Eurovision 2014

#1| 0

Så nærmertiden sig for eurovison/iMGP.

Der plejer at være et par musikkyndige herinde, som giver deres bud.
Foreløb er der ikke mange bookies, der har odds på så meget andet end vinder. Men lad os starte tråden, så vi kan være klar til når der kommer odds på head2head osv.

Jeg har lyttet sangene igennem og er som sædvanlig nogenlunde enige med bookmakerne.
Det sjove er selvfølgelig at finde de steder, hvor man ikke er helt enig og jeg har da et par bud:

Jeg synes den slovenske sang er undervurderet. Jeg tror ikke, den kommer i nærheden af at vinde - slet ikke, men pt kan man få 1,85 blot for, at de kvalificerer sig fra semifinalen. Der er 15 sange i den semifinale og 10 går videre (så vidt jeg ved?)

Der ligger også en smule på 7,2 for en samlet top10 placering på Betfair.

Derudover er jeg bange for, at den danske sang ikke får helt så mange stemmer, som oddsene spår. Oddsmæssigt ligger den helt oppe blandt de 3-4 bedste - det er jeg ikke helt sikker på, at sangen er god nok til...

Min personlige favorit er Sverige. Jeg kan godt forstå, hvorfor Armenien er favoritter, men min personlige smag er mere til den svenske sang. Jeg tror ikke, jeg kommer til at spille på den som vinder, men måske som en top4 e.l.

Norges sang er også virkelig god imo, men jeg frygter, at den flopper - ganske enkelt fordi, den er for kedelig til iMGP. Så selvom jeg synes, at sangen er rigtig god, regner jeg med helt at holde mig fra at spille noget på den - jeg synes, at det kan blive både den ene og det andet...

Jeg har et par idéer mere, men jeg skal lige lytte dem igennem igen plus arbejde på nogle odds, inden jeg poster dem :-)

Redigeret af 7913 d. 22-04-2014 13:41
22-04-2014 13:57 #2| 0

tør sgu ikke stikke ud på Eurovision - netop fordi musikkyndighed og Eurovision ikke altid er forbundne.. når det er sagt skal jeg da nok stene lidt med alligevel

22-04-2014 14:50 #3| 4

Jeg tror DK vinder igen. Bassim er så flot, og hans sang sætter sig fast..

22-04-2014 20:13 #4| 0
ROI: 105.06% (82)

Hvad er odds på Scatman John?

22-04-2014 20:32 #5| 0

Link til sangene?

22-04-2014 20:34 #6| 0
OP
ROI: 0% (0)
Pokerface Jr. skrev:
Link til sangene?


www.eurovision.tv/page/copenhagen-2014/about/shows/all-contestants

22-04-2014 20:45 #7| 0
ROI: 62.61% (12)

Tror seedningen af Basim er fair nok. Personligt synes jeg virkelig ikke sangen er god, men man husker den allerede efter første gang. Når han samtidigt er på hjemmebane vil folk lige give den det ekstra opmærksomhed når han går på.

Tror en top4 er muligt, måske endda den helt store overraskelse.

22-04-2014 20:49 #8| 1
DarkXoiX skrev:
Tror seedningen af Basim er fair nok. Personligt synes jeg virkelig ikke sangen er god, men man husker den allerede efter første gang. Når han samtidigt er på hjemmebane vil folk lige give den det ekstra opmærksomhed når han går på.

Tror en top4 er muligt, måske endda den helt store overraskelse.


22-04-2014 20:55 #9| 0
ROI: 0% (4)

Skulle hilse at sige, at Tyskland ikke vinder ..

23-04-2014 00:15 #10| 1
ROI: 80% (3)

Jeg forstår ikke bookmakerne og dem der er enige med dem i år.
Armenien...den er virkelig ikke catchy på nogen måde.

Mine personlige favoritter er UK og Israel.
Har penge på dem begge som vindere, samt lidt på Montenegro også.

Israel giver pt. 3,8 gange pengene igen for en top 10 placering på Betfair,
og det synes jeg er et rigtig fint odds.
Polen i top 10 til omkring odds 7 er heller ikke helt dumt.
Der er mange seerstemmer i dem, selvom de næppe scorer højt hos juryen.

Basim ender ikke i top 5, det er helt sikkert.

Redigeret af Aurvandil d. 23-04-2014 00:16
23-04-2014 06:20 #11| 0
ROI: 119.93% (56)

Prøver Ukraine til odds 13 pga. politik.

23-04-2014 08:51 #12| 0
ROI: 82.34% (30)

Irland

24-04-2014 13:57 #13| 0
OP
ROI: 0% (0)

For småbetterne er der nogle surebets for top10 placeringer, hvis man blot ser på Party og Betfair.
Jeg har desværre meget lave limits på Party, men med lidt held vinder jeg da en plovmand på risikofrie bets.
De kan jo så blive bettet på nogle langskud :-)

Jeg har også ryddet en del på Betfair, så ikke alle surebets er der pt., men hold øje med dem, hvis I vil tjene en skilling risikofrit :-)

24-04-2014 14:03 #14| 0
OP
ROI: 0% (0)

Er der i øvrigt een, der kan forklare hvorfor bookies ikke vil tilbyde kombi-bets på f.eks hvem der kvaller fra semi. Her kan man kun spille singlebets.

Og er der et sted, hvor man kan spille disse som kombi? Betfrad havde det i sin tid, så vidt jeg husker, men de er jo desværre ikke på det danske marked mere.

24-04-2014 19:59 #16| 1

Er jeg den eneste der tror på Frankrig i top10? Eller i hvertfald god value til odds 5.

Redigeret af Joanna47 d. 24-04-2014 20:00
24-04-2014 20:08 #17| 0

Men når alt kommer til alt... Så må man satme også give bookmakerne kredit for at være stort set SPOT ON, Danmark sidste år gav 2,20? Jeg ville efter at have hørt sangene aldrig have vurderet Danmark til at have været 2,20 favoritter - de endte med at vinde, og året før med Sverige var hende tøsen 1,90 favorit - hun shippede den også. Ligeledes var de gamle damer fra Rusland? Skandale og de burde være endt sidst, bookmakerne havde dem til at vinde til sølle odds 4 og top 3 til 1,90 - og de endte med at få en top 3 placering så vidt jeg husker. Eksempelvis Irlands sang sidste år, den synes jeg var en af de bedste og ville have spået den i top 3'ish, den endte sidst - ganske som bookmakerne havde forudset, mener at de odds wise var seedet som blandt de 3 dårligste...

Så hvis et odds er for godt eller for elendigt til at være sandt: Så er det nok en selv den er gal med mere end det er bookmakerne. Vandt dog lidt mønt på Ukraines sang i top 4 sidste år, og den synes jeg tilmed også var den bedste af dem der var der.

24-04-2014 20:38 #18| 0

Spanien ligner et spil spækket med value i mine øjne. Ser ud til folk rundt omkring er vilde med hende, og ser også ud som om oddset er godt på vej nedad. Men nok størst chancer for at lave mønt på det hvis hun bliver spillet på at havne i top 5/top 10 i stedet for at forvente hun tager guldet.

Rusland uden for top 10 skal også poundes - folk ser ud til at hade sangen + folk hader generelt Rusland pt.

Ungarn kunne måske også gøre det ganske okay, ved dog ikke hvor meget value der er.

Folk er dog også skudt godt afsted i Armenien sangen og elsker det dubstep trash, så intet at sige til at den er favorit selvom jeg selv synes den er skod.

24-04-2014 20:56 #19| 0
OP
ROI: 0% (0)
Joanna47 skrev:
Er jeg den eneste der tror på Frankrig i top10? Eller i hvertfald god value til odds 5.


Nej - I er vist en 3 stykker :-)

En sikker bundplacering imo. Den type sang får bare aldrig nogen point - men hvem ved, måske de kan overraske!
25-04-2014 00:32 #24| 0
ROI: 84.86% (53)

Umiddelbart sangmæssigt elendigt grandprix i år, men ligner nogen fine valueodds.

25-04-2014 14:30 #25| 0
OP
ROI: 0% (0)

Endnu et semi-langskud her fra.
Jeg skulle lige høre den israelske sang nogle gange. Jeg synes stadig, den er god og hun har en god kraftfuld stemme. Jeg smider lidt på en top10 placering - skal lige have et ordentligt odds.

Man siger jo, at brændt barn lugter ilde, så jeg kommer nok ikke til at spille så meget på den.
Af een eller anden årsag, kan jeg næsten altid lide den israelske sang, men ender som regel med at tabe, lol

25-04-2014 15:24 #26| 0
Aurvandil skrev:
Jeg forstår ikke bookmakerne og dem der er enige med dem i år.
Armenien...den er virkelig ikke catchy på nogen måde.

Mine personlige favoritter er UK og Israel.
Har penge på dem begge som vindere, samt lidt på Montenegro også.

Israel giver pt. 3,8 gange pengene igen for en top 10 placering på Betfair,
og det synes jeg er et rigtig fint odds.
Polen i top 10 til omkring odds 7 er heller ikke helt dumt.
Der er mange seerstemmer i dem, selvom de næppe scorer højt hos juryen.

Basim ender ikke i top 5, det er helt sikkert.



Enig i Israel er meget undervurderet i odds, er også min favorit i år, og synes også især top 10 oddset er rigtig flot, mens den da også får et langskud som vinder, selvom det næppe sker.

Mht. Armenien kan jeg nu godt se favoritpotentialet i sangen, men efter hans dumme kommentarer omkring Østrigs deltager har han nok tabt så meget kredit, at der næppe er noget værdi i odds og tror også især Sverige har en ret god chance for at snuppe sejren fra ham.
25-04-2014 17:03 #27| 0
ROI: 97.29% (74)

Hvad giver Sverige som vinder ?

25-04-2014 17:04 #28| 0
Lakini9 skrev:
Hvad giver Sverige som vinder ?


3,50 på Bet365
25-04-2014 17:07 #29| 0
ROI: 97.29% (74)

3,5 på Sverige virker som et godt bet. Hvad med top 3 noget odds 2,2 agtigt vil være yderst fristende

Redigeret af Lakini9 d. 25-04-2014 17:09
25-04-2014 17:18 #30| 0
Lakini9 skrev:
3,5 på Sverige virker som et godt bet. Hvad med top 3 noget odds 2,2 agtigt vil være yderst fristende


Får du næppe på top 3 for sverige :) mere 1,60'ish vil jeg skyde på maks. :) Men Bet365 har ikke åbnet for top 3 placeringer endnu.
25-04-2014 19:52 #31| 0
ROI: 84.86% (53)

Som tidligere nævnt så er det her i mine øjne et af de bedste grandprixer rent valuemæssigt der har været til dato. Især Sverige er et valueodds af dimensioner. Jeg kunne faktisk sagtens se den sang sætte ny rekord for største sejr ved et grandprix.

Så første bet sat = Sverige til at vinde til odds 4,135 på Betfair 100/100

25-04-2014 19:58 #32| 0
OP
ROI: 0% (0)

Danske Spil giver 4,3 på Sverige

25-04-2014 19:59 #33| 0
ROI: 84.86% (53)

ok super så sætter jeg resten af indsatsen den, var også ret minimalt det jeg kunne sætte pt. på Betfair så tak for tippet :D

25-04-2014 20:02 #34| 0
ROI: 84.86% (53)

Deres max limit på 1k dkr er dog tåbelig :)

25-04-2014 20:02 #35| 0
DoubleAcesDK skrev:
Deres max limit på 1k dkr er dog tåbelig :)


Spil i kiosken?
25-04-2014 20:04 #36| 0
ROI: 84.86% (53)

Søreme godt nok mange år siden man har været i kiosken og spille :D men ja ser lige om andre kommer der op ad, tror det dog ikke da alle fanpools pt. peger på jordskredssejr til Sverige. Derudover synes Sanne Nielsen fænemonalt live, hvilket jeg har læst mig til at armeneren ikke altid gør.

25-04-2014 21:01 #37| 0
ROI: 80% (3)

Personligt tror jeg ikke på Sverige.
Både fordi jeg rent personligt ikke har den i top 3, og fordi der ikke er enighed blandt fans og bookies.

Både fanklubberne og bookmakerne har taget fejl ofte før i Eurovisionssammenhæng, og at fanklubberne og bookmakerne ikke er enige, ser jeg som en indikation på at det går en helt tredje vej.

I 2012 og 2013 har både fans og bookmakere enige om henholdvis Sverige og Danmark som vindere. Det holdte stik.

I 2011 var de uenige.
Fansene troede på Ungarn og bookmakerne havde Frankrig som storfavorit.
Aserbadjan løb med sejren.
Både Ungarn og Frankrig endte i den dårlige halvdel i finalen.

I 2010 havde fansene Danmark til at vinde, og bookmakerne Aserbadjan.
Der løb Tyskland med sejren. (Både Danmark og Aserbadjan fik dog pæne placeringer)

I 2009 var man enige om Norge, der også vandt.

I 2008 var der uenighed, hvor bookmakerne dog fik ret med deres bud på Rusland.


I 2007 fik fansene ret på trods af uenighed med bookies, men bookmakerne havde dog vinderen fra Serbien som næststørste favorit.


Det er naturligvis ikke noget tykt materiale at lave statistik på, men det er værd at skrive sig bag øret.
Derudover scorer Sverige altid høj hos fansene.
Sverige er en grandprixnation, der altid har haft en lyd der tiltaler Eurovisionsfans, men som langt fra altid slår igennem når den brede befolkning skal stemme.

25-04-2014 21:09 #38| 0
ROI: 84.86% (53)

Nogen fine pointer Aurvandil, nu er det også kun som en faktor i overvejelserne at jeg har anvendt den officielle fan voting. Derudover kommer diverse andre kilder. Men jeg er ret sikker på at når vi nærmer os semifinalerne så vil bookmakernes odds afspejle fan votings. Men ja fan sektioner har altid elsket Sverige fordi Sverige elsker grandprixet :)

Men altid godt med nogen inputs, for at få et bredere perspektiv, jeg holder dog fast i at jeg mener Sverige er storfavorit selvom bookies ikke lige pt. er helt enige (de kommer dog tættere og tættere på min vurdering)

26-04-2014 00:16 #39| 0

Spanien!

26-04-2014 00:58 #40| 0
Aurvandil skrev:
Personligt tror jeg ikke på Sverige.
Både fordi jeg rent personligt ikke har den i top 3, og fordi der ikke er enighed blandt fans og bookies.

Både fanklubberne og bookmakerne har taget fejl ofte før i Eurovisionssammenhæng, og at fanklubberne og bookmakerne ikke er enige, ser jeg som en indikation på at det går en helt tredje vej.

I 2012 og 2013 har både fans og bookmakere enige om henholdvis Sverige og Danmark som vindere. Det holdte stik.

I 2011 var de uenige.
Fansene troede på Ungarn og bookmakerne havde Frankrig som storfavorit.
Aserbadjan løb med sejren.
Både Ungarn og Frankrig endte i den dårlige halvdel i finalen.

I 2010 havde fansene Danmark til at vinde, og bookmakerne Aserbadjan.
Der løb Tyskland med sejren. (Både Danmark og Aserbadjan fik dog pæne placeringer)

I 2009 var man enige om Norge, der også vandt.

I 2008 var der uenighed, hvor bookmakerne dog fik ret med deres bud på Rusland.


I 2007 fik fansene ret på trods af uenighed med bookies, men bookmakerne havde dog vinderen fra Serbien som næststørste favorit.


Det er naturligvis ikke noget tykt materiale at lave statistik på, men det er værd at skrive sig bag øret.
Derudover scorer Sverige altid høj hos fansene.
Sverige er en grandprixnation, der altid har haft en lyd der tiltaler Eurovisionsfans, men som langt fra altid slår igennem når den brede befolkning skal stemme.



Måske jeg husker helt forkert, men var vinderen Tyskland ikke også den største bookmakerfavorit i 2010, omend i et mere tæt felt end andre år ?

I øvrigt mht. storfavoritten i 2011, Frankrig, så havde de massive lydproblemer i finalen og det gik derfor helt galt med deres liveperformance. Så man kan ikke konkludere så meget af deres flop i forhold til favoritværdighed, andet end selvfølgelig at den slags problemer kan ske for alle, og at man helst skal høre folk synge live inden man satser for meget. Har godt nok heller aldrig set (musik)-odds stige så hurtigt på Betfair som Frankrigs odds, fra den første tone gik helt galt der.
Redigeret af All-Out-Put d. 26-04-2014 01:00
01-05-2014 01:14 #41| 0
ROI: 100.05% (64)

Stukket lidt ud på island til at kvalificere sig til finalen odds 3. En okay sang med fin chance.

05-05-2014 02:16 #42| 1
OP
ROI: 0% (0)

Jeg er blevet mere og mere lun på Israel.

Jeg har spillet følgende so far:
Israel som vinder, i top4 og top10.
Sverige som vinder og i top4.
Slovenien til at kvalle fra semi + i top10
Italien bedre placeret end Tyskland H2H.
Italien som vinder (mikrobet) og i top10.

Derudover har jeg en stribe surebets/risikofriebets, som betaler en del af gildet :-)

05-05-2014 07:18 #43| 0

"Satellite" var da favorit i 2010? I hvert fald hos Danske Spil... Men ja, det var meget tættere end de andre år...

I år tror jeg for det første ikke på den danske sang, og hans store banner med hans ansigt på, tror jeg heller ikke på, gør ham nogen tjeneste...

Jeg har ikke hørt alle sangene, men at tro på Sverige som ny rekordsætter i største vinder, mener jeg er forkert på alle måder. Systemet er ændret afstemningsmæssigt siden Euphoria og Fairytale vandt. Der kommer færre 12'ere til de samme lande med det nye system. Det havde bookmakerne overset sidste år - om de har det i år, ved jeg ikke...

Jeg var lidt inde på det sidste år i post #7: www.pokernet.dk/forum/loerdagens-sportsbetting-1.html (Danmark fik 8 gange toppoints)

Så systemet er helt sikkert indført for at få tættere afgørelser. Og det virker imo også... Den store Fairytale-afklapsning kommer aldrig igen imo :)

05-05-2014 21:14 #44| 0

Irland eller kagesangen fra Letland. .. men det er jo umuligt at vide :-)

06-05-2014 00:28 #45| 0
7913 skrev:
Jeg er blevet mere og mere lun på Israel.

Jeg har spillet følgende so far:
Israel som vinder, i top4 og top10.
Sverige som vinder og i top4.
Slovenien til at kvalle fra semi + i top10
Italien bedre placeret end Tyskland H2H.
Italien som vinder (mikrobet) og i top10.

Derudover har jeg en stribe surebets/risikofriebets, som betaler en del af gildet :-)


Meget enig i dine spil.

Israel er også klart mine største spil, især top 10 som stadigvæk synes voldsomt høje, både i forhold til sangens kvalitet og også hvordan den ser ud til at ligge i polls rundt omkring. Men også glad for de højodds vinderspil (230-240) jeg fik på dem tidligt selvom det er småspil.

Udover dem du nævner har jeg også taget pænt på top 10 til Østrig, der også virker til at blive mere og mere populær, og sikkert også fik lidt et boost fra Armeniens deltagers dumme kommentarer, samt endelig solgt lidt UK, da den er frygtelig og virker ret overvurderet, som UK altid bliver. Men det sidste kan dog være lidt for affektionelt.
Redigeret af All-Out-Put d. 06-05-2014 00:29
06-05-2014 00:47 #46| 0
OP
ROI: 0% (0)
All-Out-Put skrev:
7913 skrev:
Jeg er blevet mere og mere lun på Israel.

Jeg har spillet følgende so far:
Israel som vinder, i top4 og top10.
Sverige som vinder og i top4.
Slovenien til at kvalle fra semi + i top10
Italien bedre placeret end Tyskland H2H.
Italien som vinder (mikrobet) og i top10.

Derudover har jeg en stribe surebets/risikofriebets, som betaler en del af gildet :-)


Meget enig i dine spil.

Israel er også klart mine største spil, især top 10 som stadigvæk synes voldsomt høje, både i forhold til sangens kvalitet og også hvordan den ser ud til at ligge i polls rundt omkring. Men også glad for de højodds vinderspil (230-240) jeg fik på dem tidligt selvom det er småspil.

Udover dem du nævner har jeg også taget pænt på top 10 til Østrig, der også virker til at blive mere og mere populær, og sikkert også fik lidt et boost fra Armeniens deltagers dumme kommentarer, samt endelig solgt lidt UK, da den er frygtelig og virker ret overvurderet, som UK altid bliver. Men det sidste kan dog være lidt for affektionelt.


Helt enig i, at UK er overvurderet, men jeg tør ikke spille mod - jeg har læst lidt rundt omkring, at mange er begejstrede for sangen. Et flop i mine ører dog :-)

Østrig tror jeg heller ikke på. Der er bare for mange stille sange, som er langt bedre, så jeg kunne faktisk godt forestille mig, at den falder HELT igennem... Overvejer at spille den udenfor top10.

Jeg synes også den græske er frygtelig ringe, men oddset er faldet lidt, så der må være en del, som kan lide den. Overvejer også at spille den udenfor top10.
06-05-2014 01:48 #47| 0
7913 skrev:
All-Out-Put skrev:
7913 skrev:
Jeg er blevet mere og mere lun på Israel.

Jeg har spillet følgende so far:
Israel som vinder, i top4 og top10.
Sverige som vinder og i top4.
Slovenien til at kvalle fra semi + i top10
Italien bedre placeret end Tyskland H2H.
Italien som vinder (mikrobet) og i top10.

Derudover har jeg en stribe surebets/risikofriebets, som betaler en del af gildet :-)


Meget enig i dine spil.

Israel er også klart mine største spil, især top 10 som stadigvæk synes voldsomt høje, både i forhold til sangens kvalitet og også hvordan den ser ud til at ligge i polls rundt omkring. Men også glad for de højodds vinderspil (230-240) jeg fik på dem tidligt selvom det er småspil.

Udover dem du nævner har jeg også taget pænt på top 10 til Østrig, der også virker til at blive mere og mere populær, og sikkert også fik lidt et boost fra Armeniens deltagers dumme kommentarer, samt endelig solgt lidt UK, da den er frygtelig og virker ret overvurderet, som UK altid bliver. Men det sidste kan dog være lidt for affektionelt.


Helt enig i, at UK er overvurderet, men jeg tør ikke spille mod - jeg har læst lidt rundt omkring, at mange er begejstrede for sangen. Et flop i mine ører dog :-)

Østrig tror jeg heller ikke på. Der er bare for mange stille sange, som er langt bedre, så jeg kunne faktisk godt forestille mig, at den falder HELT igennem... Overvejer at spille den udenfor top10.

Jeg synes også den græske er frygtelig ringe, men oddset er faldet lidt, så der må være en del, som kan lide den. Overvejer også at spille den udenfor top10.


Ja enig omkring Grækenland. Synes dog altid Grækenland har det med at klare sig bedre end forventet, så jeg tør ikke rigtig spille for meget imod dem. Mener også de var forfærdelige sidste år hvor de så alligevel klarede sig godt efter jeg havde spillet imod dem. Men det frister da igen.

Synes eller Østrig vinder mere og mere ved genhør, var ikke så begejstret først men får den mere og mere på hovedet, men den skiller vist vandene lidt. Jeg tror dog lidt på den og tror også den får en del ekstra sympatistemmer rundt omkring. Kunne jo være lidt fryd for homofobe Rusland, Armenien mfl. hvis den nu klarede sig godt.
06-05-2014 10:49 #48| 0
ROI: 89.31% (754)

Jeg er hoppet på Albanien går videre. God sang men de er desværre havnet i den stærke semifinale uden mange nabolande. Så vil mene den kun kan spilles ned til 2.5. Har selv spillet 2/5 units til 2.9. Har ikke rigtig fundet andet value i 1. Semifinale og spiller først på finalen fredag. Kan dog sige jeg tror Sverige vinder finalen men om der er value på det er jeg ikke blevet enig med mig selv om endnu...

06-05-2014 11:13 #49| 0

Jeg tror sku også Frankrig ender højt - minder meget om Stromae.



145 millioner hits?

06-05-2014 20:24 #50| 0
OP
ROI: 0% (0)

Jeg har lavet nogle småbets til aftenens semifinale.

Moldava til at kvalle @ 2,24
Estland til at kvalle @ 1,62
San Marino til at kvalle @ 4

Montenegro til IKKE at kvalle @ 2,85

06-05-2014 21:36 #51| 1

Kan man ikke spille på, at Armenien IKKE vinder nogle steder?

Jeg tror helt seriøst, at han har trådt dybt i spinaten, da han kom med sin meget politisk ukorrekte kommentar om, at homoseksualitet er unormalt... Det kommer til at koste stemmer...

EDIT: Udover hos Betfair, for der er de allerede røget væk fra favoritposten...

EDIT II: Man kan vel bare spille på svenskerne... Hvis Armenien har fucked det up, så må odds 4 da være et solidt valuebet der :)

Redigeret af ZorroDk d. 06-05-2014 21:43
06-05-2014 21:54 #52| 0
ROI: 79.97% (227)

Sverige vinder 100. 4/5 units.

;)

06-05-2014 21:55 #53| 0
ROI: 99.39% (77)
Administrator

Basim har i helt afskrevet ?

06-05-2014 21:56 #54| 0
OP
ROI: 0% (0)

Hmmm - Tror sgu lige jeg forsøger at lukke mit Moldova-bet. Det var sgu ikke overbevisende :-(

Edit: Lukket. Tager et lille tab, hvis de kvaller - even-Steven, hvis de ikke kvaller.

Redigeret af 7913 d. 06-05-2014 21:59
06-05-2014 22:02 #55| 0

satme en god kvindelig vært!!!

06-05-2014 22:12 #56| 1
Moderator

Kunne Holland være en fræk outsider?

Jeg er ret vild med den.

06-05-2014 22:15 #57| 0
ROI: 0% (1)

@nano

Nej..

06-05-2014 22:18 #58| 0
Bridgeking skrev:
Basim har i helt afskrevet ?


Jeg har i hvert fald... Jeg tror ikke, at vi ville være top 10, hvis ikke det var fordi, at vi var værter...

Pt som det er, så vil jeg stadig tro, at vi ryger ud af top 5 (men okay, når "Der står et billede af dig på mit bord" bliver nr 2 på hjemmebane, så ved man aldrig om vi når top 5 med den her)... Og hans ansigt på banneret til sidst virker bare selvhøjtideligt... Heller ikke noget, der i min verden tæller op...
Redigeret af ZorroDk d. 06-05-2014 22:20
06-05-2014 22:23 #59| 0
ROI: 104.96% (232)

De numre jeg er vilde med ender tit skidt ;)
Har smidt penge på Albanien går videre til odds 4.05 :)

06-05-2014 22:29 #60| 0
OP
ROI: 0% (0)

Har også lukket mit Montenegrobet - med et lille plus endda. Men jeg synes den var ok live, så...

Albanien overraskede også mig positivt, men jeg har ikke spillet på den.

06-05-2014 22:36 #61| 0
ROI: 104.96% (232)

Har intet set, men læste om de havde en fin chance for at gå videre ;)

06-05-2014 22:37 #62| 0
ROI: 104.96% (232)

Efter det jeg har hørt af udklip nu føler jeg mig super godt inde med Albanien :)

06-05-2014 22:47 #63| 0
ROI: 118.67% (27)

Hva gir bassim igen som vinder?! ;)

06-05-2014 22:47 #64| 0
ROI: 100.05% (64)

Er det så svært at finde en kvindelig vært der kan snakke et lidt mere naturligt engelsk. Hun lyder som en på 60 der forsøger sig med sit bedste skoleengelsk. "It idddsss" lol

06-05-2014 22:48 #65| 0

Altså, har ikke set "banneret med basim"! , hvis han gør det- er det rigtigt skidt.

06-05-2014 22:48 #66| 0
mr-nurse skrev:
Altså, har ikke set "banneret med basim"! , hvis han gør det- er det rigtigt skidt.


hva
06-05-2014 22:49 #67| 0

Og skal lige siges, at mit første væddemål var om Mabel kom i top 3 ( jeg tog alt hvad der var ) - de endte som ( husker jeg ) nr 16

06-05-2014 22:54 #68| 0

Så blev der da lige buh'et af Rusland.

Mon ikke der er kæmpe jubel, når Ukraine går videre lige om lidt.

06-05-2014 22:54 #69| 0
OP
ROI: 0% (0)

Bingo :-)

06-05-2014 22:57 #70| 0
ROI: 104.96% (232)

Korrupt lort :)

06-05-2014 22:58 #71| 0
OP
ROI: 0% (0)

Lille plus - godkendt aften :-)

Der er ret til genspil, hehe

06-05-2014 23:01 #72| 0
ROI: 100.05% (64)

Puha. Var da spænding til det sidste med island.

06-05-2014 23:02 #73| 0
ROI: 0% (0)

Jeg har ikke hørt andet end de der uddrag, som lige er blevet spillet - men ud fra dem, så kan jeg bedst lide Hollands bidrag :-)
Det lyder som en rigtig rar og dejlig duet man godt kan nynne lidt med på når den spilles i radioen :-)

06-05-2014 23:05 #74| 0
Moderator

Tuz, enig... Jeg er blot bange for, at vi er blevet for gamle. Trods dine kun 28 år :)

07-05-2014 07:23 #75| 0
mr-nurse skrev:
Altså, har ikke set "banneret med basim"! , hvis han gør det- er det rigtigt skidt.


Der er et klip her: www.mx.dk/underholdning/musik/story/21362819?utm_source=news.dk&utm_campaign=jubii&utm_medium=link&p=Jubii.Home.Top
07-05-2014 08:20 #76| 0

Hvad var der egentligt galt med det oprindelige banner? Kan ikke se hvorfor Dannebrog skulle kunne genere nogen?

07-05-2014 13:26 #77| 0
ROI: 119.61% (48)

All in på Sverige i top 3 til 1.3 på Unibet..

07-05-2014 19:30 #78| 0

Er der stadig 2,75 på Israel i top 10 på Betfair eller hvad ligger den til der? Ser den kun til 2,75 her på 365.

07-05-2014 22:42 #79| 0
ROI: 0% (0)

@Pokerface Jr.

Du kan såmænd få 3,45 på Israel i top 10 (som det ser ud lige nu på Betfair).

08-05-2014 04:19 #80| 0
ROI: 89.31% (754)

Er hoppet på følgende til at gå videre fra semifinale 2:
Irland til 1.4 for 3/5
Schweiz til 1.5 for 3/5
Slovenien til 1.95 for 2/5
Håber det går lidt bedre end første semifinale.

08-05-2014 19:11 #81| 0
OP
ROI: 0% (0)

Jeg ligger "desværre" skævt på den slovenske sang.
Jeg spillede den tidligt til at kvalle til 1,85, da jeg troede, at oddset ville falde. Oddset er desværre steget. Så jeg ligger tungere på den, end jeg egentlig har lyst til, men jeg kan ikke rigtigt lukke bettet. Falder oddset live, lukker jeg en del af det - ellers må jeg tage chancen - jeg mener stadig, at sangen bør gå videre.

Jeg har derudover prøvet et par småbets til i aften.

Jeg har spillet Polen og Schweiz til IKKE at kvalle. Den er ren valuespil, idet jeg mener, at det er ok sange, men over 3 gange pengene for, at de ikke kvaller, synes jeg er rigtig godt betalt.
Og skal jeg have Slovenien med videre, er der jo andre, så må ud :-)

Men som sagt, det er blot nogle små bets - det tunge skyts gemmes til lørdag :-)

Edit: Prøv at holde øje med oddset på Israel, når hun går på scenen :-) Hun sparker røv!!!

Redigeret af 7913 d. 08-05-2014 19:13
08-05-2014 19:30 #82| 0
OP
ROI: 0% (0)

Har også spillet Litauen til ikke at kvalle. Den er satme ringe :-)

08-05-2014 22:30 #83| 0
OP
ROI: 0% (0)

Har fået lukket en god bid af mit Slovenien-bet, så nu er det bare et alm bet for mig.
Føler mig dog godt inde på den :-)

08-05-2014 22:31 #84| 0
ROI: 102.84% (36)

Satme et par goder i blandt da....

08-05-2014 23:04 #85| 1
OP
ROI: 0% (0)

FFS, Israel ude...

Den havde jeg sgu ikke set komme :-(

08-05-2014 23:05 #86| 1
Moderator

Jeg har sgu hende med skægget som en lille favorit. Det er jo en RIGTIG grand prix sang... pompøs, velproduceret og ørehængende.

Falder den igennem her, kunne den blive en fin James Bond sang :-D

Jeg krydser dog fingre for Holland og Norge. Men det er ikke der, jeg smider pengene.

09-05-2014 11:53 #87| 0
OP
ROI: 0% (0)
NanoQ skrev:
Jeg har sgu hende med skægget som en lille favorit. Det er jo en RIGTIG grand prix sang... pompøs, velproduceret og ørehængende.

Falder den igennem her, kunne den blive en fin James Bond sang :-D

Jeg krydser dog fingre for Holland og Norge. Men det er ikke der, jeg smider pengene.


Mens sangen var på, tænkte jeg også, at det var en typisk James Bond sang :-)

Odds på Østrig er faldet meget og sangen er da også udemærket. Jeg synes bare, at der er en del sange, som er meget bedre og hvis den vinder, skyldes det også andre forhold end sangens kvalitet imo.

Sædvanen tro, tabte jeg penge på Israel :-) Om de så hyrer Metallica til at stille op for dem næste år, lægger jeg ikke en krone på dem!!

Lige nu ved jeg ikke helt, hvad jeg skal skyde efter i finalen. Jeg er allerede inde på diverse Sverige-bets, Ukraine i top5 og Holland i top10.

Derudover er jeg ikke rigtig enig med bookmakerne i resten af.
Redigeret af 7913 d. 09-05-2014 11:54
09-05-2014 12:34 #88| 0

Bye bye Israel

09-05-2014 17:03 #89| 1

Stivt de har en kategori der hedder forbedret odds på Bet365.

09-05-2014 17:20 #90| 0

Kan man se et program for aftenen et sted? Vil gerne vide om der er pause efter sang nummer 13

09-05-2014 19:01 #91| 0

Pause i hvilken forstand?

09-05-2014 19:11 #92| 0

Når jeg nu tog s¨grueligt fejl tidligere må jeg hellere jinxe og sige at Sverige vinder =)

09-05-2014 19:32 #93| 0

Alle siger at Basim er den nye Bruno Mars xDDD

09-05-2014 19:52 #94| 1

Østrig vinder, hvis ikke de homofobiske lande slukker for signalet.

09-05-2014 20:01 #95| 0

^^ Altså måske det bare er mig, men har for vane at være lidt påpasselig når det kommer til kvindemennesker med kraftig skægstubbe.. kald mig bare homofob, hvis det er kvalificerende..

09-05-2014 22:56 #96| 0

@Snuxa

Pause, som i noget underholdning inden sang nummer 14.... Har ok stor betydning for valuen i Sverige

10-05-2014 02:07 #97| 0
ROI: 0% (14)

Hvis vi ser bort fra de helt store favoritter (som jeg personligt ikke er så vild med) og kigger på hvor der kunne være value, så har jeg en lille forkærlighed for Schweiz som jeg synes er ganske ørehængende, og ser et fint valuebet i en top 10 placering til 4,30.

Ellers kan jeg godt lide indslaget fra Ungarn men top 6 til 2,10 er ikke helt nok.

Generelt bør jeg dog nok bare undlade at bette på Eurovision (eller bette generelt), men det giver sgu lige lidt lir på siden, så Schweiz i top 10 til 4,30 spillet her.

10-05-2014 03:22 #98| 1
ROI: 80% (3)

Hold øje med Montenegro. De er undervurderet men har en lyd og sang med bred appel østpå.
Bookmakerne er generelt meget vestligt orienterede og undervurderer altså flere lande fra den gamle østblok.
Der kommer helt sikkert et par overraskelser i top 10 fra den kant.

10-05-2014 08:38 #99| 0

Er helt enig i, at Schweiz bør klare sig bedre end odds'ene siger... :)

10-05-2014 12:30 #100| 0
ROI: 0% (1)

Hvor finder jeg odds for Eurovision som ikke står som fucking brøker!

Edit: Nvm

Redigeret af Argyle_DK d. 10-05-2014 12:39
10-05-2014 15:29 #101| 0

Basim over 151 point til 3,6 - er det ikke rimelig fint???. Svarer til lidt over 4 i gennemsnit pr land

10-05-2014 15:41 #102| 0

Polen i top 10 til odds 4-5 stykker må indeholde klar værdi!! De må få en masse mandlige stemmer, så er sangen mindre vigtig.

10-05-2014 15:42 #103| 0
ROI: 85.71% (1483)

Uden at have hørt nogle af sangene, og sikkert heller ikke kommer til det iaften...

Er jeg blevet rigtig glad for mit odds 1,62 på Østrig i top 5 hos Betfair før Komm.


Umiddelbart er det Holland og Østrig, der har været de store odds-dykkere efter semierne.....plejer være en ret god rettesnor, selvom ingen selvfølgelig kender til stemmetallene derfra :-)

Redigeret af Hawkeye d. 10-05-2014 15:43
10-05-2014 16:13 #104| 0
ROI: 26.14% (5)

Haw
Det er et konge odds, forsøger selv at købe i øjeblikket til 1.5

10-05-2014 16:47 #105| 0
retzzz skrev:
@Snuxa

Pause, som i noget underholdning inden sang nummer 14.... Har ok stor betydning for valuen i Sverige


Sidste år med 26 sange var der en kortere "pause" på under fem minutter mellem sang nummer 12 og 13. Decideret underholdning var det ikke. Danmark var i øvrigt nummer 18.
10-05-2014 17:09 #106| 0
ROI: 0% (1)

Resultat af semi er hemmeligt? Altså man kan de 20 lande der er videre, men ikke stemmefordelingen... Det er rigtigt ikke?

Hvis det er rigtigt, hvorfor er der så lande hvis odds er styrtdykket efter semi?

10-05-2014 17:25 #107| 0
Argyle_DK skrev:
Resultat af semi er hemmeligt? Altså man kan de 20 lande der er videre, men ikke stemmefordelingen... Det er rigtigt ikke?

Hvis det er rigtigt, hvorfor er der så lande hvis odds er styrtdykket efter semi?


Det er kun stemmerne fra befolkningen, der mangler rundt omkring. Den jury, som hvert land har, har allerede stemt. Det gjorde de ud fra optrædenen fredag aften. Dermed har de også allerede været i ilden og givet en vigtig performance. Oddset vil alt andet lige ændre sig efter, om de var gode eller dårlige der :)
10-05-2014 17:26 #108| 0
ROI: 75.5% (5)

Jeg har god erfaring med at bette på Eurovision, så jeg stikker semitungt ud i år på:
(odds hos Unibet)
Sverige i top 3 @ 1,50
Danmark giver 12 point til Sverige @ 1,40
Finland giver 12 point til Sverige @ 1,50
Finland slutter nr. 11-20 @ 1,90 (nu faldet til 1,65)

Ville egentlig have spillet på Sverige som vinder, men har fået kolde fødder efter at have set hvor meget opmærksomhed og kærlighed fra fansene Østrig har fået på det seneste. Oddset på Conchita er da også faldet kraftigt. Jeg ser desuden Ungarn og Armenien som potentielle outsidere. Holland har jeg ikke så meget tiltro til, men hvem ved. Den har måske bredere appel end jeg lige kan gennemskue.

10-05-2014 17:28 #109| 0
ROI: 0% (1)

Østrig er hende med skægget?

10-05-2014 17:29 #110| 0
Argyle_DK skrev:
Østrig er hende med skægget?


Ja.

Og jeg tror nok den skal klare sig fint, men no way den vinder, for den får på ingen måde mange seer stemmer fra østeuropa.
10-05-2014 17:31 #111| 0
ROI: 0% (1)

Vi holder fest og der bliver et internt bet, hvor man vælger 5 lande. Flest samlede point vinder.

Regner med Østrig, Swe, UK, DK... Den sidste er rimelig åben. Armenien, Holland, Ungarn, Ukraine.

10-05-2014 18:10 #112| 0

Tror I at Ukraine giver Rusland top point ?

10-05-2014 18:11 #113| 0
Grev_michal skrev:
Tror I at Ukraine giver Rusland top point ?



xDDDD

Odds 1001 på det :V
10-05-2014 18:16 #114| 0

hehe :D

10-05-2014 18:23 #115| 0
ROI: 79.97% (227)

Fik 2,40 på DK i top 5. Er jeg godt inde?

8)

Han har vist droppet banneret med hans eget fjæs på, hehe.

Redigeret af gutshooter d. 10-05-2014 18:24
10-05-2014 18:25 #116| 0

Jeg synes den danske sang er pænt ringe - men det er vist sjældent at værtslandet slutter udenfor top5 - så oddset er nok meget godt :)

10-05-2014 18:25 #117| 0
ROI: 89.31% (754)
gutshooter skrev:
Fik 2,40 på DK i top 5. Er jeg godt inde?

8)

Han har vist droppet banneret med hans eget fjæs på, hehe.


Nej og slet ikke med så ringe en sang vi stiller med.
10-05-2014 18:44 #118| 0

Jeg stikker ud på vindermarginen bliver på under 25 point. Jeg tror vi får den tætteste afgørelse nogensinde. Der er virkelig virkelig virkelig mange om fadet, det bliver en blandet omgang. De andre år har det været et land imod resten af feltet, i dag er der en bunke af lande der kæmper om sejren.

10-05-2014 18:49 #119| 0

Vil gerne stikke ud på DK i top 6-7 afhængig af odds

10-05-2014 18:49 #120| 0
ROI: 119.61% (48)
miks77 skrev:
Jeg har god erfaring med at bette på Eurovision, så jeg stikker semitungt ud i år på:
(odds hos Unibet)
Sverige i top 3 @ 1,50
Danmark giver 12 point til Sverige @ 1,40
Finland giver 12 point til Sverige @ 1,50
Finland slutter nr. 11-20 @ 1,90 (nu faldet til 1,65)

Ville egentlig have spillet på Sverige som vinder, men har fået kolde fødder efter at have set hvor meget opmærksomhed og kærlighed fra fansene Østrig har fået på det seneste. Oddset på Conchita er da også faldet kraftigt. Jeg ser desuden Ungarn og Armenien som potentielle outsidere. Holland har jeg ikke så meget tiltro til, men hvem ved. Den har måske bredere appel end jeg lige kan gennemskue.


100 % enig! Har selv de haft de samme betragtninger, som du har.. Og er selv tungt ude på Sverige i top 3.. Jeg spillede den dog til 1.3 for nogle dage siden, som desværre ikke var en god investering taget nutidens odds i betragtning.. Dog er jeg fint tilfreds, da både mig og et par musikalske venner/kollegaer ikke kan forstille os et andet udfald, end at de ender solidt i top 3.. Andet er en skandale! Selvom jeg slet ikke er målgruppen indenfor MGP og det slet ikke er min boldgade, så vil jeg mene, at jeg med mine guld- og platinplader hængende på væggen samt musikalske indsigt ved lidt mere om musik end de fleste.. Så Sverige i top 3 vurderer jeg til at være 90% sikker.. De sidste 10% kan være, hvis sceneshowet skulle fucke helt op, korruption er inde over osv..

Danmark giver Sverige 12 point har jeg også haft kig på, som der også burde være solid value i.. Dog har jeg ikke stukket ud, da jeg kun har koncentreret mig om Sverige i top 3..

Hvis ikke Sverige vinder, så må det blive Østrig.. Andet skulle VIRKELIG overraske mig!!!
10-05-2014 18:54 #121| 0
Pokerface Jr. skrev:
Grev_michal skrev:
Tror I at Ukraine giver Rusland top point ?



xDDDD

Odds 1001 på det :V


Hvor meget vil du tage imod?

Så vidt jeg har hørt så er stemmerne fra Krim stadigt talt under Ukraine, derudover vil en del af de prorussiske byer i Øst helt sikkert give toppoint til Rusland udelukkende af politiske årsager.
10-05-2014 18:56 #122| 1
Niel skrev:
jeg med mine guld- og platinplader hængende på væggen


Braaaag!

Ps. Basim vinder!
10-05-2014 19:24 #123| 0
ROI: 89.31% (754)

Så fik jeg sat mine eurovisionbets:

Vinder
Sverige til 3.6

Top 10
Slovenien til 7
Frankrig til 6
Finland til 4.33
Schweiz til 4

Sverige får 12 point over 6,5 til 2.2

Alle er spillet for 2,5/5 units

10-05-2014 19:45 #124| 0

Jeg finder mest value i disse spil.

Østrig top3 @ 2,1

Spanien top13 @ 2,1

Frankrig top20 @ 2,1

10-05-2014 19:46 #125| 0

Jeg vil også gerne stikke ud på sverige-holland h2h på sverige, samt østrig udenfor top 3

10-05-2014 20:46 #126| 1
ROI: 79.97% (227)

Scubi-du-bi-du-bi-dej,

I LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅVE you...

10-05-2014 20:57 #127| 0
ROI: 57.54% (3)

Hvor finder du Østrig i top 3?? Til 2.1?

10-05-2014 21:00 #128| 0
ROI: 29.21% (9)
10-05-2014 21:02 #129| 0

Hvorfor er lyden på DR til live arrangementer altid lort? pt har jeg ingen lyd i min centerhøjtale.

10-05-2014 21:14 #130| 0

Tror Østrig godt kan nappe den... Han/hun er temmelig populær, lyder det til...

10-05-2014 21:20 #131| 0
OP
ROI: 0% (0)

Jeg har UK udenfor top 10 - layet 1,68.

Finland i top 10 @ 4,9.
Rumænien i top10 @ 4,4.

Derudover har jeg de gamle bets:
Sverige som vinder @ 4,7 og i top4 @ 1,68.
Ukraine i top5 @ 2,02.
Slovenien i top10 @ 7,2
Italien i top10 @ 4

Små bets til kæmpe odds:
Vinder : Italien, Holland, Ukraine, Norge, Finland

Endelig har jeg leget lidt med oddsene på Hollands placering. Jeg havde et godt bet på dem i top10 til odds 5,1. Det odds er faldet drastisk, hvilket jeg har valgt at udnytte. Jeg har solgt Holland i top4 for en ok slat, hvilket betyder følgende:
Jeg kun vinder en lille smule, hvis Holland ender fra 1-4.
Vinder stort, hvis de ender 5-10.
Vinder ok stort, hvis de ender 11+.
Eftersom jeg har et lille bet på dem som vinder til odds 101, er det altså kun placeringerne 2-4, der er dårlige for mig. Holland er min guldkalv :-)

10-05-2014 21:28 #132| 0
ROI: 95.87% (123)

Har overhovedet ikke hørt nogle af sangene.
Men har smidt en plov på sverige i top 3 til odds 1.67

Og så 200 til odds 2.08 på azerbadjan i top 10, synes det var en udmærket sang, og plejer de ikke altid at klare sig fornuftigt?

10-05-2014 21:36 #133| 0
ROI: 104.96% (232)
7913 skrev:

Rumænien i top10 @ 4,4.

[/quote

Tror godt den kan komme i top 10 :)
10-05-2014 21:41 #134| 0

Hvor er det bare åndssvagt at dem der skaber sig mest tosset, skiller sig mest ud, render med favoritværdigheder udelukkende på den baggrund. Ligesom Rusland.




Er sikker på at hvis Østrigs sanger ikke havde haft skæg så ville han/hun hvilket køn det nu er, ikke engang været blevet nævnt i top 10 snakken.

10-05-2014 21:44 #135| 0
ROI: 95.87% (123)
Pokerface Jr. skrev:
Hvor er det bare åndssvagt at dem der skaber sig mest tosset, skiller sig mest ud, render med favoritværdigheder udelukkende på den baggrund. Ligesom Rusland.


Er sikker på at hvis Østrigs sanger ikke havde haft skæg så ville han/hun hvilket køn det nu er, ikke engang været blevet nævnt i top 10 snakken.


Lordi

Derudover så 150 på Rumænien i top 10 til odds 5. Håber jeg kan komme aftenen igennem breakeven :o)
10-05-2014 21:48 #136| 0
Toonarmy skrev:
Pokerface Jr. skrev:
Hvor er det bare åndssvagt at dem der skaber sig mest tosset, skiller sig mest ud, render med favoritværdigheder udelukkende på den baggrund. Ligesom Rusland.


Er sikker på at hvis Østrigs sanger ikke havde haft skæg så ville han/hun hvilket køn det nu er, ikke engang været blevet nævnt i top 10 snakken.


Lordi

Derudover så 150 på Rumænien i top 10 til odds 5. Håber jeg kan komme aftenen igennem breakeven :o)


Ja. Men jeg synes dog at Lordi er forskellig fra de andre på den måde, at deres kostumer understøtter deres musik på en måde. Det gør skægget på østrigs artist ikke, og de 5 kogekoner er jo kun interessante fordi de er gamle, hvis det havde 5 random mænd på 30-40 år havde den heller aldrig været i nærheden af top 10. Det er en ligegyldig tekst.
10-05-2014 21:51 #137| 0
ROI: 64.4% (3)

HAHA Grænkenland er nice :D sygt beat :P

10-05-2014 21:52 #138| 0
ROI: 105.06% (82)

Østrig nede i odds 3 på Betfair nu.
Har spillet Island i top 10 til odds 6.

10-05-2014 21:52 #139| 0
ROI: 64.4% (3)

Grækenland er min nr 1 indtil videre :)

Hvad kan man få dem til i odds?

10-05-2014 21:53 #140| 0
ROI: 95.87% (123)

Men faktum er at det udover at være en sangkonkurrence samtidigt er et show. Kan man få scoret nogle ekstra stemmer på det er det jo bare om at gøre det.

Har ikke hørt hende østrigeren endnu, men er da spændt på om den skal skam layes her om lidt ;)

Edit: Det er sku lidt vammelt at se en "kvinde" med skæg :s :s

Redigeret af Toonarmy d. 10-05-2014 21:55
10-05-2014 21:54 #141| 2

Føj, jeg hader kvinder der har et adamsæble

10-05-2014 21:55 #142| 0
ROI: 104.96% (232)
Drejer89 skrev:
Føj, jeg hader kvinder der har et adamsæble


Dårlig erfaring fra en bytur eller?
10-05-2014 21:57 #143| 0

Det var ikke en bytur.

10-05-2014 21:57 #144| 1
ROI: 95.87% (123)

Nægter at tro på at Østrig vinder...

10-05-2014 21:57 #145| 0
ROI: 79.97% (227)
Drejer89 skrev:
Føj, jeg hader kvinder der har et adamsæble


Lærte du det på den hårde måde i Thailand?

;)
10-05-2014 21:58 #146| 0
ROI: 79.97% (227)

100 units på Østrig top3. Cant fail.

10-05-2014 22:01 #147| 0

@Suubstanish

Spillede den på Bet365 i nat under 'slutplacering'. Der kunne de spilles som nr. 3 eller bedre @ 2,1

10-05-2014 22:02 #148| 0
ROI: 104.96% (232)


Den holder stadig ;)
10-05-2014 22:05 #149| 0

Østrig odds 2,10 :D

10-05-2014 22:06 #150| 1
ROI: 100.05% (64)

Grækenland var da sygt ringe. De kan jo ikke synge.

10-05-2014 22:07 #151| 0

Sverige vinder!
Også kan man da lige få en fornemmelse af hvor mange svenskere der er derinde, når man kan høre de synger med :b

10-05-2014 22:08 #153| 0
ROI: 64.4% (3)

Top 3 imo pt.

1. Sverige
2. Østrig
3. Grækenland

10-05-2014 22:10 #154| 0

Haha frankrig styrer

10-05-2014 22:11 #155| 0
ROI: 136.67% (4)

Awesome!

10-05-2014 22:16 #156| 0
ROI: 57.54% (3)

Oki, jule.. Den sidder du solid i nu :) tror dog Sverige vinder..

10-05-2014 22:19 #157| 0

Øh? Fatter ikke hvad ham kommentatoren sagde?

De spiller 100% live - men de spiller sing back dvs. de indspiller sangene på forhånd? Wat

10-05-2014 22:19 #158| 1

Se det på Ramasjang istedet for DR1

10-05-2014 22:19 #159| 0
ROI: 79.97% (227)
Pokerface Jr. skrev:
Øh? Fatter ikke hvad ham kommentatoren sagde?

De spiller 100% live - men de spiller sing back dvs. de indspiller sangene på forhånd? Wat


SANGEN er live, musikken forudindspillet...
10-05-2014 22:20 #160| 0
ROI: 0% (0)
Drejer89 skrev:
Se det på Ramasjang istedet for DR1

hahahahhahahahhahahhahahahhahahaha
10-05-2014 22:21 #161| 0
Drejer89 skrev:
Se det på Ramasjang istedet for DR1


Det burde kun sendes på Ramasjang, sammen med X-factor.
10-05-2014 22:21 #162| 0

OMG hvor er det godt, og jeg er ikke engang fuld

10-05-2014 22:21 #163| 0
gutshooter skrev:
Pokerface Jr. skrev:
Øh? Fatter ikke hvad ham kommentatoren sagde?

De spiller 100% live - men de spiller sing back dvs. de indspiller sangene på forhånd? Wat


SANGEN er live, musikken forudindspillet...



ahh my bad, fattede det ikke.
10-05-2014 22:22 #164| 0
ROI: 0% (0)
spliff skrev:
Drejer89 skrev:
Se det på Ramasjang istedet for DR1


Det burde kun sendes på Ramasjang, sammen med X-factor.


Prøv lige at se det på Ramasjang så du forstår hvad han mener ;)

http://www.dr.dk/TV/live/dr-ramasjang
10-05-2014 22:22 #165| 1
ROI: 79.97% (227)

Amalie kommenterer ESC på Ekstrabladet live, hehe

10-05-2014 22:23 #166| 1


Skedebrok
10-05-2014 22:23 #167| 0

Jeg bliver nødt til at spole tilbage senere, og se hvordan de fremviser Grækenland.

10-05-2014 22:23 #168| 0
ROI: 95.87% (123)

Fik lige under 200 på slovenien top 10 til odds 7.2 WTF?! der må da være monstervalue i det odds

10-05-2014 22:24 #169| 0
ROI: 104.96% (232)

Slovenien var kanon god synes jeg, klart i top 10 so far i mine øjne!

10-05-2014 22:25 #170| 0

@suub

Jep, også den jeg er tungest ude på. Men man ved jo aldrig :)

Har også lidt skillinger på Østrig som vinder @ 4,2

10-05-2014 22:26 #171| 0
ROI: 95.87% (123)

Desværre har folk fundet ud af det, inden man kunne få spillet mere :(

10-05-2014 22:28 #172| 0
ROI: 102.93% (492)

Har Basim optrådt?

Tror han vinder...

10-05-2014 22:32 #173| 0

Er også ok tilfreds med min Spanien i top13 @ 2,1 lige nu :) Tror måske den kan snige sig i top 7-8.

10-05-2014 22:33 #174| 1
ROI: 104.96% (232)
ShadeStar skrev:
Har Basim optrådt?

Tror han vinder...


Nej, vi er nr. 23 og vi er ved sang 20 :)
10-05-2014 22:37 #175| 0

Kæft oddset er steget på den lille basim xD

10-05-2014 22:40 #176| 0

Island er tilpas sjov til den har fået et lille skud :)

10-05-2014 22:41 #177| 0

Jeg faldt lige hurtigt over EB, hvor Amalie er medvært - hun skal så fortælle om en sø i Ungarn, som hun åbenbart mener er pisse lækker og vil så lige fortælle at man rent faktisk kan drikke vandet, da det er ferskenvand :D

10-05-2014 22:43 #178| 0
ROI: 104.96% (232)

DK tid

10-05-2014 22:44 #179| 0

Amalie får nok udgivet sin bog før eller siden. Dansk uretskrivningsordbog.
:)
Så er der BASIM.

10-05-2014 22:44 #180| 0
ROI: 118.67% (27)

Hold kæft en gang lort - hver gang jeg har slået om, har jeg kun kunne holde det ud i ca 30 sek.. Fatter simpelthen ikke man kan sidde klistret op af skærmen til noget så talentløs;)

10-05-2014 22:47 #181| 0
ROI: 104.96% (232)

Well done Basim!

10-05-2014 22:47 #182| 0
ROI: 150.22% (37)

WP Basim!

10-05-2014 22:48 #183| 0
ROI: 79.97% (227)

Han fyrede den da max af...

10-05-2014 22:49 #184| 0
ROI: 95.87% (123)

Nåede desværre ikke at få Basim top 10 til 1.5+ :(

Det er da en af de få sange med lidt gang i som ikke er helt i vejret, så mon ikke at han med de obligatoriske "sympatistemmer" ender i en sikker top 10

10-05-2014 22:49 #185| 0

Basim nailede den!

Kan ikke helt finde ud af, om jeg har farvede briller på, men aftenens fedeste optræden i mine øjne.

Stemningen i hallen hjalp nok også lidt på min opfattelse :)

Redigeret af JulemanD2k9 d. 10-05-2014 22:50
10-05-2014 22:50 #186| 0

Helt enig julemand.. Sådan havde vi det også her :)

10-05-2014 22:50 #187| 0
ROI: 118.67% (27)

Sådan bassim - har 200 på h til odds 20.. Den går hjem:)

10-05-2014 22:51 #188| 0

Odds 41 på ham nu granat :D

10-05-2014 22:51 #189| 0

Der er altså nogen okay sange imellem..
Bedre end de andre år !!

Basim wp

10-05-2014 22:51 #190| 0

Han gav odds 41 lige inden hans optræden :)

10-05-2014 22:52 #191| 0
ROI: 118.67% (27)

Spillede på ham i eftermiddags da jeg var tvunget til at se det lort;-))

10-05-2014 22:52 #192| 0
ROI: 104.96% (232)

For lidt siden kunne man få odds 45 på Betfair
Men oddset er på vej ned af nu i det kan jeg se :)

10-05-2014 22:54 #193| 0
ROI: 79.06% (38)

Synes Basim startede meget usikkert og virkede nervøs, men det forsvandt efter 30 sek. Så gav han den lige 10% mere end han plejer, var sgu fedt at se!

10-05-2014 22:55 #194| 0
ROI: 104.96% (232)

Odds 32 på Betfair på Basim kun.
Tjaa man kan da håbe på en underdog sejr ;)

10-05-2014 22:55 #195| 0

Men hans vinderodds er også irrelevant, for han vinder ikke :) men en top5 placering er mulig.

10-05-2014 22:56 #196| 0
ROI: 95.87% (123)

Sorry to Say, men Basim har absolut ingen chance for at vinde. Det var uden tvivl en solid præstation som sender ham i top 10, men sangen har absolut ikke vinder potientale.
Så løber jeg fandme fra Taastrup til rådhuspladsen i bar røv og sandaler når han skal hyldes.

10-05-2014 22:56 #197| 2

ShadeStar tror han vinder, og han plejer at være god til at odds.

10-05-2014 22:59 #198| 0

Den eneste måde at Basim vinder på er hvis Guldmageren har skubbet rullen ud på at han ikke gør, og sådan er det.

10-05-2014 23:06 #199| 0

okay har lige hørt Basims sang for første gang, og jeg må indrømme at jeg elsker den :P

10-05-2014 23:07 #200| 0

Basim var klart bedst. Så længe man skal i byen :)

10-05-2014 23:07 #201| 1
ROI: 102.93% (492)
Guldmageren skrev:
Basim var klart bedst. Så længe man skal i byen :)


Skynd dig at spil på ALLE de andre deltagere! :)
10-05-2014 23:08 #202| 0
ROI: 79.97% (227)

ER ret glad for mine 2,40 på top5 til Basim.... 8D

10-05-2014 23:08 #203| 0
ROI: 79.06% (38)

Fatter hat af Sverige var favorit, enten har jeg ingen ide om hvordan folk stemmer til MGP, men really? Synes ikke den var noget særligt...

10-05-2014 23:09 #204| 0
ROI: 121.83% (11)

Min Top 3 er
Grækenland
Sverige
Danmark
Frankrig

ændrede til top 4 åbenbart ;)

Redigeret af Allundberg d. 10-05-2014 23:10
10-05-2014 23:10 #205| 0

Sveeige var nr 2 ved os og Basim nr 1

Frankrigs var også ret sjov

10-05-2014 23:10 #206| 0
ROI: 79.06% (38)

Frankrig bare lol, hvis de ryger i top10 er jeg flad af grin

10-05-2014 23:11 #207| 0
ROI: 104.96% (232)

Zzzzz Holland, en sang man falder i søvn til hvis den vinder

10-05-2014 23:12 #208| 0
ROI: 104.96% (232)

Hvem skal jeg stemme på for PN?

Har 5 stemmer, og et bud pr. bruger herinde.
Først til mølle :D

10-05-2014 23:12 #209| 0
MrNoller skrev:
Hvem skal jeg stemme på for PN?

Har 5 stemmer, og et bud pr. bruger herinde.
Først til mølle :D


La france
10-05-2014 23:12 #210| 0
ROI: 79.97% (227)

Sverige.

10-05-2014 23:12 #211| 0
ROI: 29.21% (9)

13 - sverige ;)

10-05-2014 23:12 #212| 0
ROI: 121.83% (11)

Grækenland

10-05-2014 23:13 #213| 0
ROI: 104.96% (232)

Frankrig
Sverige x 2 noteret
og grækenland

Redigeret af MrNoller d. 10-05-2014 23:13
10-05-2014 23:14 #214| 0

Er spændt på at se hvor mange point Rusland får af Ukraine i år.

Har kun lige set uddragne, men synes den armenske sanger var ret god, samt var UKs sang ikke så dårlig (som de andre)

Basim burde ikke have en chance. Han var efter min mening røget ud på røv og albuer, hvis han skulle havde været i semininalen.

Men ok, svært at afgøre hvem der vinder, når juryen har så meget indflydelse på pointgivningen.


10-05-2014 23:14 #215| 1
ROI: 104.96% (232)
Allmin skrev:
Er spændt på at se hvor mange point Rusland får af Ukraine i år.

Har kun lige set uddragne, men synes den armenske sanger var ret god, samt var UKs sang ikke så dårlig (som de andre)

Basim burde ikke have en chance. Han var efter min mening røget ud på røv og albuer, hvis han skulle havde været i semininalen.


Men ok, svært at afgøre hvem der vinder, når juryen har så meget indflydelse på pointgivningen.




Har du set de andre sange da, Basim var så meget bedre end mange af de andre.
10-05-2014 23:15 #216| 0
MrNoller skrev:
Hvem skal jeg stemme på for PN?

Har 5 stemmer, og et bud pr. bruger herinde.
Først til mølle :D


Spanien! :)
10-05-2014 23:15 #217| 0

Hvad nr skulle man skrive for at stemme Frankrig?

10-05-2014 23:16 #218| 0
ROI: 79.97% (227)
MrNoller skrev:
Allmin skrev:
Er spændt på at se hvor mange point Rusland får af Ukraine i år.

Har kun lige set uddragne, men synes den armenske sanger var ret god, samt var UKs sang ikke så dårlig (som de andre)

Basim burde ikke have en chance. Han var efter min mening røget ud på røv og albuer, hvis han skulle havde været i semininalen.


Men ok, svært at afgøre hvem der vinder, når juryen har så meget indflydelse på pointgivningen.




Har du set de andre sange da, Basim var så meget bedre end mange af de andre.


Fin-fin ESC sang.
10-05-2014 23:16 #219| 0
ROI: 104.96% (232)
JulemanD2k9 skrev:
Hvad nr skulle man skrive for at stemme Frankrig?


14
10-05-2014 23:16 #220| 0

Og andre end mig, der syntes at den armenske sang minder om en man har hørt før? Kan bare ikke finde ud af, hvilken sang det er.

10-05-2014 23:16 #221| 0

Ty noller :)

10-05-2014 23:17 #222| 0
ROI: 104.96% (232)
Pokerface Jr. skrev:
MrNoller skrev:
Hvem skal jeg stemme på for PN?

Har 5 stemmer, og et bud pr. bruger herinde.
Først til mølle :D


Spanien! :)


Sidste SMS hermed sendt ;)
10-05-2014 23:18 #223| 0
ROI: 29.21% (9)

Hvad er meningen med al det kina fis?

10-05-2014 23:19 #224| 0

Cheers noller.

10-05-2014 23:19 #225| 0
ROI: 104.96% (232)

Men det var også nogle af mine personlige favoritter i valgte ;)

10-05-2014 23:21 #226| 0
ROI: 0% (0)

Kom så Holland...og Basim.

10-05-2014 23:22 #227| 0

Kan man kun stemme på én sang?

10-05-2014 23:22 #228| 0
ROI: 118.67% (27)

170 mio seere - nollers stemme er nok tungen på vægtskålen:-)))

10-05-2014 23:23 #229| 0
ROI: 104.96% (232)
Pokerface Jr. skrev:
Kan man kun stemme på én sang?


Du kan vidst nok sende op til 20 sms'er :)
10-05-2014 23:23 #230| 0
10-05-2014 23:24 #231| 0
ROI: 99.39% (77)
Administrator

Polens "sang" er fandme iorden

10-05-2014 23:24 #232| 0
ROI: 104.96% (232)
Granaten11 skrev:
170 mio seere - nollers stemme er nok tungen på vægtskålen:-)))


Du har helt ret ;)
10-05-2014 23:26 #233| 0

ok :D

10-05-2014 23:27 #234| 0

Er det kun mig der ser potentiale i "tungen på vægtskålen"? :/

10-05-2014 23:28 #235| 1

Kom så Spain! tror dog Østrig tager det hele

10-05-2014 23:29 #236| 0
Shithapp3ns skrev:
Er det kun mig der ser potentiale i "tungen på vægtskålen"? :/


Hvordan :o?
10-05-2014 23:31 #237| 0

Hold kæft et lorte indslag...

10-05-2014 23:31 #238| 0
ROI: 118.67% (27)

Enig!!

10-05-2014 23:32 #239| 0
Granaten11 skrev:
170 mio seere - nollers stemme er nok tungen på vægtskålen:-)))


TJaeh, nu er det ikke alle 170 mio. seere der er bosiddende i DK.
Og så tæller Nollers stemme da mere i DK end i Tyskland f.eks. ;)
10-05-2014 23:33 #240| 0
ROI: 118.67% (27)

Hjælper jo ikke en skid alligevel:)

10-05-2014 23:34 #241| 0
ROI: 104.96% (232)
Granaten11 skrev:
Hjælper jo ikke en skid alligevel:)


Who knows ;)
10-05-2014 23:34 #242| 0
ROI: 118.67% (27)

Tror sgu bassim vinder;)

10-05-2014 23:34 #243| 0

Tror ikke så meget på Østrig. Tror ikke de får mange point fra Østeuropa.

10-05-2014 23:35 #244| 0
ROI: 95.87% (123)
Allmin skrev:
Tror ikke så meget på Østrig. Tror ikke de får mange point fra Østeuropa.


Enig, Har layet godt ud på at de ikke ender i top 3
10-05-2014 23:37 #245| 0

Tror ikke macho putin typer sms stemmer til grand prix :)

Så måske har østyrig en chance alligevel...

10-05-2014 23:39 #246| 0
ROI: 95.87% (123)
spliff skrev:
Tror ikke macho putin typer sms stemmer til grand prix :)

Så måske har østyrig en chance alligevel...


Men sangen er altså imo bare ikke toppen af poppen heller, det med østlandene er en bonus som måske har mig fået til at gå lidt hårdere til stålet :)
10-05-2014 23:40 #247| 1

Emmelie de Forest kunne have vundet igen med hendes nye sang.

10-05-2014 23:40 #248| 0
spliff skrev:
Tror ikke macho putin typer sms stemmer til grand prix :)

Så måske har østyrig en chance alligevel...


I princippet er det jo ligegyldigt om der kommer 100 eller en million stemmer fra et land, da de bliver opgjort i point.

Og det er vidst ret almindeligt i rigtig mange østeuropæiske lande at man ikke acceptere typer som ham fra østrig
10-05-2014 23:40 #249| 2

Emmelie er også så fantastisk

10-05-2014 23:41 #250| 0
AceKiller88 skrev:
Hvad er meningen med al det kina fis?


Der blev sagt i starten at showet rent faktisk vises i Kina, om det er sandt ved jeg dog ikke, og hvis ja så er det helt sikkert ikke på national tv :P
10-05-2014 23:44 #251| 0

værterne er halvskæve, komikken weird, indslagene svinger i kvalitet.
Men woa et sceneshow og involvering af alt og alle der kan kravle og gå.

Så meget bedre end det semi-stive show der bliver vist år efter år.
WP $DR$

10-05-2014 23:46 #252| 0
ROI: 79.97% (227)

12 til Østrig...

10-05-2014 23:47 #253| 0
ROI: 79.06% (38)

wtf rusland :P Det var da en fesen sang

10-05-2014 23:47 #254| 0
ROI: 95.87% (123)
gutshooter skrev:
12 til Østrig...


Føj
10-05-2014 23:49 #255| 1
ROI: 79.97% (227)
Toonarmy skrev:
gutshooter skrev:
12 til Østrig...


Føj


Bare vent til vi når til de "vestlige" lande, hehe.
10-05-2014 23:53 #256| 0

fuuck hende russeren er dejlig :O

10-05-2014 23:53 #257| 0

Enig!

10-05-2014 23:55 #258| 0
ROI: 79.06% (38)

Hun var sygt lækker lidt lookalike Megan Fox :)

Kom nu sverige, fuck Ungarn for real!

10-05-2014 23:56 #259| 0
ROI: 95.87% (123)

Come on Slovenien...!

10-05-2014 23:56 #260| 0

Jeg har aldrig forstået hvorfor Frankrig for lov til at snakke fransk..
Er de virkelig sådanne nogle ignoranter der ikke gider lære engelsk?

10-05-2014 23:57 #261| 0

JA

10-05-2014 23:57 #262| 0

Kan I ikke komme med update af stillingen fra tid til anden? Er på arbejde uden mulighed for at følge med.

10-05-2014 23:58 #263| 0
ROI: 95.87% (123)

OK fair nok, ham svansen løber med det hele

10-05-2014 23:58 #264| 0

gg Austria win. Kæft det er korrupt. De vinder på at være så elendige.

10-05-2014 23:58 #265| 0

sikke en ynkelig opførsel af både publikum og den danske vært.

Håber nærmest på at Rusland vinder og Danmark bliver sidst efter det.

10-05-2014 23:58 #266| 0
ROI: 79.06% (38)

Sverige
Østrig
Armenien
Ungarn

Pt. top 4 som kæmper om det meget tæt btw

10-05-2014 23:59 #267| 0

Hvad gjorde den danske vært?

10-05-2014 23:59 #268| 0
ROI: 24.77% (6)

Har både Sverige og Østrig til odds 3.25, ser fornuftigt ud !

10-05-2014 23:59 #269| 0
ShadeStar skrev:
Har Basim optrådt?

Tror han vinder...


Ja
11-05-2014 00:00 #270| 0
NSNielsen skrev:
Har både Sverige og Østrig til odds 3.25, ser fornuftigt ud !


Den er hjemme. Østrig vinder formentlig :)
11-05-2014 00:00 #271| 1

efter at rusland fik 12 point i starten sagde den danske vært tørt "bare rolig rusland vinder ikke"

ligemeget hvad ens holdninger bør man sgu da ikke sidde og vise dem på tv i sådan et show.

11-05-2014 00:02 #272| 0

For en gangs skyld enig med Michal hvis det er sandt.

11-05-2014 00:02 #273| 0
Grev_michal skrev:
efter at rusland fik 12 point i starten sagde den danske vært tørt "bare rolig rusland vinder ikke"

ligemeget hvad ens holdninger bør man sgu da ikke sidde og vise dem på tv i sådan et show.


?? Har jo intet med hans holdninger at gøre? Har jo noget at gøre med fakta, han ved at Rusland ikke vinder fordi folk ikke kan lide dem.
11-05-2014 00:02 #274| 0

12 fra Sverige til Østrig. JAJAJAJAJAJA. #Selvmord

11-05-2014 00:03 #275| 0

fuck Sverige er dumme

11-05-2014 00:03 #276| 0

jo når han siger "bare rolig" så har det... Hvorfor skal "bare rolig" med ? den måde han sagde det på gjorde klart udtryk for hans holdning.

11-05-2014 00:03 #277| 3
ROI: 102.93% (492)
Drejer89 skrev:
ShadeStar skrev:
Har Basim optrådt?

Tror han vinder...


Ja


Du er simpelthen så stjernedum, at man næsten ikke kan tro på det.

Du sidder bare foran skærmen, og venter på at kunne vise dit klamme troll-face.

ALLE herinde er trætte af dig, så skrid nu bare med dig FFS?!

Edit : ignore fra nu af btw, magter dig ikke klovn...
Redigeret af ShadeStar d. 11-05-2014 00:04
11-05-2014 00:04 #278| 0
ROI: 79.97% (227)

Østmaffiaen gør sig sgu gældende i år.

11-05-2014 00:04 #279| 0
ROI: 79.06% (38)

Hold nu op det er klamt at se på so far :( Øv øv

11-05-2014 00:05 #280| 0
ROI: 79.06% (38)

Kom så Holland/Sverige GOGO

11-05-2014 00:06 #281| 0

Andre end mig der ser det på DR3?

"Kom så Basim, du kan sagtens nå det, ligesom AGF overlevelse i superligaen" hahahahah

11-05-2014 00:06 #282| 0

Synes Holland var klart de bedste - sverige var også god. Synes det er lidt en joke hvis østrig vinder.

11-05-2014 00:06 #283| 0
ROI: 79.06% (38)

Fatter egentlig hat af der skal være en jury, lad dog folket bestemme.

11-05-2014 00:06 #284| 1

Det var ikke værten der sagde "bare rolig, Rusland vinder ikke" det var den danske kommentator.

Stor forskel på vært og kommentator, men ja stadig en holdning han bør holde for sig selv

11-05-2014 00:07 #285| 0
NyIPoker skrev:
Andre end mig der ser det på DR3?

"Kom så Basim, du kan sagtens nå det, ligesom AGF overlevelse i superligaen" hahahahah


Hvem gider se det andre steder end DR3?
11-05-2014 00:07 #286| 0

Haha til Lala indslaget

11-05-2014 00:08 #287| 0

ah ja du har ret mice - kommentatoren selfølgelig :)

11-05-2014 00:09 #288| 0

Top 4?

11-05-2014 00:10 #289| 0
ROI: 79.06% (38)

Østrig Armenien Holland Sverige

11-05-2014 00:11 #290| 0
ROI: 104.96% (232)

Overliggeren bliver godt nok sat lavt, hvis Østrig vinder.

11-05-2014 00:11 #291| 0
ROI: 79.06% (38)

Til grin Østrig wins...GG

11-05-2014 00:11 #292| 0
ROI: 95.87% (123)

Uff den bliver hård den her hvis ikke Basim får klemt sig i top 10

11-05-2014 00:11 #293| 0

Jeg synes sgu top 4 passer meget godt på de bedste sange.

11-05-2014 00:12 #294| 0

kom nu Holland selvom jeg ikk kan huske jeres sang

11-05-2014 00:12 #295| 0

ad ad ad Østrig...

11-05-2014 00:13 #296| 0
ROI: 79.06% (38)

Nu napper de point fra dem!

11-05-2014 00:13 #297| 0

rigged HVER gang

11-05-2014 00:14 #298| 0
ROI: 104.96% (232)

Kom så Holland, selvom sangen var kedelig i det ;)

11-05-2014 00:14 #299| 5
11-05-2014 00:14 #300| 0
ROI: 79.06% (38)

12 Point FRA HINANDEN SHIT!

11-05-2014 00:15 #301| 0

ser ud til at europa har fundet deres egen lady gaga - fremtiden er lys gutter - fremtiden er lys

11-05-2014 00:16 #302| 0

odds 50 på sverige på unibet, odds 18 på DK, hehe

11-05-2014 00:17 #303| 0

Har Østrigs stemmer været der?????

11-05-2014 00:17 #304| 0
ROI: 104.96% (232)
Pokerface Jr. skrev:
Har Østrigs stemmer været der?????


Nej
11-05-2014 00:17 #305| 0

nope men jeg tror ikke det kommer til at betyde noget mere

11-05-2014 00:20 #306| 0
ROI: 95.87% (123)

Kom så. Rumænien og danmark i top 10, og sverige i top 3, så er aftenens misser på østrig reddet.

11-05-2014 00:20 #307| 1

Joe Stapleton ‏@Stapes 12m

The Eurovision Song Contest! Or as they call it in Eastern Europe: vote for the country you are most afraid of invading you

11-05-2014 00:20 #308| 0

OG BELGIUM GIVER 8 TIL HOLLAND? EJ NEJ NEJ NEJ og sikkert 12 til østrig

11-05-2014 00:21 #309| 0

jajajajajaja #rigfest

11-05-2014 00:23 #310| 0

SLUUUUUT. Rigged.

11-05-2014 00:24 #311| 0
ROI: 104.96% (232)

Spørgsmålet er om hun/han vil give eller tage senere i byen :D

11-05-2014 00:25 #312| 0

Joe Stapleton ‏@Stapes 13m

The crossdresser winning the Eurovision Song Contest is equivalent to the retarded girl winning homecoming queen.

:)

11-05-2014 00:25 #313| 0

Vinder Østrig?

11-05-2014 00:25 #314| 0

Hvad gav Østrig for, say 14 dage siden? Ville ønske, jeg havde stukket ud der :-)

11-05-2014 00:26 #315| 0

ye de har vundet

11-05-2014 00:28 #316| 2

pretty obv IMO - grand prix er jo en kæmpe begivenhed for homoseksuelle.

11-05-2014 00:28 #317| 0

Det er helt galt det her.

11-05-2014 00:28 #318| 0

stop nu det falske tuderi

11-05-2014 00:28 #319| 0
ROI: 24.77% (6)

Er også klar når der er alt det heads på at det er okay at være drag/bøgse osv. og så synger han/hun jo fint hehe. Var ment to be lol :-p

11-05-2014 00:29 #320| 0

Det er jo ikke en "sangkonkurrence" det er ren propoganda.

11-05-2014 00:29 #321| 0

Top 5? Hvor endte Basim? Hvor stor margin vandt Østrig med?

11-05-2014 00:29 #322| 1
ROI: 104.96% (232)

Barbermaskiner er udsolgt i Østrig - det er jo Mors Dag i morgen

11-05-2014 00:29 #323| 1

Tror det var sidste gang Rusland og Kina sender Eurovision hahaha

11-05-2014 00:29 #324| 0
ROI: 79.06% (38)

Østrig vandt med næsten 60 point

11-05-2014 00:30 #325| 0

Kan jeg se den endelige stilling et sted hurtigt? :P

11-05-2014 00:30 #326| 0

tror basim endte som 9-10 stykker et par pladser under rusland

11-05-2014 00:30 #327| 0
Bettet skrev:
Tror det var sidste gang Rusland og Kina sender Eurovision hahaha


LOL
11-05-2014 00:30 #328| 0
Grev_michal skrev:
tror basim endte som 9-10 stykker et par pladser under rusland



Så vidt jeg ved delt 9'er med Spanien, men kan man ikke se den endelige et sted?
11-05-2014 00:30 #329| 0

Basim endte delt 9. plads

11-05-2014 00:31 #330| 0
ROI: 119.61% (48)
Niel skrev:
miks77 skrev:
Jeg har god erfaring med at bette på Eurovision, så jeg stikker semitungt ud i år på:
(odds hos Unibet)
Sverige i top 3 @ 1,50
Danmark giver 12 point til Sverige @ 1,40
Finland giver 12 point til Sverige @ 1,50
Finland slutter nr. 11-20 @ 1,90 (nu faldet til 1,65)

Ville egentlig have spillet på Sverige som vinder, men har fået kolde fødder efter at have set hvor meget opmærksomhed og kærlighed fra fansene Østrig har fået på det seneste. Oddset på Conchita er da også faldet kraftigt. Jeg ser desuden Ungarn og Armenien som potentielle outsidere. Holland har jeg ikke så meget tiltro til, men hvem ved. Den har måske bredere appel end jeg lige kan gennemskue.


100 % enig! Har selv de haft de samme betragtninger, som du har.. Og er selv tungt ude på Sverige i top 3.. Jeg spillede den dog til 1.3 for nogle dage siden, som desværre ikke var en god investering taget nutidens odds i betragtning.. Dog er jeg fint tilfreds, da både mig og et par musikalske venner/kollegaer ikke kan forstille os et andet udfald, end at de ender solidt i top 3.. Andet er en skandale! Selvom jeg slet ikke er målgruppen indenfor MGP og det slet ikke er min boldgade, så vil jeg mene, at jeg med mine guld- og platinplader hængende på væggen samt musikalske indsigt ved lidt mere om musik end de fleste.. Så Sverige i top 3 vurderer jeg til at være 90% sikker.. De sidste 10% kan være, hvis sceneshowet skulle fucke helt op, korruption er inde over osv..

Danmark giver Sverige 12 point har jeg også haft kig på, som der også burde være solid value i.. Dog har jeg ikke stukket ud, da jeg kun har koncentreret mig om Sverige i top 3..

Hvis ikke Sverige vinder, så må det blive Østrig.. Andet skulle VIRKELIG overraske mig!!!


Easy game og dejlig start på en lørdag nat!
:)
11-05-2014 00:31 #331| 1

tænker stadig på hende der gav point fra Rusland, tror jeg er forelsket..

11-05-2014 00:32 #332| 0
ROI: 119.61% (48)
minijoe skrev:
tænker stadig på hende der gav point fra Rusland, tror jeg er forelsket..


Ja, hendes måde at give point på var eminent!
11-05-2014 00:32 #333| 0

tænker stadig på den usmagelige opførsel da hun skulle give stemmerne. Håber at østrigs publikum giver den danske oplæser/deltager samme behandling næste år :)

11-05-2014 00:33 #334| 0
minijoe skrev:
tænker stadig på hende der gav point fra Rusland, tror jeg er forelsket..


Hun så fucking dejlig ud - PN's detektiver må lige finde ud af, hvem hun er!
11-05-2014 00:34 #335| 1

Danmark skal bare finde en handicappet der stiller op og kan synge bare nogenlunde, ikke godt, bare nogenlunde. Så har vi 100000% vundet næste år.

11-05-2014 00:34 #336| 0

nåmen så tillykke til conchita pølse

gnat all , håber i har oddset nogle skillinger hjem.

11-05-2014 00:34 #337| 0

#334 Er nok mere til vinderen. Hold da kæft et flot skæg.

11-05-2014 00:34 #338| 0

#335 Kan det blive mere handicappet end basim?

11-05-2014 00:35 #339| 0
hashdonk skrev:
#335 Kan det blive mere handicappet end basim?


Morten og Peter på den scene.
11-05-2014 00:35 #340| 0
ROI: 150.22% (37)
Grev_michal skrev:
tænker stadig på den usmagelige opførsel da hun skulle give stemmerne. Håber at østrigs publikum giver den danske oplæser/deltager samme behandling næste år :)


Fordi der var kun danskere og danske flag, i den hal i aften? WP mate.. Lol..
Redigeret af sNABELA d. 11-05-2014 00:35
11-05-2014 00:36 #341| 3

omg, er du gal et freakshow mgp har udviklet sig til. Suk.. Når selv de katolske lande og en jødisk stat stemmer på en draq, så er der ikke længe tid at verden går under.

11-05-2014 00:38 #342| 1
mortenkk skrev:
minijoe skrev:
tænker stadig på hende der gav point fra Rusland, tror jeg er forelsket..


Hun så fucking dejlig ud - PN's detektiver må lige finde ud af, hvem hun er!


ja tak!! det ville jeg sætte stor pris på :P
11-05-2014 00:38 #343| 3

Et af de mest underholdende Eurovision til dato! Monte Carlo drengene er geniale.

11-05-2014 00:39 #344| 1
Gordon Gekko skrev:
omg, er du gal et freakshow mgp har udviklet sig til. Suk.. Når selv de katolske lande og en jødisk stat stemmer på en draq, så er der ikke længe tid at verden går under.


LOL, hvorfor skriver du det? Hvis det var den bedste sang, er det sgu da ligegyldigt, hvem der synger.
11-05-2014 00:40 #345| 2

Der er da i hvert fald dømt pølsefest i den østrigske lejr i aften!

Redigeret af mortenkk d. 11-05-2014 00:40
11-05-2014 00:40 #346| 0
ROI: 79.06% (38)
Andro skrev:
Et af de mest underholdende Eurovision til dato! Monte Carlo drengene er geniale.


De er en kæmpe guldgrube for DR, håber fandme de får en solid løn!
11-05-2014 00:40 #347| 2
Tassadar skrev:
Gordon Gekko skrev:
omg, er du gal et freakshow mgp har udviklet sig til. Suk.. Når selv de katolske lande og en jødisk stat stemmer på en draq, så er der ikke længe tid at verden går under.


LOL, hvorfor skriver du det? Hvis det var den bedste sang, er det sgu da ligegyldigt, hvem der synger.

Du mener simpelthen den vandt, fordi det var den bedste sang? Aaargh vel?
11-05-2014 00:42 #348| 1
Tassadar skrev:
Gordon Gekko skrev:
omg, er du gal et freakshow mgp har udviklet sig til. Suk.. Når selv de katolske lande og en jødisk stat stemmer på en draq, så er der ikke længe tid at verden går under.


LOL, hvorfor skriver du det? Hvis det var den bedste sang, er det sgu da ligegyldigt, hvem der synger.


han/hun vandt jo ikk på grund af sangen comon..
11-05-2014 00:43 #349| 1

@Gordon
Den havde nok ikke vundet, hvis den var dårlig vel? Der er drag queens med hvert år, så forstår ikke din pointe. Denne gang havde han så skæg, hvilket giver opmærksomhed, men det er jo ikke anderledes end Polen, der bruger tits eller Basim, der sender et flag ned.

11-05-2014 00:45 #350| 1

Jeg mener, at sangen var en af de bedste. Måske ikke den bedste, men det er jo ikke første gang, at en sang vinder på en "gimmick" #Lordi. Så for mig lugter jeres kommentarer stærkt af homofobi.

Redigeret af Tassadar d. 11-05-2014 00:47
11-05-2014 00:45 #351| 0
ROI: 79.06% (38)

@Tassadar
Den er uden tvivl blandt top 8 sange imo. Meeen cmon, den er far from top 3, men hver sin smag selvfølgelig.

11-05-2014 00:45 #352| 2

Tassadar - Troller du? 90% af stemmerne var jo obv. sympatistemmer for dem der freak Østrig sendte på scenen. De sidste 10% kom fra de høreskadet der hørte sangen over radioen.

11-05-2014 00:46 #353| 0

Som om at bookmakerne ved 100% hvem der vinder. Østrig blev gjort favoritter og de vandt, så nu er det minimum 3. år i træk de shipper den. Bare favoritten næste år. Fatter ikke de kan være så spot on hvis de ikke kender til hvordan votings fungerer. Korruption over alt.

11-05-2014 00:47 #354| 0

Det var en af de bedste stemmer, no doubt.. men sangen var lidt middelmådig..

Armeniens var den bedste by far..

11-05-2014 00:47 #355| 0

Det karakteriserer vist mere eller mindre alle vindere siden Brødrene Olsen, at de har haft et spektakulært sceneshow. Sådan er gamet blevet... nu var det så en mand i dametøj, og næste gang med garanti folk klædt ud som egern.

Redigeret af Bad3xo d. 11-05-2014 00:47
11-05-2014 00:47 #356| 1
ROI: 104.96% (232)

Send en blind mand på scenen med en stok!

11-05-2014 00:49 #357| 0

Hold kæft et freak show..

Ps. Monte Carlo FTW!

11-05-2014 00:49 #358| 0
Bad3xo skrev:
Det karakteriserer vist mere eller mindre alle vindere siden Brødrene Olsen, at de har haft et spektakulært sceneshow. Sådan er gamet blevet... nu var det så en mand i dametøj, og næste gang med garanti folk klædt ud som egern.

eller ugler. det ville være stort :)
11-05-2014 00:50 #359| 0
ROI: 104.96% (232)
Tassadar skrev:
@Gordon
Den havde nok ikke vundet, hvis den var dårlig vel? Der er drag queens med hvert år, så forstår ikke din pointe. Denne gang havde han så skæg, hvilket giver opmærksomhed, men det er jo ikke anderledes end Polen, der bruger tits eller Basim, der sender et flag ned.


Så vi er åbenbart mere til kvinder med skæg? ;)
11-05-2014 00:51 #360| 1

Vi sender 5 forskellige dyr på scenen næste år og synger Jens Hansen havde en bondegård. Jens Hansen er selvfølgelig klædt ud som en undertrykt homoseksuel.

11-05-2014 00:51 #361| 1

En uglesang ville få 12 points fra DK og Malta, kun pga PN.

11-05-2014 00:53 #362| 0
ROI: 79.97% (227)

HVad gav Østrig efter deres semifinale?

11-05-2014 00:54 #363| 0
11-05-2014 00:54 #364| 2

Andre der så interviewet med grækerne? Skandaløs opførsel af hende dr-journalisten. Siger ironisk tillykke med 20wndw pladsen og derefter kommenterer hun på, at det nok var godt de ikke vandt, fordi de jo er fattige i grækenland. Derefter giver hun dem en gave, noget brun sovs. Ha ha

11-05-2014 00:56 #365| 0
ROI: 79.06% (38)
mikkelangel0 skrev:
Andre der så interviewet med grækerne? Skandaløs opførsel af hende dr-journalisten. Siger ironisk tillykke med 20wndw pladsen og derefter kommenterer hun på, at det nok var godt de ikke vandt, fordi de jo er fattige i grækenland. Derefter giver hun dem en gave, noget brun sovs. Ha ha


HAHA :D
11-05-2014 00:57 #366| 0
mikkelangel0 skrev:
Andre der så interviewet med grækerne? Skandaløs opførsel af hende dr-journalisten. Siger ironisk tillykke med 20wndw pladsen og derefter kommenterer hun på, at det nok var godt de ikke vandt, fordi de jo er fattige i grækenland. Derefter giver hun dem en gave, noget brun sovs. Ha ha


Det var sku da meget heldigt, der var tvivl om de overhoved ville stille op i år, ligesom at der var tvivl om de overhoved kunne sende det i Grækenland.

Hvordan skulle de kunne holde det igen?
11-05-2014 00:58 #367| 1

@ Gordon Gekko

Kan du ikke smutte ind på nationen med dit homofobiske pis?

11-05-2014 00:59 #368| 1

Hvor skriver jeg, at jeg er imod homoer?

11-05-2014 00:59 #369| 0
ROI: 128.89% (8)
jorn_olsen skrev:


Wooow godt spottet... Fra fæ og fulde folk skal man læse sandheden
11-05-2014 01:00 #370| 1
ROI: 104.96% (232)

Grækenland vandt jo drenge!

Redigeret af MrNoller d. 11-05-2014 01:00
11-05-2014 01:05 #371| 1

#366
Hvad var heldigt? At de fik en 20 plads? Det kan godt være det var noget positivt gor grækerne, men det jeg skriver er, at reporteren virkede så ironisk, at grækerne ikke selv kunne finde ud af, hvilken grimasse de skulle vælge -> hun virkede nedladende, og derfor kalder jeg interviewet skandaløst

Redigeret af mikkelangel0 d. 11-05-2014 01:07
11-05-2014 01:15 #372| 0

Hende dr kællingen er da en kæmpe nar

11-05-2014 01:32 #373| 0

også ringe værtskab af Danmark. så humorforladt at det halve kunne være nok.

11-05-2014 01:46 #374| 0

Damn et freakshow.
Jeg synes det er for konstrueret denne vinder fra Østrig. Det bliver et image der vinder imo, og ikke personen bag. En figur.
Det rørte mig på ingen måde, Basims sang var jeg RØVTRÆT af næsten fra dag 1 jeg hørte den, men underligt nok synes jeg den funkede nogenlunde her til finalen. At han så ikke kan synge for alvor er en anden ting. Det er jo heller ikke nødvendigt for alvor til disse her oppustede og overfladiske konkurrencer. Det er jo bare et omvandrende cirkus, den skæggede dame vandt denne gang, og cirkusset flytter sådan set bare til Østrig næste gang.
70´ erne og 80´ernes show synes jeg var noget spændende, der var en helt anden sjæl. Nuvel også en omgang glimmer og paliet og overflade, men det var sgu imo en del federe dengang.

11-05-2014 01:59 #375| 0

Ja alt var bedre i gamle dage

11-05-2014 02:01 #376| 0
NeymarDK skrev:
Ja alt var bedre i gamle dage


Ja der var ikke noget Pokernet hehe. Dengang i de gamle dage, hvor Poul Reichhardt var kongen. Ja det var tider dengang.
11-05-2014 02:05 #377| 1

Ja ja, men hvad hed hende russeren?

11-05-2014 02:10 #378| 0

Alsou, tidligere ESC-deltager.

11-05-2014 02:13 #379| 0

Ja fandt det også lige

en.wikipedia.org/wiki/Alsou

11-05-2014 03:05 #380| 0
MESTERBLOGGER

Gik rygtet om Will Ferrels optræden i opfyldelse, og var det sjovt?

11-05-2014 03:53 #381| 0
ROI: 80% (3)
Pokerface Jr. skrev:
Som om at bookmakerne ved 100% hvem der vinder. Østrig blev gjort favoritter og de vandt, så nu er det minimum 3. år i træk de shipper den. Bare favoritten næste år. Fatter ikke de kan være så spot on hvis de ikke kender til hvordan votings fungerer. Korruption over alt.


Aaaaargh! Sæt dig nu ind i tingene inden du kommer med den slags konspirationer.
Østrig blev jo først udråbt som favorit i fredags.
Inden semifinalerne var Armenien og Sverige de helt store favoritter, og indtil generalprøven i fredags havde bookmakerne stadig Sverige som største favorit.

Så nej, bookmakerne ramte ikke rigtigt i år. I hvert fald ikke før de havde oplevet 3-4 liveshows, og fornemmet stemningen hos publikum.

Kunsten består i at finde vinderen inden mandag i Eurovisionsugen, hvor den første semifinale-generalprøve løber af stablen.

Havde folk spillet på Østrig som vinder for en uge siden, så kunne de have høstet sig en ganske solid gevinst.

Selv ramte jeg i øvrigt ved siden af alle mine bets spillet inden i mandags, så kan bestemt ikke prale af at have owned bookmakerne.

11-05-2014 03:53 #382| 0
ROI: 100.05% (64)

Nogen der har problemer med partybets.dk? Når jeg forsøger at gå ind på cashier, skriver den at sikkerheds certificatet er udløbet??

11-05-2014 04:45 #383| 0

Havde et udstik på at Sverige ville give Danmark over 7.5 point. Det står som tabt. Er Ret sikker på vi fik 8 point??

11-05-2014 10:05 #384| 0
Pokerface Jr. skrev:
Som om at bookmakerne ved 100% hvem der vinder. Østrig blev gjort favoritter og de vandt, så nu er det minimum 3. år i træk de shipper den. Bare favoritten næste år. Fatter ikke de kan være så spot on hvis de ikke kender til hvordan votings fungerer. Korruption over alt.


Her er bet365's odds fra i mandags (lånt fra www.odds.dk/europaeiske-melodi-grand-prix-2014/ ):



Så hvis bookmakerne vidste, hvem der ville vinde, så er det lidt kluntet at sætte Østrig til odds 29 :)

retzzz skrev:
Havde et udstik på at Sverige ville give Danmark over 7.5 point. Det står som tabt. Er Ret sikker på vi fik 8 point??


Det fik vi også. Tyskland, Sverige og Island gav os alle 8 points... Ingen 10'ere eller 12'ere i denne omgang til Danmark.

Kildehenvisning, hvis du får brug for det (og ja ja, jeg ved godt, at wikipedia ikke er en god beviskilde, men her har de da ret): en.wikipedia.org/wiki/Eurovision_2014
11-05-2014 10:10 #385| 0
retzzz skrev:
Havde et udstik på at Sverige ville give Danmark over 7.5 point. Det står som tabt. Er Ret sikker på vi fik 8 point??


Her er en lidt bedre kilde end wikipedia :) :

www.eurovision.tv/page/results?event=1893&voter=SE
11-05-2014 10:53 #386| 0
ROI: 97.29% (74)

Hmm lugter da lidt af polsk sejr, hvis man ikke havde haft jury på

11-05-2014 14:53 #387| 0
Lakini9 skrev:
Hmm lugter da lidt af polsk sejr, hvis man ikke havde haft jury på


Hahahaha, BT Skriver at seer stemmerne alene havde placeret Polen i top5.
11-05-2014 15:56 #388| 0
ROI: 108.56% (23)
11-05-2014 19:57 #389| 0
Pokerface Jr. skrev:
Som om at bookmakerne ved 100% hvem der vinder. Østrig blev gjort favoritter og de vandt, så nu er det minimum 3. år i træk de shipper den. Bare favoritten næste år. Fatter ikke de kan være så spot on hvis de ikke kender til hvordan votings fungerer. Korruption over alt.


Men den var ikke favorit i starten af ugen.

Gordon Gekko skrev:
Vi sender 5 forskellige dyr på scenen næste år og synger Jens Hansen havde en bondegård. Jens Hansen er selvfølgelig klædt ud som en undertrykt homoseksuel.

undertrykt Sodomist (hedder det dét?)
Redigeret af Torstens d. 11-05-2014 19:59
11-05-2014 20:14 #390| 1
ROI: 85.71% (1483)

Sjovt I alle hentyder til odds'ene var anderledes i starten af ugen.

Men var semierne ikke først derefter ?

Og det er efter dem, der sker de vilde odds-ændringer ?

11-05-2014 20:28 #391| 1
OP
ROI: 0% (0)

I forhold, hvor ringe jeg ramte, slap jeg relativt nådigt... Freebetsene reddede lidt hjem osv.

Havde vi bare stoppet inden sidste pointafgivning, ville jeg faktisk have haft en fint plus :-(
Men der røg tre bets i vasken, som var rigtige inden de sidste point.

Een ting er dog stensikkert imo. Pointene fra semifinalerne er sluppet ud. Ellers er det lidt for mystisk, at oddsene på Holland og Østrig udviklede sig som de gjorde. Sangene har jo været tilgængelige længe, så der bør ikke komme SÅ store overraskelser imo. Jeg spillede Holland til odds 101 og vupti efter semifinalerne lå den ned omkring odds 5 eller sådan noget. Der er nogen, som har fået adgang til de tal og spillet i bund, det er jeg ikke et øjeblik i tvivl om.

Spørgsmålet er så, om jeg og andre, som tabte på eventet, har været for naive, fordi vi ikke så trenden og gik med strømmen...

11-05-2014 20:29 #392| 0
Torstens skrev:
Pokerface Jr. skrev:
Som om at bookmakerne ved 100% hvem der vinder. Østrig blev gjort favoritter og de vandt, så nu er det minimum 3. år i træk de shipper den. Bare favoritten næste år. Fatter ikke de kan være så spot on hvis de ikke kender til hvordan votings fungerer. Korruption over alt.


Men den var ikke favorit i starten af ugen.

Gordon Gekko skrev:
Vi sender 5 forskellige dyr på scenen næste år og synger Jens Hansen havde en bondegård. Jens Hansen er selvfølgelig klædt ud som en undertrykt homoseksuel.

undertrykt Sodomist (hedder det dét?)



Men de nailer den stadig spot on på dagen.
11-05-2014 20:41 #393| 2

Efterhånden som man kommer tættere på afgørelsen og alle får set sangene flere og flere gange... Snakket om det i medierne... I det hele taget, så får alle taget stilling...

Ja, så er det også lettere at vejre stemningen... At få en fornemmelse af, hvem folk hælder til... Så bliver odds'ene da helt naturligt mere spot on... Vi er flokdyr, og selvom vi gerne vil tro på, at vi har vores egen frie vilje, så er vi bestemt også påvirkelige af andres meninger og fremstillinger...

Når det er tilfældet, så kan man også langt bedre estimere præcist efter at folk har taget stilling (som efter semifinalerne, hvor fokus'en for første gang er stor på sangene og medierne flooder af artikler om deltagerne/sangene) end at skulle gætte på, hvad folk tror...

Jeg kan ikke se, hvorfor der behøver være noget snyd i det... Det virker ganske naturligt på mig...

11-05-2014 20:47 #394| 0
ROI: 105.06% (82)

Nej for Sverige var favorit først på lørdagen.
Men slet ikke lige så stor favorit som fx. Dk sidste år.

I øvrigt er det jo ligesom ved fodbold kampe. Der nailer bookmakerne og markedet jo også oddsene ved kickoff. Og man skal gerne tidligere ud for at finde værdi.

11-05-2014 23:05 #395| 0
ROI: 80% (3)
7913 skrev:

Een ting er dog stensikkert imo. Pointene fra semifinalerne er sluppet ud. Ellers er det lidt for mystisk, at oddsene på Holland og Østrig udviklede sig som de gjorde. Sangene har jo været tilgængelige længe, så der bør ikke komme SÅ store overraskelser imo. Jeg spillede Holland til odds 101 og vupti efter semifinalerne lå den ned omkring odds 5 eller sådan noget. Der er nogen, som har fået adgang til de tal og spillet i bund, det er jeg ikke et øjeblik i tvivl om.

Spørgsmålet er så, om jeg og andre, som tabte på eventet, har været for naive, fordi vi ikke så trenden og gik med strømmen...


Jeg var i salen til begge semifinaler, og der var slet ingen tvivl om at Østrig var blandt favoritterne op baggrund af optræden. Det snakkede alle om.
Og Holland var også et land der gik igen når folk talte om de sange de mente kunne nå langt.
11-05-2014 23:47 #396| 0

@Zorro,

Det er faktisk odds efter første semifinale. Her er odds fra i mandags:


12-05-2014 02:22 #397| 0

Kan se i min Betfair historik at jeg fik Østrig til odds 38 om mandagen før det gik i gang, mens jeg fik odds 21 undervejs i deres sang i semifinalen, og endelig kun fik odds 5,7 en halv time efter semifinalen, så faldet har været ret hurtigt, og mener også bare den begyndte at styrtdykke undervejs i selve sangen, der også gik rigtig godt live i mine øjne, og før stemmeafgivelsen og så bare fortsatte med at falde gradvist.

Holland som jeg ikke fik satset vinderspil på før det var lavt, faldt også meget undervejs, men faldt så vidt jeg husker mindre undervejs (fik også hele 3,3 på top 10 lige efter (mener jeg) de havde sunget i semifinalen) og faldt først mere pludseligt lidt efter semifinalen, så her kunne man godt mistænke et læk af resultaterne men det kan nu også bare skyldes en effekt hvor folk godt kunne lide den og også begynder at tro på den når odds nu falder, eller måske tror der er nogle resultater lækket og derfor hopper med på vognen.

Redigeret af All-Out-Put d. 12-05-2014 02:28
12-05-2014 14:03 #398| 0
OP
ROI: 0% (0)

Jeg var ikke så meget ved computeren fredag og lørdag, så jeg er ikke helt sikker på oddsudviklingen.
Men under showet lørdag aften loggede jeg ind på Betfair og konstaterede, at Østrig lå i 2,34.
Her taler vi altså om en gigantisk favorit. Bevares, deres performance var rigtig god, men sangen har jo været tilgængelig længe - både som musikvideo og live. Derfor tror jeg ikke på, at deres performance alene har kunnet rykke SÅ meget ved oddsene, at Østrig pludselig var favorit i den størrelsesorden!

Østrig vandt semifinalen klart. Det er muligt, at jeg behøver en hat af søvpapir, men jeg stensikker på, at nogen har kendt dette resultat.

12-05-2014 14:07 #399| 0
ROI: 629.26% (10)

Der er få ting, der er værre, end folk, der konstant skal råbe op om "korruption" og "aftalt spil". Det er de samme personer, der linker til konspirations-dokumentarer om 11/9 på facebook dagligt. Stop det nu.

12-05-2014 14:11 #400| 0
ROI: 128.89% (8)

Hvis bookmakere bl.a. flg/tracker sociale medier, og vi gætter på at tendensen har været den samme under semifinalerne, så er det ikke bingosvært at ramme top 3?
www.dr.dk/melodigrandprix/Nyheder/2014/05/11151459.htm


VH
Inched

12-05-2014 14:17 #401| 0

"korruption" og "aftalt spil" er ikke det samme som at mene nogen har kendt til resultaterne af semifinalerne, og dermed at Østrig vandt deres semifinale stort.

12-05-2014 14:25 #402| 1
OP
ROI: 0% (0)
SebberG skrev:
Der er få ting, der er værre, end folk, der konstant skal råbe op om "korruption" og "aftalt spil". Det er de samme personer, der linker til konspirations-dokumentarer om 11/9 på facebook dagligt. Stop det nu.


Som jeg forstår dit indlæg, har du lige beskyldt mig for dagligt at linke til 9/11-stuff på facebook?


Imo er der få ting, som er værre end folk, der beskylder andre for for noget,som de ikke har gjort - især, hvis de ikke leverer noget som helst til at bakke beskyldningen op med.
12-05-2014 14:37 #403| 0
ROI: 629.26% (10)

Du har ret 7913. I mit indlæg lå der indirekte en meget alvorlig anklage mod dig. Med "samme personer" mente jeg selvfølgelig, at DU ALTID spammer facebook med latterlige konspirationsteorier, og selvfølgelig ikke, at personer der snakker om korruption også tit lader deres naive tankegang få indflydelse på eksempelvis 9/11 konspirationer.

Jeg synes faktisk, at du burde stævne mig for den meget alvorlige anklage, jeg kom med, og som var møntet på dig som person.

12-05-2014 14:45 #404| 1
OP
ROI: 0% (0)
SebberG skrev:
Du har ret 7913. I mit indlæg lå der indirekte en meget alvorlig anklage mod dig. Med "samme personer" mente jeg selvfølgelig, at DU ALTID spammer facebook med latterlige konspirationsteorier, og selvfølgelig ikke, at personer der snakker om korruption også tit lader deres naive tankegang få indflydelse på eksempelvis 9/11 konspirationer.

Jeg synes faktisk, at du burde stævne mig for den meget alvorlige anklage, jeg kom med, og som var møntet på dig som person.


Undskyldning godtaget...
12-05-2014 21:09 #405| 0
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar