Betsafe.dk

#1| 0

Er der nogen som har prøvet at logge ind med nem-id på Betsafe.dk og lykkes med det?

28-12-2011 17:52 #2| 0

Jeg har lige logget ind med nemID og flyttet min konto over på .dk.
Det hele ser fint ud, har dog ikke hentet klienten endnu, men hjemmesiden virker som før og min bonus er stadigvæk aktiv.

28-12-2011 17:53 #3| 7

WOW...det tegner godt med den nye konkurence om kunderne.

Hele 100 kr. tilbyder Betsafe, som bare skal omsættes 12 gange til odds 1,5+ på sports-delen, eller 50 gange ved casinospil...før de kan trækkes ud/overføres.

Kan næsten ikke vente på, hvad der vil komme af tilbud fra andre sites :-)

Redigeret af Hawkeye d. 28-12-2011 19:25
28-12-2011 17:54 #4| 0

Har lige forsøgt, og det lykkedes. Jeg har tilmed fået deres 100 kr bonus. Nu er jeg i gang med at hente den danske software til poker.

28-12-2011 17:56 #5| 0

Nu gik siden ned, håber ikke det var fordi jeg var ved at teste mig selv for ansvarligt spil, sorry på forhånd ;-)

28-12-2011 18:00 #6| 0

Da jeg skulle logge ind i selve pokerklienten, gik den automatisk videre til Nem ID. Men nu sidder den en smule fast synes jeg. Og kan ikke komme videre ...

28-12-2011 18:07 #7| 0

Pokerklienten crashede også for mig. Men det virker, når jeg åbner browserklienten inde fra Betsafe.dk.

28-12-2011 18:11 #8| 0

Min hænger også efter jeg prøvede logge ind med nemID på poker klienten.

28-12-2011 18:12 #9| 0

Jeg kom ind da jeg lukkede det nemID vindue og det andet der dukkede op

Redigeret af caladin d. 28-12-2011 18:16
28-12-2011 18:16 #10| 0

Min hænger også efter jeg prøvede logge ind med nemID på poker klienten.

+1

28-12-2011 18:29 #11| 2

Jeg modtog for et lille stykke tid siden en mail fra Betsafe. Herunder et uddrag:

"Vær med til vores store åbningsfest d. 28 december og få vores eksklusive bonustilbud – vi lover dig, at du ikke bliver skuffet. Indtil da kan du naturligvis spille på Betsafe.com som sædvanligt.

Mange hilsner fra

Dit Betsafe.dk Team"

Jeg hæfter mig ved følgende sætning "få vores eksklusive bonustilbud – vi lover dig, at du ikke bliver skuffet". og så at man får en bonus på fesne 100 kr som skal omsættes 12 gange. synes personligt det er inde i et overdrev at bruge sådan en formulering.

Kan selvfølgelig være at der følger mere, har stadig ikke kunnet logge ind med nem-id.

28-12-2011 18:43 #13| 0

Nogen der ved hvordan man bestiller den der elektroniske nem-id-dims??? Sådan et nøglekort kan da hurtigt få ben og gå på og kan se de forventer 10 dages leveringstid på kortene ved udskiftning.

@ Dalle

Jeg mener ikke det er muligt at flytte notes på ongame :( Jeg har i hvert fald ikke kunne finde ud af det tidligere og mener jeg har forhørt supporten.

Jeg startede i øvrigt med at uninstalle det gamle Betsafe, så nu er mappen med notes sikkert helt væk :( :( :(

28-12-2011 18:44 #14| 0

Mine prikker "notes" er dog automatisk kommet med over

28-12-2011 18:46 #15| 0

Nogen der kan få HEM og/eller PT til at virke med Betsafe.dk? Ser ud til den ikke gemmer handhistories, jeg kan ikke finde dem i hvert fald.. :s

28-12-2011 18:48 #16| 0

@ Uldahl

Bestilte mit her: www.nets-danid.dk/produkter/nemid_til_private/nemid_noegleviser/koeb/index.html?execution=e1s1

og modtog den 2 dage senere, har ikke prøvet den endnu, men det ser meget simpelt ud.

28-12-2011 18:48 #17| 0

@ Uldahl

Dette her link sendte pokerstars, hvor man kan bestille en nøgleviser.

www.nemid.nu/support/noegleviser/


Jeg har endnu ikke bestilt en nøgleviser, men kan ikke afvise at det sker snart. Med det nuværende kort sender de dog automatisk et nyt et, når man er ved at løbe tør.
Så der er umiddelbart ingen risiko for at løbe tør ...

28-12-2011 18:50 #18| 0

Kan du skifte til en engelsk klient eller er der kun den danske ?

28-12-2011 18:50 #19| 0

Min HEM2 virker fint

28-12-2011 18:52 #21| 0

kan ikke komme vidre efter man har tastet cpr og kode så kommer der en box der står BESKED men den er bare hvid og åbner ikke

28-12-2011 18:52 #22| 0

@ Farre

Da jeg downloadede det kunne jeg vælge engelsk

@ mini + Tbh

Takker den er snappet!

28-12-2011 18:55 #23| 0

Nevermind, fik problemet løst. HHs ligger hvor de plejer, det var bare HEM der ikke satte HUD op pga det nye klient-navn..

28-12-2011 19:05 #24| 0

Kan i andre logge ind derinde?

Får bare en blank skærm efter jeg har indtastet nøgle-koden.

28-12-2011 19:31 #25| 0

@ blissy

Det samme her!!

mf8480

28-12-2011 20:13 #26| 0

det samme, det er jo evigt tiltende

28-12-2011 20:44 #27| 0

Nogen som spiller på mac og kan logge ind på poker klienten?

29-12-2011 03:50 #29| 0

Er der nogen som rent faktisk kan logge ind på pokerklienten? Hvor den ikke lader jer hænge efter i har indtastet Username og PW?

29-12-2011 03:51 #30| 0

Jeg har også lige flyttet min konto. Indtil videre er der dog adskillige ting der irriterer mig:

1. Jeg kan ikke logge ind på min poker client, den siger invalid Username/password ( Det har den dog gjort mange gange før ved maintenance eller andet brok med serveren, klienten e.l.), så jeg kan ikke med sikkerhed sige at det skyldes noget med den nye lancering. Blot lidt irriterende når man gerne vil spille.

2. Jeg kan ikke finde min personlige cashback m.m.

3. Det kan da ikke være rigtigt at man skal bruge sin Nem-Id hver eneste gang at man logger ind? Altså det er da ikke unormalt for mig at logge ind 10+ gange om dagen..Lidt voldsomt at skulle ha' et nyt nøglekort hver måned.

4. Og så er deres support også blevet forringet rigtigt meget på det sidste..Man får altså standardbeskeden om at de har meget travlt for tiden, så deres responstid ikke er som den plejer at være.


29-12-2011 08:00 #31| 0

Hvis klienten hænger efter i har tastet nemID ind, skal i lukke vinduet og trykke på afbryd i det andet, så kommer i ind.

29-12-2011 11:24 #32| 0

Nogen der kan få HEM til at importere de nye HHs? De ligger samme sted, men virker ikke til HEM vil godkende dem. Er vi ude i, at folkene bag HEM først skal opdatere deres software, før det virker?

EDIT: Så lykkedes det.

Redigeret af Dalle d. 29-12-2011 12:01
29-12-2011 11:40 #33| 2

konto flyttet og raket startet

29-12-2011 12:02 #34| 0

Andre, som oplever .dk-softwaren er langsommere end .com-versionen?

29-12-2011 12:04 #35| 0

@Dalle
Jeg oplever også at .dk softwaren virker lidt mere sløv, det er er som om den reagere langsommere. Indtil videre har det ikke være noget der har betydet noget, jeg håber bare ikke at det bliver værre.

29-12-2011 12:07 #36| 0

Er der andre som har problemer med pokerklienten og ikke at blive logget ind?
Jeg indtaster nem-id og det hele, også bliver pop-up vinduet hvidt uden jeg logges ind..

WTD?..

Løsning: Ingen anelse, lukkede pop-up vinduet, ventede i ca 5 sekunder i klienten hvor der står 'afbryd login' også loggede den ind..

Redigeret af UPayMyDay d. 29-12-2011 12:09
29-12-2011 12:09 #37| 0

samme problem her

Jeg er logget ind på deres hjemmeside med nem-id

Kan ikke logge på poker klienten uanset hvad f.. jeg gør.

Deres hurtige og super effektive telefon support : Non agents are available at the moment ;)

TIILT.

29-12-2011 12:15 #38| 0

prøv at gøre som jeg skrev i #31

29-12-2011 12:18 #39| 0

@caladin

Jeg får ikke mulighed for at taste noget ind efter jeg har trykket logind i det lille vindue. Den skriver handling påkrævet, og det hvide billede hvor man kan vælge nøglekort eller digital signatur kommer frem, derfra kan jeg ikke komme videre...

29-12-2011 12:20 #40| 0

Jeg er også logget ind via samme opskrift som #31.

- login med NEMID og vent til den bliver blank/hvid
- luk herefter NEMID-vinduet ned
- tryk på "afbryd login" (evt. et par gange) og så efter lidt tid skulle du gerne være inde

29-12-2011 12:25 #41| 0

@dalle

login med NEMID og vent til den bliver blank/hvid

Hvor/hvornår gør du dette ???

På deres hjemmeside. ? Efter du har tastet dine login ting på poker klienten ??

29-12-2011 12:27 #42| 0

Dette er selvfølgelig på pokerklienten. Logger ikke ind på hjemmesiden.

29-12-2011 12:28 #43| 1

I det vindue hvor man skal angive om man er på avanceret niveau og f.eks. spiller for mere end 500 kr. om ugen skal man også angive om man bruger DK, euro eller dollars.

Nogen der ved om ens valg har noget betydning for når man kører transaktioner mellem Neteller og Betsafe. F.eks. hvis ens neteller er i dollars skal man så vælge dollars i dette vindue eller skal man bare vælge danske kr.

29-12-2011 12:30 #44| 0

@dalle

sådan her ser mit billede ud nu, og lige meget hvad jeg trykker på gives der ikke mulighed for login ??

imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/VNH58175.jpg

29-12-2011 12:32 #45| 0

Det er så der NEMID-login vinduet plejer at poppe op, så du kan indtaste. Prøv at opdatér din Java eller prøv igen til vinduet har indhold.

Redigeret af Dalle d. 29-12-2011 12:34
29-12-2011 14:18 #46| 0

Opdatér Java, det hjælper - havde helt samme problem.

29-12-2011 14:44 #47| 0

Har opdateret Java og det virker fortsat ikke. Nr 2 side hvor man taster sit nøgle-id kommer ikke frem.

29-12-2011 15:33 #48| 0

@ NIBALI

Har du genstartet din computer efter opdateringen? Ellers prøv at slet Betsafe.dk og geninstaller det. Jeg ved ikke om det har noget at sige, men opdater Adobe Flash også.

Uanset, så synes jeg softwaren virker noget vakkelvorn. Den er langsom, uhandy og synes tit man får nogle error-beskeder inde i software eller nogle mini-disconnects, hvorfor softwaren er offline i 4-5 sekunder. Det er ret forstyrrende, og vi må håbe de forbedrer dette.

29-12-2011 15:51 #49| 0

godt Betsafe ikke er de eneste på ongame.

får stadig kun en hvid box på hjemmesiden hvor der står besked og bare bliver ved med at loade.

og i klienten siger den forkert user eller pass . NOT

29-12-2011 16:09 #50| 1

Hej alla,

Vi jobbar på NEM ID log in problemet och hoppas att det ska vara löst inom kort!

Om ni upplever problem med att ladda ner klienten från en Mac eller meed Windows, använd följande länkar:

Betsafe Mac: download.ongame.com/games/304/S4DA/BetsafeDKPoker.dmg
Betsafe Windows: download.ongame.com/games/304/S4YA/BetsafeDKPokerInstall.exe

Betsafe Denise

Redigeret af BetsafeDen d. 29-12-2011 16:16
29-12-2011 18:22 #51| 0

Jeg har donket lidt rundt med de 100 kroner man fik som velkomstgave, og der er et eller andet galt i oversigten over transaktioner. Screenshot følger.

29-12-2011 18:34 #52| 0

Hej Kirk,

Kan jag få ditt Betsafe nickname för att kolla på detta?

29-12-2011 18:44 #53| 0

@BetsafeDen

Jeg kan fortsat ikke komme til side 2 i login på "Nem-id", jeg forsøger at logge ind fra Betsafe.dk

29-12-2011 18:53 #54| 0

@Nibali, vi arbetar som sagt på problemet och hoppas det ska vara löst inom kort.

Denise

29-12-2011 18:54 #55| 2

Rahhh, delikat support

29-12-2011 18:58 #56| 0

Jeg har også gjort alt. Fulgt alle forslag! Lortet virker ikke... Utroligt!

29-12-2011 19:00 #57| 1

her til også står den bare og loader.

29-12-2011 19:04 #58| 0

Hej igen, Vi förstår att det är frustrerande med dessa problem, men vi arbetar på att få allt stabilt så fort vi bara kan!

Denise

29-12-2011 19:19 #59| 0

Kan man se sit Cash is King niveau nogen steder?

29-12-2011 19:31 #60| 0
SunnieBooy skrev:
Jeg har også gjort alt. Fulgt alle forslag! Lortet virker ikke... Utroligt!


Prøv at tjekke denne tråd... ( post 14 )

http://www.pokernet.dk/forum/endnu-et-nem-id-spoergsmaal.html

Måske er dit Nem-Id kun sat til netbank.
Redigeret af Hawkeye d. 29-12-2011 19:32
29-12-2011 19:39 #61| 0

som hawkeye siger, alle der bare får en blank skærm skal ind på nemid og tilføge offentligt på det, det kommer med det samme.

kan se det vil løse problemet for hamsjelv, jeg havde præcist det samme billede når jeg prøvede at logge ind.

29-12-2011 19:45 #62| 0

Hold da kæft! jeg tror du har fat i noget?! Der står mit NemID kun er beregnet til netbank? Skal jeg virkelig bestille en online signatur og vente 5-7 dage!?

29-12-2011 19:46 #63| 0
SunnieBooy skrev:
Hold da kæft! jeg tror du har fat i noget?! Der står mit NemID kun er beregnet til netbank? Skal jeg virkelig bestille en online signatur og vente 5-7 dage!?



Nej, det bliver aktiveret med det samme ifølge "Live"
29-12-2011 19:48 #64| 0

jeg er logget ind på NemId siden nu. Hvor aktivere jeg kortet til offentligt brug? så snart jeg logget ind?

29-12-2011 19:50 #65| 0

Hmm....kan ikke selv huske det...

Live har lige tilføjet det...

Hader at skulle bruge denne her...Men

PM Live

29-12-2011 19:50 #66| 0

Ok tak :)

29-12-2011 19:51 #67| 0

sunnie, der står at dit nemid kun er til banker så snart du logger ind, og der kommer et link til hvor du kan bestille et addon til det offentlige.

burde ik være til at overse.

29-12-2011 20:17 #68| 0

griner, 10$ i gratis bonus... Det er vist ikke 100kr. det er vist en ommer :)

29-12-2011 20:40 #69| 0

sorry skal man bestille helt nyt. for kan ikke se noget sted at jeg kan aktiver det til at gælde for alt

29-12-2011 20:42 #70| 0

hvad har i valgt jeres konto i?

$

euro

Danske kroner?

29-12-2011 21:37 #71| 0

Tak for din hjælp "Live" Men der eksisterer ikke sådan en knap :(

29-12-2011 21:39 #72| 0

Jo det gør der! men det skal sendes med posten. tar 5-7 dage.. Orker det ikk!!

29-12-2011 21:56 #73| 0

@SunnieBooy
Hvis du allerede har et nøglekort til din bank og bestiller til det offentlige, bliver det ændret automatisk til dit nuværende kort med det sammme.

At det så stadig fucker op med at logge på Betsafe er jo så bare det, men personligt nåede jeg da et par skridt videre, efter jeg ændrede mit kort.

Håber det hjælper.

29-12-2011 23:20 #74| 0

Spm til Betsafe
Kan se Moneybookers ikke er tilgængeligt. Er det fjernet eller kommer det senere.
I givet fald hvornår?
30-12-2011 10:58 #75| 0

Bump for status BetsafeDen

30-12-2011 12:18 #76| 0

Andre der oplever problemer med tilgangen til pokerklienten?
Får fejlen 'Kunne ikke forbinde til serveren, prøv igen senere'

30-12-2011 12:55 #77| 0

@BetsafeDen PM!

30-12-2011 14:08 #78| 0

Kun mig der ikke kan rebuy stacken i cashgame halvdelen af tiden og går glip af mange runder pga det ? samme problem sker nogle gange i rebuy tours

30-12-2011 17:22 #79| 0

Jeg ka godt logge in på hjemmesiden og dl softwaren. Men når jeg ska logge in på softwaren siger den invalid username/password. Nogen der kender til dette? :/

30-12-2011 18:36 #80| 0

@betsafe/andre

Er det meningen at man ikke kan se en detaljeret betting history? Nu er det der fail jeg postede tidligere fixet, men jeg kan stadig ikke finde det jeg troede der var fail, nemlig en oversigt over hvad jeg har bettet på, hvor mange åbne bets jeg har og sådan noget.

30-12-2011 20:55 #81| 0

Hmmm. Kan ikke logge ind. Når jeg har indtastet NEM ID nummer springer den bare tilbage hver gang til indtastning fra starten.
Så kan ikke få flyttet min konto til DK. WHAT TO DO? Skete det samme da jeg prøvede for 2 dage siden!

30-12-2011 22:09 #82| 0

Kan være man bare skal droppe Betsafe. Har glippet betting på en kamp idag og stort program de næste par dage. De svare ikke på mail og kan ikke oddse. Dårlig stil Betsafe

31-12-2011 10:00 #83| 0

@DK32

jeg havde samme problem og kontaktede livechat, hvor jeg fik forklaret jeg skulle slette cookies og browserdata og derefter logge ind via Betsafe.dk og ikke .com

31-12-2011 10:04 #84| 0

samme problem som KD i post 79 ;(

31-12-2011 14:25 #85| 0

hej

jeg har lige et spørgsmål ang de 100 kr bonus man har fået ifm skiftet til Betsafe.dk

er det de 100 kr man skal spille igennem 12 gange eller er det hele det beløb man får samlet efterhånden man vinder sine væddemål??

01-01-2012 12:13 #86| 0

Jamen for fanden da...
Når jeg på hjemmesiden sakl overflytte min konto. Så vil den ikke acceptere mit cpr. nr. På trods af at jeg har logget på med nem id??? Siden fryser bare..

01-01-2012 12:19 #87| 0
sinysnip skrev:
Jamen for fanden da...
Når jeg på hjemmesiden sakl overflytte min konto. Så vil den ikke acceptere mit cpr. nr. På trods af at jeg har logget på med nem id??? Siden fryser bare..


Det samme her.
01-01-2012 13:34 #88| 0

Er der andre der har fået Cash Back fra december måned på deres Betsafe account? Den plejer at gå ind d. 1.

01-01-2012 13:53 #89| 0

Grrr ved mig skriver den fejl i forbindelse med CPR control selvom jeg logget indmed nem id!!

01-01-2012 14:01 #90| 0

kan være det er problemet for nogen af jer ? var det for mig



Tak for din henvendelse.

Faktisk skal man, for at få adgang til offentlige sider, lade som om man bestiller et nyt NemID. Når man er kommet igennem bestillingen, vil der på skærmen stå "Du har allerede NemID" og man får så mulighed for at vælge at tilknytte en "offentlig digital signatur" til sit NemID.

For at gøre dette skal du blot følge nedenstående vejledning:

For at få adgang til de offentlige myndigheder med NemID, skal du have tilknyttet offentlig digital signatur (også kaldet et OCES-certifikat) til dit NemID. For at gøre dette skal du følge nedenstående vejledning. Bemærk, at du ikke modtager noget med posten men blot opretter et certifikat i vores system.
For at tilknytte et OCES-certifikat skal du gøre følgende:

1. Gå ind på www.nemid.nu
2. Tryk på ”Bestil NemID til private”
3. Tryk på ”Bestil med kørekort eller pas”
4. Indtast dit CPR-nummer
5. Indtast dit kørekort- eller pasnummer
6. Sæt flueben i ”Jeg accepterer Regler for NemID”
7. Tryk på "Næste"
8. Sæt punkt i: "Ja tak, jeg vil bruge dette NemID til offentlig digital signatur"
9. Bekræft bestillingen

Du vil nu have adgang til de offentlige myndigheder med dit eksisterende NemID.

01-01-2012 15:06 #91| 0

Cashback oversigt er gone/ingen rakeback udbetalt endnu!

Min signup bonus står der 0$ ud for - andre med samme problemer???

01-01-2012 19:23 #92| 0

Skal man bruge Nem-ID hver gang man starter Betsafe client?

01-01-2012 20:09 #93| 0

Jeg MENER (læs: ikke sikker!):
Man skal vist kun bruge Nem-ID når man logger in på hjemmesider, vist ik via clienterne. Men det er kun midlertidigt mener jeg. Det er det der er udskudt en måned eller to.

01-01-2012 22:00 #94| 0

får spat af at ingenting virker på Betsafe.dk

01-01-2012 23:00 #95| 2
BetsafeDen skrev:
Hej alla,

Vi jobbar på NEM ID log in problemet och hoppas att det ska vara löst inom kort!

Om ni upplever problem med att ladda ner klienten från en Mac eller meed Windows, använd följande länkar:

Betsafe Mac: download.ongame.com/games/304/S4DA/BetsafeDKPoker.dmg
Betsafe Windows: download.ongame.com/games/304/S4YA/BetsafeDKPokerInstall.exe

Betsafe Denise


Jeres Mac-version virker ikke. Ingen svar fra support. Så ser jeg dit link til Mac. FEDT!.......MEN "Not Found".
02-01-2012 13:50 #96| 3

Synes problemerne på Betsafe hober sig op.

- Ingen RB for december
- Ingen opdatering af Ongame-racet i december (og derfor ingen udbetaling af præmier)
- Ingen præmierfordeling på det nye Ongame-race
- Meget langsom software
- Dårlig service og mangel på info

Skal Betsafe ikke snart på banen her?

02-01-2012 14:05 #97| 0
Dalle skrev:
Synes problemerne på Betsafe hober sig op.

- Ingen RB for december
- Ingen opdatering af Ongame-racet i december (og derfor ingen udbetaling af præmier)
- Ingen præmierfordeling på det nye Ongame-race
- Meget langsom software
- Dårlig service og mangel på info

Skal Betsafe ikke snart på banen her?


Der kom min rb.
Ellers har jeg samme problemer og deller samme frustrationer. + Mac-versionen jo STADIG ikke virker ! Det sejler så meget!!
Nogen der ved hvordan man hæver ud? "bank kode". Går ud fra det er regnr.? Men hvad er "bank tag"? Og konto type? Ingen valgmuligheder, så hvad skriver man her? Link til chat med support, er jo en joke!
02-01-2012 14:20 #98| 0
TheHoGunBomb skrev:
Dalle skrev:
Synes problemerne på Betsafe hober sig op.

- Ingen RB for december
- Ingen opdatering af Ongame-racet i december (og derfor ingen udbetaling af præmier)
- Ingen præmierfordeling på det nye Ongame-race
- Meget langsom software
- Dårlig service og mangel på info

Skal Betsafe ikke snart på banen her?


Der kom min rb.
Ellers har jeg samme problemer og deller samme frustrationer. + Mac-versionen jo STADIG ikke virker ! Det sejler så meget!!
Nogen der ved hvordan man hæver ud? "bank kode". Går ud fra det er regnr.? Men hvad er "bank tag"? Og konto type? Ingen valgmuligheder, så hvad skriver man her? Link til chat med support, er jo en joke!


Jeg har kontaktet Pierre Lindh omkring manglen på gennemsigtighed under "hæv". Bankkode og banktag er jo ikke brugte begreber her i Danmark. Bankkode burde være registreringskode (branch code) og banktag kan jeg kun gætte mig til er swiftkoden.

02-01-2012 14:22 #99| 0

rb gået ind.

02-01-2012 14:25 #100| 0

Kan kun tilslutte mig de sidste 2 indlæg fra Dalle og TheHoGunBomb...

Det er simpelthen et stort rod lige nu. Der er absolut intet der virker på "Betsafe.dk". Og den er jo helt helt gal hvis du har Mac. På min Mac kan jeg INTET..og jeg mener virkelig INTET. Ikke en gang et simpelt bet kan lade sig gøre. Det kan jeg trods alt på min stationære pc.

Så har jeg i øvrigt også lige modtaget Rb. Beløbet er i øvrigt flere hundrede dollars mindre end det korrekte beløb jeg skulle have haft. Jeg ved ikke om det er fordi de ikke har betalt det ud fra de 40% jeg ligger på i cashback, eller om det blot skyldes at de ikke har fået tracket de hænder jeg har spillet efter lanceringen af ".dk"-versionen..Andre der også har fået for lidt i cashback?

Hvad angår deres obskure terminologi omkring udtrækning af penge havde jeg følgende interaktion igår:



"Hey

After the launch of the "betsafe.dk" version; I have some questions regarding the withdrawal procedure:

Can you please specify what you are asking for with these following technical terms:


Bank kode

Bank tag

Konto type


Thanks in advance

Kind regards




"
Here is the information you need -
Bank code: banks registration number which is usually the first 4 digits of your bank account number.

Bank tag: SWIFT/BIC code

Account type; If it is a saving account or other.

Feel free to contact us again should you have any further questions."

Best regards,
Maksims
Betsafe Customer Support
Safepay Malta Limited
Tel: 0044-808-2800 766

Redigeret af Executus3 d. 02-01-2012 14:29
02-01-2012 18:06 #101| 0

Skal vi snart have PN på banen angående det nye race og udbetalingen af december racet?

02-01-2012 18:35 #102| 0
Administrator

Det nye race er kommet op Her

Vi har nogle problemer med data fra Betsafe lige nu, efter de er gået over til den danske klient. Jeg regner med at modtage data i morgen, og så bliver sidste måneds race afsluttet.

02-01-2012 21:05 #103| 0

Hej pokernet

jeg har stadig problemer med at flytte min konto.
Jeg kan godt få lov at taste cpr,kode og nøglenummer under nemid.
når jeg så kommer til det billede hvor jeg igen skal taste brugernavn og login igen for at flytte konto til Betsafe.dk
så fejler den med at "login kunne ikke godkendes"

Er der nogle som har haft dette problem? Hjælp..

Ps. jeg har tastet korrekt kode :)

02-01-2012 22:01 #104| 0

@ BetsafeDen:
Har besluttet mig for at hæve mine penge, så jeg kan spille i weekenden, men nu kan man ikke hæve fra jer længere.
Skærmen bliver bare ved med at loade!

Har haft stor glæde af jeres support tidligere, men kan nu ikke komme i kontakt med jer og har ventet imellem 20 timer og 30 timer på svar via mail de sidste to gange. Det er ikke godt nok.

Er der nogen chance for at i/du reagere?

Mvh Skyggens

02-01-2012 22:23 #105| 0

WTF? Har lige vundet 231 dollars i en turnering. Og så står der 227 dollars på min Betsafe-konto!? Seriøst - har de transaktionsgebyr INTERNT på sitet? Så er det fanmar slut med at spille der!!! Har i øvrigt stadig ikke modtaget billetter til tours som jeg bestilte inden jul. Puke

03-01-2012 01:41 #106| 0

når ja, har heller ikke modtaget dollars jeg bestilte d. 22 dec. Ved ikke med ticket da jeg ikke kan komme på pokerklienten.

03-01-2012 02:16 #107| 0
Executus3 skrev:
Kan kun tilslutte mig de sidste 2 indlæg fra Dalle og TheHoGunBomb...

Det er simpelthen et stort rod lige nu. Der er absolut intet der virker på "Betsafe.dk". Og den er jo helt helt gal hvis du har Mac. På min Mac kan jeg INTET..og jeg mener virkelig INTET. Ikke en gang et simpelt bet kan lade sig gøre. Det kan jeg trods alt på min stationære pc.

Så har jeg i øvrigt også lige modtaget Rb. Beløbet er i øvrigt flere hundrede dollars mindre end det korrekte beløb jeg skulle have haft. Jeg ved ikke om det er fordi de ikke har betalt det ud fra de 40% jeg ligger på i cashback, eller om det blot skyldes at de ikke har fået tracket de hænder jeg har spillet efter lanceringen af ".dk"-versionen..Andre der også har fået for lidt i cashback?

Hvad angår deres obskure terminologi omkring udtrækning af penge havde jeg følgende interaktion igår:



"Hey

After the launch of the "betsafe.dk" version; I have some questions regarding the withdrawal procedure:

Can you please specify what you are asking for with these following technical terms:


Bank kode

Bank tag

Konto type


Thanks in advance

Kind regards




"
Here is the information you need -
Bank code: banks registration number which is usually the first 4 digits of your bank account number.

Bank tag: SWIFT/BIC code

Account type; If it is a saving account or other.

Feel free to contact us again should you have any further questions."

Best regards,
Maksims
Betsafe Customer Support
Safepay Malta Limited
Tel: 0044-808-2800 766


Ved ikke om jeg har fået det nøjagtige i cashback. Har spillet efter lanceringen, men virkeligt svært at finde rundt i, når man pludselig ikke kan følge sin cashback. Kan dog godt grinde fra Mac....altså i browseren. Det synes jeg bare heller ikke er optimalt !
Det sejler !
03-01-2012 02:57 #108| 0

Er jeg den eneste der finder det MONGOL tiltende at både via browser eller deres nye software at den timer out? kan ikke se noget mønster i det endnu, tid, antal tours, tables etc.

Tror snart jeg har brugt 50 koder bare idag på at grinde lidt, og tør slet ikke tænke på hvor meget value jeg har mistet :S

STRAAAAAAM OP Betsafe!!!!

03-01-2012 09:26 #109| 0
KPDollartegn skrev:
Er jeg den eneste der finder det MONGOL tiltende at både via browser eller deres nye software at den timer out? kan ikke se noget mønster i det endnu, tid, antal tours, tables etc.

Tror snart jeg har brugt 50 koder bare idag på at grinde lidt, og tør slet ikke tænke på hvor meget value jeg har mistet :S

STRAAAAAAM OP Betsafe!!!!


Ikke så meget at den timer out. Men jeg kan ikke regge hver 2. gang jeg prøver, da min saldo ikke kan vises..

Nogle der kan logge ind på Betsafe i dag? Jeg kan ikke................. Godt man ikke fører racet............................ Hvad sker der Betsafe.dk??
03-01-2012 09:30 #110| 0

Tror Betsafesupporten er sengeliggende med Roskildesyge..... :o

03-01-2012 09:32 #111| 0

Katastrofalt ringe, og tåkrummende.

03-01-2012 14:34 #112| 0

Bump til BetsafeDan

Når jeg logger ind, kommer der en hvid boks frem hvor der står besked og ikke andet!

Kan beskeden evt. skrives her så den kan læses? eller er der andre der ved hvad der står.

Redigeret af Skyggens d. 03-01-2012 14:35
03-01-2012 14:57 #113| 0
Moderator

Jeg kan slet ikke logge ind på klienten, når jeg skal skrive nem-id kommer der bare en hvid tom boks.

03-01-2012 15:19 #114| 0

Så er det endeligt lykkedes at bede om at få mine penge udbetalt, bliver spændende om det så også sker.

Glæder mig til at høre om jeg har fået en 22 dollar ticket, samt 10 dollar til poker.

03-01-2012 15:34 #115| 0
Administrator

Betsafe har nogle tekniske problemer, og dem arbejder de på højtryk for at løse.

Dem der har bestilt tickets og ikke mener de har fået dem, må gerne sende en PM til mig med deres Betsafe nick, og hvor mange tickets de købte.

Redigeret af Dieb d. 03-01-2012 15:37
03-01-2012 15:36 #116| 0

@Skyggens kan du skicka ett screenshot på boksen?

Denise

03-01-2012 15:51 #117| 0

Hej alla pokernettare. Jag vet och ser framför allt att ni har problem med att komma i kontakt med vår support. Vi gör allt vi kan för att lösa de tekniska problem vi upplever för tillfället pga uppgraderingen till den Danska sidan. Vi måste be om ert tålamod och räkna på att vi ska lösa allt detta!

Jag ska pusha på vår support att ta itu med era email snabbare!

Denise

03-01-2012 15:53 #118| 0

@Denise

imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/VNH58175.jpg

Ret sikker på det ser sådan her ud hos skyggens også.

03-01-2012 16:01 #119| 0

@ Denise

Er du i kontakt med Pierre Lindh lige nu?

03-01-2012 16:06 #120| 0

@Dalle, ja, ska jag framföra ngt åt dig?

03-01-2012 18:11 #122| 0

@ Betsafe

Bliver det muligt at følge leaderboardet på jeres eget race på Betsafe.dk eller kan det kun følges på Betsafe.com?

Bliver det muligt at følge transaktioner på ens konto anderledes end nu? Der står bare indsat/hævet og kan ikke se hvad det er? Det er ikke mig der har indsat eller hævet noget.

03-01-2012 18:13 #123| 0

Interessant at få en sms fra Betsafe (det har jeg selvfølgelig ikke bedt om), hvor der står at deres danske software er gået i luften. Problemet er så lige at man ikke kan logge ind. Rimelig katastrofal fejl.

Service Unavailable

HTTP Error 503. The service is unavailable.

Jeg synes det er ret pinligt at et site kører hård markedsføring for et produkt der ikke virker. Nu har jeg mac og ifølge hvad jeg har læst i denne tråd, så giver jeg ikke Betsafe mange chancer for at være et site jeg gider at spille på - ikke engang selvom jeg er blevet lovet 100 kr bare for at logge ind (ironisk nok).

04-01-2012 16:53 #124| 0

Nu må Betsafe simpelhen komme på bane!! Er godt træt over dem snart - ellers må PN sku lige prikke til dem?

"Vores Live Chat support er et praktisk redskab, og kan få dig tilbage i spillet i løbet af ingen tid. Teamet hos Live Chat er tilgængeligt 24 timer i døgnet, fra Mandag 08.00 til Lørdag klokken 20.00 og Søndag fra klokken 11.00 til 20" --> gu den røv. Har ik kunne kontakte jer der i flere dage.

Via mail:
Får så af en norsk klaphat (der sikkert ik har forstået en skid af de ting jeg skrev i mailen) at jeg bare ska dl den danske software. Det sjove er det står i korspondancen at dette har jeg allerede gjort to gange uden held. Har intet hørt fra mit svar til dem i nu knap 48 timer. Man kan svar INSTANT på deres mail og alligevel sker der intet....

KOM NU IND I KAMPEN Betsafe!

04-01-2012 16:58 #125| 0

@ PN

Skal vi snart have afsluttet december-racet på Ongame - for ikke at snakke om opdatering af det nye race?

04-01-2012 17:05 #126| 0
Administrator

@Dalle

Vi kan desværre ikke gøre så meget, før Betsafe får styr på deres BE. Jeg ved, at de arbejder på højtryk for at få det løst, og jeg opdaterer det ASAP, når vi modtager data.

04-01-2012 17:08 #127| 0

@KD?

04-01-2012 17:10 #128| 0
Administrator

@KD

Jeg ser, om jeg ikke kan fange Denise :) Ellers kan du sende hende en mail på Denise.Kehoe at Betssongroup com

04-01-2012 17:12 #129| 0

Du må meget gerne prøve. Tror det vil have større effekt :)

04-01-2012 17:13 #130| 0

Det er jo groteskt at ingenting virker.

Brug vores online chat for support... virker ikke - FAIL

Brug vores emailservise for support... virker ikke - FAIL

Brug vores telefon support... Der er så ingen danske support, og magter ikke en eller anden svensk/norsk tåbe der ikke forstå hvad sagen omhandler - FAIL

Kan simpelthen ikke være rigtigt at man vælger at gå i luften med så RINGE et produkt.

Jeg er ihvertfald personligt færdig hos Betsafe.dk

04-01-2012 17:21 #131| 0

Slutter mig til listen.. Forstår godt de har travlt, men måden de behandler deres kunder på er simpelthen grotesk.. Har haft frosset mit indestående siden lanceringen af .dk og har været i korrespondence både med deres chat, på mail og prøvet at pn. Betsafes "support"profil Denise, uden held med svar. Det virker som ingen ved hvad den anden laver, og den ene lover noget som den anden bryder. Nu vil jeg ikke gøre mig klog på hele processen, men de virker meget uforberedte på dette skifte. Under standard med en livechat der ikke virker, et direkte nummer som siger "bip bip bip" og en mail som ikke bliver besvaret.
Hello Betfair 2012 :-)

Redigeret af Filskov d. 04-01-2012 17:27
04-01-2012 17:29 #132| 0

Nogen der har fået deres udbetaling fra Betsafe ?

05-01-2012 13:49 #133| 0

Deres liveodds virker overhovedet ikke. Kan ikke sætte et bet.

Jeg er vel ikke den eneste?

05-01-2012 14:10 #134| 0

Jeg foretog en udbetaling af to omgange den 29. december, og fik dem i går, den 4. januar. Jeg har åbenbart haft held til at udfylde deres mærkelige formular korrekt, selvom udtryk som "bank tag" og "bank kode" skulle udfyldes.

Jeg er nu i gang på fjerde dagen med at få min RB-korrektion hos Pierre Lindh, og han har af 5-6 omgange lovet mig at få det i orden indenfor kort tid, men intet er sket. Det er skidehamrende dårlig service, og har absolut intet med deres nye system i sin helhed at gøre.

Er det den nye standard, Betsafe?

05-01-2012 14:19 #135| 0

Jeg har lige fået oprettet en bruger på Betsafe, men har ikke indbetalt rullen endnu. Efter den tråd her, bliver jeg mere og mere skepsis...

05-01-2012 14:34 #136| 0
FetaPik skrev:
Deres liveodds virker overhovedet ikke. Kan ikke sætte et bet.

Jeg er vel ikke den eneste?


Jeg har lavet 5-6 livebet de 2 sidste dage uden problemer
05-01-2012 18:37 #137| 0

Så har jeg sq modtaget min rakeback. Det fremgår dog ikke tydeligt at det er rakeback eller cashback, men de er der og det stemmer.

Da jeg ikke kunne få supporten i tale ordentligt og fik standard svar, bad jeg min affiliate hjælpe... Det hjalp

06-01-2012 14:02 #138| 4

På min front, er der stadig intet sket. Betsafes måde at håndtere situationen på er under al kritik, og særligt manglen på tilstedeværelse er slem. Det har knapt været muligt at komme i kontakt med såvel support, som spillermanagerne, og selv ved kontakt, har handlekraften ikke været til grin.

Betsafe kunne lære noget af Betfair, hvis kundeservice er uendelig mange gange bedre. Det er mig helt uforståeligt, at Pokernet tillader sine brugere at stå model til hvad som foregår lige nu. En større opsang til Betsafe burde være på sin plads, ellers er der sikkert andre Ongameskins, der kan overtage deres plads.

Der er status quo omkring udbetaling og opdatering af Ongame-racet, udelukkende fordi Betsafe ikke kan klare opgaven.

Thumbs down, Betsafe.

Redigeret af Dalle d. 06-01-2012 16:26
06-01-2012 19:38 #139| 0

Jeg fik 125 dolls ud af en samlet rake på ca. 800.

Jeg hævede 21077,42 dkk... havde min konto i dkk og fik 20952... lol

Sick at tabe på det.

Jeg sender liiiiiiidt mere LOOOOOOVE til BetUNSAFE- they need in :)

06-01-2012 20:35 #140| 0
Tinamus skrev:
Jeg fik 125 dolls ud af en samlet rake på ca. 800.

Jeg hævede 21077,42 dkk... havde min konto i dkk og fik 20952... lol

Sick at tabe på det.

Jeg sender liiiiiiidt mere LOOOOOOVE til BetUNSAFE- they need in :)


Skyldes ofte at din egen bank tager et lille gebyr ;)
06-01-2012 20:52 #141| 0

Da der er rigeligt tråde omhandlende små tekniske spørgsmål disse dage, og jeg ikke har kunne få fat i livesupporten, prøver jeg lige her:


Er det muligt at skifte den valuta ens Betsafe konto kører i? Valgte DKK da jeg mindes at have læst et sted at man ikke skulle vælge $, men det tilter mig at gå i seng med 45 BI's og vågne op med 43. Ved godt det kan gå begge veje, men der er nok varians i pokeren allerede ;)

BONUS spørgsmål:

Bliver point i rakeracet afgjort efter $ raked eller PP optjent? Med Essence systemet er det jo ofte HELT forskellige tal.

09-01-2012 20:26 #142| 0

@Filskov ber om ursäkt för sent svar, alla som har skickat privata meddelanden till mig har fått svar och fortsätt skicka när ni har specifika frågor. Vi vet att uppgraderingen till .dk sidan inte har gått felfritt och att supporten inte har varit tillgänglig nog för er! Vi är på god väg att få racet uppdaterat. Log in problemen ska vara lösta. Cashbacken är utbetald och som sagt, om ni behöver individuell hjälp, skicka mig ett privat meddelande så ska jag svara så gott jag kan.

Betsafe Denise

09-01-2012 21:03 #143| 0

@ Betsafe Denise
Hvornår kan mac folket forvente I er klar med en pokerklient der virker?

Hvorfor kan man stadig downloade en mac Klient fra Betsafe.dk som ikke virker. Det er rimelig irriterende at bruge en masse tid på fejlfinding på software i allerede ved ikke virker mere.

10-01-2012 00:29 #144| 0

Enig med split....
Jeg kan ikke bruge jeres software på min mac :-(

Jeg har valgt DKR som min valuta - Har jeg valgt forkert?

Jeg har ligesom flere prøvet support hos Betsafe.... SUK.

Det er da under al kritik med denne opstart.
Betsafe bliver nød til at uddele noget seriøst value hvis de ikke skal miste kunder på dette stunt.

10-01-2012 00:47 #145| 0

Jeg slutter mig til. Fail og done - EOD

10-01-2012 00:54 #146| 0

@Denise

Kan man skifte valuta?

10-01-2012 00:58 #147| 0

Betsafe har bare samme "høje" standart som deres ongame software har :)

10-01-2012 01:02 #148| 0

@Birdshake

Det er ikke muligt at skifte valuta, man må bare håbe på kursen går den anden vej ;)

10-01-2012 01:17 #149| 0

Kæresten kunne fandeme det der med rouletten så de 100kr blev sgu lige skudt op i 1600 så nu er de blevet fordelt på lidt fodboldkampe så omsætningskravet kan indfries :)

10-01-2012 08:28 #150| 0

@ Denise

Bump for forklaring på Tinamus indlæg #139. Er det jer der tager et gebyr selv om i skriver i udbetalingsproceduren at gebyret er 0 eller er det alle banker der er begyndt at tage et gebyr, som de ikke har gjort tidligere?



10-01-2012 11:43 #151| 0

@Split jag kollar vad statusen är på Mac klienten och återkommer

@birdshake, när kontot flyttades ska du ha haft möjlighet att välja valuta. När ni har valt denna en gång kan ni inte byta då NemID är unikt och man kan inte öppna ett till konto, vilket är vad man måste göra när man byter valuta.

@chrstakar, jag har kontaktat Tinamus privat då jag måste ta en titt på hans konto för att svara på detta.

Denise

11-01-2012 16:59 #152| 0
Mikkmakk skrev:
@Denise

imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/VNH58175.jpg

Ret sikker på det ser sådan her ud hos skyggens også.


Skriv gerne hvis du finder en løsning. Jeg har præcis samme problem.
12-01-2012 10:54 #153| 1

Jeg husker at Piskfisk lavede en tråd om hvornår det ok at svine online medarbejdere til? Er det jo sådan set aldrig men jeg er godt pissed nu!!

Deres support
1.
- Vores Live Chat support er et praktisk redskab, og kan få dig tilbage i spillet i løbet af ingen tid. Teamet hos Live Chat er tilgængeligt 24 timer i døgnet, fra Mandag 08.00 til Lørdag klokken 20.00 og Søndag fra klokken 11.00 til 20.00 HVORFOR ER DEN SÅ LUKKET NU??????????

2.
- E-mailsupport er tilgængelig 24 timer i døgnet, 365 dage om året. Det er en hurtig og pålidelig måde til at få besvaret dine spørgsmål. JEG HAR IKKE HØRT FRA JER SIDEN I MANDAGS

3.
- Telefonsupport er et let, gratis og personligt alternativ.Vores supportteam rådgiver, hjælper og besvarer dine spørgsmål (09.00-01.00 CET). JEG RINGER OG DANSK SUPPORT ER LUKKET. TRYK 1 FOR ENGELSK. JEG TRYKKER 1 OG DER SKER INTET!!!!!!!!!

4. Withdraw
- Jeg laver et withdraw for nu vil jeg have mine penge ud (mandag). Igår morges ser jeg så at nu står mine penge igen på min konto. Ingen ved hvorfor? Ingen mail om det? INTET?

KOM NU IND I KAMPEN!

Redigeret af -KD- d. 12-01-2012 14:16
12-01-2012 12:15 #154| 1

Mine $ som jeg forsøgte at trække ud er også lige kommet tilbage på kontoen. Det er simpelthen så pinligt dårligt, at have så mange problemer, og samtidig cutte al kommunikation.

12-01-2012 12:30 #155| 0

Præcis PB - WTF?!

12-01-2012 12:38 #156| 0

Er det lykkedes for nogen at hæve til et visa kort?

12-01-2012 12:57 #157| 0

Jeg hev lidt småpenge ud efter at have fået den der 100 kroners bonus. Det tog 3 dage fra Betsafe til min bank. Jeg hev 241,xx ud og fik 239,85 på min konto. Jeg uploadede dokumenter samtidig med at jeg lavede min withdrawal.
Så det gik jo meget godt, men det er lidt mærkeligt at man på intet tidspunkt får en bekræftelse på at man har lavet en withdrawal.

12-01-2012 13:10 #158| 0

@PBaek och Mikkmakk jag skickar vidare detta till vår tekniska avdelning.

Denise

12-01-2012 13:58 #159| 0

@Denise
Vil du også kigge på alt det jeg skriver om? Service er jo ikke til stedet. Og ikke som i at den er ringe... den er der væk! Hvorfor er mit withdraw smidt retur også?

Kan sige jeg har fået svar på mail fra fra efter 3 dage her idag. Dog ikke fået svar på netop mit withdraw spørgsmål men kun en undskyldning om at jeres poker fucker og at I beklager I langsommme...

12-01-2012 14:10 #160| 0
Administrator

@-KD-

Hun har lovet, at hun kommer ind og kigger på det senere i dag.

12-01-2012 21:54 #161| 0

Hej - Havde lige besluttet mig for at oprette en bruger hos Betsafe, og når så langt at jeg har en "bruger" på Betsafe.dk, men når jeg skal oprette min poker konto kan jeg ikke logge ind med NemID. Når jeg har tastet kode og oplysninger og trykker "log på" kommer den bare tilbage til start, hvor jeg skal skrive det forfra uden der sker noget. Har også prøvet at trykke på "insta play" og lavet "brugernavn" , men når jeg skal videre siger den "vi har tekniske problemer i øjeblikket".. grrrrr..og sådan har det vlret i 2 dage nu, så kan ikke oprette en poker bruger..!

Redigeret af Jarl2010 d. 12-01-2012 21:55
12-01-2012 22:56 #162| 0

Ville lade vær. De har ikke kunne få det til at fungerer i 12 dage nu. GG Betsafe - Hallo Betfair!

12-01-2012 23:05 #163| 0
-KD- skrev:
Ville lade vær. De har ikke kunne få det til at fungerer i 12 dage nu. GG Betsafe - Hallo Betfair!


ku være jeg os sku sige goddag til Betfair så :)
13-01-2012 14:02 #164| 0

@-KD-, kan du skicka mig ett privat mail med dina Betsafe detaljer så ska vi lösa detta.

Denise

13-01-2012 14:39 #165| 0

@BetsafeDen

Kan man se sine egne points/rake et sted?

Mvh

13-01-2012 14:41 #166| 0

@ chrrrist - ikke endnu, den del af .dk siden er ikke programmeret færdig ifølge support svar fra igår ;)

13-01-2012 14:51 #167| 0

Ah okay - takker :o)

13-01-2012 17:37 #168| 2

Spurgte via pm om jeg kunne få Denise til manuelt at hæve mine $ for mig. Får så svar om at jeg skal rake 3% af beløbet først eller selv betale dem i gebyr for hævningen. Hvordan skal jeg rake $xx, når jeg ikke kan komme til at spille?

Det er måske ikke tiden at sætte et krav op om at rake et vist beløb, før jeg kan hæve, når jeg ikke kan komme til at spille og alt simpelthen sejler rundt for Betsafe lige nu.

14-01-2012 14:34 #169| 0

Ej men Betsafe altså....

"Efter at have kigget på din konto, fremkommer det at vores Odds manager har sat en grænse på din konto. Vores odds manager gennemgår kontier regelmæssigt og kan ydermere sætte en grænse på kontier efter at have gennemgået deres spille mønster/system. Derfor vil den indsats som du bliver tilbudt være det maksimale beløb du kan placer på denne kupon."

Gal det svært at komme igennem med noget :/

// KD

16-01-2012 14:01 #170| 0

@PBaek som du också vet genom våra PM så har vi löst detta för dig.

I regel är detta standard villkor för utbetalningar då vi betalar samma % till payments providern.

Betsafe Denise

16-01-2012 16:13 #171| 1

@ BetsafeDen:

1:
Hvordan står det til med at kunne oddse ved jer?
(Når jeg vil godkende en kamp, skal jeg logge ind med NemID, men der sker intet. Det kan jo ikke passe.)

2:
11 dollar ticket og 10 dollar cash bestilt 22. december fra pointtours men endnu ikke modtaget. Er det noget der kommer til at ske?

3:
Penge hævet 3. januar, men endnu ikke modtaget på konto. Hvor bliver de af? Holder i på dem for at jeg ikke starter på en anden side?

4:
Bør jeg bare droppe tanken om Betsafe får tingene til at fungere?

Skyggens

16-01-2012 16:42 #172| 0

@Skygge
Kan lige hjælpe lidt.
1. begynd forfra (ja det noget crap). Er man for langsom beder den om NemID selvom man ER logget ind. Så gå ind på Betsafe.dk igen (du vil se du fortsat er logget ind) og find dit bet igen og lav det. Burde løse problemet. Har samme problem dagligt.

2. Pas

3. MB withdraws blokkerer af en teknisk grund og de ved ik hvornår det løses. Er der tale om et andet withdraw så pas.

4. Det kommer nok op og kører men imo har de forsøgt for meget på én gang. Vi ser hvordan mange sider endnu ikke bruger NemID fordi man må vente. De giver dem tid til at udvikle det. Betsafe har nok for mange bolde i luften men bliver selvfølgelig løst... men hvornår? tja..

16-01-2012 16:48 #173| 0

@ -KD- har du overvejet at blive Betsafe supporter? Må sige det ville hæve deres responstid.

1: Jeg prøver at oddse lidt hurtigere

2: Må hun så selv svarer på.

3: Hævet til Visa.

4: Hvem vil du så anbefale Betfair?

16-01-2012 16:52 #174| 0

@skyggens, skicka mig ditt Betsafe nick i PM så ska jag kolla.

Denise

16-01-2012 17:24 #175| 0

Pm sendt

16-01-2012 18:18 #176| 0

Ud over alle de ting der ikke fungerer nævnt i denne tråd, har jeg siden 30 december rykket for og ventet på svar angående Casino Black hos Betsafe, som gik ned og jeg ikke kan få adgang til. Jeg var igang på thunderstruck II, en maskine med freespins der bliver bedre og større jo længere man spiller på den. Da jeg langt om længe nåede det højeste fresspin-niveau crashede spillet efter min første omgang freespins og har været crashet lige siden og udbetalingen fra disse freespins finder ikke sted men staller bare og kommer med fejlmeddelse.
Til sidst beder jeg om at få lukket men konto permanent og insisterer samtidigt på at få en afklaring på casino black delen.
Det tørre svar er at jeg ifølge dansk lovgivning ikke kan genåbne min konto indenfor 1 år og om jeg er sikker på at jeg vil lukke den. Ikke et ord om hvornår jeg kan fortsætte på Thunderstruck II, intet om mit tilgodehavende og sådan har det været siden 30 dec. Byebye Betsafe and FU bigtime, hello www.spillemyndigheden.dk som ellers ikke kan behandle klager i tvist mellem udbyder og kunde, men som alligevel har indvilget i at modtage min klage efter tlf samtale pr dags dato, ufatteligt at man skal køre en klagesag for at få et svar.

en.wikipedia.org/wiki/Customer_retention


Redigeret af AA-BB d. 16-01-2012 18:25
16-01-2012 18:30 #177| 0
Administrator

@AA-BB

Når du beder om at få lukket din konto, så SKAL siderne lukke din konto, og de må ikke åbne den igen. Det står i lovgivningen, og det er altså spillemyndigheden der har fået indført den regel. At pokersiderne følger reglerne, kan vi altså ikke klandre dem for.

16-01-2012 18:35 #178| 0

Yes sir. og kontoen skal skam også lukkes, det har jeg jo selv bedt om. Det gør mig bare ret Paf at selv ikke hér kan support finde ud af at få fingeren ud.
Og det fremgår vist klart af min post hvorfor jeg har bedt om at få den lukket.

Redigeret af AA-BB d. 16-01-2012 18:37
16-01-2012 18:39 #179| 0
Administrator

Tjo, men hvorfor vil du have den lukket før du fik løst dit problem? Jeg ved ikke hvordan reglerne er 100%, men hvis reglerne siger at de slet ikke må røre din konto når den er lukket, så er der jo ikke meget at gøre?

Jeg er med på at det er frustrerende ikke at få løst sine problemer med det samme, men jeg forstår ikke pointen I at få kontoen lukket. Hvis du skriver en PM til Denise, så er jeg sikker på at hun nok skal tjekke op på kontoen, og se hvad der rent faktisk er muligt.

16-01-2012 18:48 #180| 0

Aj, nu stopper det sku. Ja undskyld Dieb...Men JEG skal ikke gå til Denise via pokernet. Betsafes support som jeg troede jeg indledte en dialog med den 30 december,og som jeg har kommunikeret med over mange omgange både på live og email support, indsendt screendumps til og måtte skære ud i pap for før de forstod hvad fejlen bestod i... skal gå til mig med et svar.

16-01-2012 18:55 #181| 0
Administrator

Det var et tilbud om, at hun muligvis kunne speed processen op. Hun ved jo ikke hvem du er, og hvad din sag handler om. Hvis du skrev dit nick til hende, så kunne hun gå videre med det.

16-01-2012 19:05 #182| 0

@ AA-BB

At kunne tilgå diverse sites direkte på PN, udenom køen hos support, er i min verden en RIGTIG god funktion hos PN. Overgangen til den nye spillelovgivning har givet flere af disse en del problemer, som man måtte kunne forvente giver en del travlhed.

At lukke kontoen, uden først at få løst problemet gavner hverken dig, eller andre der måtte have samme problem. Jeg er helt enig i at ventetiden har været alt for lang, men du har dog ikke brugt den unikke muliged du har her.

Priser mig iøvrigt lykkelig over stort set ikke at være rendt i problemer, og de få der har været, blev løst inden for minutter eller timer.

16-01-2012 19:17 #183| 0

@Dieb og Loneranger godt i lige skriver og ikke giver op :) Jeg har stukket piben ind, men jeg sluger den ikke ^^
Det der får mig til at reagere vredt siger vel sig selv for beløbet det drejer sig om er ikke voldsomt stort i dette tilfælde. Til sidst blev det en principsag og vel også en kæmpe skuffelse over at Betsafe.dk slet ikke lever op til det Betsafe.com jeg har været 100% tilfreds med... En anden gang går jeg direkte gennem PN hver gang hvis jeg spiller hos en samarbejdspartner med supportprofil på PN.
Jeg har netop pm´et Denise.

Redigeret af AA-BB d. 16-01-2012 19:22
16-01-2012 20:02 #184| 0

@AA-BB Jag går vidare med detta imon för att få klarhet i vad som skett.

Denise

16-01-2012 22:04 #185| 0

Kære BetsafeDen
Jeg håber i får styr på jeres problemer, det må godt nok være dyrt lige i øjeblikket med denne kundeservice.

Jeg tror jeg finder et andet sted at spille indtil i har fået orden på tingene.
Kan du ikke være så venlig at skrive her i tråden når det er på plads.

Mvh

18-01-2012 10:12 #186| 0

Andre end mig der har problemer med Betsafes hjemmeside her til morgen?

Min 100kr bonus er hen over natten spillet fri, og om alt er gået vel skulle der stå et beløb på den rigtige side af 1000kr. Jeg kan hverken se indestående beløb i øverste højre hjørne som vanligt, eller liste over transaktioner i kontooplysningerne.

Edit: Nu fremkommer der besked om problemer på hjemmesiden, så det løser nok sig selv.

Redigeret af LoneRangR d. 18-01-2012 10:19
18-01-2012 14:22 #187| 0

@LoneRangR skicka privat till mig om bonusen inte kommer in så småningom.

Denise

18-01-2012 14:23 #188| 0

@ Denise

Alt er ok :-)

18-01-2012 14:31 #189| 0

@LoneRangR, great att höra (första gången i denna tråden:))

19-01-2012 11:50 #190| 0

betsafeden nogen updates på hvornår cash king points kommer op og køre

19-01-2012 16:13 #191| 0

Better på Hewitt-Roddick, kampen stoppes og så får jeg følgende e-mail:

Kære Kenneth,

Vi har desværre været nødt til at annullere dit bet på Lleyton Hewitt - Andy Roddick, og oddsene på dette valg er blevet sat til 1,00.
Annulleringen er sket af følgende årsag(er): en af spillerne trak sig pga. en skade.

Med venlig hilsen
Betsafe


Jeg har så ik fået mine penge og Betsafe support siger nu jeg ik får dem igen. Hva sker der?! Få nu styr på jeres ting?

Redigeret af -KD- d. 19-01-2012 16:13
19-01-2012 17:32 #192| 0
Betsafe.DK Sportsbook noreply@sportsbook.betsafedk.com
to undisclosed recipients

Kære Jesper,

Vi har desværre været nødt til at annullere dit bet på Darren Clarke Charl Schwartzel, og oddsene på dette valg er blevet sat til 1,00.
Annulleringen er sket af følgende årsag(er): der var sat forkerte odds.


Fik denne i nat, og refunderet indskud ca. samtidig med mailen er sendt

heldigt nok, da Schwartzel smed det på 18.hul

Odds 3.20 på Schwartzel,
Betfair havde 3,56 på Clarke, men surebettede ikke.
19-01-2012 17:34 #193| 0

@Jesper
Jeg er lige nysgerrig: Hva er formålet med dit post? At sige der er noget galt for mig eller hvordan?

19-01-2012 17:37 #194| 0

De annullerer et bet pga. "forkerte odds"

bare fordi de havde sat procenterne anderledes end markedet, der var jo ikke himmelråbende forkerte odds (over 100 % tilbagebetaling)

Nu var jeg så heldig, men synes det er for nemt at være bookmaker her

19-01-2012 17:53 #195| 0

ah ok, enig. Det er lidt en joke at de bare ka tillade sig at gøre som de vil.

23-01-2012 11:32 #196| 0

Hej :)har i stadig problemer med at logge ind i Betsafe client? har nemlig samme prob... troede det var noget med min browser eller net, pc w/e , men kan se at stort set alle har eller har haft samme prob. er der nogen løsning endnu? ;o

angående oprettelse med nemid på Betsafe side eller flytning hvad det nu hedder, (hvis nogle stadig har problemer) mit internet explorer samt opera browser virkede ikke da jeg skulle log ind på Betsafe side med nemid. jeg har firefox som en 3rd browser jeg har. der virkede det som det skulle og jeg kunne log in med nemid på Betsafe side. ved ikke om det vil virke for jer eller om i har prøvet. det virkede ihvertfald for mig :)


Martin

23-01-2012 14:54 #197| 0
seqas skrev:
Hej :)har i stadig problemer med at logge ind i Betsafe client? har nemlig samme prob... troede det var noget med min browser eller net, pc w/e , men kan se at stort set alle har eller har haft samme prob. er der nogen løsning endnu? ;o

angående oprettelse med nemid på Betsafe side eller flytning hvad det nu hedder, (hvis nogle stadig har problemer) mit internet explorer samt opera browser virkede ikke da jeg skulle log ind på Betsafe side med nemid. jeg har firefox som en 3rd browser jeg har. der virkede det som det skulle og jeg kunne log in med nemid på Betsafe side. ved ikke om det vil virke for jer eller om i har prøvet. det virkede ihvertfald for mig :)


Martin


Ingen løsning endnu. Denise siger hun har sendt det videre til deres tekniske afdeling, men indtil videre er der ikke kommet en løsning eller forklaring på hvad der er galt.
24-01-2012 21:59 #198| 0

argh! det pænt neder. misforstå mig ikke men er glad for det ikke kune var mig der ikke kan log ind. var, hvis ikke jeg har sendt mail online med det. så først dette topic efter. tak for svar :)


e:

det virker nu!!!!
tak og held og lykke til jer alle :)

2nd edit.

hvad sker der lige, så virker det og nu virker det IGEN ikke lol...

virker det for jer og er det måske bare min pc, internet?

Redigeret af seqas d. 25-01-2012 12:10
27-01-2012 02:04 #199| 1

@Betsafe/Denise
Hvornår ka jeg få mine penge fra jer? Der er gået knap 4 uger nu hvor I ik har fået MB op og kører! Så gør det manuelt! Jeg vil have mine penge NU!
Så siger I "Træk dem ud til din bank". NEJ! Det devaluere mine penge af helved til når de så skal retur på en anden side end jeres i $$ igen!

@PN
Synes det ved at være forkasteligt og I bør gøre noget ligeså. Det her er en joke!

27-01-2012 16:32 #200| 1

bumb

29-01-2012 16:44 #201| 1

BUMB

29-01-2012 20:47 #202| 2

Jeg bumber igen

Vil gerne høre hvad PN's (admins, ik brugere) holdning er til dette? Og at Betsafe får lagt pres på sig herfra? Forstår ik hvordan det ikke kan fungerer nu på 5 uge! Er træt af Betsafe, deres tekniske afd., deres support der giver samme svar HVER gang, alt failer bare.

Redigeret af -KD- d. 29-01-2012 20:49
30-01-2012 16:04 #203| 2

bumb

30-01-2012 17:32 #204| 0
Administrator

-KD-

Det er langt bedre, hvis du skriver en PM til mig. Det er lidt et tilfælde at jeg ser den her tråd, og så er det altså svært for mig at gøre noget. Kan du ikke shippe mig en PM hvor du beskriver dine problemer?

30-01-2012 17:53 #205| 0

k

30-01-2012 20:01 #206| 0
Dieb skrev:
-KD-

Det er langt bedre, hvis du skriver en PM til mig. Det er lidt et tilfælde at jeg ser den her tråd, og så er det altså svært for mig at gøre noget. Kan du ikke shippe mig en PM hvor du beskriver dine problemer?


Læser PN ikke med på PN længere? :-)

Bliv endelig ved med at skrive her eller bumpe tråden, så vi kan se om det ender med at de får styr på deres lort.
30-01-2012 20:11 #207| 0

lol hvor er det sørgeligt det her, det går satme ned at bakke for PN og Betsafe


GL OP

30-01-2012 20:31 #208| 0
Administrator

Det er vidst længe siden, at OP fik løst sit problem mht at logge ind. Nej, jeg læser ikke alle indlæg, så kunne jeg ikke bruge tiden på andet. Det er blandt andet derfor man kan sende en PM, mail eller anmelde et indlæg. PokerNet er et fantastisk forum med mere end 1000 indlæg om dagen, og dem kan jeg altså ikke nå at læse. I så fald kunne jeg ikke lave andet (blandt andet at hjælpe -KD-), og så er vi lige vidt.




30-01-2012 22:54 #209| 0

Dansk support profil please... del ud af dine affiliate opgaver, det er +ev Denise. Både for brugerne her, og Betsafe.

30-01-2012 23:22 #210| 0
Dieb skrev:
Det er vidst længe siden, at OP fik løst sit problem mht at logge ind. Nej, jeg læser ikke alle indlæg, så kunne jeg ikke bruge tiden på andet. Det er blandt andet derfor man kan sende en PM, mail eller anmelde et indlæg. PokerNet er et fantastisk forum med mere end 1000 indlæg om dagen, og dem kan jeg altså ikke nå at læse. I så fald kunne jeg ikke lave andet (blandt andet at hjælpe -KD-), og så er vi lige vidt.


Nu lægger du altså selv op til at jeg stikker lidt til dig.

Har du svært ved at skelne om det er vigtigst at holde sig opdateret i en lang tråd om Pokernets samrbejdspartner, der ikke har haft andet end problemer siden 1. januar fremfor eksempelvis off-topic, sportsbetting eller analyse?

Hvis du ikke kan sortere bare en anelse i hvad der kunne være aktuelt at følge med i, kan jeg godt se du har et problem med 1000 indlæg på PN dagligt.
31-01-2012 00:27 #211| 0
Administrator

Ja, det gjorde jeg, og jeg er egentlig ikke interesserede i en længere diskussion. Men for lige at gøre det kort, så skal vi have flyttet konkrete problemstillinger over til enten PM eller mail. Det er den måde jeg hurtigst kan svare på, og den måde vi mest effektivt får løst problemerne.

Jeg har svært ved at vurdere en konkrete sag, hvis jeg ikke har fuldt overblik over omganget af problemet. Og det er jo sjældent at folk sidder og deler ud af nicks mm. i tråde. Jeg vil gerne hjælpe, og det sker mest effektivt ved at sende mig en PM eller mail (jeg har fx været i London siden torsdag, og der havde jeg kun tid til at tjekke PMs og mails).

Så for at opsummere mit indlæg, så sætter jeg stor pris på at folk sender en PM eller mail i fremtiden. En ret stor del har opdaget det, og bliver hjulpet hver dag. Hvis vi kan få endnu flere til det, så kan servicen blive endnu bedre.

03-02-2012 17:30 #212| 0

det er fuldt ud bevidst at jeg ikke skriver pm til dieb eller PN om dette, men fortsætter i tråden. jeg gider ikke flere mails, tlfopringinger eller spild af tid på at være til grin.
jeg har ventet i en måned på at få svar på casino black nedbruddet, da der så endeligt kommer svar og thunder II maskinen er "fikset" er minimumsindsatsen x10 højere end før. dvs. istedet for 30 øres minimum bet er det nu på 300 ører. Nå tak skal i have, det er da helt fair. I mellemtiden er det blevet glemt at der er et mellemværende i mit favør fra da spillet crashede for en måned siden, øhm whatever.

Jeg beder derfor om at få lukket for casino black og red, gider ikke skrive med support længere, det er for langt ude på alle måder at jeg har skullet skrive så meget frem og tilbage om et fuldstændigt simpelt problem.
Jeg spiller så i dag poker på Betsafe.dk, sngs. Alt kører flydende og fint, jeg kører normalt op til 8 sngs/tours synkront og har kunnet åbne op til mindst 16 borde på Betsafe.com før jul uden problemer. Men i dag sker det samme som de to andre gange jeg har forsøgt poker på Betsafe.dk i år. cirka 5 minutter efter den 6/7e sng går igang, jammer alting og går fuldstændigt i stå og welcome to timeout city som så fortsætter til man er blinded ud i alle sngs. ingen knapper reagerer i tide, og specielt ved bordskifte eller når en sng åbner første bord og begynder, lagger alle borde, de hænger bare i 10-30 secs.
I dont care anymore what the reason is. software, flash, directx, graphics drivers osv. er opdateret på min pc, den har fornuftige entry level stats og har intet andet end poker kørende på en nybootet maskine og min pc kører mine andre pokerklienter fint, ligesom den ownede multitables på Betsafe.com før 1/1, selvom jeg kunne læse på pokernet at andre havde problemer med 6+ tables på bedre pc´er end denne. Enten er der problemer i Betsafes poker klient eller også er kravende til at køre denne klient blevet absurd høje.
Da jeg henvendte mig til support ang. den umulige pokerklient var budskabet at der ingen problemer er i deres ende og at softwaren er den samme som på .com. ehm...okay. ligesom alt det andet på jeres side der kører perfekt og som på .com.
Gider da ikke sidder og smide pengesedler ud i den blå luft og skulle spilde tid på et foretagende der kokser totalt over hele linien. jeg har da været lidt småmopset en gang imellem i tråde her på pn og var f.eks ude efter Unibet i sin tid, men jeg har da godt nok aldrig bandet og svovlet overfor support eller et bettingfirma før nu. Så er grænsen vist nået.

Im out of the deal.

05-02-2012 19:55 #213| 0

Bump for mere info om login-problem.

Utroligt der ikke engang er kommet en tilbagemelding, efter at Denise for flere uger siden lovede at vende tilbage med en løsning fra deres tekniske afdeling.

06-02-2012 10:22 #214| 0

Bump

06-02-2012 11:34 #215| 0

Jeg ka komme med i en update her... PM med Dieb der sku virkelig prøve at hjælpe. Han får skaffet mig en mail samt at Betsafe så vil se på min sag. Skrive til mailen. Det er en uge siden og har ik fået svar på den... Betsafe fucker for hårdt. Vi ska dog ikke blame PN - husk det!

06-02-2012 13:09 #216| 0

Helt enig.

Bumber den dels for at få svar, og ikke mindst for at minde folk om, hvor kolde i røveren Betsafe er overfor deres kunders problemer.

Det er i det mindste ikke fordi de forsøger at lægge skjul på at de er ligeglade - med denne larmende tavshed.

06-02-2012 13:42 #217| 0

Jeg er direkte chokeret over hvor rædselsfuldt dårligt Betsafe behandler det her. En ting er at det er en svensker der skriver på PN, det er hvad det er, men når supportpersonen lover en ting og så absolut intet får udrettet i 5 uger virker helt sygt.

Jeg ville holde mig til Betfair, det er helt sikkert.

06-02-2012 14:14 #218| 0
Administrator

@-KD-

Jeg har snakket med Betsafe igen, og de har ikke modtaget nogen mail. Jeg ved du har skrevet en mail, og jeg er også 100% overbevist om, at den ikke er kommet frem. Det er jo irriterende, da Denise jo ikke kan løse et problem uden at have alle informationer, og træls da du ikke har nogen chance for at vide, om mailen er kommet frem.

Jeg har bedt hende om at kontakte dig pr PM, og så håber jeg I finder en løsning på dit problem.

06-02-2012 14:31 #219| 0

@ Dieb
Yup, hun har PM'et mig og jeg har sendt en mail til hende igen (samme e-mail). Normalt giver hotmail lyd fra sig hvis en mail ikke bliver leveret så måske noget spamfilter der har spist den.

06-02-2012 15:00 #220| 0

Jeg vandt et eller andet stykke stof fra London i en halv-gratis GiveAway turnering omkring nytår.
Det havde jeg stort set glemt, da jeg en uges tid senere blev ringet op af Betsafe og fik fortalt, at det ville blive sendt afsted indenfor en måned.
For nogle dage siden blev jeg så igen ringet op, om at det ville blive et par dage forsinket, og at der var indsat en $33 billet på min konto som "plaster på såret".
Halskluden en nu modtaget via Royal Mail :-)

Det var så en god historie om Betsafe - men:

Jeg fatter heller ikke, de endnu ikke har fået det NemID login til at virke ordentligt på websiden.
Kommer man efter et par forsøg og tilhørende nøgler ind på sin konto, kan man være 98% sikker på at være smidt af igen, inden man har nået at finde sit odds. Hvorfor så ultrakorte sessions?
Og livebetting er direkte umuligt - jeg har forsøgt at placere et bet 5 gange i træk, hvor jeg hver gang blev returneret til NemID-siden .... så var det ligesom ikke sjovt mere.
Det kan undre, at sendefladen i TV er overbroderet med Betsafe-reklamer for dem som "prefer a little higher oooodds" ..... når det stort set stadig er umuligt!

06-02-2012 15:26 #221| 0

Hurtigt spørgsmål til dem der er godt inde i bonusreglerne, da jeg har opgivet at få kontakt til Betsafe.

Jeg oprettede en bettingkonto inden VM i håndbold og fik 100% depositbonus og 100 kr. bonus kontant.

Jeg fik spillet 100% depositbonus igennem, og der stod at jeg nu kunne trække XX kr. ud fra min konto på Betsafe.
Af en eller anden grund (kan ikke huske hvorfor) annullerede jeg min 100 kr. bonus.
Efter jeg trykkede blev der hævet 510 kr. på min betting konto.

Nogen der kan forklare mig hvorfor det ikke kun er 100 kr. der bliver trukket?

OT:

Er det kun mig der synes denne sætning er komisk.

Vores Live Chat support er et praktisk redskab, og kan få dig tilbage i spillet i løbet af ingen tid. Teamet hos Live Chat er tilgængeligt 24 timer i døgnet, fra Mandag 08.00 til Lørdag klokken 20.00 og Søndag fra klokken 11.00 til 20.00

Det er ikke så meget det, at man ikke kan få fat på dem. Men man kan da ikke skrive, at man er tilgængelig 24 timer i døgnet, og så skrive i hvilken periode det gælder.

06-02-2012 15:40 #222| 0

@krabbefar, skicka mig ett PM med ditt Betsafe username så ska vi kolla på det.

Denise

06-02-2012 15:46 #223| 0
krabbefar skrev:

Nogen der kan forklare mig hvorfor det ikke kun er 100 kr. der bliver trukket?



Sikkert pga denne regel (som dog ikke burde gælde, hvis bonusen var fritspillet):

5. When you take a bonus you need to lock money to a bonus. This locked money can't be withdrawn until the wagering requirements for the bonus are met or you actively choose to cancel you bonus. If you cancel your bonus you will then lose your bonus and any winnings generated from your bonus

06-02-2012 16:00 #224| 0
OT:

Er det kun mig der synes denne sætning er komisk.

Vores Live Chat support er et praktisk redskab, og kan få dig tilbage i spillet i løbet af ingen tid. Teamet hos Live Chat er tilgængeligt 24 timer i døgnet, fra Mandag 08.00 til Lørdag klokken 20.00 og Søndag fra klokken 11.00 til 20.00

Det er ikke så meget det, at man ikke kan få fat på dem. Men man kan da ikke skrive, at man er tilgængelig 24 timer i døgnet, og så skrive i hvilken periode det gælder.



Hvor finder du det henne? :) Kan nemlig kun finde det her:

customer-service.betsafe.dk/da/
07-02-2012 17:09 #225| 0

Det er skræmmende at Betsafe har ansat en supportmedarbejder med så lidt kundetække.

For en måned siden siger Denise, at hun vil gå videre med problemet til teknisk afdeling. Jeg spørger igen for 20 dage siden om svar, og Denise siger hun vil rykke teknisk afdeling for svar og vende tilbage. Jeg har intet hørt endnu, og på trods af at jeg bliver ved med at bumpe denne tråd, vælger hun totalt at ignorere mig selvom hun svarer andre brugere.

Det er imponerende at det kan lykkes for en supportmedarbejder, at skræmme flere kunder væk end hun hjælper. wp Betsafe!

07-02-2012 17:21 #226| 0

Så std. Ved ikke hvorfor de siger/skriver "vender tilbage". Har aldrig prøvet det endnu. Man skal selv tjekke op på det 3-10 dage senere. Enten har de intet fundet ud af. Eller også svarer de tilbage med en løsning med det samme. Men de vender aldrig tilbage......

07-02-2012 17:26 #227| 0

Deres pokerserver er lækker..

07-02-2012 17:27 #228| 0
Administrator

@PBaek

Nu er Denise ikke supportmedarbejder, og det arbejde hun laver i PokerNets forum, kan må og skal aldrig forveksles med Betsafes alm. support. Det her er et tilbud til PokerNets brugere om at få ekstra hjælp til at løse specifikke problemer. Det er der rigtig mange der har gjort brug af, og været rigtig glade for.

Jeg skal nok spørge ind til yderligere info omkring de tekniske problemer (og manglende opdateringer på dit spørgsmål) når hun kommer online, men ellers må jeg henvise til Betsafe alm. support for yderligere opdatering på problemet.

Jeg tager gerne det fulde ansvar for, at folk desværre har fået den forkerte opfattelse af Denises rolle på PokerNet. Jeg skulle langt tidligere i forløbet have gjort det klart, hvordan I kan og skal bruge hende.

Lige nu er vi i dialog med Betsafe omkring dikrete support på PokerNet, og hvis alt går som jeg ønsker det, så får vi en "rigtig" supporter ind på PokerNet inden for kort tid.

07-02-2012 17:29 #229| 0

Super. Takker Dieb, skal nok blive godt. Pres dem lidt for flere reloadbonusser :).

07-02-2012 18:01 #230| 0
www.pokernet.dk/deals

Betsafe: "Support direkte på pokernet"?
07-02-2012 18:26 #231| 1

Som TheHoGunBomb.

@Dieb




Hvordan skal Supportprofil tolkes i ovenstående billede?

07-02-2012 18:44 #232| 1
Administrator

Det er individuelt fra side til side, hvor meget tid og mulighed de har for at yde support direkte på PokerNet. Som jeg skriver længere oppe, så tager jeg ansvaret for, at det ikke er blevet defineret tydelig nok.

I tilfældet med Betsafe udviklede det sig fra, at Denise ydede direkte hjælp (i PMs), til at hun blev nødt til at bruge op til to timer om dagen på PokerNet. Det er ikke meningen, og hun har som affiliate manager mange andre opgaver.

Som jeg skriver længere oppe, så håber jeg på at vi kan få tilknyttet en dansk supporter, som kan bruge en time eller to om dagen på at hjælpe PokerNettere.

07-02-2012 20:24 #233| 0

Det tager ikke mange sekunder at skrive: "Vi har ikke fundet en løsning endnu".

Man gør mere skade end gavn, når man lover at vende tilbage med svar, og aldrig giver lyd fra sig igen.

07-02-2012 20:53 #234| 0
Administrator

PBaek

Jeg er ikke uenig, og jeg forstår godt din frustration når man bliver lovet et svar. Jeg skal som sagt nok følge op på det i morgen, så vi kan få løst de sidste problemer.

07-02-2012 21:15 #235| 0

Super! Tak.

08-02-2012 08:54 #236| 0

@PBaek,

Du hade två problem hos Betsafe och du vet väl som jag att vi haft personlig kontakt genom PM och att jag där bland annat assisterat dig med uttag och då du och Mikkmakk hade samma problem kan jag meddela att Mikkmakk nu kan logga in utan problem hos Betsafe.

Jag ignorerar dig givetvis inte men då MikkMakks log in problem är löst och du uppgav samma bör det också vara det.

I fortsättningen uppskattar jag om du skickar mig ett personligt PM så att jag enklare kan hjälpa dig där.

Denise

08-02-2012 16:10 #237| 1

Hej. jeg havde som mange andre problemer med at logge ind på Betsafe og ja det er MEGET frustrated de blev ved med at sige at jeg skulle prøve at skifte browser selvom jeg havde gjort det op til flere gange. anyway. jeg fik mit til at virker siden da og har ingen problemer med at logge ind nu. jeg kan ikke garentere det vil virke hos jer eller om i måske allerede har gjort det men efter disse step så virkede mit. afinstaller poker room samt genstart pc, ja det har i alle haft nok gjort, jeg gjorde det nu alligevel igen. afinstallere alt java fra control panel og genstart din pc, lad den installere/update hvis den gør det auto ellers hent java fra deres hjemme side.

efter afinstallering af Betsafe/java så kør lige ccleaner inden i genstarter pc.

husk at opdatere diverse ting på pc - jeg fandt et program som er nice til dette hvis ikke kender det, det skulle gerne være free :)

hjemme siden er: secunia.com - i kan også bare søge navnet på google hvis i vil se linket inden.

held og lykke! håber det kommer til at virke for jer som det har gjort med mig ellers har jeg desværre ikke nogen forslag lige pt. til det.

Martin

09-02-2012 17:11 #238| 0
BetsafeDen skrev:
@PBaek,

Du hade två problem hos Betsafe och du vet väl som jag att vi haft personlig kontakt genom PM och att jag där bland annat assisterat dig med uttag och då du och Mikkmakk hade samma problem kan jag meddela att Mikkmakk nu kan logga in utan problem hos Betsafe.

Jag ignorerar dig givetvis inte men då MikkMakks log in problem är löst och du uppgav samma bör det också vara det.
Denise


Jeg har skrevet til Mikkmakk for at høre hvordan han fik det til at virke.

Men han er uforstående overfor din kommentar, da han ikke selv har fået noget til at virke. Det har han skrevet til dig i en ret klar besked. Jeg kan ikke forstå hvordan du kan misforstå den.
10-02-2012 00:27 #239| 0

Tak for forslaget seqas, men det har desværre ikke hjulpet.

11-02-2012 00:17 #240| 0
PBaek skrev:
Tak for forslaget seqas, men det har desværre ikke hjulpet.


argh trist, sorry :( vender tilbage hvis jeg skulle falde over noget andet
der eventuelt kan prøves


jeg ved godt jeg "ny" her. men bare når man læser nogle af svarende i posten. Denise prøver virkelig at hjælpe jer/os hun pm'ede mig angående det samme da jeg heller ikke kunne få det til at virke, efter jeg havde skrevet i dette topic, havde dog lige fået det op at kører en dag eller 2 inden men tro mig jeg ved hvor frustrerende det er når noget ikke virker og især med problemer som dette, det svært at holde temperamentet nede, det har jeg i hvert fald selv svært ved.


bare husk det Betsafe der fejler og ikke hende :)

( jeg ved hun ikke er supporter som Dieb allerede har nævnt) bare hvis min post nu skulle kunne misforstås.

peace,
out :)




11-02-2012 00:33 #241| 0

Jeg har også samme problem som Mikkmakk i #44, hvis jeg prøver at logge ind via download klienten.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar