Live cash game NL $200

#1| 0
MESTERBLOGGER

Spillet foregår i et live poker room (10 players). Blindsne er $2-$2 og jeg vil meget gerne høre jeg hvad i sætter Villain på samt hvad i gør i Hero’s spot?


Hero (Cut-off): Stack $225 AQ

Villian (Button): Stack $300

Cowboy (MP): Stack $200


Villian1 spiller rimlig fornuftig ABC poker og udnytter de mange limpere ved bordet.

Cowboy ser cirka 80% af alle flops samt stradler og better ofte pre.

Hero’s image er tight og har ikke været involveret i mange hænder.


Pre flop:

Cowboy raiser til $6

Hero caller

Villian raiser til $15.

Cowboy og Hero caller.


Flop (Pot $49):

Q37

Cowboy checker

Hero better $35

Villian går i boksen og finder et all in frem.

Cowboy jamrer sig og ender med et fold.

Hero?

Redigeret af morfarnissen d. 01-12-2016 20:22
01-12-2016 20:50 #2| 0

Hvorfor donkbetter du? Som spillet kalder jeg ned, men foretrækker check/Call flop.

01-12-2016 21:12 #3| 1

3bet isolerer Cowboy'en preflop. Vi har en stærk hånd og vil gerne spille IP mod en, der spiller en alt for bred range. På floppet checker vi alle vores hænder, fordi vi er coldcaller preflop og ikke har initiativet.

Som spillet kalder jeg. Du blocker QQ og AA, har stadig eq vs KK og er inde vs måske værre Qx og flushdraws.

01-12-2016 21:43 #4| 0
MESTERBLOGGER

Ok, klart call. Det var jeg også bange for.

Det er mig der er villian og det blev til aftenens største pot, trods jeg føler det var mit dårligste spil. Jeg havde KJ off og kunne mærke weakness på både Cowboy og Hero. Hero virkede dog sane og forstår nu at jeg var meget heldig i og med han folded efter lidt banden og svovlen…Jeg havde ham på et svagere A end han viste op. Cowboy viste ikke op men mon ikke han havde et mid pocket pair?

01-12-2016 21:53 #5| 1
morfarnissen skrev:Ok, klart call. Det var jeg også bange for.

Det er mig der er villian og det blev til aftenens største pot, trods jeg føler det var mit dårligste spil. Jeg havde KJ off og kunne mærke weakness på både Cowboy og Hero. Hero virkede dog sane og forstår nu at jeg var meget heldig i og med han folded efter lidt banden og svovlen…Jeg havde ham på et svagere A end han viste op. Cowboy viste ikke op men mon ikke han havde et mid pocket pair?

Hvorfor i alverden vil du gå allin med KJo ? Fordi du føler han er svag ?

Jeg kan nævne de første 30 hænder jeg hellere vil gå allin med en lige KJo hvis jeg endelig var på ABETILTala alle mine flushdraws Qx 7x.. Du har Cowbow som muligvis er ude i checkraise spot med hænder som AX Kx AQ KQ 33 77 hvor du er isoleret i midten.. Det er vidst kæmpe spew at lave det move, og ikke noget du kommer til at tjene penge på i længden..

01-12-2016 22:19 #6| 0
MESTERBLOGGER

Jeg er helt enig ReikB. Jeg skulle bare lige have bekræftet hvor tumpet mit spil var. Forhåbentligt kan det være med til at gøre noget ved det leak i mit spil.

01-12-2016 22:26 #7| 1

"Villian1 spiller rimlig fornuftig ABC poker"

Sorry, men det er sgu lidt sjovt sammenlignet med den hånd du poster :D

01-12-2016 22:34 #8| 0
MESTERBLOGGER
Tassadar skrev:"Villian1 spiller rimlig fornuftig ABC poker"

Sorry, men det er sgu lidt sjovt sammenlignet med den hånd du poster :D

LOL

01-12-2016 22:39 #9| 1

Meget godt eksempel på FPS (fancy play syndrome)


Du har ikke mange reads på modstanderen udover han er tight, Plejer at indikere at det er dumt at lave fancy moves,


Du raiser alt for PF lidt således du ikke er HU på floppet, ret fancy men farligt, din hånd har dårlige reverse implied odds. Jeg flatter preflop for at ramme godt.


Som spillet er det nemt at folde til hans lead.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar