Coach til PLO 0.10/0.25 6-Handed - Hvem?

#1| 0

Hej drenge!

Overvejer at få tilknyttet en coach her i løbet af en måned eller to for, at lukke leaks som jeg ikke selv kan se. Men vil jo helst ikke betale flere tusinde for det, da jeg regner med det kan ses på en time eller to, men jeg kan også se under Pokernet Experts at der ikke er nogen coaches i 6-Handed PLO, men kun i heads-up hvilket jeg ikke helt forstår. Men hvem kan anbefales som coach i det her spil?

06-02-2012 19:03 #2| 0

Jeg mener da at MetalMania coacher det level, det har han da gjort før...

06-02-2012 19:16 #3| 0

@OP

Jeg coacher dig gerne, alternativt kender jeg måske en decideret 6 max spiller som vi kan hive fat i. Smid evt en PM og så tager vi det derfra

Mit speciale er PLO HU men derfor kan jeg sagtens hjælpe dig med 6 handed

06-02-2012 19:18 #4| 0

Yeah så godt MetalMania, men det var heads-up. Men smider dig en besked, dude ;-)!

06-02-2012 19:26 #5| 0

Godt initiativ OP! Er også lige selv startet op igen efter en lang pause på de samme stakes og kunne egentlig også godt bruge noget coaching. Skal self nok lade dig komme først :-)

Min PM er desværre lukket på 3. år nu, men har du en e-mail jeg kan skrive til MM?

06-02-2012 19:40 #6| 0

@Guldmageren - Modtaget, svarer lige senere skal lige banke en mate i FIFA ;)

@Hustler22 - Jeg opretter lige en i løbet af aftenen da jeg helst ikke vil have min 'rigtige' mail lagt ud på et offentligt forum

Alternativt - hvis der er andre på disse stakes som går og synes det kunne være rart med lidt coaching og synes det er for dyrt så kan vi evt lave nogle gruppesessioner, prisen per time bliver noget højere men tilgengæld betaler hver person så en del mindre for at deltage.

06-02-2012 20:41 #7| 2

jeg er muligvis interesseret i noget gruppe coaching. og ihf skype-gruppe..

06-02-2012 20:49 #8| 0

Min PM er genåbnet! Har sendt dig en PM metal btw :-)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar