Ganfire1337 er en dårlig betaler :( - penge modtaget

#1| 6

In before "du burde aldrig overføre penge til en person med så få indlæg" og "tænk at man overfører penge til en fremmed fra nettet".


Så den gal igen, ser det ud til..


@Ganfire1337


Er en dårlig betaler... Sagen kort:


09-09-2015: Jeg backer Ganfire1337 til et micro NL cash projekt

13-09-2015: Det går op for undertegnet at Ganfire1337 ikke kan ligge den volumen der var forventet.

19-09-2015: Jeg beder om at han får sendt retur, hvilket han siger han får gjort i mandags eller tirsdags.

24-09-2015: Begynder jeg og rykke i PMs, og har fortsat med det, og har på intet tidspunkt fået svar.


Jeg er med på at han ikke har fået mange dage, men alle advarselslamper lyser hos mig desværre. Tidligere kunne man finde ham på tracking sites, dette kan man ikke mere.


Beløbet kan jeg sagtens undvære, så det er udelukkende en princip sag.


Jeg har tlf. nr,, adresse samt navn på hvad der skulle være hans kæreste, men ønsker selvfølgelig ikke og drage hende ind i det.


Skulle der mod forventning være en der kender Ganfire1337, så gør ham lige opmærksom på denne tråd, så vi kan få det ud af verdenen.

Redigeret af ktothep d. 30-09-2015 12:09
27-09-2015 16:45 #2| 3

Synes siden hans første tråd at han virkede som en kæmpe ludo...

Håber du får fat på ham, og der skal self udeles et kort

27-09-2015 16:49 #3| 0

hvor er det øv, man kan i dey mindste svare. Håber i finder en løs

27-09-2015 16:50 #4| 14

Tænk at man overfører penge til en fremmed fra nettet! Du burde aldrig overføre penge til en person med så få indlæg.

27-09-2015 16:52 #5| 0
OP
PlsFold skrev:Tænk at man overfører penge til en fremmed fra nettet! Du burde aldrig overføre penge til en person med så få indlæg.

:)

27-09-2015 17:02 #6| 0

Edit: huskede forkert .. Men havde netop snakken med en anden om disse alarmsignaler han sendte.

Redigeret af Micebulldogs d. 27-09-2015 17:07
27-09-2015 17:09 #7| 0

@ktothep


Smid den lige i Staking også så folk der læser derinde ser det

27-09-2015 17:19 #8| 0
OP

True Mice, i bagklogsskabens lys, burde jeg også havde tænkt sådan.


Noget af det sidste han skrev i PM var at han havde fået job, så kan håbe på at han kan overføre lidt tilbage til d. 1/10. Det er trods alt peanuts vi snakker om :)

27-09-2015 17:21 #9| 1

Har han været aktiv i andre tråde i den tid han ikke har svaret dig?
Ellers tænker jeg, at der godt lige kan slås lidt kold vand i blodet, inden vi finder høtyvene frem.

27-09-2015 17:28 #10| 0
OP
Nitrrrrrram skrev:Har han været aktiv i andre tråde i den tid han ikke har svaret dig?
Ellers tænker jeg, at der godt lige kan slås lidt kold vand i blodet, inden vi finder høtyvene frem.

Det sidste han var aktiv med var en BAP, umiddelbart før kontakten på PMs røg.


Men før det var han relativ hurtig til at svare på PMs, deltog i grind tråde, aktiv på officialpokerrankings (hvilket han ikke er mere, udtryk for han vel ikke ønsker at folk skal se hvad han spiller).
Derudover er jeg af den holdning, at skylder man penge får man det også ordnet.


Nu har jeg normalt rigtig gode oplevelser i stakingdelen herinde, så ønsker ikke at andre skal ende i samme situation som jeg selv, derfor min post.

27-09-2015 17:32 #11| 0

Naturligvis en træls sag, jeg mener bare at der jo kan være en god forklaring..
Jeg er enig i at, der er et par alarmklokker der ringer, men mon ikke du får dem til den første hvis det er et lille beløb?
Og ja, så er vi helt enige om at det er en forfærdelig måde at slippe udenom det på fra ganfire, for mon ikke du havde sagt ok til at vente de dage på at få pengene, hvis bare der var klare linjer?

27-09-2015 17:35 #12| 0
OP
Nitrrrrrram skrev:Naturligvis en træls sag, jeg mener bare at der jo kan være en god forklaring..
Jeg er enig i at, der er et par alarmklokker der ringer, men mon ikke du får dem til den første hvis det er et lille beløb?
Og ja, så er vi helt enige om at det er en forfærdelig måde at slippe udenom det på fra ganfire, for mon ikke du havde sagt ok til at vente de dage på at få pengene, hvis bare der var klare linjer?

Jeg har i flere PMs skrevet at jeg kan vente til den 1/10 med pengene, uden svar + at jeg skrev inden at jeg ville oprette denne tråd hvis ikke han dukkede op i PMs, så han har fået sine chancer for at slippe for at komme på PN :)


Nu håber jeg bare manden er voksen nok, til at få overført den 1/10. En fyr på SU ville kunne klare det han skylder :)

27-09-2015 17:41 #13| 0

Ja okay.. Det lyder naturligvis ikke godt.. Håber du får dine penge.. Princip-sager er aldrig for små til at blive taget op. Næsten i hvert fald..

27-09-2015 19:21 #14| 0

Jeg har arbejdet, og egentlig bare glemt alt om at sende de håndører, samt weekendsdruk, først lige set PM's - samt andres :)

Pengene sendes naturligvis asap :) ( Grunden til de ikke var sendt med det samme før, var fordi jeg ville hæve beløbet ud, og sende ).

Da jeg kører mine "spillepenge" og "hverdags" penge på forskellige kontoer.

Du har højst sandssynligt pengene Mandag eller tirsdag på din konto :)

Og undskyld ventetiden, selvom det er lidt længe at vente på 17+ $ :P


27-09-2015 19:25 #15| 0
OP
Ganfire1337 skrev:Jeg har arbejdet, og egentlig bare glemt alt om at sende de håndører, samt weekendsdruk, først lige set PM's - samt andres :)
Pengene sendes naturligvis asap :) ( Grunden til de ikke var sendt med det samme før, var fordi jeg ville hæve beløbet ud, og sende ).
Da jeg kører mine "spillepenge" og "hverdags" penge på forskellige kontoer.
Du har højst sandssynligt pengene Mandag eller tirsdag på din konto :)
Og undskyld ventetiden, selvom det er lidt længe at vente på 17+ $ :P

Jeg holder lige tråden kørende, men melder selvfølgelig op så snart de er modtaget :)


Og lige så du ikke forveksler mig med en anden, så er det lidt mere en 17$ du skal overføre.

27-09-2015 19:26 #16| 0
ktothep skrev: Jeg holder lige tråden kørende, men melder selvfølgelig op så snart de er modtaget :)

Og lige så du ikke forveksler mig med en anden, så er det lidt mere en 17$ du skal overføre.

Helt fint - Ja, mente nu det var 17$ profit :)


27-09-2015 19:27 #17| 0
OP
Ganfire1337 skrev:Helt fint - Ja, mente nu det var 17$ profit :)

Super :)

27-09-2015 19:27 #18| 0

Ganfire er kommet på banen og meldt op at pengene er på vej. Vi holder os til et gult kort indtil videre. Meld gerne op, hvis pengene modtages.

27-09-2015 19:27 #19| 0
OP
Ganfire1337 skrev:Helt fint - Ja, mente nu det var 17$ profit :)

Super :)

27-09-2015 22:50 #20| 3

Lidt flov tråd alligevel :D

27-09-2015 22:51 #21| 5

Er det ikke lidt hurtigt at blive grillet som dårlig betaler???

27-09-2015 22:52 #22| 7

Skulle man ikke bare have styr på sine aftaler ti lat starte med, så man slipper for de her "misforståelser"

27-09-2015 23:01 #23| 8

Det egentlig korrekt nok, at jeg meldte ud at jeg ikke havde tid til det projekt - da jeg havde fået andet arbjede ( og ideen ved projektet var at få mig motiveret til at grind, selvom det var lavt).

Da jeg meldte ud at jeg ikke ville være i stand til at spille så meget som først troet, blev vi enige om at vi bare stoppede der og han fik sine penge tilbage. ( det må jeg så erkende at med det nye arbejde osv. havde jeg glemt alt om dette, og selvfølgelig skal pengene da nok falde, også selvom vi ikke havde nogen aftale om hvornår jeg skulle sende)

Om jeg får gult, rødt eller ingen kort - er ikke op til mig at bestemme, jeg er bare glemsom( og vi snakker altså kun 2 dage jeg ikke havde læst pms, i weekenden )

27-09-2015 23:36 #24| 3

Enig i at det er lidt hurtigt der bliver tændt op i grillen

27-09-2015 23:47 #25| 31

Hvordan kan i mene at OP er for hurtigt ude ?!


- Ganfire lyver om han har overført på en bestemt dag

- Han stopper med at svare på PMs


Skulle han have haft de sædvanlige 4-5 frister over 2-3 som der bliver givet før nogen råber vagt i gevær ? I mellemtiden kan han så bare svanse løs...


Derudover virker det sindsyg usympatisk den måde Ganfire forsøger at bagatellisere det ved at skrive det drejer sig om " håndører " og efterfølgende "komme" til at skrive det er 17$ når det blot er overskuddet.


WP OP

27-09-2015 23:58 #26| 1
hamdenlange skrev:Hvordan kan i mene at OP er for hurtigt ude ?!

- Ganfire lyver om han har overført på en bestemt dag
- Han stopper med at svare på PMs

Skulle han have haft de sædvanlige 4-5 frister over 2-3 som der bliver givet før nogen råber vagt i gevær ? I mellemtiden kan han så bare svanse løs...

Derudover virker det sindsyg usympatisk den måde Ganfire forsøger at bagatellisere det ved at skrive det drejer sig om " håndører " og efterfølgende "komme" til at skrive det er 17$ når det blot er overskuddet.

WP OP

Jeg har ikke sagt jeg har overført, sagde jeg ville gøre det en af de kommende dage.

Og desuden, er det kun 700 kr. vi snakker om... men kan sgu godt se der er nogle rigtig keyboard warriors herinde, der bare ventede på et eller andet skulle ske :)

Anyway, god søndag :)

Redigeret af Ganfire1337 d. 28-09-2015 00:10
28-09-2015 00:04 #27| 11

Alarmklokkerne ringer...


(Send nu bare med det samme ffs, hvis det kun er '700' håndører for dig)

Redigeret af Guldmageren d. 28-09-2015 00:41
28-09-2015 00:36 #28| 0
hamdenlange skrev:Hvordan kan i mene at OP er for hurtigt ude ?!

- Ganfire lyver om han har overført på en bestemt dag
- Han stopper med at svare på PMs

Skulle han have haft de sædvanlige 4-5 frister over 2-3 som der bliver givet før nogen råber jagt i gevær ? I mellemtiden kan han så bare svanse løs...

Derudover virker det sindsyg usympatisk den måde Ganfire forsøger at bagatellisere det ved at skrive det drejer sig om " håndører " og efterfølgende "komme" til at skrive det er 17$ når det blot er overskuddet.

WP OP

FYP


OT: Syntes også det er fint at OP gør opmærksom på det, selvfølgelig glemmer man ikke hvis man skulle sende penge til en anden, syntes dog det er fedt at OP har valgt at stole på en forholdsvis ny person på PN.

Redigeret af Fatey d. 28-09-2015 00:38
28-09-2015 01:11 #29| 2

alle banker kan lave gratis instaoverførsel, også i weekenden. så ingen grund til at det skulle vente til man-tirs...er enig med guldmageren her

28-09-2015 01:13 #30| 0
Dj Ellington skrev:alle banker kan lave gratis instaoverførsel, også i weekenden. så ingen grund til at det skulle vente til man-tirs...er enig med guldmageren her

Bliver lige nød til at sige at min bank ikke kan (sparekassen sjælland)

28-09-2015 01:25 #31| 0

^^ er du sikker?


Jeg har modtaget fra en som har sparekassen kronjylland, lørdag nat kl 03.00


Ved dog ikke om det er det samme for sjælland afd

28-09-2015 01:37 #32| 7
Ganfire1337 skrev: Jeg har ikke sagt jeg har overført, sagde jeg ville gøre det en af de kommende dage.
Og desuden, er det kun 700 kr. vi snakker om... men kan sgu godt se der er nogle rigtig keyboard warriors herinde, der bare ventede på et eller andet skulle ske :)

Anyway, god søndag :)

Det er da relativt ligegyldigt om det er 700 eller 7000.

28-09-2015 05:54 #33| 1
OP
dlrma_ skrev:Lidt flov tråd alligevel :D

Kan se du ikke befinder dig i staking miljøet herinde, men vil da gerne have du uddyber alligevel?


Tsunemi skrev:Er det ikke lidt hurtigt at blive grillet som dårlig betaler???

IMO griller jeg ham ikke. Han fik 5 dage med PMs. Når de dukker op, sendes der trods alt en besked pr mail. Alle har vel smartphones nu til dags, og får derfor instant besked på mobilen ved mail. Selvfølgelig kan man have en adresse tilknyttet, som man ikke tjekker.



Gonginator skrev:Skulle man ikke bare have styr på sine aftaler ti lat starte med, så man slipper for de her "misforståelser"

Kan ikke helt se om den er til mig? Hvis den er mener jeg nu klart at vi havde styr på en aftale inden vi startede op.

28-09-2015 06:40 #34| 0
ktothep skrev: Kan se du ikke befinder dig i staking miljøet herinde, men vil da gerne have du uddyber alligevel?

IMO griller jeg ham ikke. Han fik 5 dage med PMs. Når de dukker op, sendes der trods alt en besked pr mail. Alle har vel smartphones nu til dags, og får derfor instant besked på mobilen ved mail. Selvfølgelig kan man have en adresse tilknyttet, som man ikke tjekker.


Kan ikke helt se om den er til mig? Hvis den er mener jeg nu klart at vi havde styr på en aftale inden vi startede op.

Det var egentligt mere nogen af kommentarerne jeg mente. Jeg mener heller ikke du griller ham, men skriver det jo på en pæn måde.

28-09-2015 06:44 #35| 5

synes ktothep er for hurtigt ude + jeg ikke bryder mig om at ganfire negligerer beløbets størrelse!


Hej Hej

28-09-2015 08:01 #36| 0

Hamdenlange.
Citat : Derudover virker det sindsyg usympatisk den måde Ganfire forsøger at bagatellisere det ved at skrive det drejer sig om " håndører " og efterfølgende "komme" til at skrive det er 17$ når det blot er overskuddet.

granfire, skriver faktisk 17+$
Bare info.

28-09-2015 08:22 #37| 0

Der er ingen tvivl om, at det gule kort er givet jf. gældende regler. Vil man som individ i stakingdelen undgå sådanne kort, så skal man overholde de indgåede aftaler.

28-09-2015 09:08 #38| 1

Personligt synes jeg det er fornuftigt med sådan en tråd her så snart man fornemmer/frygter noget lusk.

Hvis spilleren har onde hensigter kan man da sikre sig at andre ikke sender penge til ham - hvis han fx spørger via PM eller Skype.

Thumbs up til OP for heads up, thumbs up til mods for ingen straf, thumbs up til ganfire for ikke at fuske :)

28-09-2015 09:32 #39| 0

Det er sgu at strække den, at konkludere tingene er gået efter bogen, hvis man læser forløbet i OP - så står det godt nok sløjt til på PN mht. overholdelse af aftaler.

28-09-2015 10:10 #40| 16

Jeg er måske påvirket af mange år med scamradar, men den her ser oplagt ud. Stats er pludselig blocked, PMs bliver ignoreret i 5 dage indtil tråd oprettes og man glemmer lige at sende penge. Det stinker langt væk af, at pengene tidligst falder onsdag, aka pay day, og i så fald synes jeg et gult kort er billigt sluppet.


@Ganfire1337


Hvorfor er dine PokerStars stats fjernet fra OPR mm?

28-09-2015 13:00 #41| 2
fryden skrev:Jeg er måske påvirket af mange år med scamradar, men den her ser oplagt ud. Stats er pludselig blocked, PMs bliver ignoreret i 5 dage indtil tråd oprettes og man glemmer lige at sende penge. Det stinker langt væk af, at pengene tidligst falder onsdag, aka pay day, og i så fald synes jeg et gult kort er billigt sluppet.

@Ganfire1337

Hvorfor er dine PokerStars stats fjernet fra OPR mm?

Jeg OPR ud da jeg started online igen på stars, de var også fjernet fra nogle af siderne da projektet startet. ( de tager åbenbart forskellige dage hvornår de bliver opr ud forskelliges sites )

Jeg har overholdt alle aftaler, det var endda mig selv der sagde jeg ikke havde tid nok til at kører projektet da min motivation slet ikke var der, og at jeg var sat på et nyt projekt med et nyt arbejde ( hvilket var planen med et "stacking projekt", ikke da jeg er i penge nød, mere som en motivation til at komme i gang med at grind ordentlig, hvilket ikke hjalp da det var alt for lavt stakes, så det blev til et par tusind hænder over 2 dage, med et lille overskud på 17$...

Alle aftaler er overholdt, da vi bliver enige om at slutte projektet - skriver jeg at jeg sender pengene de kommende dage, højst sandsynligt mandag eller tirsdag... fredag - søndag(2 dage) jeg ikke svare, hvor han har skrevet med et par timers mellemrum om jeg har glemt ham, søndag da jeg logger på for en søndag session ser jeg tråden og beskederne. I princippet gør det gule/røde kort mig ikke noget, da jeg ikke finder mere motivation af staking. så holder mig til mine egne spil.

Og @ ham der alexhest der siger jeg er Ludo or whatever, at jeg nok har brugt mere på spil dette år end du tjener på et år, kan jeg ikke se er et problem... så længe der er penge til at spille, så styre jeg det vist selv hvor meget jeg har lyst til at bruge på mit spil. ( At de 700 kr. blev forglemt at sende, kan jeg da godt se er et stort problem for herren der mangler de 700kr. )

Så kan OP lige melde tilbage når pengene er modtaget, og så burde han måske ikke stake folk - når han går i panik over ingen svar på en fredag og lørdag. når vi ikke havde aftalt med de sidste penge, nu har jeg så fået hans Reg og konto nummer - hvilket gør det en del nemmere at sende :)

Forsat god dag

28-09-2015 13:09 #42| 4
OP

@Ganfire1337


Såfremt du virkelig mener alt det du skriver i #41, kan vi sagtens starte en fight på ord.


Jeg ønsker ikke og kaste med mudder, men vil bestemt heller ikke fremstå som en idiot, hvilket du får mig til med den post.


Da vi indgår aftalen d. 9 september skriver jeg at alt spil, andet end NL2 skal aftales med backer.


D. 10/9 får jeg følgende PM:


"Tager en aften session her efter The big 11$...

Har lige Skrillet penge ind så jeg kan spille mig The Big 11$ selv :)

wish me luck!, og så på grinden bagefter :D"


1 dag skulle der gå før du brød aftalen.


Redigeret af ktothep d. 28-09-2015 13:14
28-09-2015 13:13 #43| 0
ktothep skrev:@Ganfire1337

Såfremt du virkelig mener alt det du skriver #41, kan vi sagtens starte en fight på ord.

Jeg ønsker ikke og kaste med mudder, men vil bestemt heller ikke fremstå som en idiot, hvilket du får mig til med den post.

Da vi indgår aftalen d. 9 september skriver jeg at alt spil, andet end NL2 skal aftales med backer.

D. 10/9 får jeg følgende PM:

"Tager en aften session her efter The big 11$...

Har lige Skrillet penge ind så jeg kan spille mig The Big 11$ selv :)

wish me luck!, og så på grinden bagefter :D"

Du har helt ret, det er min fejl da jeg ikke fik sendt pengene. Ikke noget der..

Anyway, jeg er out ...

28-09-2015 13:17 #44| 14
Administrator

Jep det er du

28-09-2015 13:34 #45| 1

Det er lidt over en måned siden du brugte dine stats til at søge stake. Du kommer med en antydning af at det skete før projektet, men du svarer ikke på spørgsmålet. Hvorfor?


Nu skriver du godt nok du er 'out', men det er jo også det letteste.

28-09-2015 13:43 #46| 1
Ganfire1337 skrev:Jeg OPR ud da jeg started online igen på stars, de var også fjernet fra nogle af siderne da projektet startet. ( de tager åbenbart forskellige dage hvornår de bliver opr ud forskelliges sites )
Jeg har overholdt alle aftaler, det var endda mig selv der sagde jeg ikke havde tid nok til at kører projektet da min motivation slet ikke var der, og at jeg var sat på et nyt projekt med et nyt arbejde ( hvilket var planen med et "stacking projekt", ikke da jeg er i penge nød, mere som en motivation til at komme i gang med at grind ordentlig, hvilket ikke hjalp da det var alt for lavt stakes, så det blev til et par tusind hænder over 2 dage, med et lille overskud på 17$...
Alle aftaler er overholdt, da vi bliver enige om at slutte projektet - skriver jeg at jeg sender pengene de kommende dage, højst sandsynligt mandag eller tirsdag... fredag - søndag(2 dage) jeg ikke svare, hvor han har skrevet med et par timers mellemrum om jeg har glemt ham, søndag da jeg logger på for en søndag session ser jeg tråden og beskederne. I princippet gør det gule/røde kort mig ikke noget, da jeg ikke finder mere motivation af staking. så holder mig til mine egne spil.
Og @ ham der alexhest der siger jeg er Ludo or whatever, at jeg nok har brugt mere på spil dette år end du tjener på et år, kan jeg ikke se er et problem... så længe der er penge til at spille, så styre jeg det vist selv hvor meget jeg har lyst til at bruge på mit spil. ( At de 700 kr. blev forglemt at sende, kan jeg da godt se er et stort problem for herren der mangler de 700kr. )
Så kan OP lige melde tilbage når pengene er modtaget, og så burde han måske ikke stake folk - når han går i panik over ingen svar på en fredag og lørdag. når vi ikke havde aftalt med de sidste penge, nu har jeg så fået hans Reg og konto nummer - hvilket gør det en del nemmere at sende :)
Forsat god dag


Skulle vi nu ikke lade vær med at kaste mudder efter de folk som faktisk prøver at holde gang i staking afdelingen, selvom det ikke altid er profitabelt ?

28-09-2015 13:45 #47| 4
fryden skrev:Det er lidt over en måned siden du brugte dine stats til at søge stake. Du kommer med en antydning af at det skete før projektet, men du svarer ikke på spørgsmålet. Hvorfor?

Nu skriver du godt nok du er 'out', men det er jo også det letteste.

Ahh, egentlig fordi da jeg startede online igen, så jeg meget stream(twitch) - og der lagde jeg mærke til mange af dem der streamed, gik ind og tjekkede stats på folk, når de spillede tours imod dem.. molderen osv. ( ikke at han er specielt god til poker ).

Nu skriver du at du har mange "scam" sager, men hvor mange kommer "villian" tilbage med det samme, og siger pengene er på vej, da det bare var en forglemmelse... Kan godt se der er mange her i tråden der aldrig kunne glemme noget, men nu snakker vi få dage.

Pointless at diskutere mere, som sagt OP må melde op når han har modtaget pengene... Og så ved jeg staking ikke er noget for mig ... ( Da jeg tydeligvis prøvede at scamme hele 700kr ).

Da min økonomi sejler, som man kan se på min lønkonto som jeg bruger som spille konto...

Som sagt var staking mere som en motivation, hvilket absolut ikke hjalp.. og ikke henblik på at "få" 100$ gratis fra en, hvilket ville være totalt tåbeligt at jeg så gav ham opdates om hver session, støreste pot og osv.

28-09-2015 13:46 #48| 1
Snack1606 skrev:
Skulle vi nu ikke lade vær med at kaste mudder efter de folk som faktisk prøver at holde gang i staking afdelingen, selvom det ikke altid er profitabelt ?

Jo, var lige grov nok - men syntes bare han var lige lovligt hurtigt ude...

28-09-2015 13:46 #49| 1

@ Ganfire,


det handler om din attitude over at bryde aftaler med folk der vælger at stole på dig end om det er få dage du ikke har været på PN eller om beløbet. Der er rigeligt med den slags eksempler herinde, som folk er trætte af.


Det er bare at optræde lidt ydmygt i forhold til situationen og sige undskyld til OP, betale hans penge, tage dit gule kort og kom videre!

28-09-2015 13:48 #50| 0
Shamran skrev:@ Ganfire,

det handler om din attitude over at bryde aftaler med folk der vælger at stole på dig end om det er få dage du ikke har været på PN eller om beløbet. Der er rigeligt med den slags eksempler herinde, som folk er trætte af.

Det er bare at optræde lidt ydmygt i forhold til situationen og sige undskyld til OP, betale hans penge, tage dit gule kort og kom videre!

+1 enig.

28-09-2015 14:18 #51| 4
Ganfire1337 skrev:Og @ ham der alexhest der siger jeg er Ludo or whatever, at jeg nok har brugt mere på spil dette år end du tjener på et år, kan jeg ikke se er et problem... så længe der er penge til at spille, så styre jeg det vist selv hvor meget jeg har lyst til at bruge på mit spil.

Hvorfor så søge et sølle stake på 700 DKK?

28-09-2015 14:19 #52| 0
Drejer89 skrev:Hvorfor så søge et sølle stake på 700 DKK?

Som skrevet før, motivation til at grinde. men hjalp ikke.

28-09-2015 14:21 #53| 2
Ganfire1337 skrev: Som skrevet før, motivation til at grinde. men hjalp ikke.

Dvs. du ifølge dig selv spiller for rigtig rigtig mange penge, men troede du vil være mere motiveret, ved at spille for andres penge?

28-09-2015 14:23 #54| 0
Drejer89 skrev:Dvs. du ifølge dig selv spiller for rigtig rigtig mange penge, men troede du vil være mere motiveret, ved at spille for andres penge?

Ved at starte et mål, hvor det ikke kun handlede om mig selv :)

og jeg spiller max NL100 på stars...

og 1-2k pr tal roulette og normal 1k-10k odds... spiller ikke specielt højt på stars, selvom det var planen og håbet om at få motivation til at komme op på supernova :)

Er dog underordnet.... kan godt se det har meget interesse for dig, da jeg tvivler på du overhovedet staker folk..

Redigeret af Ganfire1337 d. 28-09-2015 14:28
28-09-2015 14:48 #55| 5

@Ganfire1337

Det hænger jo ikke sammen, det du skriver! Søg hjælp og drop illusionen om, at du er en satans karl, hvad angår spil. Du er derimod en ganske almindelig dødelig, som langt de fleste af os andre. Det er ingen skam at komme frem til den konklusion.

28-09-2015 14:50 #56| 0
Academy skrev:@Ganfire1337

Det hænger jo ikke sammen, det du skriver! Søg hjælp og drop illusionen om, at du er en satans karl, hvad angår spil. Du er derimod en ganske almindelig dødelig, som langt de fleste af os andre. Det er ingen skam at komme frem til den konklusion.

Hvilket?

28-09-2015 15:14 #57| 3

Du spiller for voldsomt mange penge, men har ikke penge til at spille NL25, på trods af at du spiller NL100? Giver ikke særlig meget mening.

28-09-2015 15:16 #58| 0
Alexhest383 skrev:Du spiller for voldsomt mange penge, men har ikke penge til at spille NL25, på trods af at du spiller NL100? Giver ikke særlig meget mening.

Opbygning som skrevet.

Selv da du ville BAP til søndags tours, tog jeg selv mine % i stedet for at lade dig købe dem du ville, hvis jeg var en scammer, tror du så ikke jeg ville have taget dine penge ? :)

Redigeret af Ganfire1337 d. 28-09-2015 15:21
28-09-2015 15:23 #59| 0

Det eneste væsentlige er, om du har overført til OP. Du gør absolut ikke dig selv nogle tjenester ved at fortsætte med at forklare/undskylde, eller hvad det er du har gang i. Du har vist et billede af en konto med penge på, så formoder du allerede har overført penge til OP. Har du overført?

Redigeret af NyBrugerUdenTøj d. 28-09-2015 15:24
28-09-2015 15:33 #60| 3
Ganfire1337 skrev:

Ahh, egentlig fordi da jeg startede online igen, så jeg meget stream(twitch) - og der lagde jeg mærke til mange af dem der streamed, gik ind og tjekkede stats på folk, når de spillede tours imod dem.. molderen osv. ( ikke at han er specielt god til poker ).

Nu skriver du at du har mange "scam" sager, men hvor mange kommer "villian" tilbage med det samme, og siger pengene er på vej, da det bare var en forglemmelse... Kan godt se der er mange her i tråden der aldrig kunne glemme noget, men nu snakker vi få dage.

Pointless at diskutere mere, som sagt OP må melde op når han har modtaget pengene... Og så ved jeg staking ikke er noget for mig ... ( Da jeg tydeligvis prøvede at scamme hele 700kr ).

Da min økonomi sejler, som man kan se på min lønkonto som jeg bruger som spille konto...

Som sagt var staking mere som en motivation, hvilket absolut ikke hjalp.. og ikke henblik på at "få" 100$ gratis fra en, hvilket ville være totalt tåbeligt at jeg så gav ham opdates om hver session, støreste pot og osv.




Lidt sødt at poste et billede. Utroligt som du skifter rundt i facts lol
28-09-2015 16:17 #61| 5

Kan godt li du poster et billede af dit forbrug.

28-09-2015 17:48 #62| 8

Jeg er ligeglad med, hvem der har ret i sagen, men jeg synes sgu det er meget boss, lige at smide et screenshot af sine små 400.000 :

28-09-2015 18:00 #63| 7
MrKjaer skrev:Jeg er ligeglad med, hvem der har ret i sagen, men jeg synes sgu det er meget boss, lige at smide et screenshot af sine små 400.000 :

Nu er det ikke et screenshot af hans indestående men af hans forbrug, hans lønkonto står på 18k så siger vist ikke ret meget da de forbrugstal sikkert er kunstigt hævet af kontanthævninger/indsættelser, eller via overførsler til og fra pokersider.

28-09-2015 18:28 #64| 1
DoubleAcesDK skrev: Nu er det ikke et screenshot af hans indestående men af hans forbrug, hans lønkonto står på 18k så siger vist ikke ret meget da de forbrugstal sikkert er kunstigt hævet af kontanthævninger/indsættelser, eller via overførsler til og fra pokersider.

Overførsler via netbank mellem egne konti tæller også med i sådanne stats, så det er lækkert nemt at lave noget lir hvis man ville. Iøvrigt er det da underligt at have en "husholdning" på kun 5k.


Iøvrigt burde alle ludo advarsler ringe hvis man tjekker hans boomplayer delte hænder, han springer rask fra NL10 -> NL 5 -> NL25 -> NL2 -> NL16, sågar også PLO25.

28-09-2015 18:31 #65| 8

Synes i gør for meget ud af det, han har fået gult kort, så er den vel ikke længere..

28-09-2015 18:31 #66| 3
HestenTonny skrev:
Iøvrigt burde alle ludo advarsler ringe hvis man tjekker hans boomplayer delte hænder, han springer rask fra NL10 -> NL 5 -> NL25 -> NL2 -> NL16, sågar også PLO25.


Og hva så??

28-09-2015 18:35 #67| 21
HestenTonny skrev:Overførsler via netbank mellem egne konti tæller også med i sådanne stats, så det er lækkert nemt at lave noget lir hvis man ville. Iøvrigt er det da underligt at have en "husholdning" på kun 5k.

Iøvrigt burde alle ludo advarsler ringe hvis man tjekker hans boomplayer delte hænder, han springer rask fra NL10 -> NL 5 -> NL25 -> NL2 -> NL16, sågar også PLO25.

Det må være en af de vildeste ludo historier jeg har hørt om.

28-09-2015 18:39 #68| 2
HestenTonny skrev:Overførsler via netbank mellem egne konti tæller også med i sådanne stats, så det er lækkert nemt at lave noget lir hvis man ville. Iøvrigt er det da underligt at have en "husholdning" på kun 5k.

Iøvrigt burde alle ludo advarsler ringe hvis man tjekker hans boomplayer delte hænder, han springer rask fra NL10 -> NL 5 -> NL25 -> NL2 -> NL16, sågar også PLO25.

Mine boomplayer hænder springer også fra 1$ til 215$ tours, det kan jeg sgu ikke rigtigt se der har betydning

28-09-2015 18:55 #69| 3

ludostonien!!11


28-09-2015 19:04 #70| 1

@StonieN

Efter en grundig analyse af dit live drunken cashgame fra Montesino, kan jeg med sikkerhed ikke afvise det :-D

28-09-2015 19:04 #71| 1
StonieN skrev: Mine boomplayer hænder springer også fra 1$ til 215$ tours, det kan jeg sgu ikke rigtigt se der har betydning

Jeg mente bare at Ganfire1337 viser nogle af de tegn som scammere før har vist, som overlegenhed, billeder af netbank, udskydelse/forglemmelser af betalinger, har spillet poker i "828382 år", limitrushes selvom han burde holde sig på det laveste limit.

Hvis man lige har spurgt til hvordan mht BRM., og man har et "NL2 projekt kørende" er det da underligt at tage skud på helt op på PLO25, hvis det ikke er fordi man simpelthen ikke magter at udøve en stram BRM, ingen af os ved om Ganfire ikke har smidt de "bare 700 kr" væk på limitrush, det tager jo underligt nok lang tid at tilbageføre dem.

Redigeret af HestenTonny d. 28-09-2015 19:07
28-09-2015 19:07 #72| 1
Hawkeye skrev:
Det må være en af de vildeste ludo historier jeg har hørt om.

Ja det var måske lige en skarp nok analyse ;)

28-09-2015 19:19 #73| 0
HestenTonny skrev: Ja det var måske lige en skarp nok analyse ;)

U think?

28-09-2015 19:21 #74| 4

If it talks like a duck and walks like a duck.....

28-09-2015 19:23 #75| 2
Burnz skrev:@StonieN
Efter en grundig analyse af dit live drunken cashgame fra Montesino, kan jeg med sikkerhed ikke afvise det :-D

Mit drunken game har ingen leaks :-)

28-09-2015 19:30 #76| 1
StonieN skrev: Mit drunken game har ingen leaks :-)

DGTO?

28-09-2015 19:52 #77| 1
DoubleAcesDK skrev: Nu er det ikke et screenshot af hans indestående men af hans forbrug, hans lønkonto står på 18k så siger vist ikke ret meget da de forbrugstal sikkert er kunstigt hævet af kontanthævninger/indsættelser, eller via overførsler til og fra pokersider.

Haha, det kan jeg da se, ja. Jeg trækker mit indlæg tilbage...

29-09-2015 08:36 #78| 3
OP

Ganfire er det dig pt? Pengene er i hvert ikke dukket op.


Redigeret af ktothep d. 29-09-2015 08:39
29-09-2015 08:47 #79| 1

Pengene dukker op til lønningsdag imorgen :)

29-09-2015 09:22 #80| 1

pinligt at forsvare sig med næb og kløer så man næsten troede på knægten havde lidt sandhed i sig og så bare lige række den vildeste finger op i ansigtet på dig igen men ja 100 procent de først står der imorgen havde han pengene stod de der straks i disse moderne tider

29-09-2015 09:36 #81| 1

Hvad hed ham der, som photoshoppede sin netbank, for at låne penge af sine skolekammerater til poker. Jeg synes jeg så et klip/film på youtube om det, og brugte han ikke også samme bank som Ganfire?

29-09-2015 09:40 #82| 4

Ingen penge?
Jeg er i chok. Godt jeg sad ned.
Havde slet slet ikke set den komme. Og så endda efter det fine (omend ubrugelige) screenshot.

29-09-2015 10:58 #83| 1

undrer mig sgu altid over de her tråde... Hvorfor komme med 700 plader, istedet for bare at sige Hej pengene er væk og kan først betale dig tilbage den første, undskyld! Tror jeg de fleste ville have laaaaangt mere respekt for end alle de her udenomshistorier... Og ja antager ikke villain ikke har intentioner om at betale tilbage, ellers forstår jeg ikke han bruger tid på at forsvare sig i tråde

29-09-2015 12:53 #84| 0

Synes Ganfire skal tage et screenshot af de "sendte penge". Ellers kunne det godt gå hen og blive liidt pinligt.

29-09-2015 13:27 #85| 5
OP

Mon jannik_pro frekventerer Fyn? :D

29-09-2015 13:37 #86| 0

og hvorfor laver han ikke en straks overførelse, koster 1 kr burde der vel nok være råd til når man skal rede sin røv

29-09-2015 14:05 #87| 0

Hvorfor ikke bare smide dem på mobilepay eller swipp hvem bruger overførsler til så små beløb?

29-09-2015 17:22 #88| 0

Vi ser ham ikke mere. Kravet om screen af overførslen var det han havde håbet ingen tænkte på :(

29-09-2015 17:30 #89| 0


Filebgm skrev:Vi ser ham ikke mere. Kravet om screen af overførslen var det han havde håbet ingen tænkte på :(

Selvfølgelig ser vi ham igen, ellers ville det ikke give nogen mening at han kommer ind sender screen, og kommer med hans forklaring. :-)

Dog tror jeg ikke OP får pengene før i morgen, men bedre sent end aldrig vel. :-)

29-09-2015 17:39 #90| 0
OP
Boevle skrev:
Selvfølgelig ser vi ham igen, ellers ville det ikke give nogen mening at han kommer ind sender screen, og kommer med hans forklaring. :-)
Dog tror jeg ikke OP får pengene før i morgen, men bedre sent end aldrig vel. :-)

Hans screen var jo bare for at vise hans forbrug :)

Men jeg har også en tro på de står der i morgen, ellers må man jo vurdere hvorvidt man vil komme med lidt oplysninger på manden i forumet.

29-09-2015 17:53 #91| 0

Ja, men hvorfor overhovedet vise det screen, eller skrive i tråden, hvis han ikke ville komme på banen herinde igen? :)

29-09-2015 17:54 #92| 0
OP
Boevle skrev:Ja, men hvorfor overhovedet vise det screen, eller skrive i tråden, hvis han ikke ville komme på banen herinde igen? :)

Enig :)

29-09-2015 17:58 #93| 4
djoffer skrev:undrer mig sgu altid over de her tråde... Hvorfor komme med 700 plader, istedet for bare at sige Hej pengene er væk og kan først betale dig tilbage den første, undskyld! Tror jeg de fleste ville have laaaaangt mere respekt for end alle de her udenomshistorier... Og ja antager ikke villain ikke har intentioner om at betale tilbage, ellers forstår jeg ikke han bruger tid på at forsvare sig i tråde

Ja du har ret Djoffer! Der er ikke noget værre, end folk der lyver og fremstår så hellig! Folk burde virkelig lære, at holde sig til sandheden, og kun sandheden!

29-09-2015 18:03 #94| 7
Nitrrrrrram skrev: Ja du har ret Djoffer! Der er ikke noget værre, end folk der lyver og fremstår så hellig! Folk burde virkelig lære, at holde sig til sandheden, og kun sandheden!

den er måske lige søgt nok den der :D

29-09-2015 18:04 #95| 0

Haha må nok give dig ret! Fandt det bare så morsomt, at det lige var Djoffer der kom med den kommentar.. :D Må nok lade de professionelle trolls vælge, hvornår der er kød nok på benet til at gi den gas.. :p

29-09-2015 18:10 #96| 0
Nitrrrrrram skrev: Ja du har ret Djoffer! Der er ikke noget værre, end folk der lyver og fremstår så hellig! Folk burde virkelig lære, at holde sig til sandheden, og kun sandheden!

I det mindste snød djoffer ikke nogen, han gjorde bare sig selv til grin og har hørt for det siden :-)

Redigeret af StonieN d. 29-09-2015 18:10
29-09-2015 18:13 #97| 0
Nitrrrrrram skrev:Haha må nok give dig ret! Fandt det bare så morsomt, at det lige var Djoffer der kom med den kommentar.. :D Må nok lade de professionelle trolls vælge, hvornår der er kød nok på benet til at gi den gas.. :p

@ÅretsMod

29-09-2015 18:13 #98| 0

Det ved jeg skam godt! Var på ingen måde det jeg ville sige med min post, vil jeg gerne understrege.. Synes bare lige han skulle høre for det en gang mere! ;)
Lidt ligesom jeg stadig en gang imellem høre for min hjerneblødning med mit jakkesæt :D Man skal jo høre for den slags! Det er hvad der gør det sjovt herinde!

29-09-2015 18:15 #99| 3
Nitrrrrrram skrev:Det ved jeg skam godt! Var på ingen måde det jeg ville sige med min post, vil jeg gerne understrege.. Synes bare lige han skulle høre for det en gang mere! ;)
Lidt ligesom jeg stadig en gang imellem høre for min hjerneblødning med mit jakkesæt :D Man skal jo høre for den slags! Det er hvad der gør det sjovt herinde!

Hvilket jakkesæt??

29-09-2015 18:15 #100| 3

Nu har Djoffer efterhånden hørt på den samme smøre i mange år, er det ikke på tide at komme videre?

Han kan desuden umuligt være den eneste som har lavet det nummer, han var blot uheldig at blive opdaget.


Mon ikke vi alle har gjort lignende handlinger som dog aldrig blev opdaget.


WP Djoffer, for ikke bare at skifte account.

Redigeret af -IDDQD- d. 29-09-2015 18:16
29-09-2015 18:17 #101| 0

Gå på opdagelse på min profil! Lover dig at du ikke vil fortryde det.. Har selv læst tråden igennem et par gange, og griner lige meget af mig selv hver gang. Du kan få et ord du kan lede efter... "Jura".. Så er du godt på vej tror jeg ;) GL

29-09-2015 18:19 #102| 3
Nitrrrrrram skrev:Haha må nok give dig ret! Fandt det bare så morsomt, at det lige var Djoffer der kom med den kommentar.. :D Må nok lade de professionelle trolls vælge, hvornår der er kød nok på benet til at gi den gas.. :p





Ahhh vil sgu helst ikke sættes i bås med scammere og plattenslagere fordi jeg ændret på en handhistory for 27 år siden, er måske lige at presse trolleriet lidt...
29-09-2015 18:21 #103| 0

Jeg var nok lige hurtigt nok ude Djoffer.. Erkender jeg :) My bad! Jeg prøver at trolle en anden gang!

29-09-2015 18:22 #104| 2

I har desværre jinxet det at de skulle komme imorgen .. Nu vil han bevise det ikke er derfor og trække den en uge endnu

29-09-2015 18:35 #105| 0
Micebulldogs skrev:

I har desværre jinxet det at de skulle komme imorgen .. Nu vil han bevise det ikke er derfor og trække den en uge endnu



Lol:) og det går nok nittram, jeg sætter altid pris på lidt kvalitets trolleri
29-09-2015 18:36 #106| 0
Nitrrrrrram skrev:Gå på opdagelse på min profil! Lover dig at du ikke vil fortryde det.. Har selv læst tråden igennem et par gange, og griner lige meget af mig selv hver gang. Du kan få et ord du kan lede efter... "Jura".. Så er du godt på vej tror jeg ;) GL

Hahahha har lige læst det med jakkesættet.. :-) Genial historie.

Fik du nogensinde den erstatning? :D:D:D



29-09-2015 18:42 #107| 1

Jeg gjorde ikke mere ved det, da det gik op for mig, hvad sådan en omgang rens kostede og læste det højt for mig selv, så jeg hørte hvor absurdt det hele lød :D Så jeg kom til fornuft, og glemte alt om det igen..

29-09-2015 18:46 #108| 0

Man får lyst til at bumpe den så den ikke dør helt endnu ;

29-09-2015 18:49 #109| 0

xx4acesxx


nogle der kender til denne profil IRL? han skylder mig lidt penge ikke noget særligt, 300kr skulle han ha overført 31-07, har skrevet et par PM men ikke hørt noget, han startede ellers med at betale til tiden de gange han har lånt.

(sorry for High Jack af tråd, men er snart for meget med alle de tråde hvor folk ikke betaler til tiden etc. )

Kan se han har fået et rødt kort for en del år tilbage, burde jeg selvfølgelig ha undersøgt INDEN man låner folk penge, men hvordan er det muligt man stadig har en aktiv profil?

Redigeret af daniel707 d. 29-09-2015 18:54
29-09-2015 18:53 #110| 0

ja han er vidst godt kendt .. På den ikke særlig gode måde :(

Troede han var ude af det rod.



29-09-2015 18:55 #111| 0

har vedkommende ikke også et rødt kort ?


edit: havde ikke set du havde skrevet

Redigeret af Alexhest383 d. 29-09-2015 18:56
29-09-2015 18:57 #112| 0
OP
daniel707 skrev:xx4acesxx

nogle der kender til denne profil IRL? han skylder mig lidt penge ikke noget særligt, 300kr skulle han ha overført 31-07, har skrevet et par PM men ikke hørt noget, han startede ellers med at betale til tiden de gange han har lånt.
(sorry for High Jack af tråd, men er snart for meget med alle de tråde hvor folk ikke betaler til tiden etc. )
Kan se han har fået et rødt kort for en del år tilbage, burde jeg selvfølgelig ha undersøgt INDEN man låner folk penge, men hvordan er det muligt man stadig har en aktiv profil?

Kan lige bumpe hans skype når jeg er hjemme hvis det er.

Redigeret af ktothep d. 29-09-2015 18:58
29-09-2015 18:57 #113| 0
Alexhest383 skrev:har vedkommende ikke også et rødt kort ?

edit: havde ikke set du havde skrevet

Jo det har han fra 2011, hvordan er det muligt man stadig har en aktiv profil så? som jeg også skriver burde jeg selvfølgelig ha undersøgt det INDEN jeg lånte penge ud, selvom han betalte til tiden de første 2 mdr.

29-09-2015 18:58 #114| 0
ktothep skrev: Kan lige bumpe hans skype når jeg er hjemme hvis det er. Men han betaler formentlig også i morgen.

Mange tak for det ;) det nemmeste ville jo være han bare havde svaret på de PM jeg har sendt, og havde ikke været noget problem han sprang 1-2 mdr. over, er mere princippet i man er for flink

29-09-2015 19:00 #115| 0

se skype daniel ^^

Redigeret af Luckb0x d. 29-09-2015 19:01
29-09-2015 19:04 #116| 0

Altså Daniel hvis du læner penge ud til en mand med rødt kort, så må du da ha vurderet at der var en god chance for at blive scammet. Så har svært ved at have ondt af dig og det er tilladt at tænke lidt selv.

29-09-2015 19:05 #117| 0

Jeg er 100% enig, men hvis du læser mit indlæg korrekt vil du også læse jeg ikke havde undersøgt hans profil INDEN jeg lånte ud, det burde jeg ha gjordt ;)

Redigeret af daniel707 d. 29-09-2015 19:05
29-09-2015 19:06 #118| 0

@daniel707

jeg hiver fat i ham på Facebook

Så skal vi løse det problem



Redigeret af nikzz d. 29-09-2015 19:13
29-09-2015 19:11 #119| 0

Super jeg takker mange gange :)


29-09-2015 19:50 #120| 0
OP
daniel707 skrev:Super jeg takker mange gange :)

Har altid modtaget fra ham før eller siden. Så er ret sikker på de dukker op :)

29-09-2015 20:02 #121| 0

xxace er ikke aktiv som sådan mere, da han skulle stoppe med at spille. :-) han er kun til at fange på telefon. Han har droppet pokernet og skype for noget tid siden.

Han har altid betalt mig til tiden også store beløb :-)

29-09-2015 20:23 #122| 0
Boevle skrev:xxace er ikke aktiv som sådan mere, da han skulle stoppe med at spille. :-) han er kun til at fange på telefon. Han har droppet pokernet og skype for noget tid siden.
Han har altid betalt mig til tiden også store beløb :-)

Tror os han nok skal betale, men han er da online på min skype ??

29-09-2015 20:35 #123| 0
The_Animal84 skrev:Tror os han nok skal betale, men han er da online på min skype ??

Han er også online her, men han bruger den ikke :-)

Han skal nok betale, er sikker på han bare har glemt det :-)

30-09-2015 08:06 #124| 2
OP

@Ganfire1337


Tænk du bruger tid på at forsvare dig i en tråd, for så og stikke halen mellem benene igen.


Magen til sølle individ skal man lede længe efter.

30-09-2015 08:53 #125| 0

Du har sikkert dine penge i morgen!
Lønnen er jo først gået ind i dag og måske der er nogle varme tal på ruletten han lige skulle smide 1-2k på
Det kan også være ren forglemmelse fra hans side måske midt i en uber lang grind session på hans vej mod at blive supernova :P


Sorry for min dårlige humor m8, håber du får dine penge!!!

30-09-2015 09:49 #126| 0

Det er alligevel en ret vild bank han må have, som tager 2 uger om at overføre pengene - jeg havde overvejet at skifte :-D

Mønsteret er desværre det samme som for alle andre scammers, manglende svar og ligegyldiggørelse af beløbets størrelse. Jeg tror desværre det ser sort ud med at få dine penge, så du bør som minimum overveje at oute mandens personlige oplysninger.


30-09-2015 09:54 #127| 1
Burnz skrev:Det er alligevel en ret vild bank han må have, som tager 2 uger om at overføre pengene - jeg havde overvejet at skifte :-D
Mønsteret er desværre det samme som for alle andre scammers, manglende svar og ligegyldiggørelse af beløbets størrelse. Jeg tror desværre det ser sort ud med at få dine penge, så du bør som minimum overveje at oute mandens personlige oplysninger.

Ingen ide om han troller eller hvad han har gang i, pengene blev overført med straksoverførelse samme dag da jeg så tråden... så han burde have pengene søndag.


Vedhæftte samtale s i kan se at det er det REG og konto han skrev det var....



30-09-2015 09:55 #128| 0
nack1606 skrev:Du har sikkert dine penge i morgen!
Lønnen er jo først gået ind i dag og måske der er nogle varme tal på ruletten han lige skulle smide 1-2k på
Det kan også være ren forglemmelse fra hans side måske midt i en uber lang grind session på hans vej mod at blive supernova :P


Sorry for min dårlige humor m8, håber du får dine penge!!!

Ja, de var varme igår... som altid... tror nu han troller

Og supernova går stille og roligt deroppe af når man

tåger rundt på de højere rakes :) i det mindste har jeg fundet motivation til at grinde igen, efter folk som ham Alex, men som en rigtig ludo har jeg da min spilleautomat kørende på autospin bagved :D :D

Redigeret af Ganfire1337 d. 30-09-2015 10:16
30-09-2015 10:01 #129| 7

ludomani.dk/

30-09-2015 10:09 #130| 0
OP

De 700 er netop modtaget.

Straksoverførslen har nok bare taget tid mellem vores banker :)

30-09-2015 10:18 #131| 1

Så kom de jo til lønningsdagen. Alles gut. Ganfire er ren! Hurra.

30-09-2015 10:20 #132| 0
j43ger skrev:Så kom de jo til lønningsdagen. Alles gut. Ganfire er ren! Hurra.

+1 Er dog 14dagslønnet, men får da løn fredag!

Plus lidt ekstra hygge til weekendens druk!

30-09-2015 10:21 #133| 0

Ret pinlig tråd for en del PN brugere

30-09-2015 10:22 #134| 0

Du er helt tosset med alle de screens :-)

30-09-2015 10:23 #135| 8

Det er åbenbart vigtigere for ham at måle pik med samtlige PN brugere, end at betale til tiden

30-09-2015 10:25 #136| 0
Alexhest383 skrev:Det er åbenbart vigtigere for ham at måle pik med samtlige PN brugere, end at betale til tiden

30-09-2015 10:27 #137| 0

Ja åbenbart. Udbetalte os 1100 her forleden fra unibet kontoen. Har overvejet at ligge et screen op her på pn, men skal først lige have fundet ud af hvad alle pengene skal bruges til.

30-09-2015 10:30 #138| 0
j43ger skrev:Ja åbenbart. Udbetalte os 1100 her forleden fra unibet kontoen. Har overvejet at ligge et screen op her på pn, men skal først lige have fundet ud af hvad alle pengene skal bruges til.

Smid dem på nummer 14 ven! .... nå vi ses PN thread, nu har jeg trollet rigeligt herinde, hej hej

30-09-2015 10:30 #139| 1
Alexhest383 skrev:Det er åbenbart vigtigere for ham at måle pik med samtlige PN brugere, end at betale til tiden

Sådan som tråden udviklede sig med det samme, er det vel ikke SÅ mærkeligt.

30-09-2015 10:38 #140| 0
OP
Tsunemi skrev:Ret pinlig tråd for en del PN brugere

Hvorfor er den pinlig?

30-09-2015 10:49 #141| 5
ktothep skrev: Hvorfor er den pinlig?

Fordi det er ærgerligt at slynge om sig med ord som svindler eller scammer, med det samme der er en lille uoverenstemmelse. Hvem får noget ud af det? Så har man kaldt en uskyldig for scammer, og tillykke med det. Uanset hvad man måtte mene om Ganfire, så er han jo ikke en scammer.

Når the lynch mob dømmer folk inden der er seriøst belæg for det, baseret på antagelser, det har jeg altid ment er en pinlig størrelse.

Redigeret af Tsunemi d. 30-09-2015 10:50
30-09-2015 10:59 #142| 8

Tsunemi

OP har i overskriften ytret at gannimusen er dårlig betaler.... Ikke at han har hustlet osv... som du selv påpeger.

Men det ændrer vel ikk på han ER dårlig betaler? Pengene var der ikk som aftalt og vores ven Ganfire glemmer (wtf?) han skylder skillinger... Det er vel nogenlunde indbegrebet af dårlig betaler (ikke scammer) ?

30-09-2015 11:02 #143| 1
hit-med-dem skrev:Tsunemi

OP har i overskriften ytret at gannimusen er dårlig betaler.... Ikke at han har hustlet osv... som du selv påpeger.

Men det ændrer vel ikk på han ER dårlig betaler? Pengene var der ikk som aftalt og vores ven Ganfire glemmer (wtf?) han skylder skillinger... Det er vel nogenlunde indbegrebet af dårlig betaler (ikke scammer) ?

Ja, det er klart, når der går så lang tid før pengene er der. Jeg nævnte altså heller ingen navne, og jeg mener at OP har opført sig pænt :)


Redigeret af Tsunemi d. 30-09-2015 11:02
30-09-2015 11:20 #144| 0
Ganfire1337 skrev: Ja, de var varme igår... som altid... tror nu han troller

Og supernova går stille og roligt deroppe af når man
tåger rundt på de højere rakes :) i det mindste har jeg fundet motivation til at grinde igen, efter folk som ham Alex, men som en rigtig ludo har jeg da min spilleautomat kørende på autospin bagved :D :D

Troller når de små muligheder byder sig :P :D

03-10-2015 18:47 #145| 0

Lige en update, har modtaget betaling fra xx4acesxx



Mange tak til dem som satte gang i det :)

Redigeret af daniel707 d. 03-10-2015 18:48
03-10-2015 19:21 #146| 4

Lyder til at pokernet har fået en ny Hugging_Gun er de evt. i familie med hinanden?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar