5/10 live - Par 10 i problemer

#1| 0

Spillet er 5/10 i den lokale klub. Der bliver friskt til uden at det er helt speewy. Jeg har spillet lidt mere stramt end sædvanligt.


Villain i hånden er en udemærket spiller, der nok er lidt for løs pre, men sikkert vindende i dette spil. I situationen tænker jeg ham som passiv post, men er ikke helt sikker på at det passer.


Hijack åbner til 45, jeg flatter på knappen(jeg raiser ofte her, men da jeg spiller mange hænder på knappen, kan jeg godt lide at have stærke hænder i min flattingrange), SB caller og det samme gør villain i BB


Flop er 2 6 8(pot 180)

Check til mig, jeg siger 125, villain siger 300 med 700 bagved


Synes det er et lortespot. Når jeg selv læser hvordan hånden går ligner det måske et jam, men tror ikke han raiser her med et nøgent flushtræk eller en 8er.

Han har dog kun par 2, par 6 og par 8 samt 68 der slår mig.

What to do?

Redigeret af Krutte d. 21-12-2016 01:14
21-12-2016 02:51 #2| 0

kan ikke se dig slippe væk, og som beskrevet synes jeg ikke rigtig den er close.

Det er jo ikke noget super spot, men all in er helt sikkert en smule +EV.

Redigeret af Dankfinger d. 21-12-2016 03:09
21-12-2016 02:53 #3| 0

du slår en alt for stor del af hans value/ semibluff range. han tror sikkert at han måske kan få dig af 8x som spillet.

+ du siger at du har siddet og nittet den op, taler for det er et extra oplagt spot at lægge pres på dig med any draw.

Redigeret af Dankfinger d. 21-12-2016 02:57
21-12-2016 04:35 #4| 1

Ulækkert spot. Som man ret ofte kommer i i den slags spil ved de stacks.


Har svært ved at se dig komme specielt godt ind mod en sane spillers range.


Best case du kommer ind mod et meget stærkt draw, måske 99, sidste 1010 combo. Eller du folder hans EQ ud hvis han folder. Jeg tror dog ikke at han folder særligt ofte.


Worst case du ryger ind mod sets, 68, JJ.


Hvis du kalder er nærmest halvdelen af decket ret ulækkert.


Jeg ville nok foretrække 3B - fold pre. Også selv om det måske er exploitive.


Ville overveje flop sizing, ville nok gå lidt lavere IP.


Også hvis du vælger at shove så er det obviously lidt bedre at gøre det med 1010X, fremfor dem uden 10




Redigeret af klondike d. 21-12-2016 04:42
21-12-2016 17:08 #5| 0
klondike skrev:Ulækkert spot. Som man ret ofte kommer i i den slags spil ved de stacks.

Har svært ved at se dig komme specielt godt ind mod en sane spillers range.

Best case du kommer ind mod et meget stærkt draw, måske 99, sidste 1010 combo. Eller du folder hans EQ ud hvis han folder. Jeg tror dog ikke at han folder særligt ofte.

Worst case du ryger ind mod sets, 68, JJ.

Hvis du kalder er nærmest halvdelen af decket ret ulækkert.

Jeg ville nok foretrække 3B - fold pre. Også selv om det måske er exploitive.

Ville overveje flop sizing, ville nok gå lidt lavere IP.

Også hvis du vælger at shove så er det obviously lidt bedre at gøre det med 1010X, fremfor dem uden 10

Worst case sets 68 JJ, Jaja meeen hvad så med Best case?

79 T7 T9 57 45 særligt kombinationerne eller med en en helt masse kombinationer, A8 99, 77?. der er ligeså mange value hænder vi er foran. Og vi skal selvfølgelig ind imod draw.


Jeg mener heller ikke et FD er nøgent hvis der er overkort og/eller BD straight osv. Og at udelukke A8 eller andre 8 kombinationer synes jeg er fjollet.

edit: kan sagtens forsvare et hero fold, og den er nok mere close end jeg gjorde den til i starten, men synes klart all in er mest GTO

Redigeret af Dankfinger d. 21-12-2016 17:19
21-12-2016 19:43 #6| 0

Som spillet går jeg all in og forventer et kald fra alt undtagen rent bluff. Bordet er vådt, og vi har overpar, så der er masser af muligheder for, at vi har bedste hånd. Med beskrivelsen af villain som løs preflop, og at han er i bb gør, at han kan have mange forskellige handsker, hvor hero er foran de fleste.


Kaj

22-12-2016 02:30 #7| 0
klondike skrev:Ulækkert spot. Som man ret ofte kommer i i den slags spil ved de stacks.

Har svært ved at se dig komme specielt godt ind mod en sane spillers range.

Best case du kommer ind mod et meget stærkt draw, måske 99, sidste 1010 combo. Eller du folder hans EQ ud hvis han folder. Jeg tror dog ikke at han folder særligt ofte.

Worst case du ryger ind mod sets, 68, JJ.

Hvis du kalder er nærmest halvdelen af decket ret ulækkert.

Jeg ville nok foretrække 3B - fold pre. Også selv om det måske er exploitive.

Ville overveje flop sizing, ville nok gå lidt lavere IP.

Også hvis du vælger at shove så er det obviously lidt bedre at gøre det med 1010X, fremfor dem uden 10

Er enig i 3b pre og GII flop.

Jeg vil dog mene det er bedre ikke at have T, da vi så blokker en masse af de bluffs han kan have her. 7Thh-AThh er alle hænder som vi gerne vil ind mod på flop her imo, da han så ikke drawer til 2par men kun til farven.

De hænder blokker vi jo netop for, hvorfor hans GII range her vel vil være stærkere?

NB: Kan godt være jeg er off her.

23-12-2016 00:27 #8| 0

bare ikke vær reinkemeier

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar