2014 NFL offseason

#1| 0

Savner allerede NFL, er jeg sikker på der er flere herinde som gør, så synes en tråd til offseason snak, spiller ønsker til jeres elskede hold, osv, ville være på sin plads.

Nfl combine er allerede begyndt, og er slut d. 25, free agency Marts d. 11 og endelig starter draften, 8-10 Maj.

22-02-2014 14:13 #2| 1

Hvis Patriots kunne få en WR eller to, der rent faktisk kunne gribe, så ville det ikke være det værste

22-02-2014 14:24 #3| 0

Er selv packers fan, og glæder mig til at se hvad de gør med alt det cap room som de har, men packers er kendt for ikk og give big money på free agents. Packers er det hold med flest spillere der går på free agent, tror det er omkring 19!

Tror at de går bigtime ind på defense i draften, de kunne bruge det hele, safety, nose tackle (som jeg tror de henter i første runde), DE, inside linebacker, og outside, cornerback også en kæmpe TE !

Men packers drafter meget efter value og ikke efter hvad de mangler.

Jeg gætter på at Louis Nix er der ved packers 21 valg i draften og ham tager de!

22-02-2014 14:32 #4| 0

Jeg er Seahawks fan så jeg kan godt leve lidt på sidste sæson lidt endnu :D men dermed ikke sagt jeg ikke glæder mig til næste hehe

22-02-2014 14:52 #5| 0

Håber bare for alt i verden ikke at Vikings reacher efter en QB som nr 8.

Ønskescenariet er at en af følgende er til os efter de 7 første: Khalil Mack, Teddy B, Bortles, Johnny football eller Sammy Watkins (ad hvor ville det dog være ulækkert at have ham på den anden side af Patterson!)

Ellers håber jeg på et trade længere ned i draften.. Hvis en af top3 QB's ikke er der ved nr 8, vil det være lækkert med en Carr i 2. Runde..

22-02-2014 14:53 #6| 0

Håber bare for alt i verden ikke at Vikings reacher efter en QB som nr 8.

Ønskescenariet er at en af følgende er til os efter de 7 første: Khalil Mack, Teddy B, Bortles, Johnny football eller Sammy Watkins (ad hvor ville det dog være ulækkert at have ham på den anden side af Patterson!)

Ellers håber jeg på et trade længere ned i draften.. Hvis en af top3 QB's ikke er der ved nr 8, vil det være lækkert med en Carr i 2. Runde..

22-02-2014 15:51 #7| 0

Suh på ny kontrakt og et par cuts til, bør give Lions omkring 20-25 mil under cappet.

Lykkes det at resigne Suh til en bedre deal, er der rigeligt plads til et par fine FA signings. Maclin eller Decker fx. Måske DRC hvis han ikke kan blive enig med Broncos. Pettigrew bliver formentlig ikke resignet. Bell skal have en deal. Men de to er de eneste FA de kan ryge. Så basically samme hold som sidste år + hvad de kan score i FA og draften. Der bør være optimisme i Detroit - men lad os nu se

WR, slot WR, SS, TE er top prioriteter. Tager gerne en chef SS eller TE i 1 runde. Masser af WRs at tage af, så stadig gode WRs i 2 runde. Men jeg håber virkelig de kan lave et move på Decker eller Maclin, eller i en syg verden Jimmy Graham

Kan Lions skide guld i draften som de gjorde sidste år, er der ingen undskyldning for ikke at vinde 11+ kampe.

Hvis Suh ikke bliver resignet bliver det stramt.

Ungt og uprøvet coaching staff giver også en del usikkerhed. Og jeg er ingenlunde solgt på Caldwell som HC, selvom han ikke kan være værre end Jimbo

Redigeret af HolchKnudsen d. 22-02-2014 16:14
22-02-2014 18:43 #8| 0

For jer der ikke lige viste det, kommer der en film d.11 april, en draft film.

06-03-2014 12:43 #9| 0

Hvornår skal man regne med at preseason spillende når et realistisk odds?

Altså SB-winner oddsene er jo latterlige:
Seahawks - 7.00
49'ers - 8.00
Broncos - 8.50

Alle skal vel som minimum give 9.5-10 ved sæsonstart? (Det gjorde de hvertfald sidste år)

06-03-2014 12:53 #10| 0

Tror ikke de der odds kommer meget længere op, hvis jeg husker rigtig ligner de meget top3. Odds for Sidste sæson også.

Tror dog niners eller broncos kommer lidt tættere på 10

Redigeret af Greenline1 d. 06-03-2014 12:54
06-03-2014 13:12 #11| 0

Jeg har svært ved at se hvordan der IKKE skulle være kæmpe-værdi i Seahawks. Motivationen kan selvfølgelig spille ind her, men de er så gode og unge, at sulten er tilpas stor. Jeg tror Seahawks tager divisionen igen - det kan nemt betyde bye i wildcard og en div-finale på hjemmebane. Hvis conference-finalen også spilles hjemme, så bliver det ret svært at se hvordan de ikke skulle være relativt solide favoritter i en SB.

Manning og Brady er begge ved at blive gamle, og lige pludselig knækker kurven. Brady er på vej nedad og Manning, selv efter rekordsæsonen, ligner en der vil få store udfordringer rent psykologisk. Et år mere på bagen gør ikke hans arm stærkere og tvivler på receivers kommer til at stå væsentligt stærkere. Glæder mig til at se hvad Fins kan udrette i AFC East, evt. med en draftet RB.

Bengals er svær at tage helt seriøst sålænge Dalton er bag center. Det meste virker utrolig afdanket eller for ungt i AFC, til de kan true noget NFC-hold i finalen (øv).

IMO, så bliver Bucs 14/15 helt store overraskelse. DB Revis, WR D-Jax, RBs Martin/James og en efterhånden god QB i Glennon. O-line var præget af Nicks' fravær sidste år, men ser til den kommende sæson rigtig stærk ud. Et par drags på til d-line kan endvidere gør denne solid også. Bucs tager wildcard?

06-03-2014 13:18 #12| 0

Så skulle Bucs ende over enten Saints eller Panthers - det tror jeg ikke kommer til at ske.

Tror I nogen kommer til at signe Graham for to firstroundpicks?

06-03-2014 13:50 #13| 0
Nilsson skrev:
Så skulle Bucs ende over enten Saints eller Panthers - det tror jeg ikke kommer til at ske.

Tror I nogen kommer til at signe Graham for to firstroundpicks?


Øhhh nej?

Der er 2 WC pladser, de kan sagtens gå til samme div

Jeg er 110% enig med Dalle. Hawks kommer til at miste nogen folk, men kernen er der stadig i 2014. Deres problem er at de er i den klaaaart hårdeste div, så der skal ikke mange skader og missteps til. Kom Hawks i AFC syd i stedet for Colts og de gå easy 16-0. AFC er en joke

Bucs er loaded med talent. Med Nicks tilbage har de arguably top 3 Oline. De har arguably top 2 Safety par. Revis er ikke done og med safeties er det en sicko secondary kun overgået i Seattle. McCoy er elite 43DT, Lavonte David er arguably bedste Will i NFL. Bucs er LOADED! Deres problem har været coaching staff, hård div og katastrofal manglende kavlitet på QB.

Hvis Glennon er løsningen er de afgjort i spil til WC. Men jeg er langt fra solgt på Glennon

Lovie er en gude signing. Havde håbet på ham i Detroit. Hold øje med Bucs D i år. Smith kan i den grad få sat skik på alt det talent

Bucs står i det hele taget i en situation der meget ligner den KC har været i op til 2013. Ingen QB og skod coaches. Men loaded talentmæssigt. Der skal ikke noget større gennembrud til på QB og HC fronten for at de er playoff contenders. Nøjagtig som KC blev det med hvalrossen og ASmith

Ang Graham: Han bliver tagget, hvis ikke de bliver enige om en ny deal. En trade giver nul mening i NFL, hvor de ikke har "sign and trades". Sandsynlighden for at Graham spiller andet sted end Saints i 2014: 0.1%

Der kommer til gengæld til at være bøf efter han bliver tagget. Saints vil tagge ham som TE, Graham vil tagges som WR (Der er vel mindst 5 mil til forskel). Det går meget vel i i en voldgiftssag, men han spiller for Saints næste år, det er næsten stensikkert
Redigeret af HolchKnudsen d. 06-03-2014 13:54
06-03-2014 13:59 #14| 0

Hold i øvrigt øje med om Smith kan lokke Peanut til Tampa. Peanut, Revis, Gholdson og Barron nede bagi. UGH der er 20 turnovers lige der!

Redigeret af HolchKnudsen d. 06-03-2014 14:00
06-03-2014 14:06 #15| 0

Så konsensus er pretty much at jeg ikke skal regne med højere end odds 7.00 på Hawks :)

06-03-2014 14:25 #16| 0
HolchKnudsen skrev:
Nilsson skrev:
Så skulle Bucs ende over enten Saints eller Panthers - det tror jeg ikke kommer til at ske.

Tror I nogen kommer til at signe Graham for to firstroundpicks?


Øhhh nej?

Der er 2 WC pladser, de kan sagtens gå til samme div


Jeg er 110% enig med Dalle. Hawks kommer til at miste nogen folk, men kernen er der stadig i 2014. Deres problem er at de er i den klaaaart hårdeste div, så der skal ikke mange skader og missteps til. Kom Hawks i AFC syd i stedet for Colts og de gå easy 16-0. AFC er en joke

Bucs er loaded med talent. Med Nicks tilbage har de arguably top 3 Oline. De har arguably top 2 Safety par. Revis er ikke done og med safeties er det en sicko secondary kun overgået i Seattle. McCoy er elite 43DT, Lavonte David er arguably bedste Will i NFL. Bucs er LOADED! Deres problem har været coaching staff, hård div og katastrofal manglende kavlitet på QB.

Hvis Glennon er løsningen er de afgjort i spil til WC. Men jeg er langt fra solgt på Glennon

Lovie er en gude signing. Havde håbet på ham i Detroit. Hold øje med Bucs D i år. Smith kan i den grad få sat skik på alt det talent

Bucs står i det hele taget i en situation der meget ligner den KC har været i op til 2013. Ingen QB og skod coaches. Men loaded talentmæssigt. Der skal ikke noget større gennembrud til på QB og HC fronten for at de er playoff contenders. Nøjagtig som KC blev det med hvalrossen og ASmith

Ang Graham: Han bliver tagget, hvis ikke de bliver enige om en ny deal. En trade giver nul mening i NFL, hvor de ikke har "sign and trades". Sandsynlighden for at Graham spiller andet sted end Saints i 2014: 0.1%

Der kommer til gengæld til at være bøf efter han bliver tagget. Saints vil tagge ham som TE, Graham vil tagges som WR (Der er vel mindst 5 mil til forskel). Det går meget vel i i en voldgiftssag, men han spiller for Saints næste år, det er næsten stensikkert


Bevares, der er tre der kan gå i PO fra samme div, men er det ikke overvejende sandsynligt at NFC West sætter sig på i hvert fald 2 pladser. Jeg mener, de er jo som du selv skriver den klart stærkeste division i NFL.

Jeg mente ikke med mit første indlæg, at det er en fuldstændig umulighed, at Bucs kan ryge i playoffs, men 6 kampe mod Saints, Falcons og Panthers er sgu ikke ligefrem noget der gør det nemmere.

Med risiko for at udstille min manglende viden om emnet: Saints har brugt et non-exclusive tag på Graham, der gør muligheden for at miste ham større. Spørgsmålet er, om der er et hold, som har lyst til at bruge to 1. round-picks på ham? Jeg aner det ikke og det var derfor jeg spurgte. Ud fra det jeg har læst, er chancen imidlertid større end 0,1 procent.
06-03-2014 14:27 #17| 1

Forresten, hvem kommer det forhøjede salary cap, der netop er blevet indført mest til gode?

06-03-2014 14:46 #18| 0
Nilsson skrev:
Forresten, hvem kommer det forhøjede salary cap, der netop er blevet indført mest til gode?


Primært de hold der er/var i problemer med cappen og kunne være tvunget til, at skille sig af med profiler, a'la Dallas, New Orleans og Carolina, mens det skader hold med masser af cap-rum og hold der havde håbet på, at skaffe sig FA's til billige penge. Bill Barnwell(som er virkelig god) har skrevet en artikel om netop det for grantland hvis det er.
06-03-2014 16:34 #19| 0

Patriots har meget gavn af de ekstra penge. Specielt hvis man skal resigne Talib.

Haaber paa at se en god DE i draft/FA og en staerk SS.

Dog haaber jeg allermest paa en ny guard i second round og forventer at vi proever at smide vores pick 29 til Jacksonville eller noget i den stil for 2nd + 4th eller 5th.

06-03-2014 17:12 #20| 0
chrisrjdk skrev:
Nilsson skrev:
Forresten, hvem kommer det forhøjede salary cap, der netop er blevet indført mest til gode?


Primært de hold der er/var i problemer med cappen og kunne være tvunget til, at skille sig af med profiler, a'la Dallas, New Orleans og Carolina, mens det skader hold med masser af cap-rum og hold der havde håbet på, at skaffe sig FA's til billige penge. Bill Barnwell(som er virkelig god) har skrevet en artikel om netop det for grantland hvis det er.


Jeg har søgt på google, og jeg kan godt se, at han har skrevet noget om det på twitter, men jeg kan ikke umiddelbart finde artiklen. Kan du måske linke?
06-03-2014 19:45 #21| 0
grantland.com/features/the-money-pit/
06-03-2014 22:12 #22| 0
Med risiko for at udstille min manglende viden om emnet: Saints har brugt et non-exclusive tag på Graham, der gør muligheden for at miste ham større. Spørgsmålet er, om der er et hold, som har lyst til at bruge to 1. round-picks på ham? Jeg aner det ikke og det var derfor jeg spurgte. Ud fra det jeg har læst, er chancen imidlertid større end 0,1 procent.


Så udstiller du min manglende viden. Jeg var ikke bekendt med det loophole.

Og er i øvrigt helt enig med dig i at så er chance væsentlig højere end 0.1%. 2 1st rounders er ikke ekstravagant for ham, hvis vi taler hold der forventer at drafte i bunden (bund 6 fx)
06-03-2014 22:15 #23| 0
Nilsson skrev:
Forresten, hvem kommer det forhøjede salary cap, der netop er blevet indført mest til gode?


Først og fremmest de spillere der er i forhandling (LDO). Dvs free agents nu og dem med 1 år tilbage. mere plads = flere penge at sprøjte = større deals

Derefter de hold der var over eller omkring cap. Raiders der havde mest plads under cap er dem der vinder mindst ved øget cap room. Dels fordi deres egen relative fordel på FA markedet mindskes og dels fordi alle spillere bliver marginalt dyrere
06-03-2014 22:22 #24| 0

Angående Graham

2 1st rounders giver mest mening for contenders der forventes at drafte i bunden. Men det er hold som Hawks (de kan ikke pga mega cap pres), 9'ers (har Davis), Pats (har Gronk), Broncos (har Thomas), Packs (har Finley?).

Så hvilken contender kan fyre 2 picks afsted og har pengene til at give ham en 6-100 deal? Panthers måske? Dunno. Edit: Colts?

Altså det giver jo ikke mening for hold i rebuild fasen at fyre det afsted. Et #28 pick og et #20 pick er jo markant ringere værdi end et #5 pick og et #10 pick.

Når jeg tænker over det, er det måske ikke utænkeligt at mine Lions ville gøre det. Hvis de kan få ny deal på plads med Suh, har de måske plads cap mæssigt. De har big time needs på TE og WR og er arguably contender, hvis de retter de needs.

De har #10 i år, hvilket er højt, men Graham + Calvin ville være uhørt umuligt at cover / stoppe.

Dunno, jo mere jeg tænker over det, jo mere sexet lyder det. men omvendt kan Lions easy adressere TE/WR needs i en draft der er psyko dyb på de to positioner. Der er jo flere 1st + 2nd round WR/TE prospects i år, end der har været de sidste 5 år tilsammen.

Redigeret af HolchKnudsen d. 06-03-2014 22:25
06-03-2014 22:30 #25| 0
Bevares, der er tre der kan gå i PO fra samme div, men er det ikke overvejende sandsynligt at NFC West sætter sig på i hvert fald 2 pladser. Jeg mener, de er jo som du selv skriver den klart stærkeste division i NFL.


Ja men, det betyder også de har mega svær schedule. NFC West er uhørt hård i år. Hawks og 9'ers kender vi alle, men Cards er rigtig stærke og Rams står godt i draften / FA.

Derudover er NFC West parret med AFC West. De får tough tough skema i år ude vestpå, så alle kan vinde kampe mod alle, hvilket betyder at det er langt fra sikkert med en WC plads til NFC West, selvom de er bedst.
06-03-2014 23:07 #26| 0

Champ Bailey released af denver, ser gerne ham kommer til packers og spille safety, for billige penge :)

07-03-2014 01:28 #27| 0

Graham er soft as a turd in summer.

07-03-2014 01:30 #28| 0

At smide firsts efter Graham i en draft der generelt betegnes som en af de dybeste i mands minde ville vaere bindegalt. En stor portion af sidste aars first rounders ville vaere late seconds i aar.

07-03-2014 01:34 #29| 0

Lige mht Colts og Graham. Colts har dadler nok, men hvorfor ikke bare give Decker skillinger og saa bruge deres picks.

TY og Decker ville give de fleste hold problemer. Og saa behoever man ikke bruge draft capital

11-03-2014 23:31 #30| 0

Kunne være fedt og se Packers få Demarcus Ware for rigtige billige penge, surt med Lamarr til Bears.

12-03-2014 04:44 #31| 0

Aqib Talib til Denver paa en 6 aars kontrakt til 57 millioner med 26m i guaranteed money.

LOL. Talib har lige ramt den sygeste jackpot og Denver har lige overbetalt for sygt.

12-03-2014 09:21 #32| 0

Ja, det vil jeg give dig ret i, alt for og betale for ham, men det er vel en "all in" sæson for broncos, når det er meget muligt peytons sidste sæson.

Redigeret af Greenline1 d. 12-03-2014 09:23
12-03-2014 10:11 #33| 0

Bucs lander Verner i en 4-26 14 garanteret. Det sætter Talib signingen i relief imo. Talib er marginalt bedre, men 3 år ældre. Sweet signing af Bucs, havde håbet på Lions kunne lave et move der

Redigeret af HolchKnudsen d. 12-03-2014 10:12
12-03-2014 10:14 #34| 0

Kan i øvrigt godt være Denver betalte for meget for Talib. Men TJ Ward for 4-23 og 14 garanteret er en sindsyg god signing imo.

Revamped sencondary i Colorado.

12-03-2014 10:17 #35| 0

Denver er all in på at vinde i 2014. Som jeg ser det, er de 100% fucked fra 2015 og frem. De kan ikke også give Ware eller Allen halvstore deals og resigne alle de unge spillere, der skal have nye og store deals. D Thomas og J Thomas fx men obv også Von Miller.

Glæder mig til at se hvordan pengene fordeles cap mæssigt for specielt Talib

Redigeret af HolchKnudsen d. 12-03-2014 10:20
12-03-2014 10:25 #36| 0

Som HK mht Denver..

Deres vindue er dog også kort, da PM ikke ligefrem bliver yngre, så jeg kan egentlig godt lide deres aggresivitet.. Signer de Ware er de hands down favs til at nuppe den næste år - et D med ham og Von Miller er ganske enkelt ikke fair!

12-03-2014 10:30 #37| 0

Jeg vil se Ware virke som en 43DE før jeg hidser mig op. Ward er en god signing, Talib er en upgrade på DRC, men husk på at DRC næppe resigner nu og Talib er kronisk på skadeslisten. Imo kun en mindre upgrade på CB

Denver var i forvejen langt efter elite holdene i NFC, det her lukker hullet lidt. Men de er imo stadig ikke bedste hold. Lad dem nu lige signe Allen eller Ware først og lad os nu se om de herrer stadig kan bidrage. De har set mange snaps.

Men det gør sikkert Denver til det bedste AFC hold og det betyder nok at de odds mæssigt bliver faves til at vinde SB.

Redigeret af HolchKnudsen d. 12-03-2014 10:37
12-03-2014 10:36 #38| 0

Meh, sidder og kigger på deres 2014 FAs

DRC
Ayers
Moreno
Decker
Woodyard
Trindon Holliday
Shaun Phllips
Mike Adams

Altså de får svært ved at resigne særligt mange af dem hvis de også skal sprøjte gysser efter Ware. Det er trods alt folk der bidrager og en del startere. Elway forsøger helt sikkert at ryste posen på D, men lad os nu se hvor meget bedre de egentlig bliver

Redigeret af HolchKnudsen d. 12-03-2014 10:39
12-03-2014 12:11 #39| 0
HolchKnudsen skrev:
Bucs lander Verner i en 4-26 14 garanteret. Det sætter Talib signingen i relief imo. Talib er marginalt bedre, men 3 år ældre. Sweet signing af Bucs, havde håbet på Lions kunne lave et move der


Det er IMO denne off seasons bedste signing. God spiller, god kontrakt (for Bucs).

Det er to forskellige slags corners, Verner er bedre mod de smaa quick receivers (som Steve Smith), hvor Talib er bedre mod store/tungere receivere. Umiddelbart ville jeg dog hellere have Verner pga alder og injury concerns ift Talib.

Broncos er helt vaek med den kontrakt, all in eller ej.
12-03-2014 12:14 #40| 0

Denver mister naesten med al sikkerhed Decker, medmindre han pludselig ikke mener han skal have WR#1 money.

Woodyard har allerede vaeret til workout i Foxboro og skal vist ogsaa paa besoeg andre steder. Han kommer ikke tilbage.

Hvad angaar Patriots rygtes det, at man er igang med at forberede et push for Revis nu naar Revis bliver released.

12-03-2014 19:18 #41| 0

Så røg Ware til Broncos. 3-30 20 garanteret. 13 i år. Imo alt for meget i hans alder og sidste års skader i betragtning

Igen, lad os se cap numbers og hvordan de fordeles over årene. Men de må stort set have brugt deres cap space nu. Welker kan stadig give dem 6 mil, hvis de cutter ham. Men det er vel også en god portion af det Offence.

Jeg mener i al ydmyghed at handlerne med Talib og Ware er i skoven. De binder sig på hænder og fødder i kommende år, og de kan ikke resigne deres egne FAs i videre grad.

I call spew

Redigeret af HolchKnudsen d. 12-03-2014 19:19
12-03-2014 20:05 #42| 0

Goddag, de går godt nok all in og det bliver ondt hvis broncos kommer i SB igen, og choker igen. av av av ... og mod Packers ;)

12-03-2014 22:00 #43| 0

Ware og Talib kontrakterne er helt vaek.

12-03-2014 22:01 #44| 0

Er godt nok HELT uenig med dig i forhold til Ware - han har massere sacks i sig endnu.

Granted, de sælger den sidste halvdel af kurven ved de moves her, men det gør de jo fordi de ved at deres chance er NU, mens PM stadig kan balle.

12-03-2014 22:05 #45| 0

Ware er god, men han er high risk ift 20 mil gtd fordi han er skadet saa meget.

12-03-2014 22:28 #46| 0

Det er jeg helt enig i, men hvis man ser det med samme briller som dem, hvor det eneste synlige må være "det er lige nu vores chance ligger" og ikke kigger længere ud på kurven, så synes jeg det er nogle rigtig rigtig gode moves.

Det er jo dog ligeså klart at det er lorte moves, moneywise, hvis vi kigger 3 år or so ud i fremtiden..

12-03-2014 22:35 #47| 0

Det er lortemoves bare ift naeste aar naar Miller og Thomas ikke er paa rookie contracts laengere.

WR top dollar og DE/OLB top dollar. Det bliver ikke koent.

12-03-2014 22:39 #48| 0

Golden Tate til Lions. Gør mig glad. Alsidig, undervurderet fyr imo. Fin produktion i et run heavy O og han kan spille både outside og i slotten.

Rapporterne siger 5-31 med kun 13 garanteret. Lyder lovende og som en deal, der ikke gør ondt mod cappet til en start.

Kom så med den restrukturering af Suhs deal!

12-03-2014 23:12 #49| 0

Ikke at man skal lægge for meget i det, men der er lige vist billeder af Revis i Logan Airport

13-03-2014 22:03 #50| 0

Jeg tror jeg taler for mange Lions fans, når jeg spørger hvor den præcision er henne i regular season Stafford?

Rimelig imponerende dog

13-03-2014 23:14 #51| 0

Synes det er et spændende pick up af Eagles, ved at hente Sproles, tror han kan være ond i det hurtige offense

15-03-2014 15:19 #52| 0

av av av, Julius peppers skriver med packers, uhaa hvis han kan finde sin nye ungdom, som charles woodson gjorde! :D

15-03-2014 15:39 #53| 0

Peppers er kun en brøkdel af den spiller han plejede at være. Men 80% af Peppers på toppen er også en damn fine football player.

Jeg er i øvrigt spændt på at se hvordan han passer ind i Capers 34 system. Han er vel atletisk nok til at spille både OLB og DE. Men Capers foretrækker +300 punds fyre til linjen, så mon ikke han passer ind som OLB? Dunno, det er sateme en stor OLB :)

3-30 virker dyrt. Men det er så også en position der trækker store penge. Næst efter QB er det vel LT og DE der trækker mest

Redigeret af HolchKnudsen d. 15-03-2014 15:39
15-03-2014 15:42 #54| 0

Synes der har været nogen reaches de sidste par dage. Browners deal i Pats er imo alt for stor. Den her til Peppers er også for stor i min bog, dog med det in mente at kun de 8 er garanteret, så de kan nok cutte ham efter år 1 hvis det failer.

Kan bedre lide Ravens 3-11,5 deal til Smith

15-03-2014 16:03 #55| 0

Peppers får jo "kun" 7.5 garanteret, derfor kan de se næste sæson om han skal have kontrakten ud, synes det er en fin deal. Det er selvfølgelig et gamble, men kan godt se value i det ;)

Han vil tage noget pres af Clay, og vil nok komme til at spille en blanding af outside linebacker og defensive lineman, og med Raji resigned one year deal, som kommer til at spille nose tackle som han er bedst til, "gjorde han ikke sidste sæson" Så skal packers bare have gang i de first round DE/OLB picks som de har draftet de sidste par år, som datone jones, Worthy, og Perry. Og skal have fixet safety problemet, og Rookien fra sidste sæson Tretter kommer nok til at spille center, efter Smith er taget til bucs. Kom Glad Superbowl ;)

15-03-2014 16:24 #56| 0

Ya, det er basically en 1 year deal. Så hvis han sejler eller er for gammel kan de cutte ham. Men 7.5 er også meget for et år, hvis han fejler.

Altså jeg mener ikke han er et obvious fit i schemet og jeg mener ikke man skal kaste den slags penge efter 34 årige pass rushers. Specielt når man har så meget talent i forvejen på OLBs

Jeg ser ikke det brilliante i den signing og jeg kan se på nettet at mange cheeseheads også er skeptiske. Men lad os nu se. Han skal have chancen

15-03-2014 16:29 #57| 0

Jeg synes hvert fald han skal have chancen, og hvis der er en der ved hvad han gør i offseason , og ikke bare kaster med pengene om sig, er det Ted thompson.

15-03-2014 16:35 #58| 0

True. jeg skal sq ikke sidde og sige jeg kan gøre det bedre end Ted Thomson. Manden har været pænt god for Packers!

15-03-2014 16:45 #59| 0

Ja, han er sku god til det hele, og kan bestemt li hans måde at drafte på, men giver dig ret i det bliver spændende og se hvad Peppers kan i et 3-4 istedet for et 4-3 defense.

15-03-2014 16:46 #60| 0

Jeg glaeder mig til at se detaljerne fir Browners kontrakt. 17 mil for 3 aar er maaske lige i overkanten, men Browner er en boss DB og kan spille mean ST ogsaa.

Ikke noget i vejen med lidt nastiness i bagkaeden.

15-03-2014 20:20 #61| 0

Julian Edelman resigned i New England. 3 aars deal.

15-03-2014 20:23 #62| 0

WP(?) - pris?

15-03-2014 20:29 #63| 0

Paaaaaaaaats for SB 49

16-03-2014 00:14 #64| 0

Der er ikke kommet noget officielt ud, saa vidt jeg kan se, men det blev naevnt fra en NE kilde at det med nogen sandsynlighed var i omraadet af 10mil/3years

16-03-2014 04:56 #65| 0

Brandon LaFell til Patriots paa en 3 aars aftale til omkring 10 millioner. Ved ikke mht. guaranteed money, men virker i overkanten for en guy der ikke loeber specielt gode ruter.

16-03-2014 13:22 #66| 0

Han er også en drop maskine.

Har det fysiske talent dog. Ruter kan læres. 3-10 synes jeg ikke er så slemt, men ikke en fyr jeg håbede på mine egne Lions ville samle op.

Kan godt forstå du er skeptisk

16-03-2014 14:16 #67| 0

Jeg kan godt lide hvor fysisk han er paa LoS.
Hvis kontrakten er struktureret med lidt incentives struktur kan jeg faktisk godt lide signingen.

Nu kan vi koncentrere os om at rive folk til linierne paa begge sider i draften.

16-03-2014 15:21 #68| 0

DRC rygtes paa vej til Jets.

16-03-2014 15:23 #69| 0

Har I nogle sider (eller blogs), hvor man kan se de respektive holds største needs efter signings og re-signings?

16-03-2014 16:01 #70| 0

Ikke helt up to date, men walterfootball.com/offseason.php

16-03-2014 16:10 #71| 0

Pats gør godt nok meget for at matche Broncos signings :) også 2 QB der er oppe i de sidste sæsoner.

16-03-2014 16:31 #72| 0

Tak, Heh.

17-03-2014 02:59 #73| 0
pokerheh skrev:
DRC rygtes paa vej til Jets.


Forkert New York klub. Han skulle efter sigende igennem en physical imorgen foer han skriver under med Giants.
17-03-2014 07:24 #74| 0
pokerheh skrev:
Brandon LaFell til Patriots paa en 3 aars aftale til omkring 10 millioner. Ved ikke mht. guaranteed money, men virker i overkanten for en guy der ikke loeber specielt gode ruter.


Min erfaring siger mig, at der er dét de andre kan få ud af en spiller, og der er dét Belichik kan få ud af en spiller.
17-03-2014 15:52 #75| 0

Detajler om Browners kontrakt er kommet ud. Han faar 1 mil guaranteed, ingen signing bonus og saa en ordentlig roevfuld incentives og playing time bonuses.

Smart kontrakt for Patriots.

17-03-2014 15:55 #76| 0

Zach Strief re-signes 5 år til Saints. Lækkert! 20,5 mio - 8,5 garanteret.

17-03-2014 22:17 #77| 0

35 mil til DRC hos Giants.

17-03-2014 23:50 #78| 0

Der bliver snakket rigtig meget om Pats vs. Denvers oprustninger i Manning/Brady vinduet, hvilket er fint IMO.

Det virker som om alle journalister synes det er helt fint, hvilket jeg er enig i, men hvorfor bliver der ikke diskuteret styrkeforhold i signings, og hvor det efterlader holdene?

Personligt ville jeg ønske Pats kunne køre over Broncos (kan ikke lide Pats, kan bare slet ikke lide Denver/Manning), men IMO så var Denver et noget bedre hold end Pats sidste år, og jeg ser ikke differencen mindskes tværtimod. Ware og Miller bliver en lækker duo og secondary har så absolut også fået et løft.
Pats har derimod IMO ikke opjusteret på defensiven, men udelukkende fyldt de huller som er skabt af afgange, og offensiven ser jeg ikke forbedret markant.
IMO skal der noget BradyBel magi til at keep NE in the game.

Men hvad siger PNs NFL orakler :-)

18-03-2014 00:43 #79| 1

Revis og Browner er markante forbedringer i Pats defense.
Du maa huske, at Patriots sidste aar spillede uden Talib mod Broncos. Samtidig var Mayo ude med skade. Gronkowski var ude med skade. Amendola v
ar skadet og ikke 100%.

Der hvor Pats mangler at opgradere er paa den offensive linie og saa dybde paa den defensive linie (evt en DE hvis der er en der falder til 29 i draften).

Hvad angaar Denvers secondary er Ward en rigtig god signing, men Talib er ikke nogen markant opgradering over DRC med hans konstante skader.
En rask Ware og Von Miller er dog en rigtig god DE/OLB kombo og de skal nok faa skabt ravage.

Styrkeforholdet er efter min mening nogenlunde som det var sidste aar. Denver faar stadig svaert ved at daekke Gronkowski op og hvis LaFell kan vaere en relativ stor possession receiver som en Talib skal tage sig af, saa aabnes der for Amendola og Edelman (som begge er receivers som Talib har svaert ved at have med at goere).

Run game vil jeg mene er wash, evt med en lille fordel til NE pga Vereens alsidighed.

18-03-2014 07:48 #80| 0

@Pokerheh

Enige i rigtig mange ting du nævner ovenfor, dog synes jeg den er en smule one-sided. Du nævner Talibs skadeshistorik som værende et minus hvilket det naturligvis er, men omvendt nævner du Gronk og Amendolas skadeshistorik som værende en potentiel upside for NE.
Jeg ser simpelthen ikke Amendola spille meget mere end 7 - 10 regular games, om han så er heldig nok til at være med i de rigtige ved jeg ikke.
Til trods for skader, så ser jeg Talib som en forholdsvis stor upgrade i Denvers secondary, hvorimod jeg ser Revis som en spiller ud, en anden spiller ind signing.

IMO skal LaFell præstere noget bedre end jeg har set ham tidlig, ellers bliver NE alt for afhængige af Gronk.

Er dog helt enig i at jeg foretrækker NE rushing game over Denvers.

*Hvor står NE i forhold til Vilfork, er han sikker på at ryge videre eller?

18-03-2014 08:07 #81| 0

Okay sad lige og læste lidt forskellige sites, så det virker til du har ret i forhold til Pats secondary i forhold til Denvers.
:-)

18-03-2014 08:18 #82| 0
MrFrank skrev:
@Pokerheh

Enige i rigtig mange ting du nævner ovenfor, dog synes jeg den er en smule one-sided. Du nævner Talibs skadeshistorik som værende et minus hvilket det naturligvis er, men omvendt nævner du Gronk og Amendolas skadeshistorik som værende en potentiel upside for NE.
Jeg ser simpelthen ikke Amendola spille meget mere end 7 - 10 regular games, om han så er heldig nok til at være med i de rigtige ved jeg ikke.
Til trods for skader, så ser jeg Talib som en forholdsvis stor upgrade i Denvers secondary, hvorimod jeg ser Revis som en spiller ud, en anden spiller ind signing.

IMO skal LaFell præstere noget bedre end jeg har set ham tidlig, ellers bliver NE alt for afhængige af Gronk.

Er dog helt enig i at jeg foretrækker NE rushing game over Denvers.

*Hvor står NE i forhold til Vilfork, er han sikker på at ryge videre eller?


Revis er en stor upgrade over nærmest alle CB's - bortset fra Sherman - og helt sikkert over Talib..
Redigeret af MichaelFabiano d. 18-03-2014 08:18
18-03-2014 10:33 #83| 0

Amendola har spillet flere 16 game seasons end Talib. Det er vaerd at taenke over.

Mht Pats receivers i det hele taget bliver det ret key hvorvidt: 1) Amendola kan forblive rask. Han rev igennem i de faa kampe han var istand til det sidste aar. 2) Gronk ikke faar en freak injury igen. 3) Dobson/Thompkins kan fortsaette de gode takter fra sidste aar (vil tro deres praestation var i top 30 for rookies nogensinde eller noget i den stil).

Samtidig har man et wildcard i Mark Harrison, som har siddet ude et aar, men som var beast ift workout numbers-- bliver spaendende at foelge.

Sidst har man saa Julian Edelman som sidste aar havde noget af en breakout season og Brandon LaFell. Sidste ser jeg som lidt af et spoergsmaalstegn, men det kan komme til at fungere rigtig godt at have ham som type (big body, jump balls, etc.)

New England mangler en backup TE og de mangler folk paa linierne ret akut.

Jeg tvivler paa at Wilfork er Patriot naeste saeson, men jeg vil ikke tro at det er det stoerste tab hvis han ikke er. Manden er 32 og er kommet over en achilles skade. Det er ikke sjovt naar man vejer 350 pund.
Jeg haaber de kan faa ham til at restrukturere, though, for han er en af mine yndlingsspillere nogensinde og goer en masse gode ting for lokalmiljoeet.

19-03-2014 22:29 #84| 0

Packers - Bears om hvem der vinder divisionen og kommer i playoff, anti-climax, fed video og kamp :) :)

20-03-2014 23:13 #86| 0

Jared Allen til Seahawks, til lav løn sikkert, men sidste skud for at få en ring.

20-03-2014 23:27 #87| 0

Er den officiel? Mener bare han fik et tilbud som han vil tænke over.

20-03-2014 23:36 #88| 0

Det ligner at Ryan Fitzpatrick skal til Texans.

20-03-2014 23:56 #89| 0

Insiderviden, han skriver her i weekenden, er jeg meget sikker på ;)

20-03-2014 23:59 #90| 0

Hehe, okay tak :)

21-03-2014 00:57 #91| 0

Tvivler paa Jared Allen har skrevet under paa en billig kontrakt, men jeg kan selvf tage fejl.
Han sagde i et interview fornyligt at hvis han ikke fik de penge han bad om ville han bare traekke sig tilbage. Dengang var tallet omkring $8mil/year.

21-03-2014 16:25 #92| 0

Ryan Fitzpatrick til Texans. Schaub til Oakland.

Det kan snildt aendre draften temmelig meget hvis der lige pludselig ikke skal snuppes QB's med 2 ud af 5 top 5 picks.

Bridgewater slide?

21-03-2014 20:58 #93| 0

Den dag Rams er noget værd igen .... Whhhhheeeen ;(

22-03-2014 08:41 #94| 0

Sanchez cuttet og Vick signed i Jets.

Grethe, burde Raiders ikke have ventet på, at Schaub blev cuttet i stedet for at trade et draft pick for at få en kontrakt, hvor han er overbetalt de næste tre år i forhold til hans seneste sæson?

22-03-2014 10:32 #95| 0

Schaub > Fitzpatrick still - håber for Texans de går efter QB i draft.

22-03-2014 10:35 #96| 0
pokerheh skrev:
Ryan Fitzpatrick til Texans. Schaub til Oakland.

Det kan snildt aendre draften temmelig meget hvis der lige pludselig ikke skal snuppes QB's med 2 ud af 5 top 5 picks.

Bridgewater slide?


Tvivler på Fitz og Schaub ses som holdbare løsninger - men det er muligt at Texans og Oakland vælger at vente til senere i draften..

Håber på at Bridge og Manziel slider så min vikes kan nappe en af dem - one time please!
22-03-2014 11:57 #97| 0
HolchKnudsen skrev:
Jeg tror jeg taler for mange Lions fans, når jeg spørger hvor den præcision er henne i regular season Stafford?

Rimelig imponerende dog



4.24 til 4.38

22-03-2014 12:51 #98| 0
iamrockybalboa skrev:
Schaub > Fitzpatrick still - håber for Texans de går efter QB i draft.


Tror jeg ikke de gør, QB niveauet er ikke særlig højt i årets draft, NFL få det jo selvfølgelig til at lyde sådan når de snakker om dem hele tiden, har hørt en sige det, som jeg mer tror på end, dem på nfl stationen.
22-03-2014 12:54 #99| 0
Ludomaniac skrev:
Sanchez cuttet og Vick signed i Jets.

Grethe, burde Raiders ikke have ventet på, at Schaub blev cuttet i stedet for at trade et draft pick for at få en kontrakt, hvor han er overbetalt de næste tre år i forhold til hans seneste sæson?

Han er by far den bedste veteran de kunne få så de ofrer et 6 runde valg for at andre ikke kan signe ham. De kan cutte ham kvit og frit efter sæsonen hvis de vil. I år er hans kontrakt næsten ligegyldig da de har en masse cap space de skal have brugt. De brugte kun 72 procent af cappen sidste år pga dead money så de skal gerne op på 90-95 mindst i år.
22-03-2014 14:13 #100| 0

Jeg tror Shaub betyder at Raiders ikke drafter QB i år.

Fitzpatrick er dog ikke løsningen i Texans, det tror jeg heller ikke de selv synes. Altså de kan obv godt tage Clowney, men jeg tror de her moves øger sandsynligheden for at de napper en QB - formentlig Bortles. Fitz skal så være backup / mentor.

Jeg vil være jævnt overrasket hvis ikke der ryger 2 QB i top 4. Browns, Jax og Texans er alle i markedet. Rams er i et konge spot til at trade ned til andre QB needy hold, så der kan også ryge en QB @ #2.

Raiders move er rigtig godt. 6 runde valg har næsten ingen værdi. Det er under 5% af alle 6 runde valg der nogensinde starter end NFL kamp (tal taget ud af røven, men det er i den ende). Nu skal de ikke tænke på QB. Hvis der ryger 2 QB i top 4, er enten Watkins, Robinson eller Clowney ved #5. Det er gude prospekter alle tre og Raiders kan enten trade ned og cashe big time picks, eller de kan få sig en difference maker. Jeg har svært ved at se Clowney og Robinson falde til #5, så det er sandsynligvis Watkins de kan tage, han er dog et super talent (minder mig meget om Marvin Harrison), som vil være meget værd trade mæssigt. Mine Lions kunne easy opgive to 1st rounders og en 2nd rounder for det pick

Redigeret af HolchKnudsen d. 22-03-2014 14:20
22-03-2014 14:46 #101| 1

Efter Jaguars har resigned Chad Henne går rygterne på de gerne vil have fingrene i Clowney istedet for 1st round QB, Hvis han er ledig.

Uff det bliver spændende følge draften som JAX mand...

22-03-2014 14:50 #102| 0

Tror der bliver massiv interesse i trade downs i top 5.

26-03-2014 15:24 #103| 0
Greenline1 skrev:
Insiderviden, han skriver her i weekenden, er jeg meget sikker på ;)


Tror du skal have fat i din kilde :D

Jared Allen til Bears. Perfekt når vi har smidt Peppers væk.
26-03-2014 15:39 #104| 0

Han vil åbenbart ikke have den ring ;)

26-03-2014 15:58 #105| 0

Indrømmer at chancen nok var væsentlig større i Hawks :D

26-03-2014 16:11 #106| 0
MorfarFraAlbertslund skrev:
Greenline1 skrev:
Insiderviden, han skriver her i weekenden, er jeg meget sikker på ;)


Tror du skal have fat i din kilde :D

Jared Allen til Bears. Perfekt når vi har smidt Peppers væk.


Haha rolig nu sømand :) on topic, håber han failer max.
26-03-2014 16:38 #107| 0

Der skulle lige stikkes lidt til dig.
Ja selvfølgelig gør du det :)

26-03-2014 16:47 #108| 0

4-32 med 16 garanteret er massiv overbetaling i min bog.

26-03-2014 16:48 #109| 0
aLETman skrev:
Efter Jaguars har resigned Chad Henne går rygterne på de gerne vil have fingrene i Clowney istedet for 1st round QB, Hvis han er ledig.

Uff det bliver spændende følge draften som JAX mand...


Jeg håber så meget Clowney kommer til Jacksonville! Efter Schaub forlod Texans er chancen for de ikke vælger Clowney i mine øjne blevet større.
07-05-2014 11:48 #111| 0

Så er der ca. 38 timer til draften yay!, nogen der sidder med et drømme ønske derude til sit holds første runde pick?, jeg har selv ikke noget imod hvis CJ Mosley falder ned til Packers pick 21, jeg tror hvis både HAHA, Pryor, Mosley, Shazier er taget inden packers pick, trader de det væk.

Nogen der har et top 5 gæt, de vil ud med?
Mit:

1. Clowney
2. Greg Robinson
3. Johnny Manziel
4. Sammy Watkins
5. Khalil Mack

07-05-2014 13:04 #112| 0

På den anden side har jeg heller ikke noget imod hvis de tager Shazier foran Mosley, fordi han har haft et par store skader, hvor den ene krævede operation, men et utroligt svært valg de står med. Men ender sikkert med noget helt andet, gotta love the draft :)

07-05-2014 13:15 #113| 0

Tror der kommer trades i Top5. Men ellers vil jeg mene de første pick falder som følge hvis der ikke gør.

1. Clowney
2. Robinson
3. Mack
4. Watkins
5. Evans
6. Matthews
7. Manziel

Derefter bliver det lidt mere rodet da Vikings kan gå QB, DT, ILB.

07-05-2014 13:23 #114| 0
Ludomaniac skrev:
Sanchez cuttet og Vick signed i Jets.

Grethe, burde Raiders ikke have ventet på, at Schaub blev cuttet i stedet for at trade et draft pick for at få en kontrakt, hvor han er overbetalt de næste tre år i forhold til hans seneste sæson?


Sry, har først opdaget tråden nu. Havde OP på ignore :D

Raiders signing af MS er kanon. Både Hummelshøj og HK har ret. Hvordan han ligger i niveau sammenlignet med Fitzpatrick kan jeg ikke rigtig bestemme mig for (og jeg er ikke den eneste), men jeg kan godt lide nogle af de ting han bringer til Raiders.
Det vigtige er nu, at man får enten Clowney (beast), Mack eller Robinson. Jeg lister dem i den rækkefølge, da jeg håber mest på Clowney, selvom den nok er lidt unreal. Der er no way han ikke går i top3. Al Davids havde snappet Watkins!

Jeg forstår ikke, hvorfor folk mener, det er mere likely at Texans går på Clowney efter de lod Schaub gå? For mig ligner det mere, at de liner op til Manziel...

Med hensyn til Seahawks har de igen i år rigtig gode chancer. Som HK skriver er grundstammen stadig i Seattle og stadig med uhyggeligt meget talent. Fornuftige offseason adjustmenst de har lavet imo.
07-05-2014 13:39 #116| 0
Grethe skrev:
Sry, har først opdaget tråden nu. Havde OP på ignore :D


Hva helvede, men altid noget der står havde, men varer nok ikke så længe -.-
07-05-2014 13:47 #117| 0

Clowney er et lock til nummer 1 efterhånden. Mindst 90% chance for at Texans går Clowney. 5% chance for trade. 5% chance for Bortles

Rams vil gerne trade. Hvis ikke de gør det napper de Robinson med tæt på 100% ssh. Mack skal nu ikke afvises og shit et LB korps de kunne få med Mack, Ogletree og Laurinitis. UGH!

Mack eller Watkins bliver nummer 3.


Tror generelt der er stor chance for at Manziel slider. Ja ja Russel Wilson bla bla bla. Men QBs af hans størrelse ryger bare ikke i top 5 og da slet ikke i år som dette, som er så tungt i talent. No way Bortles ryger ud af 1 runde eller ud af top 15. Men Texans kan fx godt få enten Manziel eller Bridgewater @ #33. Både Bucs og Vikes vil tage et laaaangt kig på både Bortles og Carr @ 7 og 8

Mit bud

1. Clowney
2. Robinson (men pæn ssh for trade)
3. Mack
4. Watkins
5. Matthews


Men ffs hvor jeg håber der ryger 3 eller 4 QB i top 9. Så kan Lions få en chef @ 10.

Redigeret af HolchKnudsen d. 07-05-2014 13:51
07-05-2014 14:02 #118| 0

Folk som Zach Martin og Odell beckham skulle i øvrigt været strøget op af de fleste holds boards de sidste par uger. De kan være suprise top 10 picks.

Håber at Lions napper Martin @10. Vanvittigt Oline prospekt, som mange scouts mener kan starte alle 5 Oline positioner i NFL!

07-05-2014 14:38 #119| 0

HK, ja og sammen med Mike Evans har er godt nok også gået op.

07-05-2014 14:40 #120| 0

Lions skulle efter sigende være meget interesseret i at trade op for S. Watkins, hvilket ville være et sick match med megatron!

07-05-2014 14:49 #121| 0

Er uenig i din Manziel betragtning HK, han er i spil til så mange hold og hans værdi bliver større og større jo længere han slider.
Vil mene Texans og Rams er kandidater hvis de trader ned. Jags hvis deres ejer måtte bestemme. Browns som alle har ham til i mocks tror jeg ikke på, er heller ikke solgt på Raiders.
Til gengæld virker det til Bucs er meget varme på Manziel, Vikings er også en mulighed.

Jeg ser ikke Manziel slide ud af Top16 ihvertfald og næppe Top8.

Er enig i at Bridgewater eller Carr nok er på brættet med 33. picket til Texans.

Grunden til Zach Martin er på vej op er folk vil have OT, og med Taylor Lewan hypen der meget vel kan få ham til at gå i Top10 og senest som nr. 12, giver det sig selv at han meget muligt ryger til Giants der har kæmpe need på linien.

Beckham er lidt samme historie med det run der er på WR, dog er det run primært fra bunden af første runde, men der er historie om Jets er varme på ham, ligesom Steelers med 15. pick er en kandidat. Sidst men ikke mindst har 49'ers masser af picks og kan trade sig i Top15 for at tage ham.

I øvrigt ret vildt at vi efter 5-6 pick og mere realistisk 7-8 picks har taget tre spillere fra Texas A&M af brættet.

07-05-2014 14:52 #122| 0

Der kommer lidt scouting combine her kl 15 på tv3 sport

07-05-2014 15:30 #123| 0

@ Greenline

Evans har været top 10 på stort set alle boards siden combine, hvor han knuste

@ Bobby

Du misforstår mig. Det er ikke sådan jeg tror Manziel med sikkerhed ryger ud af første runde. Jeg vil også være overrasket hvis han ryger ud af top 15. Men hans value er sick overvurderet i stort set alle medier. Så han kan hurtige slide. Der er mega issues omkring hans størrelse og karakter og mange GMs har ham som late 1st/early 2nd. Men han er et giga navn i college football og så er der bare meget snak om ham som top 5 pick i en tynd QB klasse, selvom hans value ikke er i nærheden af at være til det. Hvis han ryger i top 5, er det suverænt det vildeste reach i nyere draft historie

Beckham til Lions er ikke umuligt. Han er gået fra early 2nd/late 1st til mid 1st de sidste to uger. Jeg håber nu ikke Lions napper ham. 10th pick overall på en slot WR er spew. Hvis Evans ikke er der skal Lions bare tage den Oline mand der er der, eller Donald. Med QB på plads vindes NFL i skyttegravene. Wr, RB, S, LB, TE er fakkin overvalued


@ Wombat

De der Lions trade op til Rams for Watkins rygter er helt ude i hampen. For sure. Mayhew har helt sikkert kontaktet Rams GM. Men prisen bliver alt for heftig for en WR - specielt i denne draft hvor Lions kan få value på WR i både 2nd or 3rd. Eller måske være heldige at Evans dropper til dem @ 10. Jeg giver genre odds 50 på at Lions ikke trader op i top 3 efter Watkins. Næst efter Browns trade for TRich, vilde et sådan trade være det dummeste et hold har gjort i nyere tid - bevares, så kan Lions også finde på det :(

Redigeret af HolchKnudsen d. 07-05-2014 15:49
07-05-2014 15:51 #124| 0

@HK

Vi kan godt blive enige om Johnny Football er overvurderet, har er så lille at han skal ud for lommen hvergang, og egner sig nok bedst til et hold med et stærkt forsvar, hvor han ala Tebow skal klare offence alene.

Men der er simpelthen for mange romantikere til Manziel slider.

Er dog ret sikker på efterhånden at det nok bliver Carr der bliver den 3. QB som ryger til Cards (Palmer har meldt ud han er klar til at de drafter rookie QB), Bengals (Andy Dalton skal have kæmpe kontrakt efter denne sæson) og Browns. Og så kan Bridgewater samles op i 2. runde af Texans, hvis ikke Bill O'Brien hellere vil have Savage eller Mettenberger endnu senere.

07-05-2014 16:33 #125| 0
HolchKnudsen skrev:
Clowney er et lock til nummer 1 efterhånden. Mindst 90% chance for at Texans går Clowney. 5% chance for trade. 5% chance for Bortles

Rams vil gerne trade. Hvis ikke de gør det napper de Robinson med tæt på 100% ssh. Mack skal nu ikke afvises og shit et LB korps de kunne få med Mack, Ogletree og Laurinitis. UGH!

Mack eller Watkins bliver nummer 3.


Tror generelt der er stor chance for at Manziel slider. Ja ja Russel Wilson bla bla bla. Men QBs af hans størrelse ryger bare ikke i top 5 og da slet ikke i år som dette, som er så tungt i talent. No way Bortles ryger ud af 1 runde eller ud af top 15. Men Texans kan fx godt få enten Manziel eller Bridgewater @ #33. Både Bucs og Vikes vil tage et laaaangt kig på både Bortles og Carr @ 7 og 8

Mit bud

1. Clowney
2. Robinson (men pæn ssh for trade)
3. Mack
4. Watkins
5. Matthews


Men ffs hvor jeg håber der ryger 3 eller 4 QB i top 9. Så kan Lions få en chef @ 10.




Med det in mente stikker du vel zumatungt ud på ham til at blive valgt 1'er @ 1,36???
07-05-2014 17:02 #126| 1

Jeg er ikke en gambling man...

07-05-2014 17:31 #127| 0

Jeg er med HK her - Clowney bliver taget som #1 og det bør han imo. også..

E: kan se det betyder jeg også er enig med Bobby og Green :-)

Redigeret af MichaelFabiano d. 07-05-2014 17:32
07-05-2014 17:41 #128| 0

Enig med HK mf. Clowney er den bedste spiller i draften i mange år.

Watkins bør imo ikke gå i top3 og det er helt væk at Lions skulle trade op for at få ham. Det tror jeg slet slet ikke på.

Jeg krydser fingre for Mack @ Oakland.

07-05-2014 18:33 #129| 0

Der er wings og beer @ my place i morgen.

07-05-2014 20:00 #130| 0

Ja tak. Richard Sherman 4 year/57.4 mio. 40 mio guaranteed. Kanon at have 3/4 af legion of boom de naeste par aar.

07-05-2014 22:48 #131| 3

Han levere endnu engang :-D



WombatInCombat skrev:
Lions skulle efter sigende være meget interesseret i at trade op for S. Watkins, hvilket ville være et sick match med megatron!


BobbyOlsen skrev:
@HK
Vi kan godt blive enige om Johnny Football er overvurderet, har er så lille at han skal ud for lommen hvergang


HolchKnudsen skrev:
Rams vil gerne trade. Hvis ikke de gør det napper de Robinson med tæt på 100% ssh. Mack skal nu ikke afvises og shit et LB korps de kunne få med Mack, Ogletree og Laurinitis. UGH!
Redigeret af iamrockybalboa d. 07-05-2014 22:51
07-05-2014 23:19 #132| 0

Hahaha. Det er sgu i orden.

07-05-2014 23:24 #133| 0

Det er nu alligevel ret komisk.

08-05-2014 00:38 #134| 0

Bobby, HK og undertegnede følger obv Jones(DK?) på twitter! :D

08-05-2014 06:39 #135| 0

Hehe, årrh ham Jonas, han sendte også det her til mig for noget tid siden.

Hej Greenline,

Tænkte på om du kunne være intra i at stake mig til slutningen af NBA og CBB sæsonerne. Jeg er igang med min bedste sæson nogensinde indenfor NBA betting, men har desværre ikke haft mulighed for at spille mine egne spil, grundet jeg ikke har haft en rulle :/
Yderligere ting kan vi snakke om, såsom rulle osv.

Du kan se mine stats her: ->

tipsteracademy.com/#!PunterJones - jeg er oppe med +103 units på små 200 spil.

Ser frem til (et forhåbentligt) et rigtig godt samarbejde.

/Jonas


08-05-2014 08:11 #136| 0

Jeg tror ikke på Watkins i top 5 - både Raiders og Browns burde have fokus andet sted. Browns drafter Matthews, hvis Rams tager Robinson. Det er fint Raiders har tradet sig til Schaub, men det er stadig en QB uden fremtidsudsigter og er mest et resultat af total elendighed på QB-pladsen sidste sæson (og skader). Raiders burde kigge mere fremad og tænke på at etablere en offensiv linje før man tænker på våben nedad banen. Pryor har stadig muligheden for at blive en rimelig QB med moderne skills, the run-one, og hvis Raiders er elendige igen denne sæson, så kan de altid drafte WR/TE næste sæson. Jeg tror Taylor Lewan ryger til Oakland.

Det giver lidt forskydninger nedad rækken ift. Falcons bliver nødt til at drafte o-line også (IMO) - Zack Martin er nok næste mand på listen, med mindre de kigger ud på corners og napper Gilbert lige foran evt. Vikings eller Lions.

Så:

1. Clowney
2. Robinson
3. Mack
4. Matthews
5. Lewan

Let the fun begin! :)

Redigeret af Dalle d. 08-05-2014 08:12
08-05-2014 12:00 #137| 0

LOL @ Jones

Det er den fedeste draft i mange år, fordi de 3 QB's er wildcards (vi kender den historiske succesrate). Dertil har vi en flok spillere, der virkelig har meget talent. Langt mere end de sidste par år. Mange hold mange QB's, men samtidig er der også et par af de første hold, Raiders og Jax, der virkelig mange kvalitet igennem deres roster. Derfor kan det blive aktivt at trade ned.

De sidste par dage har der været en del rygter om Watkins til Raiders. Selvom han er en ret komplet receiver, håber jeg ikke det sker.

08-05-2014 12:45 #138| 0

Kom så igang NFL!



Lidt blær fra min side af, jeg skal til min første NFL kamp i denne sæson, også på Lambeau field :)

08-05-2014 12:46 #139| 0

Grethe du ønsker ingen QB til raiders iårets draft?

Edit; Kan godt lide Jimmy Garoppolo, han ender sikkert i cowboys :s

Redigeret af Greenline1 d. 08-05-2014 12:52
08-05-2014 12:52 #140| 0

@ Dalle

Pryor er sendt til Seattle.

Oakland sagde for nogle uger siden de ville drafte en different maker, hvilket nærmest kun kan tolkes som WR.

Såfremt Watkins skulle falde til nr. 5 i Oakland ikke vil have ham, bliver der traded op af andre hold som Lions eller Bills.

08-05-2014 13:05 #141| 0

Har vist misset noget med Pryor - det er sgu off-season skal jeg love for :(

Omkring Watkins, er jeg ikke solgt på noget overhovedet. Raiders har oprustet på O-line, specielt med Saffold og Austin Howard, men der mangler stadig rigtig meget dybde efter sidste sæsons totale dismissal. En difference-maker kan også sagtens være en DB eller en LB. Prøv og spørg i Seattle hvem de mener der er difference-makers der. For mig virker det bare ikke logisk at drafte en god WR før man har en O-line der kan holde D væk fra ens QB. Synes stadig Taylor Lewan er det bedste match for Oakland pt, hvis draften går nogenlunde som forventet. En ekstra grund er, at med Schaub er der brug for meget mere pass-protection end med Pryor pga. mobilitet. Det ville dog ikke undre mig hvis Raiders er dumme nok til at vælge Sammy Watkins.

08-05-2014 14:22 #142| 1

Der må virkelig sidde et par brugere på pokernet med solide kilder i de forskellige front offices, sådan som man kan slynge ud, hvad den sikre top 5-10 er. Draft billedet er mere mudret end i mange år, qua den ekstreme talentmasse, der træder ind i draften pga. de mange underclassmen tilmeldt, samt en quaterbackklasse uden elite prospects.
Subjektive holdninger om hvad holdende har brug for, kan ikke bruges til meget i nat. De fleste hold vælger, hvad de mener er BPA.
Der er vanvittigt mange smokescreens i øjeblikket, og de fleste såkaldte gætter (ligesom os) på livet løs. Der er få beat writers vi kan stole på, og selv de kan tage fejl.
Læn jer tilbage. Nyd showet. Og lad vær med i morgen at sige "hvad sagde jeg". For i rammer langt mere forkert end rigtigt med alle de predictions, i foretager jer :)

08-05-2014 14:50 #143| 1

@CST

Nu behøver man jo altså ikke FO kontakter for at skyde en mock afsted - det er jo bare lir :-)

08-05-2014 15:02 #144| 0

Enig. Det gør jeg da også selv og sidder og kæmper med min endelige.
Det jeg skyder efter er, at folk "er sikre" på, at hold gør det ene frem for det andet. Eller udlægger som fakta, hvordan de forskellige holds boards ser ud, for vi ved det ikke :)

08-05-2014 15:06 #145| 0

Har lige hoert at Texans vil have 2014, 15, 16 firsts for 1st overall i aar.

Good luck.

08-05-2014 15:44 #146| 0
Greenline1 skrev:
Grethe du ønsker ingen QB til raiders iårets draft?

Edit; Kan godt lide Jimmy Garoppolo, han ender sikkert i cowboys :s


Nej, ikke rigtig. Jeg er ikke solgt på de QB's som er i puljen. Derimod er der rigtig meget raw talent på D#

Dalle skrev:
Har vist misset noget med Pryor - det er sgu off-season skal jeg love for :(

Omkring Watkins, er jeg ikke solgt på noget overhovedet. Raiders har oprustet på O-line, specielt med Saffold og Austin Howard, men der mangler stadig rigtig meget dybde efter sidste sæsons totale dismissal. En difference-maker kan også sagtens være en DB eller en LB. Prøv og spørg i Seattle hvem de mener der er difference-makers der. For mig virker det bare ikke logisk at drafte en god WR før man har en O-line der kan holde D væk fra ens QB. Synes stadig Taylor Lewan er det bedste match for Oakland pt, hvis draften går nogenlunde som forventet. En ekstra grund er, at med Schaub er der brug for meget mere pass-protection end med Pryor pga. mobilitet. Det ville dog ikke undre mig hvis Raiders er dumme nok til at vælge Sammy Watkins.


Desværre ret enig. Jeg har et spinkelt håb om at Mack kunne blive muligt :) Jeg tror dog, der er stor chance for at Raiders traider ned, fordi der mangler talenter overall på rosteren.
08-05-2014 15:58 #148| 0

Hvornår er det præcist det starter, og hvor meget bedre er NFL gamepass i forhold til tv3?

08-05-2014 16:04 #149| 0

Ved ikke lige hvordan tv3 sender draften, om det er med danske kommentatorer, eller om de kører direkte over NFL network signal, men de viser jo også kun den første dag, og det koster kun 50 kr, for 3 måneder med NFL network, men kan ikke lige for det til at virke.

Draften starter ved omkring kl 2

Redigeret af Greenline1 d. 08-05-2014 16:05
08-05-2014 18:45 #150| 0

Haha sick TV3sport viser draften, nu man har ofret hele 30 kr. på en måneds NFL Network :D

08-05-2014 21:58 #152| 1

@BO

Såvidt jeg ved har TV3 deres egen kommentatorer på? I givet fald er de 30,- til gamepass super godt givet ud :-)

09-05-2014 00:11 #153| 0

Oh well det var nu ikke for at være smålig jeg har bare tv3sport og så meget går jeg ikke op idet, men jeg ville da gerne følge lidt med i denne sæson og så er draften en god start har jeg hørt ;-)

09-05-2014 00:14 #154| 0
MichaelFabiano skrev:
@BO

Såvidt jeg ved har TV3 deres egen kommentatorer på? I givet fald er de 30,- til gamepass super godt givet ud :-)


I det mindste er det da ikke Bubba mere! ...
09-05-2014 02:32 #156| 0

Wow jags

09-05-2014 03:24 #157| 1
Greenline1 skrev:
Så er der ca. 38 timer til draften yay!, nogen der sidder med et drømme ønske derude til sit holds første runde pick?, jeg har selv ikke noget imod hvis CJ Mosley falder ned til Packers pick 21, jeg tror hvis både HAHA, Pryor, Mosley, Shazier er taget inden packers pick, trader de det væk.

Nogen der har et top 5 gæt, de vil ud med?
Mit:

1. Clowney
2. Greg Robinson
3. Johnny Manziel
4. Sammy Watkins
5. Khalil Mack


Puhaa jeg var tæt på ;)
09-05-2014 03:42 #158| 0

Serioest, jeg tror grethe har fire timers boner nu

09-05-2014 05:08 #159| 0

Utilfreds med PN ift draft talk participation.

09-05-2014 08:35 #160| 1

Det er Raiders enorme held at Jags drafter QB. Jeg kan simpelthen ikke forstå Jags ikke venter til 2. runde med at se på QB mulighederne - specielt når der ikke findes en elite af slagsen. Jags har ikke noget koncept som det ser ud lige nu, så kan ikke se det skulle betyde det store om de får Bortles, Teddy eller Manziel (hvis han faldt). Det er langt vigtigere at få noget saft på O-line eller noget pass-rush i Mack.

Det giver perfekt mening for Bills at trade 4. pick og få Sammy Watkins. Bills D er ved at være der og kommer til at høre til et af de bedre i NFL i år. QB-wise er det stadig lidt la la, men de mangler helt sikkert en receiver. Godt draftet af Bills.

Falcons draftede som forventet og det samme med Bucs. Haden og Gilbert som duo i Browns - håber ikke der kommer for mange løse bolde i luften, hvis man vil slå Browns via passing. Barr og Teddy til Vikes er ret logisk. Vigtigt Vikes får fat i en QB.

Zack Martin til Cowboys er klogt. Hvis Romo skal levere (og holdes skadesfri), så skal han have tid til at koge et æg og spille en runde femhundrede i lommen.

Ellers er der mange logiske valg. Manziel til Browns, Chargers der drafter DB mv. Denver opruster stadig på D efter signing af Ware og Talib.

Er glad for Pats draftede DT med de skadesproblemer sidste sæson.

Alt i alt giga spændende draft!

Redigeret af Dalle d. 09-05-2014 10:22
09-05-2014 08:49 #161| 0

Jeg er helt enig med Dalle omkring Jags. Fatter stadig ikke helt hvad der skete, men ikke jordens fedeste nyhed at vågne op til i dag - de har simpelthen ikke fundamentet til at Bortles kan løfte opgaven i år. Håber de kan samle en god WR op i 2. runde.

09-05-2014 12:31 #162| 0

FUCK!!

TV3 har sgu nået et alltime low! Det siger ret meget når Tommy er den "bedste" i lokalet!!

09-05-2014 12:43 #163| 0

Enige, jeg måtte simpelthen fixe den gamepass kort tid efter draften startede, mine øjne brændte over det studiesamarbejde..

09-05-2014 13:13 #164| 0
WombatInCombat skrev:
Jeg er helt enig med Dalle omkring Jags. Fatter stadig ikke helt hvad der skete, men ikke jordens fedeste nyhed at vågne op til i dag - de har simpelthen ikke fundamentet til at Bortles kan løfte opgaven i år. Håber de kan samle en god WR op i 2. runde.



Syntes nu ikke picket er så slemt igen. Chad Henne ved roret næste sæson og så får Bortles mulighed for at sidde på bænken og suge noget erfaring. Ihvertfald hvis tingene skulle gå efter mit hoved :-) Så kan det godt være vi ender med en dårlig-middel sæson igen, men i det mindste får vi forhåbentlig ikke ødelagt endnu en QB. Men ja, et par solide WR's ville ikke være tosset i de næste par runder.
09-05-2014 13:21 #165| 0

Jeg er sgu meget glad for at HaHa kom helt ned til packers pick 21, Value og need pick.

09-05-2014 14:03 #166| 0

Kæmpe pas på den måde 1. runde sluttede på. Havde over 14,5 offensive spillere og så går Chiefs, til dels Eagles og 49ers, samt Cards defence!

09-05-2014 14:18 #167| 0

@Wombat - og Aletman

Undrer mig lidt over jeres WR ønsker for Jags, når de nu mangler alt andet så ekstrremt meget!
Hvis J. Blackmon kommer tilbage, så ville jeg mene, at WR er den position de er stærkest på af alle (relativt mod de andre franchises). eller hvad misser jeg?

09-05-2014 14:39 #168| 0
Dalle skrev:
Det er Raiders enorme held at Jags drafter QB. Jeg kan simpelthen ikke forstå Jags ikke venter til 2. runde med at se på QB mulighederne - specielt når der ikke findes en elite af slagsen. Jags har ikke noget koncept som det ser ud lige nu, så kan ikke se det skulle betyde det store om de får Bortles, Teddy eller Manziel (hvis han faldt). Det er langt vigtigere at få noget saft på O-line eller noget pass-rush i Mack.

Det giver perfekt mening for Bills at trade 4. pick og få Sammy Watkins. Bills D er ved at være der og kommer til at høre til et af de bedre i NFL i år. QB-wise er det stadig lidt la la, men de mangler helt sikkert en receiver. Godt draftet af Bills.

Falcons draftede som forventet og det samme med Bucs. Haden og Gilbert som duo i Browns - håber ikke der kommer for mange løse bolde i luften, hvis man vil slå Browns via passing. Barr og Teddy til Vikes er ret logisk. Vigtigt Vikes får fat i en QB.

Zack Martin til Cowboys er klogt. Hvis Romo skal levere (og holdes skadesfri), så skal han have tid til at koge et æg og spille en runde femhundrede i lommen.

Ellers er der mange logiske valg. Manziel til Browns, Chargers der drafter DB mv. Denver opruster stadig på D efter signing af Ware og Talib.

Er glad for Pats draftede DT med de skadesproblemer sidste sæson.

Alt i alt giga spændende draft!


Hvorfor er Bortles med 3. et dårligt pick? Hvis Jaguars ser en fremtidig franchise QB i Bortles, og han stadig er på bordet ved pick3, så tager man ham. Det virker som om, at Bortles var den eneste QB som NFL holdene (ikke medierne), havde højt på deres boards, med det fald til bunden af 1.runde de alle lavede. Du bedømmer draften på mediernes boards. Det skal man IKKE. Lige nu har alle hold som udgangspunkt haft en god draft, ifølge dem selv. Vi kan først rigtigt bedømme det senere. Tror Bortles er et fint valg. Kan kæmpe med Henne om starterjobbet eller groomes et år. Og så er det bare QBs league. Ser du en franchise QB så tager du ham!

Forfærdeligt trade af Bills. Lidt ala Falcons for et par år siden, der opgav alt for meget for at komme op for Julio Jones. Du misser bare SÅ meget value i næste års draft. BPA er vejen frem til at bygge den stærkeste NFL roster. (Her er evt. lidt nørdelæsning www.vox.com/2014/5/7/5683448/how-nfl-teams-ignore-basic-economics-and-draft-players-irrationally)
Til gengæld fremragende arbejde af Browns i draften for en gangs skyld. Bills kan gå alt fra playoffs til 1pick, så med lidt held er Browns (og hvis de rammer plet med Manziel), ser Browns roster fantastisk ud.

Mht. pats drafter de jo så en DT med kæmpe skadeshistorik. Rygtet går at han var af flere holds boards pga. seriøse knæskader.

Egne tanker:

Rams rammer guld med Donald som 13. Nfl vindes på QB og "in the trenches". Vild Dline.
Fornuftigt draft af Raiders!!!! what de tog ikke den hurtigste.
Gode moves af Browns, selvom Manziel er et wildcard.

Redigeret af CST- d. 09-05-2014 14:40
09-05-2014 15:26 #169| 0
Acparma skrev:
@Wombat - og Aletman

Undrer mig lidt over jeres WR ønsker for Jags, når de nu mangler alt andet så ekstrremt meget!
Hvis J. Blackmon kommer tilbage, så ville jeg mene, at WR er den position de er stærkest på af alle (relativt mod de andre franchises). eller hvad misser jeg?



Der er intet der tyder på at Blackmon kommer tilbage - desværre! Og hvem har vi så? M. Lewis og C. Shorts lll ? Lewis har desværre nok haft sin bedste sæson og Shorts er ingen big shot WR, men har dog et fornuftigt niveau. A. Sanders viste også glimt af potentiale sidste år, men igen - heller ingen super WR.
Til ovennævnte skal du ligge, at Mojo er blevet skiftet ud med T. Gerhart. Mojo var en dygtig RB som modstanders D ikke kunne ignorer hvorfor der kom lidt luft til TE/WR. Nu siger jeg ikke Gerhart ikke kan udfylde samme rolle, men det skal han bevise hurtigt.

Jeg synes overall at Jags har lavet rigtig mange gode moves i off season og tror på vores D er blevet væsentlig bedre end 2013 (men det kunne heller ikke blive meget dårligere), derfor synes jeg en WR i 2. runde ville være lækkert.
09-05-2014 15:44 #170| 0
CST- skrev:
Dalle skrev:
Det er Raiders enorme held at Jags drafter QB. Jeg kan simpelthen ikke forstå Jags ikke venter til 2. runde med at se på QB mulighederne - specielt når der ikke findes en elite af slagsen. Jags har ikke noget koncept som det ser ud lige nu, så kan ikke se det skulle betyde det store om de får Bortles, Teddy eller Manziel (hvis han faldt). Det er langt vigtigere at få noget saft på O-line eller noget pass-rush i Mack.

Det giver perfekt mening for Bills at trade 4. pick og få Sammy Watkins. Bills D er ved at være der og kommer til at høre til et af de bedre i NFL i år. QB-wise er det stadig lidt la la, men de mangler helt sikkert en receiver. Godt draftet af Bills.

Falcons draftede som forventet og det samme med Bucs. Haden og Gilbert som duo i Browns - håber ikke der kommer for mange løse bolde i luften, hvis man vil slå Browns via passing. Barr og Teddy til Vikes er ret logisk. Vigtigt Vikes får fat i en QB.

Zack Martin til Cowboys er klogt. Hvis Romo skal levere (og holdes skadesfri), så skal han have tid til at koge et æg og spille en runde femhundrede i lommen.

Ellers er der mange logiske valg. Manziel til Browns, Chargers der drafter DB mv. Denver opruster stadig på D efter signing af Ware og Talib.

Er glad for Pats draftede DT med de skadesproblemer sidste sæson.

Alt i alt giga spændende draft!


Hvorfor er Bortles med 3. et dårligt pick? Hvis Jaguars ser en fremtidig franchise QB i Bortles, og han stadig er på bordet ved pick3, så tager man ham. Det virker som om, at Bortles var den eneste QB som NFL holdene (ikke medierne), havde højt på deres boards, med det fald til bunden af 1.runde de alle lavede. Du bedømmer draften på mediernes boards. Det skal man IKKE. Lige nu har alle hold som udgangspunkt haft en god draft, ifølge dem selv. Vi kan først rigtigt bedømme det senere. Tror Bortles er et fint valg. Kan kæmpe med Henne om starterjobbet eller groomes et år. Og så er det bare QBs league. Ser du en franchise QB så tager du ham!

Forfærdeligt trade af Bills. Lidt ala Falcons for et par år siden, der opgav alt for meget for at komme op for Julio Jones. Du misser bare SÅ meget value i næste års draft. BPA er vejen frem til at bygge den stærkeste NFL roster. (Her er evt. lidt nørdelæsning www.vox.com/2014/5/7/5683448/how-nfl-teams-ignore-basic-economics-and-draft-players-irrationally)
Til gengæld fremragende arbejde af Browns i draften for en gangs skyld. Bills kan gå alt fra playoffs til 1pick, så med lidt held er Browns (og hvis de rammer plet med Manziel), ser Browns roster fantastisk ud.

Mht. pats drafter de jo så en DT med kæmpe skadeshistorik. Rygtet går at han var af flere holds boards pga. seriøse knæskader.

Egne tanker:

Rams rammer guld med Donald som 13. Nfl vindes på QB og "in the trenches". Vild Dline.
Fornuftigt draft af Raiders!!!! what de tog ikke den hurtigste.
Gode moves af Browns, selvom Manziel er et wildcard.



Du modsiger dig selv et par gange, så ved ikke rigtig hvad du mener.

Isoleret set, så er Bortles ikke noget dårligt draft. Idéen er at sammenligne med hvad der ellers var til rådighed, og IMO, så var der bedre muligheder flere steder. Som jeg skrev, så ville der højst sandsynlig være en rimelig QB til rådighed i anden runde også, men omvendt så fås en god OLB, OT eller DB ikke på samme måde her - dårlig rækkefølge ift. deres draftstrategi.

De bedste WR i Buffalo er Stevie og Robert Woods - ikke ligefrem massivt. De mangler en playmaker her. På RB er de fint besat. D-line er rigtig god og samme med O-line. Det giver mening at trade op for Sammy W.

Ellers forstår jeg ikke super-meget af dit indlæg.
09-05-2014 15:58 #171| 0

Lige mht Pats picket. Han var Seattles number 1 choice. Da han blev snuppet af Pats besluttede de sig for at trade ud af 1st.

Hvis han er rask er han meget taet paa at vaere den bedste disruptive DT i denne draft, men der er selvfoelgelig en grund til at han droppede fra top 10 pick til nummer 29.

09-05-2014 15:59 #172| 0

Bills har i oevrigt en af ligaens bedste receiver-trioer nu.
Jeg syntes det betalte lidt for meget for det, men jeg tror ikke man kan sige at deres receiving corp er middelmaadigt paa nogen maade nu.

09-05-2014 16:35 #173| 0

Vil også gerne forsvare Bortles picket.

For 2-3 uger siden var han nr. 1 i alle mocks, og var rated lige under Clowney, Robinson, Mack og Watkins der var de 4 kæmper.

Det er vel og mærke mere end en måned siden at Blake Bortles har haft sin pro day så alle sandheder var derude. Tænk hvis draften var gået løs for 2 uger siden som normalt, så havde medierne været meget mere varme på ham.

Derudover ligger Jags ikke langt fra hans college og en synergi effekt der vil være guld for dem.

Ideen med picket må klart være at Gus Bradley bygger sit defence på de senere picks og offence gennem draften.
Jeg må melde pas på hvad Jags O-line kan, men de har mulighed for at tage Lattimer eller Lee i starten af 2. runde, hvilket vil være et kæmpe scoop til WR. Der er også Moses og ham Alabama gutten tilbage på OT, ligesom der er Filo til OG.

Så alt i alt et godt pick fremfor en Buffalo OLB der havde en god college kamp, og derudover matchede op med børn resten af sæsonen.

09-05-2014 16:37 #174| 0

Såe nu begynder Ted Thompson's runder, 2,3 og 4, han har bare af at trylle, en TE, DL, LB og WR frem og måske også en center.



Redigeret af Greenline1 d. 09-05-2014 16:38
09-05-2014 16:38 #175| 0

Hvis Jaguars fisker Lee i anden runde saa har det vaeret en succes.

09-05-2014 16:39 #176| 0

Vil tro muligheden er der medmindre Oakland gaar WR og jeg kunne snarere tro at de nappede Derek Carr til at sidde bag Schaub.

09-05-2014 16:40 #177| 0
Dalle skrev:
CST- skrev:
Dalle skrev:
Det er Raiders enorme held at Jags drafter QB. Jeg kan simpelthen ikke forstå Jags ikke venter til 2. runde med at se på QB mulighederne - specielt når der ikke findes en elite af slagsen. Jags har ikke noget koncept som det ser ud lige nu, så kan ikke se det skulle betyde det store om de får Bortles, Teddy eller Manziel (hvis han faldt). Det er langt vigtigere at få noget saft på O-line eller noget pass-rush i Mack.

Det giver perfekt mening for Bills at trade 4. pick og få Sammy Watkins. Bills D er ved at være der og kommer til at høre til et af de bedre i NFL i år. QB-wise er det stadig lidt la la, men de mangler helt sikkert en receiver. Godt draftet af Bills.

Falcons draftede som forventet og det samme med Bucs. Haden og Gilbert som duo i Browns - håber ikke der kommer for mange løse bolde i luften, hvis man vil slå Browns via passing. Barr og Teddy til Vikes er ret logisk. Vigtigt Vikes får fat i en QB.

Zack Martin til Cowboys er klogt. Hvis Romo skal levere (og holdes skadesfri), så skal han have tid til at koge et æg og spille en runde femhundrede i lommen.

Ellers er der mange logiske valg. Manziel til Browns, Chargers der drafter DB mv. Denver opruster stadig på D efter signing af Ware og Talib.

Er glad for Pats draftede DT med de skadesproblemer sidste sæson.

Alt i alt giga spændende draft!


Hvorfor er Bortles med 3. et dårligt pick? Hvis Jaguars ser en fremtidig franchise QB i Bortles, og han stadig er på bordet ved pick3, så tager man ham. Det virker som om, at Bortles var den eneste QB som NFL holdene (ikke medierne), havde højt på deres boards, med det fald til bunden af 1.runde de alle lavede. Du bedømmer draften på mediernes boards. Det skal man IKKE. Lige nu har alle hold som udgangspunkt haft en god draft, ifølge dem selv. Vi kan først rigtigt bedømme det senere. Tror Bortles er et fint valg. Kan kæmpe med Henne om starterjobbet eller groomes et år. Og så er det bare QBs league. Ser du en franchise QB så tager du ham!

Forfærdeligt trade af Bills. Lidt ala Falcons for et par år siden, der opgav alt for meget for at komme op for Julio Jones. Du misser bare SÅ meget value i næste års draft. BPA er vejen frem til at bygge den stærkeste NFL roster. (Her er evt. lidt nørdelæsning www.vox.com/2014/5/7/5683448/how-nfl-teams-ignore-basic-economics-and-draft-players-irrationally)
Til gengæld fremragende arbejde af Browns i draften for en gangs skyld. Bills kan gå alt fra playoffs til 1pick, så med lidt held er Browns (og hvis de rammer plet med Manziel), ser Browns roster fantastisk ud.

Mht. pats drafter de jo så en DT med kæmpe skadeshistorik. Rygtet går at han var af flere holds boards pga. seriøse knæskader.

Egne tanker:

Rams rammer guld med Donald som 13. Nfl vindes på QB og "in the trenches". Vild Dline.
Fornuftigt draft af Raiders!!!! what de tog ikke den hurtigste.
Gode moves af Browns, selvom Manziel er et wildcard.



Du modsiger dig selv et par gange, så ved ikke rigtig hvad du mener.

Isoleret set, så er Bortles ikke noget dårligt draft. Idéen er at sammenligne med hvad der ellers var til rådighed, og IMO, så var der bedre muligheder flere steder. Som jeg skrev, så ville der højst sandsynlig være en rimelig QB til rådighed i anden runde også, men omvendt så fås en god OLB, OT eller DB ikke på samme måde her - dårlig rækkefølge ift. deres draftstrategi.

De bedste WR i Buffalo er Stevie og Robert Woods - ikke ligefrem massivt. De mangler en playmaker her. På RB er de fint besat. D-line er rigtig god og samme med O-line. Det giver mening at trade op for Sammy W.

Ellers forstår jeg ikke super-meget af dit indlæg.


Hvor modsiger jeg mig selv? Kan ikke rigtig se det..

Man kommer bare ikke langt i nutidens NFL med "en rimelig QB". Hvis ikke man har en top15 QB, har man ikke en chance.

Kan godt se "meningen" med Watkins valget. Min anke er bare, at det er en alt alt for høj pris at betale. Bills bliver bedre her og nu, men det er lidt som at pisse i bukserne, når man ikke kan tilføje endnu mere talent næste år. Så hellere blive i spottet og tage BPA eller trade ned for en WR. Klassen er så dyb i år, at de sagtens kunne have fundet en potentiel number 1, i midt-slut første start anden, samt tilføjet flere picks. Bills var ikke rigtig tæt på playoffs sidste år, på trods af udemærkede takter, og Patriots dominerer divisionen totalt. Derfor vil jeg langt hellere se på den lange bane end bare næste år for Bills.

@pokerheh

Hvis manden kan holde sig skadesfri kan han blive et steal af de store. Men man må gå ud fra, at Pats har gjort deres hjemmearbejde. Desuden skulle vi nu ikke lige se Watkins i NFL. Bills et topreceiver korps har jeg svært ved at se allerede. Watkins, Woods og Goodwin har alle potentiale, og Stevie er en okay WR, men derfra og til topreceiver korps synes jeg der er lang vej. Har dem ikke i top 20.

@ Bobby

Enig mht Mack. Men i forhold til at det er et Raiders valg, er det faktisk ganske udemærket sammenlignet de sidste 10 års Raiders drafts.
Redigeret af CST- d. 09-05-2014 16:44
09-05-2014 16:44 #178| 0

Bills har minimum top 10 receiver corp. De var allerede gode inden de fik Watkins og Mike Williams.

Mht Patriots saa har Dr Andrew sagt at der ikke er nogle problemer med brusken i Easleys knae (og det er det der er problemet efter knaeoperationer). Hvis der ingen problemer er med brusken, saa er knaeet faktisk staerkere efter en operation i dag.

Jeg er stadig en smule skeptisk, men indtil videre tror jeg vi har faaet noget naer draftens sygeste value med det pick.

09-05-2014 16:45 #179| 0

Jeg er i det store hele enig med CST her. Det var for heftig en pris for en WR. Også selvom han er et gude prospekt. Man vinder ikke NFL med WRs. Hint: Lions.

Super draft af Rams. De får det bedste LT prospekt siden Joe Thomas. Og Donald falder til dem @12. Held vild Dline de kan få sig, Bradford kan ikke gemme sig længere. Han skal steppe op nu og tage det her hold til næste niveau. Det er helt sygt så meget talent de har fået de sidste par år. Den trade med Skins hr været guld værd

Jeg mener Browns reacher efter Gilbert og jeg er ikke solgt på Manziel. Jeg tror det er 2 picks der meget muligt kan kæmpe de første par år. Med seriøst bust risiko.

09-05-2014 16:47 #180| 0

Jeg har ikke noget argument ift at de betalte for meget. Jeg er bare uenig i at deres WR corp skulle vaere middelmaadigt, for det er det langt fra.

09-05-2014 16:47 #181| 0

Giants og Bears reacher imo også. Solide picks til Boys og Packers

09-05-2014 16:51 #182| 0

Vikes gambler også big time. Barr er sindsygt atletisk, men et kæmpe bust or superstar prospekt.

09-05-2014 16:51 #183| 0

Overraskende fornuftigt af Boys. Man er efterhaanden vant til at se dem drafte efter navn.

Redigeret af pokerheh d. 09-05-2014 16:51
09-05-2014 17:30 #184| 0

For at gøre det til lidt lir, vil jeg prøve gætte hvem og håbe på hvem packers tager.

DE: Rashede Hageman, Louis Nix, Timmy Jernigan. En af de 3 ville være et steal
LB: Chris Borland, Kyle Van Noy
WR: Jordan Matthews, Jared Abbrederis.
TE: Austin Serferian Jenkins, Jace Amaro
C: Weston Richburg

Også kunne det være sjovt hvis man fik en super return man, som Dri Archer.

09-05-2014 19:12 #185| 0

Nix gg Hageman er DTs, ikke DEs, men gaar ud fra at du bare mener DL.

09-05-2014 19:13 #186| 0

Saa i oevrigt gerne Pats drafte Richburg. Vi mangler akut en ny center.

09-05-2014 19:14 #187| 0

Haha, du ret pokerheh :) fejl 40

Edit, Packers skal have den center, de har ingen, kun 1 som er 2 års spiller, og var skadet det meste af sidste sæson.

Redigeret af Greenline1 d. 09-05-2014 19:18
09-05-2014 21:24 #188| 0

Stevie Johnson fra Bills til 9ers. Bum. 10 mil dead money hos Buffalo samt et conditional 2015 4th round pick.

10-05-2014 00:50 #189| 0

Vikings pick er vel Zimmers job sat på spidsen.

Han har forvandlet lort til guld hos Bengals og får nu lov at få et kæmpe talent at arbejde med, hvis ikke han kan forvandle Barr til noget meget vildt er det imo kæmpe fail ad det han kan som træner.


PS:
Browns skal vel også have nogle WR ;) host host weed

10-05-2014 00:53 #190| 0

LOL ya. Ifølge NFL network står Gordon over for en "lengthy suspension" og "his career is in doubt".

Sateme kvajet af den unge mand

Mon ikke der ryger en WR til Browns.

Redigeret af HolchKnudsen d. 10-05-2014 00:53
10-05-2014 01:13 #191| 0

Guard Sua-Filo til Texans.

Gordon to face one year suspension.

10-05-2014 02:25 #192| 0

damn, der er mange på min ønskeliste som er væk nu :s

10-05-2014 02:27 #193| 0

Well, Jernigan og Matthews var sq også nogen optimistiske ønsker @ 21 :)

10-05-2014 02:34 #194| 0

Der bliver sq nok draftet en punter eller kicker, før der draftes en RB :)

Siger lidt om hvor lidt værdi den postion har i NFL efterhånden.

10-05-2014 03:02 #195| 0

Haha, lidt måske, super WR packers fik der, kender ham ikke så godt, men de siger han har gode hænder, har en TE størrelse, og han hoppede højst til combine, in ted we trust ;)

10-05-2014 03:06 #196| 0

Solidt pick til Denver. Latimer er no slouch.

10-05-2014 03:08 #197| 0

Puhaa, hvor langt mun Nix ender nede? Hans skade har godt fået ham ned af.

10-05-2014 03:13 #198| 0

Tror Saints fandt en rigtig god spiller i Jean-Baptiste.

10-05-2014 03:14 #199| 0

Solidt pick af Carolina ogsaa, tror jeg.

10-05-2014 03:25 #200| 0

Heir apparent

10-05-2014 03:26 #201| 0

FUCK YEAH!

Det er fucking BPA philosophy right there. Jeg er top begejstret for det pick.

Specielt fordi vi nok kan se Mallett involveret i en 3rd round trade nu.

10-05-2014 03:26 #202| 0

Ham davante packers lige fik, havde 1700 yards og 24 tds i EN sæson, han griber hvis næsten alt.

10-05-2014 03:55 #203| 0

Øv! Havde håbet på at Martin var droppet til Lions :( FU 9'ers!

10-05-2014 12:12 #204| 0

Den bedste Raiders-draft i rigtig mange år!

9'ers office er for vilde

10-05-2014 12:24 #205| 0
pokerheh skrev:
Hvis Jaguars fisker Lee i anden runde saa har det vaeret en succes.


Den ramte du lige i røven ;) Og det var da ikke så ringe endda!

Jaguars
10-05-2014 13:13 #206| 0

Er sgu lidt skuffet over packers 3 runde valg, tror sgu godt de kunne havde traded lidt ned og få nogle picks også stadig havde fået dem, men TT må virkelig se noget i de 2.

10-05-2014 13:19 #207| 0

Texans må være godt tilfredse med Nix i bunden af 3. runde.

10-05-2014 13:43 #208| 0

Nogle der ved hvorfor Gordon står til udelukkelse? :(

10-05-2014 13:56 #209| 0
iamrockybalboa skrev:
Nogle der ved hvorfor Gordon står til udelukkelse? :(


Anden linje i øverste nyhed på ESPN/NFL

Cleveland Browns wide receiver Josh Gordon is facing a season-long suspension after another failed drug test months ago, this time for marijuana, sources told ESPN's "Outside the Lines" on Friday.


10-05-2014 13:57 #210| 0
iamrockybalboa skrev:
Nogle der ved hvorfor Gordon står til udelukkelse? :(


Fordi hans IQ er under 80.

Han har røget fed endnu engang i det lille vindue på året hvor NFL spillere bliver testet for det.
10-05-2014 14:32 #211| 0
Greenline1 skrev:
Er sgu lidt skuffet over packers 3 runde valg, tror sgu godt de kunne havde traded lidt ned og få nogle picks også stadig havde fået dem, men TT må virkelig se noget i de 2.


Khyri ser lidt meh ud, ok atletisk men ligner ikke rigtig noget andet end, lidt rotationshjælp som pass rusher. Håber der er lidt mere i ham end det! Har du set Richard Rodgers? Har fået set 3 af hans kampe nu, blandt andet mod stanford og er virkelig begejstret over ham faktisk. Griber i trafik, han blocker rigtig godt også og har fin fart. Kunne måske have fået ham lidt senere, men med den store mangel på TE's der er i draften, kunne jeg godt forestille mig han havde været væk i 4. runde.
10-05-2014 15:06 #212| 0

Ja lige set ham mod stanford, der viser han godt nok lidt forskellige kvaliteter, men han er stadig et projekt, men kan tage fejl, når han skal til at gribe bolde fra rodgers, han kan få alle til at se gode ud, havde dog håbet de havde traded op og taget måske Troy Nicklas, eller Amaro, men de ved vil hvad de gør, og fuuark 49´ers, jeg havde gerne set bulldog Borland i packers. Jeg er lidt pas på ham Khyri, ligner et reach, håber godt nok de får draftet noget fart til den DL her i de sidste runder, ved bare ikke hvem der lige er tilbage, vi mangler virkelig en inside linebacker. Ham davante bliver sammenlignet med Crabtree fra 49´ers.

10-05-2014 17:06 #213| 0

Hey, en Rodgers fra Cal, der har vi jo en ganske fin historik :) - Borland havde været god, havde også håbet at Shazier eller Mosley var faldet i 1. kunne virkelig godt lide dem begge, staff har virket underligt tilfredse med hvad vi har på ILB.. Jeg kan virkelig godt lide Davante også! Utrolig produktion, og han mindede en smule om Alshon Jeffrey synes jeg, Crabtree ville da også være fint hvis han når dertil. Kan også godt lide at han virker lidt nasty, vores offense er lidt for nice og mangler noget edge som han nok skal give.

10-05-2014 17:34 #214| 0

Denver prøvede at rykke op til nr. 15 og nr. 16 i første runde, men prisen var for dyr. Det var meget sandsynligt for Mosley.
Siden de ikke har rykket efterfølgende, tror jeg, at de ikke føler, at der er nogen i de næste runder, der er gode nok til at kunne tage alle tre downs.

Bradley Roby er jeg meget hooked på og god value.

Det var ikke lige en WR'er, jeg havde forventet i 2. runde, men Cody Latimer lyder til at være god value. Det er formentlig som sikkerhed for Welker, som ikke holder hele sæsonen og næppe efter i år.

Denver blev dog røvet af 49ers, der giver to af de tre picks videre til Miami i spottet efter, så 49ers reelt bytter et 7. rundevalg i år for et 4. rundevalg næste år. De har godt styr på draften, må man sige. :)

Jeg håber på 1-3 ILB i draften /CFA, så der er en chance for at én af dem kommer til at overraske. Alternativt skal man sætte TJ Ward i boksen på visse spil.

10-05-2014 17:42 #215| 0
Denver blev dog røvet af 49ers, der giver to af de tre picks videre til Miami i spottet efter, så 49ers reelt bytter et 7. rundevalg i år for et 4. rundevalg næste år. De har godt styr på draften, må man sige. :)


Eller basically et 7 rundevalg for Stevie Johnson.

Det er svært ikke at være misundelig på 9'ers fans. Det front office har sateme været gode de sidste 5-6'ish år
11-05-2014 13:13 #216| 0

Overall må jeg sgu være tilfreds med packers draft, de fik draftet næsten alle deres needs dog ingen ILB, men der er blivet snakket om at de vil prøve at flytte en over på ILB som allerede er på holdet, men mun ikke der bliver hentet en eller 2 i free agent.
Pænt gode WR packers fik hentet, dog stadig usikker på TE.

Redigeret af Greenline1 d. 11-05-2014 13:14
11-05-2014 13:18 #217| 0

Hvem synes i havde den bedste draft?, Rams og Ravens havde virkelig en god draft.

11-05-2014 13:31 #218| 0
Free agent tracker
11-05-2014 13:38 #219| 0

9'ers obv.

Også enig i Rams. Men Rams har overordnet gjort det rigtig fint de sidste par år. Som skrevet tidligere kan Bradford ikke gemme sig mere. Nu er det på ham at tage dem det sidste skridt op. Den her sæson er imo "Do or Die" for Bradford

Raiders gjorde det overraskende smart.

Synes også Packers gjorde det godt. Carl Bradford, deres 4 runde valg er listet som OLB. men Packs har meget sandsynligt ham som ILB i tankerne. Han er i hvert fald ikke bygget til at være edge rusher i NFL. jeg tror godt Packers kan få produktion ud af en 3-5 picks allerede i år.

Lions får en del kritik. Men jeg er egentlig glad. Jeg er spændt på at se Ebron i Lombardis offence. Van Noy bliver forhåbentlig en impact player i samme rolle som Von Miller - blitzing SAM i normal pakke og DE i nickel/dime. De fik sig ikke mindst også en startende kicker. 3 projekterede startere, 1 fremtidig starter på C og et par af de andre kan knække rotationen - godkendt, men ikke prangende!

Redigeret af HolchKnudsen d. 11-05-2014 13:41
11-05-2014 13:43 #220| 0

Er i øvrigt super spændt på at se hvad Larry Webster, som Lions draftede sent i 4 kan. Han har kun spillet football i 2 år for et lille program. Han har før spillet basket, men skiftede altså for 2 år siden. Et absolut fysisk freak of nature. Kun Clowney er en vildere atlet blandt DE's. Hvis de kan få coachet ham op.... namme nam!

11-05-2014 14:20 #221| 0

God draft af Raiders, 9'ers og Rams (i den rækkefølge).. Bucs, Panthers og Steelers har også gjort det fint imo.

Jeg ser Skins, Jets og til dels Bills som draftens største tabere. Browns, meh dno really.. Jeg kan godt se tegningen, men det var også lidt dyrt

Redigeret af Grethe d. 11-05-2014 19:20
07-07-2014 14:42 #222| 0

Josh Gordon er godt igang med at ødelægge det hele for ham selv, aldrig sjovt og se nogen spilde deres talent.

08-07-2014 15:08 #223| 0

Gordon burde haenge lidt mere ud med den nye QB

08-07-2014 15:10 #224| 0

Idiots will be idiots, Cleveland will be Cleveland...

08-07-2014 15:14 #225| 0

Hahahaha. Undrer vel ikke nogen.

15-07-2014 14:10 #226| 0

Jeg fandt lige dette om Game Pass. Lækkert med nogle nye tilføjelser.

forum.nfluk.com/showthread.php?t=102457


NFL Game Pass fans,

It’s that time once again and we wanted to give our loyal fans on this forum an exclusive peek at what we’ll be offering with NFL Game Pass in 2014. We’ll also use this as the official 2014 NFL Game Pass thread and will actively be monitoring and responding to any questions, concerns, or issues that are brought up. Although we can’t always respond to every post, we will be reading all of them. Thanks again for your continued support and we look forward to an exciting new NFL season.

Subscriptions

For 2014, there will be three NFL Game Pass plans:

Season Plus – All Preseason, Regular Season, and Playoff games (blackout restrictions apply), NFL Network, NFL RedZone and full access to Coaches Film
Season – All Preseason and Regular Season games, NFL Network, NFL RedZone and access to select plays of Coaches Film
Follow Your Team – All Preseason and Regular Season games of your favorite team and select plays of Coaches Film

Pricing

For the second year in a row, prices are staying at the lowest we’ve ever offered for UK and Ireland fans. We’re committed to keeping the prices consistent year over year while we strive to improve streaming and add more features that our fans are asking for.

Auto Renewal

If you haven’t opted out of auto renewal, your subscription will auto renew on or around 1 August 2014. Season Plus subscribers will experience no disruption in service as your subscription auto renews. For Season and Follow Your Team subscribers, if you don’t want to wait for your subscription to auto renew, you can sign up now using the same NFL.com account you previously used to sign up to gain immediate access for the 2014 season. You will not be billed twice as long as you use the same NFL.com account you used to purchase your 2013 subscription. We’ll be sending out emails to all users with subscriptions set to auto renew prior to them being charged. As always, you can cancel any time by contacting customer support.

Blackouts

For UK and Ireland subscribers: just like the previous two seasons, games locally televised on Sky during the 1pm and 4pm ET windows will be blacked out for 24 hours following the conclusion of game. This applies on mobile/tablet as well as for condensed games. All Playoff games including Pro Bowl and Super Bowl will be locally televised and blacked out in NFL Game Pass for 24 hours as well. As a friendly reminder, this is down from the 6 day blackouts that were in place for the same games in the 2011 season.

Platforms

For 2014, NFL Game Pass will be available for the following platforms:

iPhone and iPad with AirPlay support
Android mobile and tablet
Windows Phone and Surface
And new for 2014, Chromecast will be supported for both iOS and Android devices. Additionally, NFL Network archived content will be available on mobile/tablet devices for 2014

Downloads

We’re very excited to announce that you will be able to download full games, condensed games, and Coaches Film on mobile and tablet devices in high definition with video controls featuring slo-motion playback. This was one of the most requested features for from our fans over the past few years. Downloads feature will be coming soon to iOS devices. Additional devices may be supported later in the season.

Hard Knocks

This season, you’ll be able to watch NFL Film’s Hard Knocks series as on-demand content. The new 2014 season of Hard Knocks featuring the Atlanta Falcons and the 2013 season featuring the Cincinnati Bengals will be available on web and mobile/tablet.

Slow Motion

You can now watch live and on demand games, Condensed games, and Coaches Film in slow motion on pc.

Localized Time

Another highly requested feature, you’ll now be able to set all the dates and times to be displayed in your local time zone instead of only being able to see schedules times in EST for tablet and mobile devices.

Search

You can now search for plays featuring players, teams and specific play types for all games in a specified season then watch all of the resulting plays. Previously, search results were limited to a specified game.

Referral Program

Like last year, you can earn chances to attend the Jaguars vs Cowboys game at Wembley Stadium on 9 November 2014 when your friends sign up for NFL Game Pass using your personal referral URL. Your friends will save 10% off the price of a Season Plus subscription to NFL Game Pass. The Referral Program will be available mid-July.

We hope you’re as excited as we are for the 2014 NFL Season. Feel free to ask any questions here and for more immediate or account/billing-related, please contact customer support:

Call customer support at 407-936-0867 (Any time from 10:00am ET to 10:00pm ET.)
Send an e-mail to [email protected] (All emails will be responded to within 24 hours.)
Chat with a customer service representative at nfl.com/subscriptionsupport (Any time from 12:00pm ET to 12:00am ET.)


Jeg havde håbet på, at der kom en app til Apple TV, men downloads bliver fantastisk. Måske kommer der en app, når/hvis Apple kommer ud med en ny version af Apple TV, der åbner for flere muligheder, f.eks. med App Store.
15-07-2014 14:31 #227| 0

Jeg ryger på Game Pass i år, jeg gik i år fra at have været lidt nede på NFL nogle sæsoner og kun haft søndagskampene kørrende i bagrunden til poker. Til at have helligdag søndag.
En stor del af det skyldes nok også Holdet.dk, ligesom jeg bettede på player stats.

Jeg kan ikke vente til Pre Season begynder, nu hvor jeg har nørdet draften maks i år.
Også gør det heller ikke noget der kommer Hard Knocks om et par uger :D

15-07-2014 14:33 #228| 0

Hvem følger man i Hard Knocks i år?

15-07-2014 14:36 #229| 0

Falcons... Browns sagde nej. De havde nok været mere interessante at følge med især Johnny Football.

15-07-2014 15:02 #230| 0

Det ligner, at Graham og Saints langt om længe er nået til enighed om en kontrakt, der gør ham til den bedst betalte TE nogensinde.

15-07-2014 15:04 #231| 0

Jeg ryger 100% på gamepass igen i år og for 5 år i streg. Det er et fremragende produkt, super høj kvalitet af streamingen sammenlignet med fx Viaplay, On Demand featuren er weltklasse.

Og vi skal slet ikke starte med amerikanske kommentatorer på stadion vs klovnehovederne på Tv3, der sidder i et studie i Kbh.

Jeg kan slet ikke se mig selv, ikke købe gamepass. Bedste opfindelse ever!

15-07-2014 15:07 #232| 0

HK+1.000.000

15-07-2014 15:15 #233| 0

@HK
Har allerede TV2 Sport og betaler til det, hvilket ikke kan ændres.

Udover kommentatorerne, hvilke features er det så du snakker om, tænkte i forhold til om det er værd at investere i det til trods for min investering i TV3 Sport.

15-07-2014 15:18 #234| 0

BTW - Fantasy.

1) Skal vi ikke i gang tidligere i år, så vi potentielt kan lave flere ligaer - jeg deltager gerne i et par stykker. Tænker hvis vi tidligt aftaler en draft dag og folk overfører hurtigst muligt undgår vi at folk hopper fra og til som var tilfældet sidste år.

2) Kunne være fedt, hvis vi kunne lave en keepers league - ved dog ikke hvordan dette skal ordnes, men hvis nogen allerede have erfaring ville jeg være frisk

3) Måske en liga med auktion draft

15-07-2014 15:21 #235| 0

@MrFrank

Du kan selv vælge mellem SAMTLIGE kampe - og op til 4 ad gangen i split-screen. Derudover kan du se dem on-demand når som helst.

Et ekstra plus er REDZONE hvis du gerne vil følge alle kampene og se alle TD'S. Jeg kører tit split-screen med en specifik kamp på den ene og REDZONE på den anden.

Det er guld værd!

15-07-2014 15:22 #236| 0

@Fab

Virker det via PS4 eller hvordan får man det over på TVet (har ikke HdMi i min computer).

15-07-2014 15:23 #237| 0

MrFrank

Altså først og fremmest at du selv vælger hvilken kamp du vil se. Hvis man er sådan lidt åndssvag fan af et hold er det jo perfekt. Jeg har fx ikke misset en Lions kamp i 4 år.

Du kan streame flere kampe af gangen. Der ryger lidt på opløsningen afhængig af din internet forbindelse.

On Demand featuren er fremragende til de kampe man ikke får set. Altså fx med MNF. Kl 10-11 tirsdag morgen dansk tid ligger kampen i flere formater. Dels et format hvor de bare sløjfer reklamepauserne og dels et super kondenseret format hvor man kun ser spillene

Du får adgang til NFL network. Deres optaktsprogram fra kl 3 søndag eftermiddag er super til at have kørende. Derudover har de "Red zone", som kører under kl 19 og kl 22, hvor de zappr rundt mellem alle kampene og viser alle store spil. Red Zone er måske næsten det bedste ved at have NFL network

Sidst men ikke mindst: Amerikanske reklamer i stedet for danske ;). Det er lidt i gas jeg skriver det, men også lidt seriøst. Altså shit jeg bliver træt af at høre på Sam L Jackson fortælle mig hvorfor jeg skal spille på whatever. Amerikanske reklamer er langt bedre prodcuceret og de viser ikke de samme igen og igen. Mange af dem er faktisk sjove. Jeg ser altid frem til at se de nye reklamer fra fx Bud eller DirectTV

15-07-2014 15:23 #238| 0

Apple TV og iPad eller computer og ChromeCast.

15-07-2014 15:29 #239| 0

@HK og/eller MF

Er der nogen mulighed for at se en kamp på hver af sine 24" skærme? Jeg ser sjældent to kampe på én gang, da billedet naturligvis bliver mindre.

Det ville være rart, hvis man kunne køre NFL Red Zone på den ene og en alm. kamp på den anden.

15-07-2014 15:31 #240| 0
Ludomaniac skrev:
@HK og/eller MF

Er der nogen mulighed for at se en kamp på hver af sine 24" skærme? Jeg ser sjældent to kampe på én gang, da billedet naturligvis bliver mindre.

Det ville være rart, hvis man kunne køre NFL Red Zone på den ene og en alm. kamp på den anden.


Såvidt jeg ved, er det kun muligt med 2 gamepass', desværre :( men er ikke 100% sikker.
15-07-2014 15:39 #241| 0

MrFrank

Har allerede startet tråd om Keeper league i Fantasy.
Regner med at opdatere igen når touren er slut i håb om flere tilmeldelser.

www.pokernet.dk/forum/nfl-fantasy-keeper-league.html

15-07-2014 15:47 #242| 0

Fedt Acparma, den havde jeg ikke set, jeg at skrevet i den nu.

Kunne du måske lokkes til at være clashier for en almindelig liga igen i år også?

15-07-2014 15:47 #243| 0

Det regnede jeg heller ikke med. NFL Game Pass kunne godt gøre det muligt at se NFL på forskellige platforme fra samme netværk. Jeg antager, at de har lukket for denne mulighed, så folk ikke deler Game Pass. Det burde de dog kunne klare på en anden måde.

Search-funktionen ser ud til at hjælpe os NFL Fantasy-freaks, der lige skal tjekke en ny spiller ud. Den vil være genial inden draften.

Search

You can now search for plays featuring players, teams and specific play types for all games in a specified season then watch all of the resulting plays. Previously, search results were limited to a specified game.
15-07-2014 15:59 #244| 0

I øvrigt glæder jeg mig helt vildt til at se Broncos defense. De burde høre til i toppen af ligaen med de tilføjelser, de har lavet. Ware og Miller er en vanvittig kombination, hvis de begge er raske.

Af andre hold er jeg nysgerrig efter
Vikings' nye QB-situation og Cordarrelle Patterson.
Redskins i preseason - deres WRs og TE er helt i top.
Titans' runningbacks.
Patriots' offensiv.
Texans og Browns i preseason. Clowney og JJ Watt bliver den næstmest frygtede pass rush duo i år.
Sammy Watkins bliver også spændende at følge.

Redigeret af Ludomaniac d. 15-07-2014 15:59
15-07-2014 16:09 #245| 0

Rams pass rush bliver meget vel det mest frygtede og det bedste. Brockers, Donald, Long og Quinn. Er der andre hold med fire 1st rounders oppe foran? Alle 4 picks vel at mærke i top 14...

Og lad os nu se hvor Ware er i sin karriere, før vi hidser os op over hans pass rush skills.

15-07-2014 16:13 #246| 0

Jeg ser frem til en vanvittig fysisk NFC West. Det bliver football for voksne mænd

Jeg ser frem til at se hvor Rodgers og Packers er - dem tror jeg mange sover for meget på

Bliver spændende med Falcons og NFC South også. Navnligt om Panthers kan holde det syge niveau på D fra sidste år

Der er dårligt en story line i AFC jeg finder interessant. Men skal da helt sikkert blive spændende at følge rookies.

Redigeret af HolchKnudsen d. 15-07-2014 16:15
15-07-2014 16:15 #247| 0

Jep, som jeg skriver, glæder jeg mig til at se dem i aktion. Men jeg har (desværre) svært ved at holde forventningerne nede. :)

Hvordan ser du Lions' kommende sæson? Hvad forventer du?

15-07-2014 16:19 #248| 0

Ligaen er ikke klar til hvor god Pats defensiv bliver i aar.

15-07-2014 16:26 #249| 0

Lions sejler vel som altid? Right HK ;)

Hold nu kæft jeg glæder mig!!
Glæder mig til mange forskellige ting:
-Se Browns hold, som jeg altid mener er et hold med mega potientiale.
-Falcons comeback fra sidste års sejlads
-Se om Rams kan overraske i noget der ligner den hårdeste division ever (mig bekendt)
-Se om Seahawks, Carolina og Arizona kan fortsætte D.
- At se Vikings sejle og shippe bet mod MF ;-)

Er helt enig jeg tror mange undervurdere Packers, Rogders som ligaens bedste QB anno 14 (efter Johnny Football)

15-07-2014 16:39 #250| 0

Er helt enig med Pokerheh - hvilket jeg også kommer ind på i mit AFC Preview, der nok snart kommer op :-)

15-07-2014 16:40 #251| 1

Btw rocky... Vikings >>>>>>> Browns.... Sidstnævnte bliver elendige, igen i år...

15-07-2014 16:48 #252| 0

Mht Lions.

Skal prøve at holde det kort, men jeg er pessimistisk. Dog med den anke at hvis en række ting flasker sig, kan de godt være i spil til et wc spot.

Men altså 1 ting som stort set alle undervurderer og ikke fatter hvor meget betyder: Nyt coaching staff, nyt system. Det tager ofte 1 år, nogen gange mere at få implementeret et nyt system. Læg dertil at det skulle være et særdeles kompliceret system på O.

Begge koordinatorer er rookies. DC er tidligere DB coach hos Ravens og OC er tidligere QB coach hos Saints. (Austin og Lombardi)

De er tynde på bredden. Nu selv 5 år efter Millen blev axet, kæmper de stadig med at fylde roller pladserne ud med ordentligt talent. Det skyldes dels de binder for mange penge i Suh, Megatron og Stafford og dels at ingen solide veteraner gide til Detroit.


De gode ting:

- Super rookie class sidste år

- Super Oline sidste år. Alle kommer tilbage. Anført af 3 rounder Warford på right guard som helt ærligt var i spil til ROY. Ikke at glemme at de snatchede huset Waddle som UFA. Han startede 6 kampe sidste år og var god. Warford var et steal, han kan blive best guard i NFL. Men Waddle var et helt sygt steal. Det er helt væk han ikke blev draftet, PAS!

- En del top end fysisk talent. Suh, Megatron, Bush, Levy, Fairley, Ziggy. (Edit: Og Warford obv, husk ham drenge. Han bliver all pro i år)

- Fairley har tabt 15 kilo og fået en søvnapnø operation. Meldingerne ud af Detroit er at han så lige så dominerende og hurtig ud som Suh. Hvis han lever op til sit 1st round pick, så bliver det en helt igennem vild DT duo. Specielt hvis Ziggy stepper op.



Prediction:

Et par nøgle skader, Stafford forbliver en TO maskine og systemet implementeres langsomt: 3-5 sejre

Nogenlunde skadesfri på stjernerne, spillerne fatter systemet, sidste års og denne års rookie class performer, Stafford stepper op : +11 sejre

O/U er vist 7.5. Det mener jeg er rimelig spot on. Der er for mange ting der kan gå galt.

Så meget for at holde det kort :)

SHIT JEG GLÆDER MIG TIL MNF UGE 1!!


Nøglespillere for succes

1) Stafford

2) Fairley. Han skal leve op til sit talent

3) Slay. Jeg spår en breakout season for ham i år. Hvis han ikke spiller godt, bliver deres secondary VIRKELIG ringe

4) Tate. Han skal knuse sine 1v1 matchups mod formodet næst bedste CB på alle hold

Redigeret af HolchKnudsen d. 15-07-2014 16:54
15-07-2014 16:56 #253| 0

Jeg ved ikke noget nfl men syntes det er hyggeligt at se søndag nat...hvem vil du anbefale at spille til at vinde i år?

Hvornår starter sæsonen ?

15-07-2014 17:39 #254| 0

Jeg glæder mig så meget til sæsonen at jeg kan finde en storyline der gør en hver division super spændende, og får enhver Week 1 kamp til at lyde som årets kamp.

Raiders @ Jets
Schaub og MJD kan de stadig spille bold?
Khalil Mack i Big League
Har Vick lært Geno noget i offseason
CJ2000K, Ivory, Powell på papiret ser det godt ud.


Hold øje med Cameron fra Browns i år rent fantasy wise, tror han bliver et monster på den position.

15-07-2014 17:55 #255| 0

Bliver sjovt at se hvordan Browns haandterer tabet af Gordon. Han fik godt nok ekstra opmaerksomhed sidste aar og aabnede for resten af holdet.

15-07-2014 17:58 #256| 0

Kæmpe tab for Cameron at have mistet Norv som OC...

16-07-2014 18:24 #257| 0
Acparma skrev:
MrFrank

Har allerede startet tråd om Keeper league i Fantasy.
Regner med at opdatere igen når touren er slut i håb om flere tilmeldelser.

www.pokernet.dk/forum/nfl-fantasy-keeper-league.html



Acparma - Har meldt mig til derinde, men tråden bliver ikke bumpet ved det :/

MrFrank skrev:
Fedt Acparma, den havde jeg ikke set, jeg at skrevet i den nu.

Kunne du måske lokkes til at være clashier for en almindelig liga igen i år også?


Acparma - Hvad siger du til dette? - Tænker vi lige så godt kan gå igang med at få samlet folk, valgt en draft dato samt få overført penge.

Som skrevet tidligere er jeg interesseret i deltagelse i flere leagues (gerne både auktion og snake draft), hvis interessen er der.
16-07-2014 18:27 #258| 0
MichaelFabiano skrev:
Kæmpe tab for Cameron at have mistet Norv som OC...


De snakker om i Browns at han bliver et monster i år. Han kommer til at være 1st option i deres offence.
16-07-2014 18:50 #259| 0

@BobbyOlsen

De har heller ikke mange andre strenge at spille på, med Josh Gordon suspenderet.. Hvilket de forsvar de møder også ved. Uden Norvs notoriske tight-end magi, har jeg meget svært ved at se ham få en bedre sæson end sidste år.

16-07-2014 21:06 #260| 0

Lækkert at få lidt gang i tråden allerede - glæder mig også helt vildt

Fra Raiders-fronten kan jeg berette, at tingene begynder at tage lidt form. Der blev både sidste år og igen i år taget en række solide strategiske beslutninger i draft, opbygning af hold, forlængelser etc (Eneste undtagelse at man ikke taggede Veldheer og at Lamar Houston skred - han var grådig though). Thank god Saffold-dealen ikke blev til noget! Der er kontinuitet på de områder, hvor det ikke så retarderet ud sidste år og coach Allen har (heldigvis) fået mere tid i McKenzies nye Raiders.
Raiders kom ud af draften som en af de absolutte vindere (imo), med signings af LB Khalil Mack og QB Carr, som de mest opsigtsvækkende. Jeg forventer mig meget af begge fremadrettet og det er en fin løsning at lade Carr stå bag Schaub i år. Carr har forøvrigt et helt crazy præcist kast og en fin klassisk stil - steal at få ham så sent.
Foruden draften har Raiders forstærket sig voldsomt med rutinerede kræfter. Justin Tuck, Woodley, Austin Howard, James Jones, Donald Penn, Carlos Rodgers, MDJ, Matt Schaub og Kevin Booth + det løse. DMC, Pat Sims og legende Chales Woodson er resigned for i år.
Det er en markant forstærkelse, når kun Veldheer, Lamar Houston og Jennings er væk af profiler (Jeg var ikke Jacoby Ford fan).

I headlines inden jeg får skrevet for meget:
- Raiders vil stadig spille på det gode løbespil med MDJ og DMC i år sålænge de er healthy.
- Schaub har muligvis de bedste våden offensivt, han har haft i sin karriere.
- Den offensive linie har ikke været bedre (på papiret) siden SB
- Defensiven ser ekstremt spændende ud. Alle spillere tættest på bolden er signed efter fleksibiliteten mellem 3-4 og 4-3. Netop Lamar Woodley og Khalil Mack passer helt perfekt ind her.

Jeg spår helt sikkert Raiders mere end 4.5 sejre i år (wanna bet? :) - trods ligaens måske hårdeste schedule. Skader kan naturligvis ødelægge meget og jeg har især mine bekymringer omkring de to RB's. De er begge proven, men de er også begge i deres karrieres efterår. Dertil skal secondaryen begynde at forsvare i år, men der bør ikke være undskyldninger længere med det pres, der kan lægges og de navne, som kan mønstres!

Raiders will return... På et tidspunkt! ;)

Redigeret af Grethe d. 16-07-2014 21:06
16-07-2014 21:20 #261| 0

Hvem skal løbe bolden i Oakland når DMC bliver skadet og når de finder ud af at MJD er way past sidste salgsdato? ;)

16-07-2014 22:32 #262| 0

Ligaens bedste FB, Marcel Sicko Reece ;-)

17-07-2014 00:07 #263| 0

Som Bucs fan er jeg lidt i limbo land, men der har holdet været de sidste 10 år.

Divisionen er enormt svær, hvor Saints må være klare favoritter, mens både Falcons og Panthers kan svinge fra 4-12 sejre.
Ligeledes er vores schedule lort, så lad os kalde det en transport sæson.

På træner fronten er Lovie Smith komme hjem hvilket jeg har det fint med, ligeledes er Jeff Tedford ansat til at styre sin første NFL offensiv, hvilket jeg er bekymret for.
Han er kendt som QB guro i College, men faktum er at kun Aaron Rodgers har været noget værd i NFL, og det måske mest af alt skyldes den situation han havnede i.

Defence skal ledes af Leslie Fraizer, som var en katastrofe som HC i Vikings.

Jeg elsker vi har samlet Hard Knocks drengen Jovorskie Lane op, han var et bæst i Hard Knocks. O-line frygter jeg dog for, det er en sammenbragt flok og det højeste pick Bucs har på den linie er 5. rundevalg.

Det ligner et år hvor en masse spillere skal udvikles, på et hold uden nogen rigtige veteraner.
Et best case scenarie er uden jeg kender til Tedfords stil, at McCown kan smide bomber til vores Marshall/Jeffery duo i Jackson og Evans.

Mit bud er vi vælger i Top5 næste år igen, desværre. Men håber på udvikling og lidt tro på trænerteamet og fremtiden.

17-07-2014 09:07 #264| 0

Hvordan er RB-situationen i Bucs?

17-07-2014 09:21 #265| 0

De satser vel stadig på smølfen afaik

17-07-2014 09:39 #266| 0

Han var ret elendig sidste år. Det var dog til dels min skyld; mine førsterundevalg plejer at buste.

Back-up'en gjorde det faktisk ret godt.

17-07-2014 10:49 #267| 0
Ludomaniac skrev:
Hvordan er RB-situationen i Bucs?


På papiret godt.

Doug Martin var god i 2012, men blev hurtigt skadet i 2013, den sidste del af sæsonen kunne Bucs løbe med hvem som helst, bl.a. Mike James der rev Seahawks i stykker.
Den sidste RB bliver 3. rundevalget Charles Sims.
Potentialet er der, men falder tilbage på O-line som skal sammenspilles.

Vi har også Jeff Demps på rosteret, sat som RB, der har olympisk sølv i 4x100 meter, hans 100 meter rekord er på 9,96, og hans 40 yard er reporteret til 4,18. Så kunne være sjovt hvis man kunne få noget som helst ud af ham.
17-07-2014 11:44 #268| 0

Hvordan ser folk Seahawks i år? Trak stikket efter Super Bowl og en fremragende sæson, så har ikke overblik over deres draft/spillerskift og skader?

17-07-2014 12:10 #269| 0

Jeff Demps så ganske hurtig ud for to år siden i preseason. Det er altid spændende med hurtigløberne. :)

24-07-2014 23:31 #270| 1

Ray Rice med to spilledages karantaene for at banke paa sin kommende kone.

Spaendende ift Mathis som fik fire spilledage for at proeve at goere sin kone gravid...

25-07-2014 00:10 #271| 0

Justin Blackmon er igen blevet taget med hash på sig... Tror desværre aldrig han kommer til at spille NFL igen - sådan en idiot.

06-08-2014 11:10 #272| 0

Nå nu har packers allerede fået den første offensive linemen skadet før sæsonen er igang, satme utroligt de ikke bare kan spille med knæ bracelet under træningen ffs.

06-08-2014 12:54 #273| 0

Til info kom første afsnit af Hard Knocks i nat, ryger på lige om lidt !

06-08-2014 13:00 #274| 0

Ser du det via gamepass Bobby? Jeg kunne umiddelbart ikke finde det tidligere idag nemlig

06-08-2014 13:01 #275| 0

Santonio Holmes har trænet med Bears ser det ud til. Han kunne godt være en del af planen efter Marquess Wilson's skade.

06-08-2014 13:24 #276| 0

New England fisker for at restrukturere Revis allerede saa han kan komme paa en laengere kontrakt.
Men alright, han har vist ogsaa domineret alting i training camp indtil videre.

06-08-2014 21:26 #277| 0

Det er sgu ikke fedt for resten af AFC, at Revis dominerer i TC. :(

06-08-2014 23:21 #278| 0

Well, vi faar se foerst hvad der sker naar saesonen gaar igang. Der er jo "nye regler" for DBs specielt.

07-08-2014 08:01 #279| 0

BobbyOlsen og Schmug,

Jeg vil også rigtig gerne se Hard Knocks. Jeg fik en mail fra NFL om, at det vil være tilgængeligt via Gamepass, men jeg kan ikke finde det i app'en eller via computeren. Where is it?

07-08-2014 11:33 #280| 0

Det ligger ikke på Game Pass endnu, da NFL Network først får afsnittene senere.

Jeg har set Hard Knocks via download

08-08-2014 01:37 #281| 0

Har i andre også problemer med Game Pass, og kan ikke komme ind eller åbne noget som helst pt?

08-08-2014 02:28 #282| 0

Jeg så afsnit 1 her: www.youtube.com/watch?v=IDop-yDtuUw

08-08-2014 02:37 #283| 1

Ryan Mallett er ikke nogen superstar QB.

08-08-2014 03:10 #284| 0

Sender tv3 flere pre season kampe? Så kun det var den første de sendte.

08-08-2014 03:47 #285| 0

Garoppolo ser godt ud mod nth stringers.

08-08-2014 07:09 #286| 0

Hvornår starter sæsonen?

08-08-2014 08:14 #287| 0

Pokerheh, manglede der startere på Patriots O-line? Tillod de ikke en del fra Redskins' D-line?

08-08-2014 09:17 #288| 0

Viaplay har i øvrigt hard knocks

08-08-2014 09:43 #289| 0
Ludomaniac skrev:
Pokerheh, manglede der startere på Patriots O-line? Tillod de ikke en del fra Redskins' D-line?


De manglede Mankins på LG og fieldede i stedet Devey der er opført som third-string LT på deres depth chart. Han gjorde det dog egentlig fint nok i betragning af at deres O så meget skidt ud helt generelt.

Men Pats er jo ikke ligefrem kendt for at tage preseason seriøst - det ville ikke undre mig om de havde fået at vide at de bare skulle chille og undgå skader.
Redigeret af Mahostott d. 08-08-2014 09:46
08-08-2014 12:03 #290| 0
HolchKnudsen skrev:
Viaplay har i øvrigt hard knocks


Men ikke sæson 9 afsnittene endnu :)
08-08-2014 15:24 #291| 0

Det var bekymrende hvor let Orakpo havde det overfor Solder, men ellers ville jeg ikke tillaegge det alt for meget betydning.

Tror dog at O-line er den unit der faar det svaerest i aar, mest af alt pga. Scars pension.

08-08-2014 15:30 #292| 0

Gabbert ligner i oevrigt stadig en pose lort.

08-08-2014 23:05 #293| 0

Hvis man skal have et langtidsbet, så er KC u8,5 wins vist et fint spil.

Starterne så ikke gode ud i går/nat. Det offensive skal komme fra J. Charles, og CIN flyttede bolden mod starterne på defense. Samtidig er Oakland samt SD blevet forbedret.

De vinder ikke i NFC West, og da AFC East formentlig kun giver 2-3 sejre, så skal de vinde over sidste års nr. 2 i AFC North og South samt de fire opgør mod Oakland og SD. Jeg har i hvert fald svært ved at tælle 9 sejre.

Redigeret af Ludomaniac d. 08-08-2014 23:24
09-08-2014 18:27 #295| 0

Hvis i ikke har set draft day, er her et godt link til den.

God kvalitet

10-08-2014 04:28 #297| 0

Jeg vil stadig voldsomt gerne ud på et par Saints-spil for lirens skyld.

Sejre i grundspillet:
Over 9,5 til odds 1,7
Over 10,5 til odds 2,x

Saints vinder NFC South til odds 2,35

Nogen der er friske?

10-08-2014 13:21 #298| 0

Så selvfølgelig Lions-Browns.

Intet der tyder på at Manziel er tæt på at slå Hoyer af. Rimelig meh af dem begge.

Nogen der kan forklare mig hvorfor Josh Gordon spillede for Browns? Troede han havde karantæne for 2014? Hvad misser jeg?

10-08-2014 13:54 #299| 0

HK, sagen er stadig igang og så må man godt spille imens.

Det her er for 4 dage siden Gordon

Redigeret af Greenline1 d. 10-08-2014 13:54
10-08-2014 14:00 #300| 0

Som noget nyt i år kan man reklamere i red zone.

Redigeret af Ludomaniac d. 10-08-2014 14:01
10-08-2014 15:02 #301| 0
Ludomaniac skrev:
Som noget nyt i år kan man reklamere i red zone.



Wow, det er træls at se på.
10-08-2014 15:20 #302| 0

Så den godt. Lad os håbe det er begrænset til preseason

11-08-2014 11:09 #303| 0

Nogle der kan hjælpe mig med nogle udenlandske bookmakere der tilbyder player bets på NFL, altså O/U 94,5 yards osv.

Ladbrokes har valgt at limitere mig i stykker, og både Bet365 og Betsafe's odds er i forvejen latterlige, så vil gerne finde nogle muligheder op til den kommende sæson.

11-08-2014 12:03 #304| 0

Lidt statistik til folk der better pre season og de vil bruge statistik til noget:


- 13/17 kampe er gået under (76.4% af kampene)
- 14/17 kampe er blevet vundet af hjemmeholdet (82.3% af gangene)


11-08-2014 13:12 #305| 0

Sidste år betød hjemmehold ikke en skid, det svingende vildt fra uge til uge.

Det er vildt nok så mange kampe er gået under, men mindes heller ikke at alle Elite QBs har spillet så lidt i runde 1 af preseason i mange år.

13-08-2014 04:08 #306| 0

Danny Trevathan baaret fra banen med skade.

13-08-2014 04:10 #307| 0

Braekket ben og ude minimum otte uger, siges det.

13-08-2014 07:29 #308| 0

Pokerheh, NFL.com skrev fire-otte uger og citerede Trevathan selv for at sige, at han forventer at være tilbage til week 5. Lige efter deres bye week.

Uanset hvad er det selvfølgelig et kæmpe tab for Broncos' D.

Redigeret af Fitty d. 13-08-2014 08:41
13-08-2014 14:26 #309| 0

Der kommer vist en injury update nu her paa NFLN. Det var dem, der sagde 8 uger i gaar aftes.
Jeg undskylder naturligvis til PN og Mr. Trevathan hvis jeg loeb med rygter! :D

13-08-2014 15:53 #310| 0

Haha, mon ikke det går! Min kommentar kan også virke en anelse for flueknepperisk! ;-)

Hvordan har Patriots set ud i camp? Jeg selv holder med Miami, og jeg håber lidt, det her bliver året, hvor vi overtager tronen i AFC East. Realistisk set kommer det nok ikke til at ske, før Brady og Bill Belichick er fortid i organisationen.

Redigeret af Fitty d. 13-08-2014 15:54
13-08-2014 16:00 #311| 0

Patriots har set rigtig gode ud i camp.
Kampen mod Redskins var problematisk, men det var ikke alt for mange starters der saa tid, saa jeg venter til efter 3rd preseason game foer jeg skider i bukserne...

Indtil videre har Brady set uhyggeligt god ud i joint practices samt Patriots egne. Revis har ogsaa skilt sig meget ud.

Der er et par spoergsmaalstegn ift O-line og delvist ift starting safety ved siden af McCourty.
Umiddelbart ligner det playoffs og evt first round bye.

Redigeret af pokerheh d. 13-08-2014 16:01
13-08-2014 16:23 #312| 0

Standard preseason for Raiders: twitter.com/RossTuckerNFL/status/499360714830934016

13-08-2014 16:27 #313| 0

Det saa ret vildt ud i den video jeg saa af det. Men fair nok at slaas for holdkammerater!! (that's what people say anyway)

13-08-2014 16:30 #314| 0

@heh

Er det ikke det friskeste at melde første seed op, fordi de ser gode ud i TC? Det siger jo intet. :)

13-08-2014 16:31 #315| 1

Jo, hvis jeg f.eks gjorde det ift. New York Jets.

13-08-2014 16:55 #316| 0

Så længe de holder sig skadesfri, er det jo status quo mht. forventningerne. Det indikerer ikke det vilde om sæsonen.

13-08-2014 16:59 #317| 0

Det er det netop ikke.
Patriots kom til AFCCG sidste aar til trods for skader til Gronkowski, Dobson, Thompkins, Amendola, Talib, Mayo, Wilfork og Kelly.

Der er derudover blevet opgraderet paa CB pladsen, som var noget af det stoerste need sidste aar.

At se f.eks Revis dominere i TC er en indikation om at man har gjort en mangel til en styrke, hvilket goer det nemt at vaere optimistisk ift prognosticering.

Med andre ord, med den viden, der er tilgaengelig lige nu, ser Patriots godt ud ift en playoff plads og en eventuel (altsaa, ikke GARANTERET) foerste seeding.

13-08-2014 17:08 #318| 0

@pokerheh

Har du nogle longterm bets?

13-08-2014 17:51 #319| 0

Selvom pokerheh er den største homer på PN, må jeg give ham ret mht Pats i år... Av for et hold..

13-08-2014 19:41 #320| 0

Spiller sjaeldent season bets, da jeg ikke kan lide at laase penge fast saalaenge

13-08-2014 19:59 #321| 0

Danny Trevathans skade på 4-8 uger (hans svar på lægens udmelding var, at han var klar på 4-6 uger) var en fantastisk nyhed, når man frygtede ledbåndet og ude for sæsonen.

Forhåbentlig er han kun ude i de første tre kampe og tilbage i uge 5.

Han er ret vigtig, da det vist er et af de få punkter, hvor Broncos ikke er særlig dybe (i hvert fald ikke erfaringsmæssigt). Brandon Marshall (ikke ham fra Bears) overtager formentlig, og han kan forhåbentligt gøre det nogenlunde.

I forhold til sidste TC har defense fået bedre fat med de nye spillere. Hvorvidt det rekordvindende offense er blevet dårligere, eller det er forsvaret, der er blevet bedre, bliver interessant at se. Jeg tror naturligvis på det første.

D-line glæder jeg mig vildt til at se. DeMarcus Ware dominerer i TC mod selv Ryan Clady, og Von Miller er så langt fremme, at han spiller med mod Texans i pre-week 3.

13-08-2014 20:01 #322| 0
pokerheh skrev:
Det er det netop ikke.
Patriots kom til AFCCG sidste aar til trods for skader til Gronkowski, Dobson, Thompkins, Amendola, Talib, Mayo, Wilfork og Kelly.

Der er derudover blevet opgraderet paa CB pladsen, som var noget af det stoerste need sidste aar.

At se f.eks Revis dominere i TC er en indikation om at man har gjort en mangel til en styrke, hvilket goer det nemt at vaere optimistisk ift prognosticering.

Med andre ord, med den viden, der er tilgaengelig lige nu, ser Patriots godt ud ift en playoff plads og en eventuel (altsaa, ikke GARANTERET) foerste seeding.

Hvad skal man lægge i dette?
www.nfl.com/news/story/0ap3000000377370/article/jeremy-maclin-toasts-revis-in-eaglespats-practice

Er Maclin bare blevet væsentligt bedre?
13-08-2014 20:33 #323| 0

Maclin har altid vaeret god.

Med det sagt tillaegger jeg sjaeldent receiver/cb battles 1on1 alt for stor betydning. Der er det vigtigere at kigge paa DL vs OL i 1on1s. Det er iaf min mening.

Hvis Maclin banker Revis som var han en roedhaaret stedsoen under kampen mod Eagles er det bekymrende. Revis burde ikke tillade alt for mange completions i det scenarie, men spaendende at se er det.

13-08-2014 20:45 #324| 0

Hvad med Gronk? Hvornår bliver han klar, og hvor god vil han være efter skaden? Er der tegn fra TC?

13-08-2014 21:33 #325| 0

@Ludomaniac

Man mener at der er en fin chance for at han er klar til Week 1, men at han er ude hele preseason, fordi han endnu ikke er blevet "cleared to contact." Grundet at han spiller i New England, så får medierne ikke mere at vide. ;) - Han har ikke haft setbacks siden sin ACL og MCL tear for otte måneder siden.

Spiller han wk1, så stikker jeg tungt ud på NE -3.5/-4.

13-08-2014 21:35 #326| 0

Gronk bliver klar hurtigt. Han traenede uden "no-contact" shirt i dag.

13-08-2014 21:45 #327| 0

Nå ok, havde bare hørt her i går, at han trænede i en rød non-contract trøje. Men fantastiske nyheder så!

13-08-2014 22:15 #328| 0


Billede fra i dag. Uden roed troeje.
13-08-2014 22:17 #329| 0

I oevrigt bindegalt. Der var over 25000 mennesker til stede til Pats/Eagles practice i dag.

13-08-2014 22:25 #330| 0

Var du der selv? :o

13-08-2014 22:32 #331| 0

Nej jeg har desvaerre et arbejde der rider mig som en polsk luder i oejeblikket.

13-08-2014 22:34 #332| 0

CBs er fucked i 1v1 mod WRs. Så meget betyder det ikke at Maclin slår selv Revis. De fleste gode WRs vil slå de fleste gode CBs de fleste gange i 1v1s. Det er bare en indbygget strukturel skævhed og grunden til at defence typisk har 7 mand i coverage mod 5 skill players

Det er også derfor at selv de bedste corners ofte får hjælp over toppen.

13-08-2014 22:36 #333| 0

Megatron har kun 1 gang i sin karriere spillet en hel kamp, hvor han blev dækket 1v1. Det var sidste år mod Boys, hvor han satte 324 yards eller whatever på tavlen.

Mon ikke det var sidste gang noget hold går 1v1 mod Johnson eller nogen anden elite WR

Redigeret af HolchKnudsen d. 13-08-2014 22:37
13-08-2014 22:37 #334| 0

Med den nye fokus på defensiv holding er corners i øvrigt endnu mere fucked.

13-08-2014 22:38 #335| 0

Yep

13-08-2014 23:16 #336| 0

Lions skal nok bikse noget fornuftigt sammen i år.

So far tror jeg på følgende langtidsbets:

- Jets under 6.5 sejre @ 2.65 [Ingen Dexter McDougle eller Dee Millner - Rigtig skidt for Jets - Jets får 3 sejre 'ish tror jeg, de er svageste led i AFC East]

- Ravens under 8.5 @ 2.10 [Lander nok omkring 7 sejre vil jeg tro. Steelers er foran dem og ligeså er Bengals og Browns bliver heller ikke så lette at bide skeer med som i det forgangne år. Så de er også tæt på at være svageste led i den her division]

- Detroit Lions over 8.5 @ 1.90 [Playoff kaliber hold - for en gangs skyld]

- Detroit Lions over 414 point i regular season @ 2.70 - Svarer til 25.8 point i snit / kamp [Offensive powerhouse - der skal nok komme fart på]

Redigeret af Pokerface Jr. d. 13-08-2014 23:17
13-08-2014 23:20 #337| 0

Tror stadig Bills er svagere end Jets. Decker er en fin addition, Geno tror jeg godt kan blive god, og så er det spændende om CJ2k kan komme i gang igen.

Sidste chance for Rex ligeså. Tror vel de kan ramme .500.

14-08-2014 00:41 #338| 0

@Pokerface jr.

Hvor har du spillet de odds henne? ☺

14-08-2014 00:46 #339| 0
Domino skrev:
@Pokerface jr.

Hvor har du spillet de odds henne? ☺


Jeg har ikke spillet dem (da jeg er lidt ringe stillet økonomisk) - men de kan spilles på Bet365! :)
14-08-2014 00:47 #340| 0
Buub skrev:
Tror stadig Bills er svagere end Jets. Decker er en fin addition, Geno tror jeg godt kan blive god, og så er det spændende om CJ2k kan komme i gang igen.

Sidste chance for Rex ligeså. Tror vel de kan ramme .500.


Tror mere på Bills. Bedre run game, og ved ikke hvad Jets vil gøre mod kastet nu. Kan godt se bills/jets splitte 1-1 men tror de går 0-4 mod pats/dolphins. Har bare ingen tiltro til Jets.
14-08-2014 01:08 #341| 0

Hvad er status egentlig på fantasy?

14-08-2014 01:45 #342| 0

Vegas har Lions O/U til 7.5. Så at spille dem til O 8.5 til odds 1.9 virker fjollet? Kan der ikke findes bedre odds?

Edit: Min fejl. Ser ud til at O/U på Lions er steget til 8.5. Yay!

Redigeret af HolchKnudsen d. 14-08-2014 01:47
14-08-2014 06:28 #343| 0


Lidt sjov fra Pats Training Camp. (1:50ish er paent vildt)
15-08-2014 01:57 #344| 0

Kan man se preseason kampe nogle steder?

15-08-2014 02:18 #345| 0

gamepass. Men det vidste du vel?

Viaplay har Bears Jax nu

15-08-2014 02:21 #346| 0

Viaplays program: viaplay.dk/sport/am-fodbold

15-08-2014 02:29 #347| 0

Har desværre hverken gamepass eller viaplay, men tak for svar HK :-)

15-08-2014 02:59 #348| 0

Den bliver vist på tv3sport hvis I ikke har opdaget det.

15-08-2014 11:15 #349| 0

Til dem (ligesom mig) som sjældent kommer forbi de andre forum kategorier, så gør Acparma i øjeblikket et godt stykke arbejde i forbindelse med at få sat en eller flere fantasy leagues op til denne sæson:

Normal League:
www.pokernet.dk/forum/pn-fantasy-liga-nfl.html

Dynasty League:
www.pokernet.dk/forum/nfl-fantasy-dynasty-league-med-tilmelding.html

Der har tidligere været nogle herinde, der har spurgt om dette, så skynd jer ind og tilmeld jer :)

15-08-2014 15:24 #350| 0
Pokerface Jr. skrev:
Lidt statistik til folk der better pre season og de vil bruge statistik til noget:


- 13/17 kampe er gået under (76.4% af kampene)
- 14/17 kampe er blevet vundet af hjemmeholdet (82.3% af gangene)




Statistikken fortsatte i nat.

14/18 kampe er nu gået under og 15/18 kampe er blevet vundet af hjemmeholdet.
15-08-2014 17:24 #351| 0

Tror i ikke at med de nye regler, at vi kommer til at se et større points gennemsnit pr kamp?, nu når der kommer til at blive kastet mange gulekulde mod defense :)

15-08-2014 17:26 #352| 0
Tror i ikke at med de nye regler, at vi kommer til at se et større points gennemsnit pr kamp?, nu når der kommer til at blive kastet mange gulekulde mod defense :)


Det tror jeg da afgjort.

Men jeg tror da også bookies er helt med på den tanke.
15-08-2014 17:30 #353| 0

HolchKnudsen, Greenline, Grethe, Fitty ingen af jer der skal være med i lidt fantasy lir på Pokernet i år? :)

15-08-2014 17:30 #354| 0

Tænkte ikke med betting øjne der, bare af ren interesse, jeg oddser aldrig over/under selv, da jeg synes det er gætterier :)

15-08-2014 17:31 #355| 0

MrFrank

Har nok tidsrøvere i mit liv :)

15-08-2014 17:32 #356| 0
HolchKnudsen skrev:
MrFrank

Har nok tidsrøvere i mit liv :)


Men dette er jo DEN bedste tidsrøver ;)
15-08-2014 17:33 #357| 0

Kunne en enlig godt tænkes frank, kigger lige på det.

15-08-2014 17:36 #358| 0
MrFrank skrev:
HolchKnudsen, Greenline, Grethe, Fitty ingen af jer der skal være med i lidt fantasy lir på Pokernet i år? :)


Nah, er med i to ligaer allerede. Det tager riiigeligt med tid :)
15-08-2014 17:38 #359| 0

Jeg tager gerne lidt lir bet på siden, hvis det øger valuen for jer ;)

15-08-2014 17:42 #360| 0

Rookie spørgsmål hvad er Waiwersystemet ?

"100 point budsystem som sidste år"

15-08-2014 17:45 #361| 0
Greenline1 skrev:
Rookie spørgsmål hvad er Waiwersystemet ?

"100 point budsystem som sidste år"


At i stedet for at den dårligst placerede person i ligaen har dips på alle waivers han/hun gerne vil have, kører det som auction, hvor man skal bruge sine waiverpoint.

For eksempel sidste år hvor Knowshon var free agent (i vores liga) efter de første 3 runder. Han viser sig at være rimelig god value, hvorfor alle gerne vil have ham ind. I stedet for at personen som har tabt de 3 første kampe får ham, så skal alle hold der vil have ham vurdere hvor mange waiverpoints de vil byde på ham. Den der byder mest får ham.

Alle har så 100 point fordelt over hele sæsonen at bruge. Er alle dine brugt, kan du kun erhverve free agents som ingen andre forsøger at tage den pågældende runde'

Håber det hjalp?
15-08-2014 17:50 #362| 0

Super :)

15-08-2014 18:21 #363| 0

Jeg ville gerne, men jeg hader fantasy football.

15-08-2014 18:28 #364| 0
pokerheh skrev:
Jeg ville gerne, men jeg hader fantasy football.


How is that even possible?
15-08-2014 18:35 #365| 0
MrFrank skrev:
pokerheh skrev:
Jeg ville gerne, men jeg hader fantasy football.


How is that even possible?

Nemt.
Gider ikke holde med spillere fra andre hold.
Derudover goer fantasy football det nemmere at retfaerdiggoere at football bliver til arena football og det er jeg ikke nede med.
15-08-2014 18:43 #366| 0

Bowe suspended 1 kamp for at ryge lidt.

15-08-2014 18:47 #367| 0
Greenline1 skrev:
Bowe suspended 1 kamp for at ryge lidt.

Jeg har ikke hørt om en enkelt kamps karantæne for sådan en overtrædelse før. Lidt ærgerligt når Broncos har Chiefs i uge 2, men det går nok. :)

Til gengæld er det vanvittigt, at Ray Rice får to dage for at tæve konen, når man kan få fire dage for noget, som er lovligt i to NFL-stater.
15-08-2014 18:56 #368| 0

HK er obv bange for at blive fantasy-skolet af undertegnede

;-)

15-08-2014 19:50 #369| 0

True dat MF

16-08-2014 06:16 #370| 0

Dum di dum, de faar kastet nogle flag.

16-08-2014 07:38 #371| 0
pokerheh skrev:
Dum di dum, de faar kastet nogle flag.

Jeg så en statistik, der sagde, at i hele sidste sæson havde der været kastet 47 flag for illegal contact.
I første runde af preseason i år er der blevet kastet 37.
16-08-2014 07:40 #372| 0

@ Frank

Spiller med i en fantasy-liga allerede. Med drømmeholdet i Superligaen, Premier League, et forestående bachelor-projekt og en seriøs tilgang til Omaha kan jeg ikke skaffe til at spille med i endnu en liga.

@ Pokerheh

Ja, hvad sker der for flagene? Har NFL kommenteret på det? Jeg har hørt flere sige, at dommerne forsøger at vise, de virkelig mener den nye regel for så at lempe lidt på det i regular season.

16-08-2014 10:38 #373| 0

Ville gerne være med i (endnu en) fantasy-liga, men kan sgu ikke lige finde 500 bananer. Hvis der er en eller anden der har mod på at lave en "for sjov" liga, må i lige sige til.

16-08-2014 10:45 #374| 0

Under en af nattens kampe blev der flere gange snakket om, at flagene er på trænernes opfordring. De vil have al kontakt mod en receiver ned ad banen elimineret. Dommerne er meget konsekvente nu, for at spillerne skal lære de nye regler at kende. Flagene ventes at være færre i regular season. Så bliver det vel et mix af, at dommerne ikke er helt så skrappe, og at spillerne har forstået budskabet.
Tror det var under Pats-Eagles.

16-08-2014 11:53 #375| 0
Pokerface Jr. skrev:
Pokerface Jr. skrev:
Lidt statistik til folk der better pre season og de vil bruge statistik til noget:


- 13/17 kampe er gået under (76.4% af kampene)
- 14/17 kampe er blevet vundet af hjemmeholdet (82.3% af gangene)




Statistikken fortsatte i nat.

14/18 kampe er nu gået under og 15/18 kampe er blevet vundet af hjemmeholdet.


4x over i nat, men også 4x hjemmesejre. Nu har hjemmeholdene vundet 19/22 kampe.
16-08-2014 22:14 #376| 0

Lacy loeber sgu meget godt.

16-08-2014 22:20 #377| 0

Det smukt og hårdt sådan han løber

16-08-2014 22:33 #378| 0

Rodgers saa ogsaa forfaerdeligt godt ud mod en rigtig god defensiv front.

17-08-2014 00:07 #379| 0

FLAG FLAG FLAG, kaster lige lidt op..

17-08-2014 00:18 #380| 0

Både Jeff Janis og Davante Adams føste points i NFL super! :)

17-08-2014 00:24 #381| 0

Tror der har været 15 flag på "hands in the face" :s

17-08-2014 00:38 #382| 0

Janis ser spaendende ud, synes jeg.
Kommer til at blive nogle brutale WR cuts i Green Bay, umiddelbart.

17-08-2014 00:52 #383| 0

Janis har vildt sikre hænder, havde 4305 yards og 46 TD´s i highschool ;) og packers fik ham i 7 runde af årets draft.

17-08-2014 00:55 #384| 0

undrafted free agent Jay Elliott fra packers, lavede lige 3 sacks og en ff på samme drive :O Han ser sgu stor og hurtig ud.

17-08-2014 01:07 #385| 0

Santonio Holmes signs with Chicago Bears, de er altså ved at have nogle våben, de dumme bjørne..

17-08-2014 01:13 #386| 0

Cutlers sidste skud med de våben/Oline upgrades, no doubt

17-08-2014 01:18 #387| 0

hahah så er tony romo igang cirkus :D

17-08-2014 03:44 #388| 0

Eli og Curtis Painter giver den OK slaede.
Sidst jeg gloede havde de sammenlagt to completions for 13 yards.

17-08-2014 11:20 #389| 0

Teddy Clutchwater <3

17-08-2014 14:27 #390| 0

Clowney er altså the real deal, goddag det blive åndsvagt når han liner op sammen med Watt

17-08-2014 14:52 #391| 0

Tror ogsaa de bliver sjove at se defensivt.
Bliver spaendende om de kommer til at kunne foelge bare nogenlunde med offensivt. Jeg har mine tvivl der, maa jeg indroemme, men jeg er stadig glad for at vi ikke skal moede dem to gange om aaret.

17-08-2014 14:54 #392| 0

Med Cushing tilbage kan de få sig et giftigt D. Ikke fordi de har sløje CBs heller.

Hvis ham Nix III der faldt til dem i 3 runde også begynder at bidrage, så er det en solid front 7.

Deres O tror jeg derimod kan blive ret sløjt

Redigeret af HolchKnudsen d. 17-08-2014 14:55
17-08-2014 14:58 #393| 0

Følger ikke så meget med i Jets. Hvad er forventningerne her? Når man kigger ned af deres roster, synes jeg der er mange unge 1 runde valg på det D. Miliner, Pryor, Richardson, Coples, Wilkerson.

Kommer Jets D til at være en force igen?

17-08-2014 15:03 #394| 0

Jets forsvar har top5 potentiale. Virkelig en stærk Dline!

17-08-2014 15:04 #395| 0

Deres front seven bliver blandt de helt bedste i ligaen, men de har PT ingen DBs.

17-08-2014 15:05 #396| 0

Læste at de var glade for Miliners afslutning på sæsonen sidste år. Efter en usikker start.

Pryor tror jeg går direkte ind og bidrager. Kender ikke rigtig til resten. Nulbonner?

17-08-2014 15:10 #397| 0

Paa corner pladsen har de Miliner skadet lige pt. Dexter McDougle er ude med torn ACL.
Dimitri Patterson havde ogsaa nogle problemer med et af benene, noget fiberspraengning.

Derudover har de ikke saa meget. Miliner kommer tilbage snart, men de er meget tynde paa CB. Pryor har set alright ud indtil videre, men svaert at vurdere en rookie specielt naar han har vaeret ude med hjernerystelse en del af TC allerede.

17-08-2014 15:32 #398| 0

I oevrigt, hvis week 1 ser ud som preseason mht officiating, saa boycotter jeg sgu lortet. Det betyder selvf ikke saa meget ift en milliardindustri, men jeg orker sgu ikke spilde min tid paa 36 wishy-washy illegal hands/holding/dpi/push off penalties.

17-08-2014 15:37 #399| 0

Elsker NFL, men tænker det samme som dig pokerheh, det er ved at blive for meget.

17-08-2014 15:51 #400| 0

NFL tænker som sædvanlig på de amerikanske seere. Fede Hr Johnson i Wichita vil se masser af passing TDs og passing yards, mens han sidder og fylder sig med junk

Den udvikling har været igang i snart 20 år og det virker ikke umiddelbart som om det vil ændre sig.

Det er selvfølgelig fedt, hvis man gerne vil se Manning og co spille tøse semi flag football. Men for dem af os, der gerne vil have football for voksne mænd, er det ren lort

/end prejustice rant

17-08-2014 15:54 #401| 0

^fantasy football

17-08-2014 15:57 #402| 0

Ya og Fantasy football er fukkin cancer

18-08-2014 15:54 #403| 0

Jeg vil btw gerne ud på noget cowboys over/under lir til sæsonen. Jeg er på under for the cowgirls

18-08-2014 17:43 #404| 0

Denver så ganske habile ud i nat. Ikke den bedste start for 49ers nye stadion.

Jeg har lige spillet Denver -7 mod Indy til 1,95 Bet365.

Desuden har jeg spillet Saints til at vinde over Falcons til 2,00. Falcons fik deres vigtige left tackle skadet for sæsonen i går. Det ser ud til, at de ikke har rettet ind efter det. Bet365 har nemlig Saints -1,5 til 1.95.
Jeg har ikke tjekket andre steder, da jeg har en bonus, jeg skal have spillet fri.

Begge er 1. runde.

Hvad synes I om Saints-spillet?

Redigeret af Ludomaniac d. 18-08-2014 17:45
18-08-2014 17:58 #405| 0

9ers var straks paa telefonen med deres bygherrer for at hoere om der var noget galt med deres home side scoreboard.

18-08-2014 18:14 #406| 0

Preseason. De mødes i regular season, så coaches viser ikke noget. Bla bla bla... Stadigvæk et opsigtsvækkende resultat

Redigeret af HolchKnudsen d. 18-08-2014 18:14
18-08-2014 18:24 #407| 0

Når nu der er taget hul på betting-snakken, hvad siger I så til over 48,5 points i 49'ers-Cowboys i week one?

Et par hurtige tanker: Dallas' offense kommer til at sætte mange points på tavlen mod et hårdt såret 9'ers defense.

Kaep og drengene skal nok minimum score 20 points mod et latterligt dårligt Dallas-forsvar. Hvis ikke mere.

18-08-2014 18:27 #408| 0

@Fitty

Den kan jeg også, ved første blik, godt lide. Tror nok den skal hoppe et point eller to op.

18-08-2014 18:41 #409| 0

@ Jones-DK

Bet365 har allerede rykket linjen. 48,5 til 1,85 kan stadig fås hos Unibet.

18-08-2014 18:44 #410| 0

@Fitty

Det kan jeg se, ja. I 50,0 tror jeg stadig på over. Tror stadig den stiger et par point. En linje ala. 52,0 er min linje.

18-08-2014 18:47 #411| 0

Yeah, jeg er enig med dig. Dallas' forsvar har chancen for at blive det værste i nyere tid. Og Romo sætter rigeligt med point på tavlen.

18-08-2014 19:00 #412| 0

To offensive powerhouses. Kunne godt blive en rigtig seværdig kamp... hvis man er til sådan noget.

18-08-2014 19:03 #413| 0

o/u paa hvor mange flag der bliver kastet paa den db der skal daekke dez bryant?

18-08-2014 19:33 #414| 0

Kan godt lide Browns ml @ 2,25 i nat.

Lidt hvorfor;

Det er to første års HC's som mødes her. Som første års HC vil man gerne starte godt ud på hjemmebane. Det gjorde Washington i sidste uge, da de smadrede Patriots, så der er ikke så meget at skulle vise her. De møder her et godt og dybt Cleveland defense, og Cleveland har en ny HC i Mike Pettine som også har en del at skulle vise. Der er stadig ikke nogen fast 1st QB hos Cleveland, og de spiller bestemt for en startplads til regular mellem Brian Hoyer og den hypede Johnny Manziel. Manziel gjorde det rigtig fint i sidste uge i Detroit. Den her kamp er rigtig vigtig for dem. Det er højst sandsynligt den sidste kamp inden Mike Pettine afgører sin starter d. 7 september i Pittsburgh. Han har i sidste uge, at han ville holde startpladsen åben indtil 3. preseason kamp d. 23 august. Han indikerede også, at hvis Manziel fortsatte sit gode run- og passinggame, var god under center til at råbe de rigtige spil ud, så ville han være tæt på en startplads. Browns' defense var formidabelt sidste uge. At holde, det nok mest ivrige kastehold i hele NFL til kun 219 yards gennem luften, og forcere to turnovers er rigtig flot. Jeg ser denne kamp som meget lige, og derfor er 2,25 på Browns et rigtig flot valuebet. Hjemmebanefordelen er ikke ret stor her i preseason.

18-08-2014 19:39 #415| 0

For en gangs skyld er jeg enig med Jonas, men er også lidt farvet

Redigeret af iamrockybalboa d. 18-08-2014 19:39
18-08-2014 19:42 #416| 0

Spiller du på dine egne spil Jonas? altså har du fået en rulle at spille for?

18-08-2014 19:53 #417| 0

@Greenline1

Jep, selvf. Hvorfor?

Redigeret af Jones-DK d. 18-08-2014 19:54
18-08-2014 19:54 #418| 0

Super, ville bare vide om du også selv spillede på dine forslag

#Fordi du spurgte om jeg ville stake dig engang.

Redigeret af Greenline1 d. 18-08-2014 19:55
18-08-2014 20:34 #419| 0

Fair.

Spiller obv ikke for så store beløb som jeg gerne vil pt. Det skal der er stake til for.

18-08-2014 20:39 #420| 0

Jeg har også lige smidt lidt efter Titans ude mod Chiefs til 3,25 på Unibet. Den er i 2,90 andre steder.

Titans har set overraskende gode ud i preseason.
Chiefs har derimod ikke set overbevisende ud, og som jeg tidligere har nævnt, tror jeg ikke, at de vinder mange kampe. Desuden er Bowe ude i denne kamp.

Hvad siger folk til Packers ude mod Seattle? Den kan fås til 2,95.

Redigeret af Ludomaniac d. 18-08-2014 21:30
18-08-2014 21:38 #421| 0

@Fitty

Hvor hårdt er 9ers lige ramt? 48,5 point er alligevel ret meget når 49ers spiller.

18-08-2014 21:50 #422| 0
xitaah skrev:
@Fitty

Hvor hårdt er 9ers lige ramt? 48,5 point er alligevel ret meget når 49ers spiller.


Cowboys kan nemt leake 35ish.
19-08-2014 04:33 #423| 0

Extra point linjen er rykket længere tilbage, er den ikke? Synes jeg har oplevet flere brændte ekstra points end normalt her i pre season.

19-08-2014 05:10 #424| 0

sindssyg afslutning

19-08-2014 05:16 #425| 0
Pokerface Jr. skrev:
Extra point linjen er rykket længere tilbage, er den ikke? Synes jeg har oplevet flere brændte ekstra points end normalt her i pre season.


Jo. Svarer til et 33 yard FG nu.
19-08-2014 05:19 #426| 0
pokerheh skrev:
Pokerface Jr. skrev:
Extra point linjen er rykket længere tilbage, er den ikke? Synes jeg har oplevet flere brændte ekstra points end normalt her i pre season.


Jo. Svarer til et 33 yard FG nu.


Lol sick. Var det ikke 25 før?
19-08-2014 08:29 #427| 0
Pokerface Jr. skrev:
pokerheh skrev:
Pokerface Jr. skrev:
Extra point linjen er rykket længere tilbage, er den ikke? Synes jeg har oplevet flere brændte ekstra points end normalt her i pre season.


Jo. Svarer til et 33 yard FG nu.


Lol sick. Var det ikke 25 før?

Jeg tror, at det normalt er på 2-yard linjen.

De første to uger af preseason har de forsøgt dette. Derefter vurderer man, om det skal fortsætte.

Det er efter min mening meget fornuftigt, at man forsøger at gøre noget for at ændre på det spil, eftersom det har været et spil, man sjældent gider se på, når procentsatsen for succes ligger omkring 99,6.
19-08-2014 14:23 #428| 0

Hvad snitter NFL kickers fra 32-33 yard linjen? Er det ikke stadig over 95?

Hvis de indfører det permanent, må der være mange situationer, hvor 2 poing conversion bliver markant mere +EV. Long term 2p conversian rate i NFL ligger og roder på knap 50%. (Fra 2011-2013 var den 48%)

Men det dækker jo over en del udsving. Skod O mod top D og raten må falde markant, nok ned omkring 40%. Super O mod skod D og raten er måske så meget som 55%..

Hold som Broncos, Saints, Packers og Lions burde kraftigt overveje at gå efter 2p som std i stedet for 1p, hvis det blev permanent

Ja, ja, ja jeg tillod mig at komme mine Lions med i de offensive powerhouses. Flame away

Redigeret af HolchKnudsen d. 19-08-2014 14:24
19-08-2014 14:48 #429| 0

Mellem 30 og 39 yards er success rate lige under 90%

19-08-2014 14:51 #430| 0

Two point conversion rate er i oevrigt markant hoejere paa run/sneak plays end den er paa pass plays. Noget i retning af 20ish procentpoint hoejere.

19-08-2014 15:43 #431| 0
pokerheh skrev:
Mellem 30 og 39 yards er success rate lige under 90%


Den var 96% sidste år.. Edit: det tal passer ikke

Her i preseason er de lange 1p konverteret med 94% ssh - 133/141. Og det vel at mærke med en del nye kickers inde i diverse position battles.

Jeg ville være overrasket hvis et 33 yard 1p attempt, ikke blev konverteret +95% af tiden long term. I hvert fald ikke under 90%
Redigeret af HolchKnudsen d. 19-08-2014 15:51
19-08-2014 15:56 #432| 0

Min fejl, jeg læste forkert. Den var 90% sidste år fra 30-39.

Over de sidste 5 år er 92% af alle 33 yarders konverteret. Men præcisionen i NFL er stærkt stigende.

I 2001 blev 76.3% af alle FG ramt, med 52.1% for +50 yarders.

I 2013 var de tal 86.5% og 67.1%.

De to superbowl kickers fra Broncos og Hawks ramte 58 ud af 61 (95%) til sammen, heraf 9 ud af 10 +50 yarders.


Generelt spekuleres der i om NFL er igang med at sløjfe kickers. Kick off er gjort næste overflødigt. Nu prøver de at gøre 2p mere tillokkende end 1p. Sidste trin i raketten, er at skille sig af med FGs.

Hvilket igen skyldes Fantasy og at fede Hr Johnsson i Wichita, vil se passing TDs og ikke FGs, mens han skyller tynd øl ned til sin supersized junk food menu

Kickers are people too....

Redigeret af HolchKnudsen d. 19-08-2014 16:06
19-08-2014 16:00 #433| 1

Gad vide hvornaar de begynder at taenke over at skifte navn permanent fra National Football League til noget andet.
Der er ikke meget af det tilbage.

19-08-2014 20:04 #434| 0
pokerheh skrev:
Gad vide hvornaar de begynder at taenke over at skifte navn permanent fra National Football League til noget andet.
Der er ikke meget af det tilbage.


19-08-2014 20:15 #435| 0
pokerheh skrev:
Gad vide hvornaar de begynder at taenke over at skifte navn permanent fra National Football League til noget andet.
Der er ikke meget af det tilbage.


Ville da være mærkeligt når de spiller med en football.
20-08-2014 14:30 #436| 0

I følge Adam Schefter er Brian Hoyer blevet udnævnt som startende QB i Cleveland.

Paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas

20-08-2014 14:33 #437| 0

Nu er Manziel også elendig til at møde til tiden og spille football :)

20-08-2014 14:44 #438| 0
Grethe skrev:
Nu er Manziel også elendig til at møde til tiden og spille football :)


Skal ikke kunne udtale mig om det første, men imo kan han tilføje noget mere til det offensive, end Hoyer. Derudover har han i det mindste noget potientiale, Hoyer er bare en her og nu nødløsning. IMO
20-08-2014 14:50 #439| 0

Manziel ligner slet ikke en der er klar til NFL. Han sutter jo maks... Da jeg så kampen mod skins så syntes jeg man kunne mærke nervøsiteten på Manziel, han virkede forvirret ved play callingen og han sov til middag når der blev blitzet. Der var, som jeg så det, nogle lette looks som skins tillod, men Manziel så dem bare ikke. Der går noget tid før han er moden.

20-08-2014 17:33 #441| 0

Johnny Finger.

20-08-2014 17:34 #442| 0

Han ligner mere og mere Ryan Leaf hvis i spoerger mig.

20-08-2014 18:32 #443| 0

Jeg synes Leaf sammenligningen er urimelig. Leaf var #1 overall og taget før P Manning. Manziels draft status giver lidt mere rum. Manziels fysiske udfordringer er jo velkendt af alle. For lille

Jeg er selv en Manziel hader, men han overraskede mig positivt mod Lions i den første.

Giv manden tid. Jeg tror ikke selv han bliver NFL stjerne og jeg tror heller ikke han bliver NFL starter. Men det er urimeligt tidligt at kritisere ham

Redigeret af HolchKnudsen d. 20-08-2014 18:32
20-08-2014 18:44 #444| 0

Manziel hypen er dog helt abnorm. Den er jo direkte absurd. 95-96% af NFL.coms artikler omhandler på den ene eller anden måde Manziel.

20-08-2014 18:58 #445| 0

Selvfølgelig får han meget opmærksomhed. Første freshman der tager Heisman Trophy, men også når manden har opført sig som Nickie Billes amerikanske pendant.

Tror størstedelen af den amerikanske befolkning håber han choker.

20-08-2014 19:00 #446| 0
Buub skrev:
Selvfølgelig får han meget opmærksomhed. Første freshman der tager Heisman Trophy, men også når manden har opført sig som Nickie Billes amerikanske pendant.

Tror størstedelen af den amerikanske befolkning håber han choker.


Men ved ikke hvor mange der går op i at høre om hvad Manziel har fået ovenpå sine havregryn til morgenmad.
20-08-2014 19:05 #447| 0

Sladderpressen skal jo også have noget at lave. :)

20-08-2014 19:32 #448| 0

Hypen er jo ikke ny. Han er en stjerne i USA på linje med Ronaldo og Messi i Europa

De er glade for deres College bold derovre

20-08-2014 19:52 #449| 0
HolchKnudsen skrev:
Jeg synes Leaf sammenligningen er urimelig. Leaf var #1 overall og taget før P Manning. Manziels draft status giver lidt mere rum. Manziels fysiske udfordringer er jo velkendt af alle. For lille

Jeg er selv en Manziel hader, men han overraskede mig positivt mod Lions i den første.

Giv manden tid. Jeg tror ikke selv han bliver NFL stjerne og jeg tror heller ikke han bliver NFL starter. Men det er urimeligt tidligt at kritisere ham


Synes det er urimeligt nemt at drage paralleler mellem de to. Ryan Leaf havde ogsaa et problem med at tage ligaen serioest. Han havde ogsaa et (efter sigende) let forhold til stoffer.
Ja, han blev drafted hoejere, men ligner meget at begge spillere fizzler. At least IMO.

Manziel er kommet for sent til fire moeder paa tre uger i training camp. Og der er efter han blev udsat for kritik for at have festet for meget.
20-08-2014 19:59 #450| 0
HolchKnudsen skrev:
Jeg synes Leaf sammenligningen er urimelig. Leaf var #1 overall og taget før P Manning. Manziels draft status giver lidt mere rum. Manziels fysiske udfordringer er jo velkendt af alle. For lille

Jeg er selv en Manziel hader, men han overraskede mig positivt mod Lions i den første.

Giv manden tid. Jeg tror ikke selv han bliver NFL stjerne og jeg tror heller ikke han bliver NFL starter. Men det er urimeligt tidligt at kritisere ham


Sorry, men det der var bare genialt, når nu han netop ikke kan møde til tiden :D

Om det er for tidligt at kritisere Manziel? På banen, ja. Udenfor banen, slet ikke - specielt ikke efter cokebilledet!
20-08-2014 20:25 #451| 0

$24 dollars for fuld adgang til NFL Films: www.cnet.com/news/nfl-now-launches-on-apple-tv/

20-08-2014 20:31 #452| 0
20-08-2014 20:59 #453| 0

Manziel er taget med 22. pick, samme pick som tidligere store Browns QB i Weeden og Quinn...

Tror det er godt for Manziel at Lebron er vendt hjem, så kan han få lidt tid uden alt for stort pres fra de nærmeste omgivelser

20-08-2014 23:09 #454| 0

De færreste tænker på nba i football-sæsonen, Lebronhypen redder ham næppe.

20-08-2014 23:13 #455| 0

Det er jo ligemeget hvad en artikel handler om, så bliver Manziel flettet ind i artiklen på den ene, den anden eller den tredje måde. Alle artikler kommer bare til at omhandle ham. Ironisk nok, så var den aller første NBA nyhed der blev delt omkring LeBrons return til Cleveland en nyhed, hvori han stod på et billede med Johnny Manziel og tilkendegav at de var gode venner og at han håbede han ville gøre en god figur i NFL.

20-08-2014 23:39 #456| 0

Stærkt med Hoyer! Så skal Teddy bare spille en brand kamp i weekenden. Så er det bet hjemme ;-)

20-08-2014 23:43 #457| 0

...
Regner med Johnny i week 5 efter browns byeweek, men skal nok bruge et mindre mirakel for at vinde bettet. Hoyer spillede som en sæk kartofler og Manziel kunne ikke gribe handsken og slå ham af. Men Hoyer will be Hoyer specielt med de 3 de møder i de første 3 kampe

21-08-2014 02:36 #458| 0

Steelers' LeVeon Bell and LeGarrette Blount being charged for weed possesion for both and Bell being charged also with OUI.

21-08-2014 07:12 #459| 0

@S&P

Du kan købe dig ud nu, for 400 ;-)

21-08-2014 07:33 #460| 0

Så har vi draftet i vores fantasy liga. Jeg er okay tilfreds.

Pick 8, standard, 10-mand.

QB: Matt Stafford
RB: Andre Ellington
RB: Bishop Sankey
RB: Carlos Hyde
RB: Mark Ingram
RB: Devonta Freeman
RB: James Stark
WR: Dez Bryant
WR: Demaryius Thomas
WR: Kelvin Benjamin
WR: M. Craptree
WR: Reggie Wayne
TE: Julius Thomas
Def: Broncos D
K: Gostkowski

Hold op hvor jeg glæder mig til sæsonstart.

21-08-2014 12:18 #461| 0
vine.co/v/MIwBX0mKJ5U
21-08-2014 12:37 #462| 0

Dum. Dummere. Manziel.

21-08-2014 13:26 #463| 0

Ville det ikke være lidt sjovere at debattere mulighederne for Carlos Hyde, Michael Christine og Jorque Bell kan blive starters? :) Der er blevet snakket Manziel siden draften og siden han blev draftet af et hold der ikke kommer til at gøre sig gældende i år, så kan det næppe være SÅ spændende.

Ligner Gronk bliver klar i år - hvad giver det af plads til Amendola og Edelman? Broncos måske sidste skud i bøssen efter titlen i denne omgang - doable? Har Jets efterhånden bedste front syv i NFL?

Hvem bliver årets skuffelse? Niners når ikke playoffs i år, IMO.

Redigeret af Dalle d. 21-08-2014 13:27
21-08-2014 14:08 #464| 0

Niners kunne godt skuffe. Jeg tror, at Arizona slutter højere - muligvis også Rams.

Chiefs er også et godt bud på en skuffelse.

Hvorfor tror du, at det er Broncos sidste skud?

21-08-2014 15:18 #465| 0

Cardinals kommer til at overraske med deres (igen i år) gode D# og solide våben offensivt.

Chiefs kommer til at skuffe med en ikke eksisterende O-line.

Carlos Hyde har set godt ud i preseason og kommer til at overraske positivt.

Jets front 7 er den bedste under Rex Ryan og på papiret den bedste i NFL imo.

21-08-2014 15:26 #466| 0

Hvem siger Browns ikk kommer til at gøre dig gældende i PO?! ;-)

21-08-2014 15:31 #467| 0

@Grethe

Med 2 meget vigtige spillere ude med skade, kan Cards D nærmest kun decline

21-08-2014 15:44 #468| 0
MichaelFabiano skrev:
@S&P

Du kan købe dig ud nu, for 400 ;-)


Ha :)

Det er vist massiv - EV

Altså Teddy kommer heller ikke til at starte week 1 (medmindre han spiller som en gud i 3 kamp og Cassel spiller som Manziel/Hoyer)

Så mon ikke jeg kan finde en 20 % i at Hoyer får skade, Teddy choker, Cassel spiller godt osv et eller andet sted ;).

21-08-2014 15:48 #469| 0

Søger h2h hvor I er mod San Diego. Kom glad. :)

21-08-2014 16:20 #470| 0

@Buub

Tager gerne Colts, Eagles og Bears v. Chargers.

Også kan du få odds 3 på Chargers v. Patriots/Hawks/Broncos/Saints.

Edit; Om det er fair odds ved jeg ikke.

Redigeret af Jones-DK d. 21-08-2014 16:29
21-08-2014 17:55 #471| 0
MichaelFabiano skrev:
@Grethe

Med 2 meget vigtige spillere ude med skade, kan Cards D nærmest kun decline


Mangler de ikke "kun" Dockett?
21-08-2014 18:57 #472| 0

NFC bliver endnu mere stacket end sidste år med Falcons on track offensivt, Saints oprustning defensive. Fedt at se de kører med tre starters på S, grundet deres hang til nickel og hybrid.

Packers er skader kvit også og Bears burde blive det samme. Det bliver et ondt NFC og Niners et af de sværeste programmer. Sablen ryger over dem!

På plus siden kan Chargers godt gøre sig gældende. Keenan Allen bliver årets WR-star!

21-08-2014 20:19 #473| 1

Blot et spoergsmaal... Hvad har Gronk med Amendola og Edelman at goere? :)

21-08-2014 20:22 #474| 0
Grethe skrev:
MichaelFabiano skrev:
@Grethe

Med 2 meget vigtige spillere ude med skade, kan Cards D nærmest kun decline


Mangler de ikke "kun" Dockett?


Nope.. De manger Daryl Washington, der er suspended i et år.. Vel sagtens et endnu vigtigere kort for deres D end Dockett..
21-08-2014 21:10 #475| 0

Hold op hvor glæder jeg mig til 4. September!!

Kan virkelig ikke fungere ordentligt i hverdagen uden hverken NFL eller NBA.... og dog, søvn bliver en mangelvare.

22-08-2014 07:46 #477| 0
pokerheh skrev:
Blot et spoergsmaal... Hvad har Gronk med Amendola og Edelman at goere? :)


Er den ikke for obvious til der skal svares?
22-08-2014 09:09 #478| 0

Vi mangler stadig et par stykker til PNs NFL fantasy liga.

Meld jer til her:

www.pokernet.dk/forum/pn-fantasy-liga-nfl.html

22-08-2014 15:48 #479| 0
Dalle skrev:
pokerheh skrev:
Blot et spoergsmaal... Hvad har Gronk med Amendola og Edelman at goere? :)


Er den ikke for obvious til der skal svares?


Absolut ikke. Gronk kommer ikke til at aede game time (significantly) fra hverken Edelman eller Amendola.
22-08-2014 16:11 #480| 0
MichaelFabiano skrev:
Grethe skrev:
MichaelFabiano skrev:
@Grethe

Med 2 meget vigtige spillere ude med skade, kan Cards D nærmest kun decline


Mangler de ikke "kun" Dockett?


Nope.. De manger Daryl Washington, der er suspended i et år.. Vel sagtens et endnu vigtigere kort for deres D end Dockett..


Ikke at forglemme at Dansby smuttede i FA til Browns.

Jeg nægter at tro, at Cards D ikke mister en del i forhold til sidste år
22-08-2014 16:21 #481| 0
Dalle skrev:
Ville det ikke være lidt sjovere at debattere mulighederne for Carlos Hyde, Michael Christine og Jorque Bell kan blive starters? :) Der er blevet snakket Manziel siden draften og siden han blev draftet af et hold der ikke kommer til at gøre sig gældende i år, så kan det næppe være SÅ spændende.


Ny OC Lombardi implementerer samme O som i Saint - eller han prøver i hvert fald ;)

Anyhoo, om Bell bliver starter eller ej. Han får mange touches og det gør de andre backs også. De ender nok op med 6 backs på rosteren.

Tailbacks

Bush
Bell
Riddick
Leshoure/Winn

Fullbacks

Owen
Collins

Det er muligt de ender op med 5 backs, hvis både Leshoure og Winn findes for lette. Owen er ST ace og Collins kommer fra NO, med god kendskab til det nye O, samt han er den eneste pure FB. Vil være en overraskelse, hvis ikke de kører med 2 FBs.

Baseret på preseason og hvordan Saints O har været kørt, bliver der masser af touches og snaps til dem alle også FBs. Riddick tror jeg får en break out sæson. Han har forbedret sig meget i forhold til hans rookie år. Shifty type som Bush - dog uden samme top fart. God i pass protection, fine hænder.

Fantasy mæssigt er Bell nok den mest interessante. Hans størrelse og stil gør ham til den mest brugte back i red zone. Bush er et klart bedre våben mellem 20 yard linjerne. Overall tror jeg Bell får tæt på samme # touches som Bush, hvis ikke flere. Barring injuries obv
Redigeret af HolchKnudsen d. 22-08-2014 16:21
22-08-2014 20:43 #482| 0

Katjiiiiing, bøde til Manziel, og det bliver bestemt ikke den sidste, tør jeg godt garantere ;)

22-08-2014 23:08 #483| 0

@pokerheh

Jeg tror, Dalle mener, at Gronk kommer til at skabe plads til de to qua D's fokus på ham...

Redigeret af lang d. 22-08-2014 23:08
23-08-2014 03:16 #484| 0

Fair. Jeg misforstod.

I oevrigt, Chandler Jones har set 100 procent all pro ud i first half mod Panthers. Godt bulked og hurtig.

23-08-2014 03:29 #485| 0

Clean game.

23-08-2014 11:22 #486| 0

Blandet kamp for Raiders i nat. Sio Moore med nakkeskade er et stort loss.
Khalil Mack så igen igen god ud og Raiders fik endelig lagt lidt pres på Rodgers. Woodley så bedre ud end længe!

23-08-2014 20:35 #487| 0
HolchKnudsen skrev:
Jeg synes Leaf sammenligningen er urimelig. Leaf var #1 overall og taget før P Manning. Manziels draft status giver lidt mere rum. Manziels fysiske udfordringer er jo velkendt af alle. For lille

Jeg er selv en Manziel hader, men han overraskede mig positivt mod Lions i den første.

Giv manden tid. Jeg tror ikke selv han bliver NFL stjerne og jeg tror heller ikke han bliver NFL starter. Men det er urimeligt tidligt at kritisere ham


Leaf blev nu taget som #2 efter Manning, men der var folk i Colts, som ville have haft ham som deres første valg.

Leaf var faktisk rigtig god i pre-season og i de første 3 kampe, som Chargers vandt - Det gik galt i uge 4, hvor de blev kørt totalt over af Chiefs.

Tror ikke Manziel/Leaf sammenligningen er som langt fra hinanden. Hvis f.eks. han får chancen efter deres bye-week - spiller en god kamp mod Titans og så bliver kørt fuldstændig over af Steelers i uge 6 - så er det spændende hvordan han reagerer på det.
Redigeret af MarcPolo d. 23-08-2014 20:36
23-08-2014 21:02 #488| 0

Right, #2 ikke #1.

Ændrer ikke ved min pointe. Komplet urimeligt at sammenligne Manziel med et af nyere tiders største bust, før Manziel overhovedet har taget et regular season snap.

Derudover, kan Manziel ganske enkelt aldrig blive så stort et bust som Leaf (eller Russel). Alle med lidt forstand på Football vidste godt på forhånd, at han ikke er proto typen på en NFL QB anno 2014. Deraf hans drop på draft day. Leaf var langt mere eftertragtet ud af college med en deraf helt anderledes draft status


Tag ikke fejl. Jeg håber han failer. Så kan man grine lidt af alle tosserne der røg på den bandwagon

Redigeret af HolchKnudsen d. 23-08-2014 21:02
23-08-2014 21:05 #489| 0

I andre nyheder.

Så både Bortles i går mod Lions og Carr i sidste uge mod Lions.

Specielt Jax tror jeg bliver glade for Bortles. Det ser bundsolidt ud det den knægt har gang i. Meget stærk arm og fine mechanics. Jeg tror han kan blive rigtig god. På tide Jax gjorde noget godt

Carr imponerede mig også. Tror han er noget længere tilbage på NFL læringskurven, men han kan sagtens vise sig at blive en fin NFL starter

Redigeret af HolchKnudsen d. 23-08-2014 21:05
23-08-2014 21:14 #490| 0

Det var allerede anden store skade til Packers nu fedt fedt fedt, Raji ude for sæsonen, måske sidste kamp for packers.

23-08-2014 21:31 #491| 0
HolchKnudsen skrev:
Right, #2 ikke #1.

Ændrer ikke ved min pointe. Komplet urimeligt at sammenligne Manziel med et af nyere tiders største bust, før Manziel overhovedet har taget et regular season snap.

Derudover, kan Manziel ganske enkelt aldrig blive så stort et bust som Leaf (eller Russel). Alle med lidt forstand på Football vidste godt på forhånd, at han ikke er proto typen på en NFL QB anno 2014. Deraf hans drop på draft day. Leaf var langt mere eftertragtet ud af college med en deraf helt anderledes draft status


Tag ikke fejl. Jeg håber han failer. Så kan man grine lidt af alle tosserne der røg på den bandwagon


Synes nu sagtens man kan lave sammenligningen med Leaf og Manziel på baggrund af en del punkter :

Hype : Begge spillere blev på tidspunkter nævnte som #1 i deres drafts
Udenfor banen : Begge spillere er/var mest kendt for deres ting udenfor banen.
"Trods-effekten" : Mange mener at Brady er blevet en af de bedst QB i ligaen pga. hans lave draft og hans stædighed for at bevise alle om at de valgte forkert. Hverken Manziel eller Leaf viste (både lige efter draften eller senere) nogen lyst eller noget drive til at forsøge og bevise af de blev draftet for lavt men har mere brugt deres tid på ture til Vegas, dårlige medieoptrædner osv. Mener ikke Manziel har set ud som om han har noget af skulle bevise indtil videre - Han virker stadig mest interesseret i hans mediebillede.

Ud over dette, lytter jeg en del til Merrill Hoge, som er draft-expert, som ikke ville have taget Manziel i de første 5 runder - bl.a. pga af ovenstående.




23-08-2014 21:51 #492| 0
HolchKnudsen skrev:
I andre nyheder.

Så både Bortles i går mod Lions og Carr i sidste uge mod Lions.

Specielt Jax tror jeg bliver glade for Bortles. Det ser bundsolidt ud det den knægt har gang i. Meget stærk arm og fine mechanics. Jeg tror han kan blive rigtig god. På tide Jax gjorde noget godt

Carr imponerede mig også. Tror han er noget længere tilbage på NFL læringskurven, men han kan sagtens vise sig at blive en fin NFL starter


Garop + Bortles = to bedste QBs i draften indtil videre. Har desvaerre ikke faaet kigget paa Carr noget synderligt endnu.
23-08-2014 22:03 #493| 0
Hype : Begge spillere blev på tidspunkter nævnte som #1 i deres drafts


Ingen seriøse eksperter havde Manziel som #1 overall og hvis de havde, er de automatisk diskvalificeret fra at være "eksperter". Det er ESPN hype det hele.

Uanset hvor meget du argumenterer, så er det ikke samme forventninger til et #22 overall som der er til et #2 overall.


Men vi taler om to forskellige ting. Du tager forskud på hans forventede fiasko. Jeg siger igen igen og igen: Det er urimeligt at gøre Manziel til et bust før han overhovedet har taget et fukkin snap i reg season.

Vi er jo ikke uenige om Manziel som spiller. Jeg siger jo ikke at jeg tror Manziel bliver god. Jeg tror han fejler nøjagtig som Leaf gjorde det. Udover han ikke har de fysiske attributter, så er han en klovn.

Men vi må sq lige vente med at sælge skindet til vi har skudt bjørnen. RW og Brees har jo vist vejen for undersized QBs
23-08-2014 22:21 #494| 0

Ingen eksperter havde Manziel som nr. 1 op lige op til draften, men ca. 60% af eksperterne havde ham i top 3 lige efter SB.

Mener nu at hypen omkring Manziel som nr 22 er på samme niveau som Leaf som nr. 2.

Jeg mener nu heller ikke at jeg på noget tidspunkt kalder Manziel for et bust - Jeg kommenterer bare på sammenligningen med Leaf, som jeg mener bestemt er tilstede bare på deres meget ens karrierer/karakter/professionalisme - Selv inden deres første NFL-snap.

For min handler det overhovedet ikke som hans højde, men hans person.

23-08-2014 22:22 #495| 0

Carr har set rigtig godt ud i preseason, men han kommer nok ikke til at få ret mange snaps i år - hvilket heller ikke er planen.

23-08-2014 23:28 #496| 0

Min sammenligning havde mindre at goere med forventningerne og mere at goere med Leaf og Manziels tilsyneladende noget ligegyldige attitude ift at vaere en serioes NFL spiller.

23-08-2014 23:32 #497| 0
pokerheh skrev:
HolchKnudsen skrev:
I andre nyheder.

Så både Bortles i går mod Lions og Carr i sidste uge mod Lions.

Specielt Jax tror jeg bliver glade for Bortles. Det ser bundsolidt ud det den knægt har gang i. Meget stærk arm og fine mechanics. Jeg tror han kan blive rigtig god. På tide Jax gjorde noget godt

Carr imponerede mig også. Tror han er noget længere tilbage på NFL læringskurven, men han kan sagtens vise sig at blive en fin NFL starter


Garop + Bortles = to bedste QBs i draften indtil videre. Har desvaerre ikke faaet kigget paa Carr noget synderligt endnu.


Kan godt være jeg er homer, men så du Bridgewater i sidste uge?
23-08-2014 23:36 #498| 0

Lol hvor er Manuel dårlig..

23-08-2014 23:38 #499| 0

Bridgewater som outsider. Mener stadig at the Garop og Bortles har vaeret snittet bedre.

Men Garoppolo har kun faaet limited reps mod 1st stringers og for det meste mod 2nd og 3rd stringers, saa det kan stadig aendre sig.

Han saa dog sexy as fuck ud mod Panthers i gaar. God pocket awareness og poise og dejlig quick release.
Han kunne godt blive starter (men efter 3 aar bag Brady kunne han ogsaa vaelge at saelge livsforsikringer, who knows)

23-08-2014 23:39 #500| 0

Har TB været god i preseason / camp?

Har slet ikke set noget Vikes

23-08-2014 23:41 #501| 0

Wynn har i oevrigt aendret SB odds paa Pats efter kampen mod Panthers.

23-08-2014 23:45 #502| 0

Bedste spil for buffalo indtil videre har været en tackle på punt returnet

Edit: Sgu da ingen der gider købe det hold :)

Redigeret af Greenline1 d. 23-08-2014 23:46
23-08-2014 23:58 #503| 0
HolchKnudsen skrev:
Har TB været god i preseason / camp?

Har slet ikke set noget Vikes


De er i hvert fald godt i gang med at slamme Buffalo tilbage til Buffalo.
Redigeret af Pokerface Jr. d. 23-08-2014 23:58
24-08-2014 00:01 #504| 0

Sry, mente Terry Bridgewater. Det var henvendt til MF

24-08-2014 00:06 #505| 0

Nu er jeg ikke reg i denne tråd, og har ikke kigget det hele igennem, men melder folk slet ikke spil op?

24-08-2014 00:09 #506| 0

Tror ikke der er mange der spiller i preseason.

Når sæsonen begynder, er der tonsvis af spilforslag

Redigeret af HolchKnudsen d. 24-08-2014 00:09
24-08-2014 00:10 #507| 0

Nej, skrid Shade

24-08-2014 00:11 #508| 0
Greenline1 skrev:
Nej, skrid Shade


???
24-08-2014 00:11 #509| 0

:(

24-08-2014 00:13 #510| 0

GO Steelers!

Fed stemning herinde...

24-08-2014 00:23 #511| 0

Buffalo beholder nok alle starterne på banen hele kampen, for at se om de kan lave et play :)

24-08-2014 00:29 #512| 0
Greenline1 skrev:
Buffalo beholder nok alle starterne på banen hele kampen, for at se om de kan lave et play :)


Og så kom der sgu et meget pænt drive.
24-08-2014 00:32 #513| 0

Standard PN jinx :D leggo TB

24-08-2014 00:35 #514| 0

@ HK

Han startede super godt i Camp, men havde en skidt første pre kamp. Sidste kamp var han dog fænomenal, håber han kan fortsætte den stil i dag... Cassel har dog rimelig godt tag på startpladsen, med en god Camp og en 120+ QB rating so far i pre :-)

24-08-2014 01:37 #515| 0

Over 47 point i Colts Saints kampen er spillet herfra

Gal jeg glæder mig til sæsonen starter op igen

24-08-2014 02:17 #516| 0

Come on Dolphins!

24-08-2014 03:21 #517| 0

Ikke saa godt for Rams.

24-08-2014 03:25 #518| 0

Kunne dælme godt bruge 3 til Falcons, og 3 point til Dolphins....

24-08-2014 03:37 #519| 0

MRI til Bradford, paa samme knae han havde ACL surgery.
#snakebitten

24-08-2014 03:43 #520| 0

Lorte delfiner!

24-08-2014 05:12 #521| 0

Man kan stadig spille Vikings til 3,25 mod Rams.

Hvis Bradford er skadet i et par uger, så er der kæmpe value.

Redigeret af Ludomaniac d. 24-08-2014 05:42
24-08-2014 06:24 #522| 1

Welker med ny hjernerystelse.

Han blev ramt hårdt af Texans' nr. 36 D.J. Swearinger, som har provokeret Broncos' spillere hele ugen i de fælles træninger. Han blev også fremhævet for det samme i Hard Knocks.

Spillet efter det med Welker kaster Manning et langt TD-kast til Sanders. Derefter løber Manning 20-30 yards for at sige "Fuck you" i ansigtet på Swearinger.

Manning med taunting penalty - gotta love that!

24-08-2014 06:54 #523| 0

Kan ikke vare laenge foer Welker sidder i en rullestol og savler.
Jeg haaber fanme han faar god vejledning ift alle de hjernerystelser.

24-08-2014 12:51 #524| 0

Vikings booket til 3,20 (3/5)
Seahawks som NFC West vinder til 2,15 (4/5)
Bengals som AFC North vinder til 3,15 (3/5)
Chiefs under 8,5 wins 1,48 (5/5)

Chiefs er faldet til 1,44 kan jeg se

Redigeret af Grethe d. 24-08-2014 12:57
24-08-2014 14:08 #525| 0

Chiefs u8,5 var i 1,72 efter week 1. Den er godt nok faldet meget så.

24-08-2014 14:12 #526| 0

Vikes var et godt bet inden skaden til Bradford - er han ikke med, er det pludselig ekstremt godt!

24-08-2014 14:32 #527| 0
Grethe skrev:
Vikings booket til 3,20 (3/5)
Seahawks som NFC West vinder til 2,15 (4/5)
Bengals som AFC North vinder til 3,15 (3/5)
Chiefs under 8,5 wins 1,48 (5/5)

Chiefs er faldet til 1,44 kan jeg se


Chiefs under 8,5 kan stadig fås til 1,71
24-08-2014 15:04 #528| 0
MrFrank skrev:
Grethe skrev:
Vikings booket til 3,20 (3/5)
Seahawks som NFC West vinder til 2,15 (4/5)
Bengals som AFC North vinder til 3,15 (3/5)
Chiefs under 8,5 wins 1,48 (5/5)

Chiefs er faldet til 1,44 kan jeg se


Chiefs under 8,5 kan stadig fås til 1,71


Nvm, fandt den på Bet365. 5/5 den vej. Forhåbentlig kan den anden sælges med lidt profit efter et par runder :)
Redigeret af Grethe d. 24-08-2014 15:15
24-08-2014 15:16 #529| 0

Raiders O 4,5 ligner også et fint spil til 1,64

24-08-2014 20:12 #530| 0

Det var vist heldigvis ikke saa slemt med Bradford. Hyperextension men ingen ledbaandsrod.

Jeg har vaeret i syv sind om at spille dem som division winners, men hvis Bradford er skadet bliver det svaert.

24-08-2014 20:59 #531| 0

Prater ude i 4 kampe pga substance abuse violations.
Han skulle efter sigende have vaeret ude hele aaret, men hans advokat fik den ned til 4 kampe.

Kunne godt gaa hen og blive afgoerende i nogle taette kampe i starten af saesonen.

24-08-2014 21:31 #532| 0

Selv med Bradford på holdet bliver de ikke div. champs! Selvom divisionen kommer til at tage et lille skridt tilbage, med hverken cards eller 49ers på samme niveau som sidste år - til gengæld er Hawks hjernedøde..

24-08-2014 21:47 #533| 0
profootballtalk.nbcsports.com/2014/08/24/rams-worry-that-bradford-re-tore-acl/

Ser ud til at de alligevel ikke slipper med skrækken... synd for Bradford!
24-08-2014 22:00 #534| 0

Det er sku lige før at tv3sport's NFL dækning er bedre her i de ligegyldige preseason kampe, end den er i regular og PO.

24-08-2014 22:49 #535| 0

Rams maa all in paa Kirk Cousins nu. Evt Mallett som mega troestepraemie.

24-08-2014 22:51 #536| 0

Alt med Rams er vist lukket nu. Der var ellers ikke blevet lukket for Rams u7,5 sejre tidligere.

Er der nogen, der har set andet?

25-08-2014 01:12 #537| 0

Cam Newton fik braekket et ribben af Jamie Collins.

Pats cutter Tommy Kelly og Will Smith

25-08-2014 01:42 #538| 0
pokerheh skrev:
Rams maa all in paa Kirk Cousins nu. Evt Mallett som mega troestepraemie.


Josh Freeman utænkelig?
25-08-2014 02:20 #539| 0

Shaun Hill er ikke nogen katastrofe som back up. Savvy veteran, der sagtens kan vinde kampe i NFL

25-08-2014 02:20 #540| 0

Shaun Hill >>>>>>>>>>>> Freeman imo

25-08-2014 02:40 #541| 0

Er hoppet på Chiefs under 8,5 @ 1,71

Andre langtidsvæddemål man bør stikke ud på?

25-08-2014 02:56 #543| 0

Har selv Bears til ikke at nå playoffs til 1,53.

Udover deres egen division har de:

Bills
@Niners
@Jets
@Panthers
@Falcons
Dolphins
@Patriots
Bucs
Cowboys
Saints

Ser dem max vinde 8 kampe, hvilket næppe er nok i NFC i år. Packers, Saints og Hawks er jeg skråsikker på sætter sig på divisionerne, Niners er stærkere, og så er de rimelig even med Lions og Falcons, der begge har nemmere schedules. NFC East bør også være konkurrencedygtig.

Redigeret af Buub d. 25-08-2014 02:59
25-08-2014 05:01 #544| 0

Enig at Hill er bedre end Freeman, men starter man een af dem, specielt i den division, saa vil jeg tro vi snakker 6-10 som best case scenario.

Rams faar brug for en permanent QB1 tho, for jeg kan ikke forestille mog Bradford er deres long term starter efter de skader.

25-08-2014 09:16 #545| 0

Rams må gerne hente Matt Flynn i packers, for et 1 eller 2 runde draft pick :)


25-08-2014 09:27 #546| 0

3 ligegyldige træningskampe efter man havde frit valg på alle hylder på QB er Sam Bradford færdig som startende NFL QB.

Mon ikke nogle Rams fans sidder og ærgre sig over Manziel ikke blev landet med deres eget pick, istedet for deres altid skadet sindsygt dyre 1st pick.

Hvis Rams går efter Cousins tror jeg Redskins presser prisen pænt meget, de føler nok de skal have noget tilbage for den gave Rams fik med RGIII

25-08-2014 11:18 #547| 0

Specielt fordi Cousin, bedømt på preseason, er tættere på at være starter end RG3. Det ville ikke overraske mig hvis Cousins starter >6 kampe

25-08-2014 12:08 #548| 0

Så nu har packers også fået deres center skadet, ved at blive ånsvagt med alle de offseason skader.

Redigeret af Greenline1 d. 25-08-2014 12:09
25-08-2014 15:35 #549| 0

Det er jo masse af muligheder for Rams - Det er jo bare om de vil betale for det

Sanchez - Back-up Eagles - Koster nok et 1. round
Hasselbeck - Back-up Colts - Koster min. 2. round
Cousin - Back-up Redskins - Med RGIII skadehistorik, tror jeg ikke WAS slipper ham for mindre end et 1. round pick

Evt. kunne Stanton (ARI) eller Moore (MIA) også være interessante - De er nok forholdvis billige og vil IMO være en upgrade over Hill

25-08-2014 16:55 #550| 0

Det siges at Sanchez absolut ikke vil tilbage og spille for Schotty.

Er i oevrigt enig i at Cousins ville koste en bondegaard, men jeg ville stadig punte paa ham. Ellers er det suck for Jameis Winston (e.l.)time ...

25-08-2014 17:36 #551| 0

Jimmy Garoppolo spiller most likely hele kampen mod Giants på torsdag. Bliver ekstremt spændende at se hvad han disker op med.

+250 yards.
+2 TD's.
0 INT's.

25-08-2014 21:13 #552| 0

Mallett = trade in the works vil jeg tro.

Ellers kan jeg ikke se hvorfor Jimmy skal spille hele kampen.

26-08-2014 02:00 #553| 0

Tror ikke der er nogen der gider at betale for Mallett - Han bliver nok bare cuttet - Pats har kørt med 2 QB's i mange sæsoner og Brady og Garo ligner Top 2 pt.

26-08-2014 20:01 #554| 0

Logan Mankins traded til Bucs for Tim Wright + Draft Pick.

26-08-2014 20:03 #555| 0

Til dem der evt. skulle have sorteret sportsbetting kategorien fra; www.pokernet.dk/forum/den-ultimative-nfl-201415-optakt-guide-mm.html

:-)

26-08-2014 20:09 #556| 0

4th round pick fwiw.

Pats slipper for at skulle betale $6.25 mil i aar og $7 mil hvert af de naeste to aar.

26-08-2014 20:29 #557| 0

@MF
Du kan købe dig ud nu for 400 ;).

26-08-2014 20:32 #558| 0

@S&P

Det er ren win-win for mig nu. Enten spiller Cassel godt, og Vikings vinder (WIN!) - ellers suger han, og jeg vinder vores bet, medmindre Hoyer suger mere og hurtigere self, hehe..

26-08-2014 21:15 #559| 0

Pokerheh, er det ikke en forringelse af den offensive linje?

Hvad er dine tanker?

26-08-2014 21:19 #560| 0

Kongetrade.

Mankins var ansvarlig for 28% af de sacks Tommy tog sidste aar og var desuden fucking dyr.
New England sparer 6 mil i aar, 7 mil naeste aar og 7 mil aaret efter det.

Marginalt forringet O-line (still to be seen, men paa papiret), men giver mulighed for at extende Revis og McCourty uden alt for store problemer.

Hvis man dertil laegger en Aaron Hernandez type paa TE spot, saa synes jeg det er 100% i orden og jeg ville ikke have gjort det meget anderledes selv.

27-08-2014 18:39 #561| 0

Browns WR Josh Gordon has been suspended one year, per league source.

Auch.

29-08-2014 09:46 #562| 0

Derek Carr gjorde det sgu godt mod hestene.

29-08-2014 23:17 #563| 0

Aldon Smith udelukket i 9 kampe, av av, smukt jeg hader 49´ers :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar