500+ kr til den der kan fixe min iMac - Aarhus C (fixed)

#1| 0


Min iMac kan ikke længere starte, og jeg kan ikke selv løse mine problemer.

Dum som jeg er, har jeg kun installeret en windows 10 version på computeren, ingen backup, og nu vil den ikke starte - jeg antager det må være et software problem, men det kan muligvis også være hardware, da det der sker i praksis er, at jeg tænder computeren, hvorefter den går direkte hen til billedet 'preparing automatic repair' - hvorefter den fryser. Før kunne jeg godt prøve diverse reparationsmuligheder, som alle var uden succes, men nu fryser den allerede inden jeg er nået dertil. Når jeg så prøver at slukke computeren manuelt på tænd/sluk knappen bagpå imac'en slukker skærmen - men der kommer en høj blæselyd, og jeg er nødt til manuelt at trykke en ekstra gang på sluk-knappen for at slippe for blæselyden. Det hele kompliceres yderligere af, at jeg (helst) skal have iMac'en med til Thailand d. 6. januar. Jeg har downloadet en udgave af Mac's OS på en USB, men jeg kan ikke finde ud af at komme ind i nogen som helst form for BIOS, selvom jeg har trykket på alverdens knapper. Alt i alt er jeg meget lost, så hvis der er nogle der har nogle råd til hvordan jeg får liv i den her computer i en fart, er jeg lutter øren, og kvitterer gerne med kolde kontanter. Jeg tænker at det er nemmest hvis der er en ekspert der kan komme hjem til mig fysisk og hjælpe med formattering/opsætning af windows 10 + Mac OS, men hvis der er nogle der har nogle pointers til hvordan jeg får liv i den her computer, ville jeg være lykkelig - og jeg betaler gerne rigtig godt for hjælpen - håber der er nogen der kan hjælpe på den ene eller anden måde :)

Redigeret af _toche d. 02-01-2017 23:59
02-01-2017 17:52 #2| 0
Vegas CHEF

@TiltThis

Må være en nem en for dig?

02-01-2017 22:25 #3| 0

boot fra ny Windows 10 ... cd/dvd/usb ..

Redigeret af Farre d. 02-01-2017 22:26
02-01-2017 23:59 #5| 0
OP

FIXED

03-01-2017 14:20 #6| 0
_toche skrev:FIXED

Jeg er nysgerrig - hvordan? :D

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar