Ligegyldigheden længe leve!

#1| 0

Redigeret af CSAgenten d. 13-01-2017 11:51
11-01-2017 06:51 #2| 0

Altså med din historie kunne du vil komme med sjove skæve historier , der ville være mere interessant end en indgangsvinkel om nogen skriver de tror der er snyd eller ikke kan huske deres kode. Det kommer til at virke ligegyldigt for mig, de store har iøvrigt også nogen gange konspirations teorier ofte i Down perioder.

11-01-2017 07:35 #3| 29

det tog mig lidt tid at finde ud af, at din post ikke omhandlede Counter Strike. Går ud fra at CS i denne forbindelse er Customer Service? :)

Redigeret af GodteTerkel d. 11-01-2017 07:36
11-01-2017 07:57 #4| 6

Skal du ikke bare, være glad for, at der er dumme, dovne og hvad du nu ellers kalder dem, kunder.
De betaler din og dine kollegaers løn, hvis der ikke var så mange af dem, kunne du vinke farvel til dit arbejde, ellers kunne ham ved siden af dig.

11-01-2017 08:04 #5| 17

Hvis de historier er dine værste mareridt fra branchen, så sover du vist roligere ene mange andre

11-01-2017 08:17 #6| 9

Man kommer helt til at tisse i sengen over det, så uhyggeligt er det ;)

11-01-2017 08:18 #7| 26

Taler du 7 sprog flydende? , og arbejder i kunderservice ???

11-01-2017 08:28 #8| 4
Ishusen skrev:

Taler du 7 sprog flydende? , og arbejder i kunderservice ???




Haha ja det var også min tanke, lyder helt vildt:)
11-01-2017 13:07 #9| 7

Jeg får helt ondt i øjenene af at kigge på OP's indlæg. Et af de mest rodede indlæg jeg længe har set herinde

11-01-2017 14:59 #10| 0


Redigeret af CSAgenten d. 13-01-2017 11:51
11-01-2017 15:04 #11| 0

"Betting og Casino, den er straks mere farlig fra et spillefirmas synspunkt. Når en spiller taber der, ryger lige i firmaets lommer."


Kan du ikke lige forklare, hvad du mener her? Hvorfor er det farligt at pengene ryger lige i firmaets lommer?

11-01-2017 15:05 #12| 8


11-01-2017 15:08 #13| 2
CSAgenten skrev:5 flydende og 2 nok til at være manager for deres afdeling. Det hjælper at kunne snakke med alle sine medarbejdere. Især på deres eget sprog.
Og jeg elsker branchen. Den ændres konstant og der sker hele tiden noget nyt.
Tag nu f.eks Stars. Der skifter de turneringer, VIP prg og andet, når de lige lyster. Ikke altid liiiiige godt.
Men fra et Semi neutralt synspunkt, bliver det spændende at følge dem i 2017.
Men jo da, kan skam mange flere historier. Det var blot for at starte lidt blødt ud.

Og nej, Champc, dumme kunder betaler ikke vores løn, så havde vi sgu været rige.
Jeg er sikker på at de fleste af jer godt ved, at det poker tjener penge på, er rake.
Betting og Casino, den er straks mere farlig fra et spillefirmas synspunkt. Når en spiller taber der, ryger lige i firmaets lommer.
Det får vi desværre ikke mere af, fordi nogle ikke kan finde ud af at læse/tænke selv.
Det kommer nok mere jer ved bordene til gode. :)
Men der er selvfølgelig også alle jer dejlige spillere, som godt kan tænke selv. Og i er sgu en fryd for branchen.

Saiøst


LOL

11-01-2017 15:09 #14| 2

Det her må være 2017´s første og hidtil største forsøg på trolling. Er der ikke en uafhængig 3.part, vi kan stole på, der kan verificere OPs ansættelsesforhold ?

11-01-2017 15:10 #15| 15
europaio skrev:Det her må være 2017´s første og hidtil største forsøg på trolling. Er der ikke en uafhængig 3.part, vi kan stole på, der kan verificere OPs ansættelsesforhold ?

Jeg synes da, at han lyder som de fleste man møder i bettingsidernes live-chat.

Redigeret af NyBrugerUdenTøj d. 11-01-2017 15:14
11-01-2017 16:07 #16| 0

[ ] Informativt

[ ] Spændende


- Hvis du mener at bookies ikke tjener penge på "dumme" kunder, som dermed betaler bl.a. supportens løn, er du da godt naiv. :)

11-01-2017 16:11 #17| 0


CSAgenten skrev:
Og nej, Champc, dumme kunder betaler ikke vores løn, så havde vi sgu været rige.
Jeg er sikker på at de fleste af jer godt ved, at det poker tjener penge på, er rake.

Hvis de ikke henvendte sig i chatten, eller til supporten, så var der ikke brug for jer. Så jo du ville ikke have et job uden dem

11-01-2017 16:24 #18| 1
Champc skrev:

Hvis de ikke henvendte sig i chatten, eller til supporten, så var der ikke brug for jer. Så jo du ville ikke have et job uden dem

Selvfølgelig ville manden da det. Tro det eller ej, der er mange tilfælde hvor bookies faktisk har lavet en fejl, eller der er problemer med en bonus eller lignende. Der skal man obv. Kunne få support af firmaet.


De danske afdelinger har det faktisk ikke så slemt mht. Dumme kunder. Selvfølgelig er der en del tumper som der altid vil være, men danskerne er generelt dem der henvender sig sjældnest, og kan ofte godt løse problemerne selv.

11-01-2017 16:26 #19| 7

Find et andet job, tænk du sidder og skal styrer det, også sviner du kunderne til - hvis jeg var din chef blev du fyret hurtigere end du kunne nå at skrive næste indlæg på PN.

11-01-2017 17:12 #20| 1
CSAgenten skrev:Brok over bots, snyd og at firmaet har medarbejdere der spiller og ved hvilke kort der kommer. Den slags konspirationsteorier, kommer altid fra fisk.

Når du skriver det på den måde. Er det så kun vindene spillere der bliver lyttet til?

Eller tror du ikke der findes bots. Eller hackere der har en bagdør til jeres software og rent faktisk kan se alles kort?

11-01-2017 19:16 #21| 1

Trololololololo

11-01-2017 19:30 #22| 4

"En CSI Agents værste mareridt"


...Og der lå de, døde, alle sammen. skudt og skamferet. Det var det værste syn jeg endnu havde set som CSI agent i New York.


Det kunne have været en anderledes federe overskrift og få et indblik i en CSI agents job :)


11-01-2017 20:10 #23| 0

11-01-2017 20:45 #24| 1

Kan du ikke forklare hvad i gør for at kompetanceudvikle jeres medarbejdere?

11-01-2017 21:28 #25| 4

Forvente kunder der skal betale 50-100% mere i rake - withdrawel omkostninger end for 10 år siden, for at få lov til at se siderne lokke alle fisk til at spille hyper-turbo, en playerpool der er befængt med bots og spillesyndikater der deler HH. Yes det er satme gyldne tider

11-01-2017 21:30 #26| 7

12-01-2017 02:52 #27| 5

fuck ud af pokernet

12-01-2017 03:17 #28| 0

En CS agents værste mareridt er ubetinget, ikke at have råd til en colt!

Det har kostet så mange runder i dust2!

12-01-2017 05:05 #29| 4

Damn.. Udfra overskriften havde jeg mere forventet noget med en dude, der havde brok med at forhandle gratis teflon ind i kontrakten for den CS spiller, han var agent for :-(

12-01-2017 07:52 #30| 5

fandme tider med icemat og teflon, det vækker gode minder frem 😂

12-01-2017 09:22 #31| 0

Teflon?

12-01-2017 11:23 #32| 1
djoffer skrev:Teflon?

Teflon under din mus, så du skøjtede henover din icemat eller steelpad :-) Ez game Ez life

12-01-2017 11:34 #33| 5
CSAgenten skrev:5 flydende og 2 nok til at være manager for deres afdeling. Det hjælper at kunne snakke med alle sine medarbejdere. Især på deres eget sprog.
Og jeg elsker branchen. Den ændres konstant og der sker hele tiden noget nyt.
Tag nu f.eks Stars. Der skifter de turneringer, VIP prg og andet, når de lige lyster. Ikke altid liiiiige godt.
Men fra et Semi neutralt synspunkt, bliver det spændende at følge dem i 2017.
Men jo da, kan skam mange flere historier. Det var blot for at starte lidt blødt ud.

Jeg bider på. Kom med nogle hårdere historier.

12-01-2017 22:03 #34| 0
joachimdk skrev:fandme tider med icemat og teflon, det vækker gode minder frem

Icemat og teflon.. haha. Jeg havde helt glemt det!

Thumbs up der

13-01-2017 13:53 #35| 5

Det var en kort Pokernet-karriere for den fantastiske CS-agent.

13-01-2017 14:57 #36| 1

Haha, det kalder jeg fail det der :D :D

13-01-2017 15:08 #37| 2

"Ligegyldigheden længe leve!"


Din post var ligegyldig mate!

13-01-2017 15:12 #38| 5


13-01-2017 16:23 #39| 2

Var der nogen der sagde Icemat??



13-01-2017 18:41 #40| 6

Efter tråden skiftet til at handle om icemats blev den faktisk mere spændende....

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar