109$ turbo donklead på flop

#1| 0
www.boomplayer.com/en/poker-hands/Boom/8549454_B2B246C6FD

Ret tidligt i 109$ morgenturbo på PS.
Jeg har villan som reg og sandsynligvis sane grinder.
Vi har ikke clashet i denne tour


Hvad tænker I om hans donklead?
Redigeret af DrNoe d. 19-04-2014 13:35
19-04-2014 15:07 #2| 0

Kommer vi ikke til at folde rigtig meget af hvis vi folder AKs for under 1/3 pot lead?? Vi er vel aldrig balanceret længere hvis vi folder AKs er min tanke, så har vi jo altid en monster her? Går ikke ud fra at vi 3better AJ pre i early pos? Så vi har som minimum et overpar til floppet vel?

Jeg ved det ikke, men tænker at jeg nærmest altid tager et kort turn kort af evaluere. Leader han igen og den blanker for os, ser jeg intet problem med at folde.

Måske jeg er off..

Edit: Lige rigeligt brug af ordet "vel" :)

Redigeret af Nitrrrrrram d. 19-04-2014 15:07
19-04-2014 17:01 #3| 0

Hans donklead kan vel både være testende/blockende samt inducende her, uanset hvad er vi nok relativt sjældent foran på flop, og potentielt kan vi være ret døde så synes dit fold er fint.

Jeg flatter ellers bare selv preflop her mod UTG, da jeg ikke tror vi får så meget action af dårligere ved evt. at komme ind her preflop.

Redigeret af All-Out-Put d. 19-04-2014 20:37
19-04-2014 20:35 #5| 1

Damn, hvor er der irriterende at blive smidt til en ny side i en analysetråd... kan der ikke blevet lavet en regl mod det?

Men svært at lave den perfekte strategi mod donklead.. Og hvis vi endelig gjorde det tror jeg vi skal kigge mere på den formel cashgame spillere bruger for at finde ud af om aks er et fold. Men din egen range er vel ret snæver? Ville i hvert fald ikke begynde og kalde hvis jeg raiser mine høje par.

Når det så er sagt har en del pokerspiller en meget flawed donklead strategi så hvis du ikke har notecaddy eller ikke har den til at fange modstanders donklead tendenser så er det vist på tide du får sat den op. For det bliver sgu hurtigt gætværk det her.

Redigeret af SanderM d. 20-04-2014 04:00
20-04-2014 11:39 #6| 0

Forstår ikke, at du ikke caller hans bet, når du vælger at 3 bette ham preflop. Du viser jo ham, at du næsten er bange for ham. :s

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar