05-2016 17:15
01-05-2016 17:20 #2| 0

Fjern cookies, genstart og prøv igen

01-05-2016 17:24 #3| 0

Ccleaner fjerner cookies.

01-05-2016 17:27 #4| 0

Prøvet at køre som administrator?


Ellers prøv at sætte din standard browser til f.eks. firefox

01-05-2016 17:28 #5| 0

Ligner fuldstændigt et problem jeg havde meget for 6 måneder siden, hvor jeg var nødt til at genstarte computeren hver gang. Men formoder, at du har prøvet det?

/J

01-05-2016 17:32 #6| 0
DoubleAcesDK skrev:Prøvet at køre som administrator?

Ellers prøv at sætte din standard browser til f.eks. firefox

Jeg har lige prøvet at køre som administrator. Det gjorde ingen forskel.

Det kan ikke gøre en forskel at ændre browser, da browseren ikke bliver brugt når man logger ind. Det vindue der popper op er en del af PokerStars-programmet.

01-05-2016 17:32 #7| 0
Doctor2d skrev:Ligner fuldstændigt et problem jeg havde meget for 6 måneder siden, hvor jeg var nødt til at genstarte computeren hver gang. Men formoder, at du har prøvet det?

/J

Prøver igen.

01-05-2016 17:34 #8| 2

Prøv nu bare at skifte browser, det popup er så vidt jeg husker koblet op mod browseren. Var ihvertfald det jeg kunne finde da jeg selv havde problemet og fik hjælp af stars.

01-05-2016 17:35 #9| 0
DoubleAcesDK skrev:Prøv nu bare at skifte browser, det popup er så vidt jeg husker koblet op mod browseren. Var ihvertfald det jeg kunne finde da jeg selv havde problemet og fik hjælp af stars.

Det hjalp ikke.

Jeg har også lige prøvet at genstarte og åbne stars som det første. Stadig samme problem.


Jeg tænder for bærbar nu og ser om den har samme problem.

01-05-2016 17:36 #10| 1

Måske et problem med at den tror du er logget ind på en anden enhed?

01-05-2016 17:37 #11| 0

Nok din kæreste der er logget ind via mobilen og er ved at spewe dine penge væk :D

01-05-2016 17:37 #12| 0
Gonginator skrev:Måske et problem med at den tror du er logget ind på en anden enhed?

Det kunne det godt ligne. Men det er flere måneder siden sidst. Håber ikke en eller anden russer sidder på 10/20 nu og leger med mine penge.

01-05-2016 17:41 #13| 0

Bærbar virker heller ikke.

01-05-2016 17:44 #14| 0

Jeg har det samme problem,har skrevet til support for 2 timer siden,

men intet svar endnu :)


















01-05-2016 17:45 #15| 0

det samme her lort

01-05-2016 17:45 #16| 0

Jeg prøver at skrive til den internationale. Jeg kan et enkelt trick til at få dem til at læse det med det samme.

01-05-2016 17:49 #17| 0

fint tak

01-05-2016 17:51 #18| 0

Se bare. Under to minutter gik der før de reagerede. (Skriv URGENT som det første i mailen til dem. Det er nuts)

Hello,Thank you for contacting PokerStars.


We have forwarded your email to the team responsible for handling this issue. You will receive a reply as soon as possible.


Your patience is highly appreciated.


Regards,

PokerStars Support Team

Redigeret af Argyle_DK d. 01-05-2016 17:52
01-05-2016 18:03 #19| 0

Oplevede det samme i dag. Sad og spillede da jeg får en pop up, hvor den beder mig indtaste security spørgsmål pga. der skulle have været en masse mislykkede login forsøg (har sat support på denne sag). Derefter skal jeg logge ind igen og oplever det samme som dig, prøvede så at logge ind fra mobil der virkede fint, det virkede efterfølgende på PCen igen.

01-05-2016 18:18 #20| 0

Fejlen i oplever hedder et "Ghost-login". Aner ikke hvordan det opstår, men jeg har oplevet det et par gange. Skriv det i en mail til Stars, med "URGENT" i emnefeltet så kan I igen logge ind om ganske få minutter :)

01-05-2016 19:05 #21| 0

Jeg fik en mail med sikkerhedsspørgsmål. Og nu virker det. Om det virker på grund af det, ved jeg ikke, da jeg kun ventede 3-4 minutter med at prøve. Og ikke havde prøvet i 30 minutter inden.

01-05-2016 19:07 #22| 0

Det sker engang imellem at de lige må lukke dit logon ned for at slå doomswitchen til, så træd varsomt fra nu af :D

01-05-2016 19:39 #23| 0

Fik også sikkerhedsspørgsmålene. Svarede på dem, og derefter ingen problemer.

01-05-2016 19:41 #24| 0

Hej, har det samme problem

01-05-2016 19:56 #25| 0

hos mig sker der ikke en skid,har skrevet 2 gange

uden svar

01-05-2016 20:05 #26| 0

Samme problem.. Har lige skrevet til support

01-05-2016 20:09 #27| 0

Skriv til både den danske og internationale support. Skriv "URGENT" som det første ord i den internationale.

01-05-2016 20:11 #28| 0

okay, tak for hjælpen

01-05-2016 20:15 #29| 0

Første ord i emnelinjen altså.

01-05-2016 20:31 #30| 0

Jeg loggede ind og ud via tablet, derefter virkede desktop-klienten igen problemfrit for mig.

01-05-2016 20:55 #31| 0

det koger for PokerStars iaften. hvor lang tid tog det før Support kom tilbage med sikkerhedsspørgsmålet? Man sidder her med en halvfed på, og vil bare ud og skyde nogen penge efter de søndagstours ;(

01-05-2016 21:57 #32| 0

Det tog 1,5 time før de kom retur med sikkerhedspørgsmål her.. og min konto virker ikke endnu

01-05-2016 22:47 #33| 0

Jeg har ventet siden kl. 15.00 på dette svar


Hej Keld,For at kunne hjælpe dig med denne situation, beder vi dig venligst om at sende os dine log filer tilhørende dit PokerStars program.For at hjælpe dig med at finde disse log filer, har vi lavet 'Trin-for-Trin' instruktioner nedenfor:De log filer vi referere til er benævnt 'PokerStars.log.0',okerStars.lo g.1' 'P, 'PokerStarsUpdate.log.0' og 'PokerStarsUpdate.log.1'. Disse filer kan findes i din PokerStars indstillingsmappe på din computer. Log filerne kan være i forskellige mapper, alt efter hvilket styresystem du bruger.For Windows Vista og Windows 7: 1. Klik på 'Start'2. Skriv det følgende, eller kopier/indsæt det ind i 'Search' og tryk på 'Enter':%USERPROFILE%\AppData\Local\PokerStars (eller PokerStars.NET) 3. Find 'PokerStars.log.0', 'PokerStars.log.1', 'PokerStarsUpdate.log.0' og 'PokerStarsUpdate.log.1'.4. Vedhæft dem i en e-mail og send dem til [email protected] Windows 8:1. Tryk på Windows tasten + R (på samme tid)2. Skriv følgende eller kopier/indsæt ind i feltet og tryk på Enter:%USERPROFILE%\AppData\Local\PokerStars (or PokerStars.NET) 3. Find 'PokerStars.log.0', 'PokerStars.log.1', 'PokerStarsUpdate.log.0' og 'PokerStarsUpdate.log.1'.4. Træk disse filer til skrivebordet for lettere at komme til dem5. Vedhæft dem i en e-mail og send dem til [email protected] du får nogle problemer, beder vi dig om at fortælle os hvilket trin du oplever det ved.Med venlig hilsen,Simon PokerStars Kundeservice**************Gennemfør dine Knockout Poker Challenges, og gå efter de $120.000 i ugentlige præmier. 21. april-12. maj.

02-05-2016 14:50 #34| 0

Er PokerStars-support en bot?

Jeg får ingen hjælp fra dem, rykkede igen for 3 timers siden

02-05-2016 16:20 #35| 0

Har du skrevet til den internationale?

02-05-2016 16:57 #36| 0
Argyle_DK skrev:Har du skrevet til den internationale?

Nej , jeg er ikke så god til engelsk! Men jeg har henvist til tråden her, men har bare blevet henvist

til en anden afdelling 3 gange


Redigeret af keld1967 d. 02-05-2016 16:58
02-05-2016 17:14 #37| 0
keld1967 skrev: Nej , jeg er ikke så god til engelsk! Men jeg har henvist til tråden her, men har bare blevet henvist
til en anden afdelling 3 gange


Det er også lidt latterligt at den danske support er 20-30 gange langsommere og uendeligt mindre kompetent.

02-05-2016 21:32 #38| 0

Nu har jeg skrevet og klaget over deres support,men det svarer de jo nok hellere ikke på :(

03-05-2016 11:39 #39| 0

Fandt alle en løsning?
Stadig stuck her

03-05-2016 14:54 #40| 0

Efter 2 dage bad de mig billedverificere min konto,det indsendte jeg for 6 timer siden,

men har naturligvis ikke hørt fra dem endnu!

Redigeret af keld1967 d. 03-05-2016 14:55
03-05-2016 15:17 #41| 0

Her startede det i øvrigt lige efter Java opdatering.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar